Poprzedni temat «» Następny temat
EET - pytania i porady dla początkujących i wyjadaczy
Autor Wiadomość
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 49
Posty: 905
Podziękowania: 239/202
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2021-06-24, 14:24   

Kliwer napisał/a:
1. Rozważam (na razie bardzo lekko...) zakup całej serii BG EE. Czy ktoś może mi powiedzieć, jak się na to instaluje współcześnie mody (interesuje mnie oczywiście EET + wiele moich ulubionych modów/tweaków etc.)? Jest jakieś narzędzie pozwalające to zautomatyzować, czy też to dalej ta sama krwawica, co dawniej, gdzie najpierw jeden dzień się je ściąga, potem jeden instaluje, a następnie przez dwa dni płacze nad błędami i instaluje wszystko od nowa próbując dociec, co nie zagrało?

Na pewno można korzystać z Project Infinity Al|ena lub z jakichś narzędzi od niesławnej Roxanne. Zdaje się, że jej strona to teraz i tak najlepsze źródło wiedzy o EET.
Na pewno nie zaszkodzi, jeśli chwilę jeszcze poczekasz z rozpoczęciem zabawy w modowanie EE, bo zdaje się, że nie wszyscy modderzy zdążyli już dopasować swoje dzieła do łatki 2.6.

Kliwer napisał/a:
2. Poza tym, czy BG EE jest po polsku z dubbingiem (kiedyś chyba nie było)? Jak to wygląda z SoDem, który przecież nie mógł się oficjalnego dubbingu spodziewać? Czy ten dodatek w ogóle jest spolszczony, chociaż tekstowo?

SoD został niedawno przetłumaczony na polski. Zaimplementowano to tłumaczenie wraz z paczem 2.6. Nie wiem, jak jest z tym dubbingiem. Ale chyba w modzie nowusa są jakieś głosy dla nowych beamdogowych postaci.

Kliwer napisał/a:
3. Czy jest jakiś mod do EET pozwalający regulować ceny w sklepach (bo te fabryczne są zbyt korzystne)? Do oryginału jest mod Aurora's Shoes and Boots, ale on chyba nie działa pod EE. Bo doświadczenie widzę, że da się regulować jakimś TweakPackiem do EET?

Nie mam pojęcia, ale podejrzewam, że ktoś obeznany z wnętrznościami gry, może podpowiedzieć, jak zmienić ceny samemu w jakiejś tabeli.

Kliwer napisał/a:
4. Jak ze spolszczeniami modów, zwłaszcza nowych? Są one teraz pododawane do nowych wersji modów, czy też po staremu ściąga się je osobno z naszej strony? Część modów, jak widziałem, jest już zaktualizowana o nowe tłumaczenia. Ale co z takimi modami, jak Stone of Askavar czy BG1 Mini Quest and Encounters, którym od czasu polonizacji doszły nowe komponenty?

Dwa wymienione mają już zaimplementowane polskie tłumaczenia w najnowszych wersjach. Chyba wszystkie mody Kulyok podobnie. Oczywiście mody Lavy też (oprócz najświeższego Shadows of the Sword Coast).

Kliwer napisał/a:
5. Jakie są do EE fajne, nowe mody, których mogę nie znać?

Polecam Imoen Forever oraz Endless BG1. Poza tym podpieram się ostatnio listą modów Cahira: stąd.

Kliwer napisał/a:
6. Jakie ważne mody do BG nie działają pod EE?.

Chyba już takich nie ma. Jedynym problemem może być brak kompatybilności z EET (np. TWM), lub komplikacje z kolejnością instalacji modów do BG1 na EET (przed czy po samym EET).
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Kliwer
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 41
Posty: 1099
Podziękowania: 222/62
Wysłany: 2021-06-24, 15:23   

Kliwer napisał/a:
1. Rozważam (na razie bardzo lekko...) zakup całej serii BG EE. Czy ktoś może mi powiedzieć, jak się na to instaluje współcześnie mody (interesuje mnie oczywiście EET + wiele moich ulubionych modów/tweaków etc.)? Jest jakieś narzędzie pozwalające to zautomatyzować, czy też to dalej ta sama krwawica, co dawniej, gdzie najpierw jeden dzień się je ściąga, potem jeden instaluje, a następnie przez dwa dni płacze nad błędami i instaluje wszystko od nowa próbując dociec, co nie zagrało?


Tak jak napisał memory, masz dwie opcje:
1. Project Infinity od ALIENa -> sam używałem do instalacji EET + sporej ilości modów. Wadą dla niektórych jest fakt, że trzeba najpierw ściągnąć ręcznie wszystkie mody, które chce się zainstalować i trzeba samemu zadbać kolejność instalacji. Ale jak się raz przygotuje plik wsadowy, późniejsze modyfikacje listy modów są bardzo łatwe i pozwala to na błyskawiczną reinstalację.
2. EET Setup Tool od Roxanne -> zaletą jest większa automatyzacja niż Project Infinity (opcja dla leniwych). Wadą jest to, że Roxanne modyfikuje bez pozwolenia mody innych autorów i umieszcza w swoim narzędziu nieoficjalne wersje tychże. Tak więc nie do końca wiesz, co instalujesz. I ze wszystkimi bugami sugeruję pisać bezpośrednio do niej, bo nie uzyskasz wsparcia od autorów modów, jeśli tylko wspomnisz, że instalowałeś moda przez EET Tool Setup.

Kliwer napisał/a:
3. Czy jest jakiś mod do EET pozwalający regulować ceny w sklepach (bo te fabryczne są zbyt korzystne)? Do oryginału jest mod Aurora's Shoes and Boots, ale on chyba nie działa pod EE. Bo doświadczenie widzę, że da się regulować jakimś TweakPackiem do EET?


Szczerze mówiąc nie kojarzę, ale poszukam w wolnej chwili. Opcja regulacji doświadczenia jest w kilku tweakach, ale skoro planujesz instalkę EET, faktycznie najlepsza opcja to EET Tweaks.

Kliwer napisał/a:
2. Poza tym, czy BG EE jest po polsku z dubbingiem (kiedyś chyba nie było)? Jak to wygląda z SoDem, który przecież nie mógł się oficjalnego dubbingu spodziewać? Czy ten dodatek w ogóle jest spolszczony, chociaż tekstowo?


Dodatek został przetłumaczony pod koniec zeszłego roku przez zespół tłumaczy pod przewodnictwem moim i Maćka Wójcika (a.ka cherrycoke2l). Tłumaczenie zostało oficjalnie zaimplementowane przez Beamdog wraz z patchem 2.6. Były plany ma nagranie dubbingu zarówno do BGEE, BG2EE jaki i SoD, niestety Beamdog nie jest zainteresowany sfinansowaniem przedsięwzięcia. Szkoda, bo poczyniliśmy już pewne przygotowania i sprawy zaczynały wyglądać obiecująco.

Kliwer napisał/a:
4. Jak ze spolszczeniami modów, zwłaszcza nowych? Są one teraz pododawane do nowych wersji modów, czy też po staremu ściąga się je osobno z naszej strony? Część modów, jak widziałem, jest już zaktualizowana o nowe tłumaczenia. Ale co z takimi modami, jak Stone of Askavar czy BG1 Mini Quest and Encounters, którym od czasu polonizacji doszły nowe komponenty?


Coraz więcej tłumaczeń zostaje udostępniane autorom modów i znajduje się w oryginalnych paczkach, co mnie osobiście niezwykle cieszy. Są jeszcze jednak mody, które oficjalnej implementacji się nie doczekały.

Kliwer napisał/a:
6. Jakie ważne mody do BG nie działają pod EE?


Naprawdę niewiele takich już zostało. Tak z głowy to wspomniane Aurora Shoes and Boots czy Virtue.

Kliwer napisał/a:
7. Jak jest z aktualizacją instalacji w dzisiejszych czasach? Czy jak wychodzi nowa wersja moda, albo chce się dodać/usunąć jakiś nowy mod do instalacji, to czy trzeba robić wszystko od nowa?


Wydaje mi się, że tu się raczej nic nie zmieniło, trzeba odinstalować od końca aż do moda, którego nową wersję instalujesz, a potem instalować z powrotem mody w tej samej kolejności, co poprzednio. Jednak tak jak pisałem, Project Infinity pozwala na automatyzację procesu. Wystarczy, że podmienisz w katalogu z modami na nową wersję, rozpoczniesz proces instalacji od nowa, a program sam ci wszystko przeinstaluje. Trochę to potrwa, ale nie musisz się nad tym biedzić.

Kliwer napisał/a:
8. Jakie mod są "obowiązkowe", na miarę dawnego BG2 Fixpacka czy ToBeXa?


Fixpack jest w całości zintegrowany z EE (jego autor CamDawg był przez długi czas jednym z deweloperów Beamdoga). Istnieje coś takiego jak odpowiednik ToBexa pod EE (nazywa się EEex), ale to wciąż dosyć eksperymentalny projekt. Mimo to jest już kilka modów, które silnie korzystają z jego nowych funkcji.

Kliwer napisał/a:
5. Jakie są do EE fajne, nowe mody, których mogę nie znać?


Jest tego sporo, szczerze mówiąc. Musiałbyś napisać jakiego typu mody cię interesują (questowe, klasy/podklasy, zmieniające mechanikę).

Generalnie poniżej masz listy modów kompatybilnych z EE:
Lista modów BGEE
Lista modów BG2EE
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Kliwer
Kliwer 


Wiek: 35
Posty: 1495
Podziękowania: 165/262
Wysłany: 2021-06-24, 18:46   

W instrukcji do EET jest napisane, że jak korzystamy z gry kupionej przez Steam albo GOG to przed instalacją trzeba coś tam zmienić. Czy tak jest także, gdy kupuję grę na GOGu i nie instaluję jej przez ich instalator, tylko od razu ściągam pliki gry i instaluję ręczne (zawsze tak robię osobiście, nawet nie mam tej ich wtyczki; jest tam taka opcja by pobrać sobie "pliki zapasowe"). I czy jeżeli pobieram grę w ten sposób, to czy jest ona w najnowszej wersji?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 49
Posty: 905
Podziękowania: 239/202
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2021-06-24, 18:53   

Kliwer napisał/a:
W instrukcji do EET jest napisane, że jak korzystamy z gry kupionej przez Steam albo GOG to przed instalacją trzeba coś tam zmienić. Czy tak jest także, gdy kupuję grę na GOGu i nie instaluję jej przez ich instalator, tylko od razu ściągam pliki gry i instaluję ręczne (zawsze tak robię osobiście, nawet nie mam tej ich wtyczki; jest tam taka opcja by pobrać sobie "pliki zapasowe"). I czy jeżeli pobieram grę w ten sposób, to czy jest ona w najnowszej wersji?

Tak, jest w najnowszej wersji. Też wszystko sobie pobieram i nie używam tego Galaxy.
Korzystając z BG z GOGa potrzebujesz DLC Merger (zastąpił modmerge), żeby móc bezpiecznie instalować SoD.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Kliwer
Kliwer 


Wiek: 35
Posty: 1495
Podziękowania: 165/262
Wysłany: 2021-06-25, 11:15   

Dobra, będę Was dalej męczył:

Czy do EE istnieje mod podobny do Level One NPCs, pozwalający przejrzeć i zmodyfikować wszystkich potęcjalnych towarzyszy (zmienić im klasę/podklasę, pozmieniać atrybuty)? Odkąd skorzystałem z tego moda trudno mi sobie już wyobrazić grę bez tych moich zmian. Minsc jako Barbarzyńca albo Kivan jako Łucznik bardzo mi pasują.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 41
Posty: 1099
Podziękowania: 222/62
Wysłany: 2021-06-25, 16:37   

Kliwer napisał/a:
Dobra, będę Was dalej męczył:

Czy do EE istnieje mod podobny do Level One NPCs, pozwalający przejrzeć i zmodyfikować wszystkich potęcjalnych towarzyszy (zmienić im klasę/podklasę, pozmieniać atrybuty)? Odkąd skorzystałem z tego moda trudno mi sobie już wyobrazić grę bez tych moich zmian. Minsc jako Barbarzyńca albo Kivan jako Łucznik bardzo mi pasują.


Niestety Level 1 NPC nie został przekonwertowany na EE. Jest coś co powinno ci go zastąpić: NPC_EE.
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Kliwer
michau 

Wiek: 32
Posty: 64
Podziękowania: 2/12
Wysłany: 2021-06-25, 20:07   

O ile się nie mylę, to jednak został. Używałem go jeszcze dwa, trzy patche emu. Był jednak spory problem, bo próba edycji niektórych postaci kończyła się błędem. Nie pamiętam dokładnie, które to były postacie, ale chyba był wśród nich Minsc.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Kliwer
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 41
Posty: 1099
Podziękowania: 222/62
Wysłany: 2021-06-25, 21:35   

michau napisał/a:
O ile się nie mylę, to jednak został. Używałem go jeszcze dwa, trzy patche emu. Był jednak spory problem, bo próba edycji niektórych postaci kończyła się błędem. Nie pamiętam dokładnie, które to były postacie, ale chyba był wśród nich Minsc.


Ktoś tam niby faktycznie wypuścił jakąś nowszą wersję, ale nie mam pewności, że działa poprawnie, dlatego nie sugerowałem jej Kliwerowi.

Kliwer napisał/a:
Czy do EE istnieje mod podobny do Level One NPCs, pozwalający przejrzeć i zmodyfikować wszystkich potęcjalnych towarzyszy (zmienić im klasę/podklasę, pozmieniać atrybuty)? Odkąd skorzystałem z tego moda trudno mi sobie już wyobrazić grę bez tych moich zmian. Minsc jako Barbarzyńca albo Kivan jako Łucznik bardzo mi pasują.


Myślę, że NPC_EE spełni swoją rolę. Szczególnie że można zmienić w trakcie gry klasę na dowolną podklasę z zainstalowanych modów. W związku z tym, jeśli interesuje cię porządny wybór w kwestii zmiany podklasy, jest kilka ciekawych modów do wyboru:
    Faiths & Powers - ogromna ilość podklas kapłana, paladyna i druida, włącznie z multiklasowaniem tychże. Naprawdę, do wyboru do koloru.
    Might & Guile - podobnie jak powyżej, tylko mod stworzony z myślą o wojownikach, łotrzykach i bardach.
    Tome & Blood - i wreszcie coś dla magów i czarowników, mój faworyt z tej trójki, bo zwykle gram spellcasterami.
    Will of Power - gdyby zachciało ci się grać psionikiem, to proszę bardzo.
    The Artisan's Kitpack - kilkanaście ciekawych podklas. Niektóre z nich można zainstalować dla konkretnych NPC.
    Bardic Wonders - trochę ciekawych podklas dla barda
    Shadow Magic - świetny mod wprowadzający do gry Cienisty Splot i kilka podklas z nim związanych.
    Warlock - jakby ci się zachciało grać starym dobrym czarnoksiężnikiem.
    I Hate Undead - kilka podklas tematycznie związanych ze zwalczaniem nieumarłych.
    Chaos Sorcerer - po prostu, dziki czarownik, nic dodać, nic ująć.


EDIT: Przypomniało mi się, że w najnowszej wersji SCS jest taki oto komponent:
Improved NPC customisation and management (BGEE,BG2EE,EET)

This component makes it much easier to customise NPCs and to make sure they keep up with your main character even if you swap them in and out of the group. When it is installed, NPCs (including mod-added NPCs) join your party at level zero. If you want, you can activate a special 'customise' power on their innate abilities to change their class and kit to whatever you like. After that, you can level the character to first level and choose their proficiencies, skills and the like. The character will continue levelling until they reach about the same level as your character. (The 'customise' power is unavailable once you increase above level zero.)

If you kick the NPC out of the party and subsequently re-recruit them, they will again start levelling until they reach about your character's level. (To be more precise: they are given that level which they would have if they had as much XP as you do; they get given exactly the right amount of XP to reach that level.)
Engine limitations lead to a few slight awkwardnesses with this component. Firstly, thieves don't gain quite the right number of skill points at level one. To fix this, thieves are given one-off innate abilities that allow you to increase your thief skills by the missing amount. Secondly, mages and bards have their spellbooks selected from a fixed list (you don't get to choose yourself). Thirdly, if you have the Party AI disabled, you may occasionally notice minor glitches in the amount of experience your characters receive (this will be most noticeable if you use the customise program to change a character's class). Turning AI back on (even if only briefly) will resolve this (though it is possible to get a slightly-too-high level character if you change from single-class to multiclass and then level without AI on.

Some NPCs are only partially affected by this component: notably, Wilson the bear and the joinable vampire in BG2EE cannot be customised.

This component makes very extensive use of features of the Enhanced-Edition game engine, and so is not (and never will be) available for original BG/BG2.
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Kliwer, memory
Kliwer 


Wiek: 35
Posty: 1495
Podziękowania: 165/262
Wysłany: 2021-06-25, 22:33   

Dzięki za szybkie odpowiedzi! Jesteście doskonali.

Za podklasy dziękuję - te, co są w oryginalnym BG2 mi wystarczą. Po prostu lubię pododawać podklasy NPCom z BG1, aby trochę urozmaicić grę. Kiedyś bawiłem się modami podklasowymi i żaden mi się nie podobał.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 41
Posty: 1099
Podziękowania: 222/62
Wysłany: 2021-06-25, 22:40   

Kliwer napisał/a:
Za podklasy dziękuję - te, co są w oryginalnym BG2 mi wystarczą. Po prostu lubię pododawać podklasy NPCom z BG1, aby trochę urozmaicić grę. Kiedyś bawiłem się modami podklasowymi i żaden mi się nie podobał.


W takim razie jeszcze to cię może zainteresować: BGEE NPC Tweaks. Takie gotowce dla niektórych NPC, może akurat ci podpasują.
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Kliwer
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 49
Posty: 905
Podziękowania: 239/202
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2021-06-25, 22:44   

Mnie też tak naprawdę wystarczy zamienić w Keeperze Imoen na wieloklasowca złodzieja/maga (półelfa, jeśli to konieczne). Właściwie to już nawet nie wyobrażam sobie, żeby mogło być inaczej :razz:
Ale ten spis modów, to świetna podpowiedź dla każdego, kto chce trochę rozbudować swoją postać ponad możliwości oferowane przez oryginalną grę.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 41
Posty: 1099
Podziękowania: 222/62
Wysłany: 2021-06-25, 23:02   

memory napisał/a:
Mnie też tak naprawdę wystarczy zamienić w Keeperze Imoen na wieloklasowca złodzieja/maga (półelfa, jeśli to konieczne). Właściwie to już nawet nie wyobrażam sobie, żeby mogło być inaczej :razz:
Ale ten spis modów, to świetna podpowiedź dla każdego, kto chce trochę rozbudować swoją postać ponad możliwości oferowane przez oryginalną grę.


No ja właśnie ostatnio wpadłem w pułapkę (vide moja lista EET, którą przywołałeś w jednym z poprzednich postów) instalowania zbyt dużej ilości modów zmieniających gameplay czy dodających podklasy. Przy następnej instalce znacznie się w tej materii ograniczę. Zainstaluję tylko to, co naprawdę jest mi potrzebne dla konkretnej postaci, którą chcę zagrać, a nie wszystko to "co wygląda fajnie".
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 49
Posty: 905
Podziękowania: 239/202
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2021-06-25, 23:13   

Cahir napisał/a:
memory napisał/a:
Mnie też tak naprawdę wystarczy zamienić w Keeperze Imoen na wieloklasowca złodzieja/maga (półelfa, jeśli to konieczne). Właściwie to już nawet nie wyobrażam sobie, żeby mogło być inaczej :razz:
Ale ten spis modów, to świetna podpowiedź dla każdego, kto chce trochę rozbudować swoją postać ponad możliwości oferowane przez oryginalną grę.


No ja właśnie ostatnio wpadłem w pułapkę (vide moja lista EET, którą przywołałeś w jednym z poprzednich postów) instalowania zbyt dużej ilości modów zmieniających gameplay czy dodających podklasy. Przy następnej instalce znacznie się w tej materii ograniczę. Zainstaluję tylko to, co naprawdę jest mi potrzebne dla konkretnej postaci, którą chcę zagrać, a nie wszystko to "co wygląda fajnie".


Taka instalacja z wieloma podklasami dla <CH> ma zapewne sens, jeśli przewidujemy zagrać na niej kilkukrotnie. W moim przypadku byłoby to raczej: zacząć grać kilkukrotnie :wink:
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 41
Posty: 1099
Podziękowania: 222/62
Wysłany: 2021-06-27, 09:29   

Ok, Kliwer, część druga polecanych modów. Tym razem dotyczących UI, Portretów, dostępnych opcji w grze, grafiki i udźwiękowienia.

1. Mody UI i dodające opcje w menu Opcji:
Generalnie najpierw sugerowałbym przetestowanie domyślnego UI. Budzi ono sprzeczne emocje, wielu się podoba, równie wielu nie bardzo. W razie gdybyś należał do tej drugiej grupy, to dla EET w sumie na tę chwilę polecałbym zestaw dwóch modów:
    Lefreut's Enhanced UI -> jako główny mod UI. Masz do wyboru różne skórki: BG2EE, BGEE i SoD. W zależności od preferencji.
    EEUI Tweaks -> zbiór różnych komponentów UI zmieniających różne aspekty UI lub dodających różne ciekawe opcje (jak autoroller).
    Reveal Hidden Gameplay Options -> dodaje do menu Opcji szereg ustawień, które do tej pory można byłu zmienić jedynie grzebiąc w pliku konfiguracyjnym.

Chociaż na tę chwilę wciąż niekompatybilny z EET warto śledzić rozwój moda Dragonspear UI++. Autor pracuje właśnie nad nową wersją, pisząc moda zupełnie od podstaw.
2. Portrety
    Portraits Portraits Everywhere -> dla mnie mod, bez którego nie wyobrażam sobie gry. Dodaje w sekcji dialogowej portrety praktycznie każdej postaci, którą napotykasz w grze. Nawet nie zdawałem sobie sprawę, jak bardzo poprawia to odbiór gry.
    The Picture Standard -> mod podmienia portrety głównych postaci na te o wyższej rozdzielczości.

3. Dźwięk

4. Grafika
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Kliwer
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 43
Posty: 1157
Podziękowania: 30/61
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2021-06-27, 09:57   

Pod poleceniem Lefetu's UI to ja się podpinam, prawda Boo?:D
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group