Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z Edwinem
Autor Wiadomość
winke125

Posty: 9
Podziękował 5 razy
Wysłany: 2014-08-21, 01:58   Problem z Edwinem

Witam, zainstalowałem BGT i gram solo w/z/m. Przeszedłem pierwszą część, ale po skończeniu gry importowałem po prostu postać do części drugiej. No i gram sobie gram i w końcu poszedłem po Edwina do doków. Niestety nie dał mi on zadania od gildi, ale bym zabił Dynaheir. ;/ Można jakoś rozwiązać ten problem?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 37
Posty: 1717
Podziękowania: 136/151
Wysłany: 2014-08-21, 05:59   

Eeee, czekaj... przeszedłeś część BG1 i importowałeś postać do BG2 tak? Czy masz BGT i wszystko przebiegło 'płynnie' po rozmowie z ksieciem?
Tak czy owak Edwin spotkany w Dokach nie ma prawa dać zadania zabicia Dynaheir. Nie instalowałeś może jakiś modów dotyczących tego NPC? A może nie pojawił się i usiłowałeś go przywołać kodem z konsoli?
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Ostatnio zmieniony przez Tuldor88 2014-08-22, 17:44, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
winke125

Posty: 9
Podziękował 5 razy
Wysłany: 2014-08-21, 12:21   

Mam BGT. Po pokonaniu Sarevoka nie rozmawiałem z nikim, z tego powodu, że chciałem zachować niektóre przedmioty. :P Dlatego importowałem. Mody instalowałem pod w/z/m, że tak powiem i nie instalowałem żadnych nowych npc czy modów, które ulepszałyby innych przyłączalnych NPC. Trochę dziwne, że Edwin daje zadanie "Magowie". :) Oczywiście można sobie podarować kilka zadań i tak czy inaczej zabić MaeVara no ale zawsze kilka zadań odpada. Chyba trzy. :) Przywoływany Edwin kodem pojawia się ale modelem z jedynki. Inne kody, które znalazłem np.
CLUAConsole:SetGlobal("MaeVarWork","GLOBAL",6)
albo
CLUAConsole:SetGlobal("EdwinJob","GLOBAL",4)
Wpisałem je i nie wiem na jakiej zasadzie miałyby one podziałać, bo nic się nie zmieniło. :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
picollo 

Posty: 544
Podziękowania: 68/99
Wysłany: 2014-08-21, 14:15   

Rozumiem, że po zabiciu sarevoka się przeniosłeś kodem do jakiejś lokacji z BG2?

O ile dobrze pamiętam jakieś BGT tweaki, albo samo BGT miało opcję poprawionej ciągłości NPCów. Nie wiem jak to jest rozwiązane, ale nie wykluczam, że NPC będący w BG1/2 ma po prostu "przełącznik" w skrypcie, który po przeniesieniu się do BG2 zmienia dialogi ba te z BG2. Wtedy jeśli przeniosłeś się kodem do lokacji z BG2, gra może nadal myśleć, że jesteś w BG1, i Edwin wtedy faktycznie powinien dawać zlecenie na Dynaheir.
Rozmawiałeś z Minscem/Jaheirą w lochach Irenicusa? (O Imoen nie pytam, bo ona jest nieco specjalnym NPCem). Jeśli moja teoria się zgadza, to ta dwójka też powinna mieć przekręcone dialogi na te z BG1.
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
winke125

Posty: 9
Podziękował 5 razy
Wysłany: 2014-08-21, 15:01   

Importowałem postać. Przyłączyłem Jaheirę i wszystko z nią było okej. Minsc też działa poprawnie. :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
picollo 

Posty: 544
Podziękowania: 68/99
Wysłany: 2014-08-21, 16:27   

Cóż, w takim razie wrzuć proszę treść pliku weidu.log z listą zainstalowanych modów (powinien być w folderze w którym zainstalowałeś grę.
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 37
Posty: 1717
Podziękowania: 136/151
Wysłany: 2014-08-21, 17:03   

Ja zaś z radością przyjrzałbym się save z tej gry bo sytuacja jest pieruńsko ciekawa...

Nie sądzę też, by chodziło o to o czym mówisz Picollo - zaczynając BG2 przez import charname zaczynamy nową grę a nie kontynuujemy część przerwaną w BG1. Co więcej samo pojawienie sie w lochach irka ustala zmienną odpowiedzialną za zakończenie BG1, konkretnie Global("ENDOFBG1","GLOBAL",2)

wycinek ze skryptu lokacji:
IF
OnCreation()
Global("NewGame","AR0602",0)
Global("ENDOFBG1","GLOBAL",1)
THEN
RESPONSE #100
SetCursorState(TRUE)
FadeToColor([1.0],0)
SmallWait(10)
MoveViewPoint([0.0],INSTANT)
StartMovie("SOAINTRO")
SetGlobal("NewGame","AR0602",1)
SetGlobal("ENDOFBG1","GLOBAL",2)
Continue()
END

No chyba, że kolega by pominął loch irka i z terenów BG1 kodem skoczył od razu na poziom nr2 albo coś w ten deseń...
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
winke125

Posty: 9
Podziękował 5 razy
Wysłany: 2014-08-21, 19:20   

W lochu byłem i przyłączyłem Jaheirę, potrzebowałem jej jako plecaczek. Ale mam moda, który pozwala ominąć przeprawę przez lochy przy pomocy jakiegoś jegomościa. Ale jak już pisałem, Jaheira czy Minsc nie mają dialogów z jedynki w dwójce, a Edwin tak. ;/ A żadnych modów nie instalowałem ingerujących bezpośrednio w Edwina.
Lista:
// Log of Currently Installed WeiDU Mods
// The top of the file is the 'oldest' mod
// ~TP2_File~ #language_number #component_number // [Subcomponent Name -> ] Component Name [ : Version]
~SETUP-BGT.TP2~ #7 #0 // Baldur's Gate Trilogy - Rdzen: 1.15 (11 Jun 12)
~SETUP-GUI.TP2~ #6 #2 // Graficzny Interfejs Uzytkownika (GUI) -> "Trylogia Baldur's Gate" (Elminster dzierzacy kostur)
~SETUP-BGTMUSIC.TP2~ #6 #1 // Baldur's Gate Trylogia - Muzyka -> Hybryda muzyki z Wrot Baldura/Cieni Amn/Tronu Bhaala
~TWM_PACK/SETUP-TWM_PACK.TP2~ #0 #0 // ?????? -> : ???
~SETUP-THALAN.TP2~ #6 #0 // Thalantyr - ItemUpgrade: 3.7
~SETUP-SIRINESCALL.TP2~ #5 #0 // Zwodniczy Spiew Syreny: v11
~SETUP-HARDTIMES.TP2~ #3 #0 // Ciezkie Czasy dla Baldur's Gate Trilogy, wersja 2 : 2.4 (BGT)
~SETUP-HARDTIMES.TP2~ #3 #1 // Ciezkie Czasy: Potyczka w Akademii Ulcastera: 2.4 (BGT)
~SETUP-BGTNEJ.TP2~ #1 #5 // Rozmaite ulepszenia dla BG I (wymagane BGT!): v1.2
~SETUP-BGTNEJ.TP2~ #1 #6 // Bank Ligi Kupieckiej (wymagane BGT!): v1.2
~SETUP-BGTNEJ.TP2~ #1 #7 // Wiecej przedmiotow z BG I (komponent z BGT Tweaks - wymagane BGT!): v1.2
~SETUP-BGTNEJ.TP2~ #1 #8 // Mocniejsi bandyci Elita Czarnych Szponow (wymagane BGT!): v1.2
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #7 #0 // Przywrocenie drugiego poziomu Lodowej Wyspy: v13_120121
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #7 #1 // Tajemniczy flakonik: v13_120121
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #7 #2 // Dodatkowe spotkanie z Elminsterem: v13_120121
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #7 #9 // Stosowna nagroda Alberta i Rufiego: v13_120121
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #7 #10 // Umieszczenie Entara Srebrnej Tarczy w jego domu: v13_120121
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #7 #11 // Scar i corka Sashenstarow: v13_120121
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #7 #12 // Kaplan Quoningar: v13_120121
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #7 #13 // Shilo Chen i ogrzy-magowie: v13_120121
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #7 #14 // Edie, kandydatka do Ligii Kupieckiej: v13_120121
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #7 #15 // Poprawki dla Najemnikow Plomiennej Piesci: v13_120121
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #7 #17 // Przywrocenie istot: v13_120121
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #7 #19 // Przywrocenie pomniejszych dialogow: v13_120121
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #7 #20 // Przywrocenie dzwiekow: v13_120121
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #7 #21 // Poprawki i przywrocenia dla sklepow, tawern i karczm : v13_120121
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #7 #22 // Przywrocenie i poprawki przedmiotow: v13_120121
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #7 #23 // Poprawki i przywrocenia dla obszarow: v13_120121
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #7 #25 // Elfia odpornosc na sen i uroki: v13_120121
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #7 #27 // Poprawki dla pamietnika Sarevoka: v13_120121
~SETUP-SLIMEQUEST_JASTEY.TP2~ #3 #0 // Instalacja mini-questu jastey'a "Zabawa ze szlamem"
~SETUP-COMFORGE.TP2~ #2 #0 // CoM Forge
~HEROESOFAMN.TP2~ #0 #1 // Nowe Sklepy do BG2
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #0 // Nieskończone układanie broni, mikstur i pierścieni/amuletów w stosy
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #2 // Wielkie Mistrzostwo dla multiklasowców
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #3 // Prawdziwe Wielkie Mistrzostwo (dodatkowe pół-ataki, itd.) (Baldurdash)
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #4 // Uciszenie "Przed wyruszeniem w drogę musisz zebrać drużynę"
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #6 // Noszenie magicznych zbroji I magicznych pierścieni (itd.)
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #9 // Tabela TraK0, rzutów obronnych, wielkiego mistrzostwa i zaklęć (Blucher)
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #10 // Usunięcie blokady PD
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #12 // Wyłączenie ochydnych animacji Płaszcza Odbijania i Zaklęcia-Pułapki
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #13 // Torba przechowywania bez limitów (Blucher)
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #14 // Wiele twierdz (Baldurdash)
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #15 // Dodatkowi kupcy (Baldurdash)
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #16 // Zatrzymywanie łupów po Drizzcie, wyłączenie Malchora Harpella
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #17 // Brak Awatarów Drowów w Podmroku
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #18 // Poprawka do dialogów Imoen w Tronie Bhaala
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #26 // Brak wpływu niskiej reputacji na cenę (Sabre)
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #28 // Rest Anywhere (Japheth)
~SETUP-ITEMUPGRADE.TP2~ #4 #0 // Dodatkowe ulepszenia dla Cienii Amn
~SETUP-ITEMUPGRADE.TP2~ #4 #1 // Dodatkowe ulepszenia dla Tronu Bhaala
~SETUP-SOVEREIGN.TP2~ #0 #0 // Er'vonyrah - The Sovereign's Song - Pieśń Władającej
~SETUP-SOVEREIGN.TP2~ #0 #1 // Historia pewnego Kronikarza
~SETUP-FR_ROV.TP2~ #1 #0 // Rządy Wolności (SoA lub ToB)
~SETUP-FR_ROV.TP2~ #1 #1 // Rządy Prawości (ToB)
~SETUP-UB.TP2~ #1 #2 // Kalah i To Co Bylo Mu Obiecane
~SETUP-UB.TP2~ #1 #3 // "Kot i mysz" (Bodhi poluje na ciebie w Czarowiezach) zrobione przez Ghreyfain
~SETUP-UB.TP2~ #1 #5 // Pai'Na/Zbuga pająka - rozszerzona przygoda
~SETUP-UB.TP2~ #1 #6 // Ulepszona tawerna Pod Krzywym Zurawiem
~SETUP-UB.TP2~ #1 #8 // Artemis Entreri w Siedzibie Bodhi
~SETUP-UB.TP2~ #1 #9 // Poprawione "Stworzenia Xzara"
~SETUP-UB.TP2~ #1 #11 // Poprawaka dla Gorfa, autorstwa Gebhard Blucher
~SETUP-UB.TP2~ #1 #12 // Przywrocone przedmioty
~SETUP-UB.TP2~ #1 #19 // Przywrocone Moce Bhaala, autorstwa David Gaider
~SETUP-UB.TP2~ #1 #21 // Pomniejsze przywrocenia do Tronu Bhaala
~SETUP-UB.TP2~ #1 #24 // Wyrzuty Sumienia Sarevoka
~BROWNDRAGON-SETUP.TP2~ #2 #0 // BrownDragon Weidu v1.3
~TOD/SETUP-TOD.TP2~ #3 #0 // Mod Wieży Oszustw (Wymaga Tronu Bhaala)
~TOD/SETUP-TOD.TP2~ #3 #1 // Ulepszony Strażnik Astralnego Kryształu
~SETUP-REFINEMENTS.TP2~ #3 #40 // Uniwersalne slabsze szaty
~SETUP-RUAD.TP2~ #3 #0 // Ruad Ro'fhessa (SoA)
~SETUP-RUAD.TP2~ #3 #1 // Ruad Ro'fhessa (ToB)
~TELEPORT/TELEPORT.TP2~ #4 #0 // Zaklecie Teleportacji dla BG II: Cienie Amn
~TELEPORT/TELEPORT.TP2~ #4 #1 // Zaklecie Teleportacji dla BG II: Tronu Bhalla
~TZSHOP01/SETUP-TZSHOP01.TP2~ #2 #0 // Magiczne Rozmaitości: v6
~SETUP-MUNCHMOD.TP2~ #3 #0 // Munchmod: v3.3
~SETUP-OVERSIGHT.TP2~ #5 #0 // Ulepszona Sendai (wymagany ToB)
~SETUP-DOS.TP2~ #1 #0 // Desecration of Souls
~SETUP-DSOA.TP2~ #1 #0 // Deeper Shadows of Amn v2.1 (Kensai Ryu)
~SETUP-DSOA.TP2~ #1 #1 // Trudny Brazowy Smok
~SETUP-DSOA.TP2~ #1 #2 // Ulepszony Miedziany Diadem
~SETUP-DSOA.TP2~ #1 #3 // Ulepszony Krol Krypty
~SETUP-DSOA.TP2~ #1 #4 // Duch Smoka Cienia
~SETUP-DSOA.TP2~ #1 #5 // Gnomi Wojownik/Iluzjonista
~SETUP-DSOA.TP2~ #1 #6 // Grothgar Czerwony Smok
~SETUP-DSOA.TP2~ #1 #7 // Ulepszony Kangaxx
~SETUP-DSOA.TP2~ #1 #8 // Klątwa Pana Cienii
~SETUP-AJOCMOD.TP2~ #2 #0 // Ajoc's Minimod v1.5
~SETUP-APACK.TP2~ #1 #3 // Wybrancy Cyrica
~SETUP-APACK.TP2~ #1 #4 // Ulepszeni Zlodzieje Cienia
~SETUP-APACK.TP2~ #1 #5 // Elficka odpornosc na zauroczenia i magie usypiajaca
~SETUP-DARKRITUAL.TP2~ #2 #0 // Dark Ritual
~SETUP-DARKRITUAL.TP2~ #2 #1 // Improved Cult of the Unseeing Eye
~SETUP-DARKRITUAL.TP2~ #2 #2 // Improved Harper Fight
~SETUP-DARKRITUAL.TP2~ #2 #3 // CoM Store 1
// Recently Uninstalled: ~SETUP-DUNGEONBEGONE.TP2~ #3 #0 // Dungeon Be Gone V1.4
~SETUP-DUNGEONBEGONE.TP2~ #3 #0 // Dungeon Be Gone V1.4
~SETUP-EBG2.TP2~ #1 #0 // Dodatkowy kupiec z nowymi przedmiotami
~SETUP-EBG2.TP2~ #1 #2 // Grimuary i woluminy
~SETUP-EBG2.TP2~ #1 #3 // Plaszcz Baldurana
~SETUP-EBG2.TP2~ #1 #6 // Zestawy przedmiotow (ToB)
~SETUP-ASCENSION.TP2~ #6 #0 // Ascension v1.41 (wymaga ToB)
~SETUP-ASCENSION.TP2~ #6 #1 // Mocniejszy Abazigal (opcjonalne, wymaga ToB)
~SETUP-ASCENSION.TP2~ #6 #2 // Oryginalnie Mocniejszy Demogorgon (opcjonalne, wymaga ToB)
~SETUP-ASCENSION.TP2~ #6 #3 // Mocniejszy Gromnir (opcjonalne, wymaga ToB)
~SETUP-ASCENSION.TP2~ #6 #4 // Mocniejsza Illasera (opcjonalne, wymaga ToB)
~SETUP-ASCENSION.TP2~ #6 #5 // Mocniejszy Yaga-Shura (opcjonalne, wymaga ToB)
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #0 // Ulepszony Ilyich (wymagany ToB)
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #1 // Rytuał (wymaga ToB)
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #2 // Ulepszony TorGal i Twierdza De'Arnisse
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #4 // Ulepszona Bodhi
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #5 // Ulepszony Irenicus
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #6 // Ulepszeni Strażnicy Furii Niebios w Dzielnicy Świątyń
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #7 // Ulepszeni strażnicy Kostura Magów
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #8 // "Kuroisan", Kwasowy Kensai
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #9 // "Red Badge" Poison-Based Encounter
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #10 // Ulepszony Mae`Var Gebharda Bluchera
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #11 // Lisz w dokach Gebharda Bluchera
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #12 // Ulepszeni Rycerze Demoni Gebharda Bluchera
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #13 // Mocniejszy Kangaxx i Strażnicy Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #14 // Gnom Wojownik/Iluzjonista w dokach Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #15 // Ulepszona Krypta Króla Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #22 // Sprytniejsze Smoki w Cieniach Amn
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #28 // Ulepszone Nimfy Görana Rimén'a
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #29 // Ulepszona Gospoda Pod Miedzianym Diademem Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #30 // Ulepszona Oaza SimDingoa
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #31 // Ulepszona Przełęcz Małego Zęba Mike`a Barnesa
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #32 // Ulepszony Północny Las Mike`a Barnesa
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #33 // Ulepszone Góry Mike`a Barnesa
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #34 // Slightly Tougher Demons
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #35 // Tougher Druid Grove

Logi WeiDU umieszczamy w rozwijanej liście (funkcja spoiler) - polepsza to czytelność wątków. - L`f
Ostatnio zmieniony przez L`f 2014-08-22, 20:26, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
picollo 

Posty: 544
Podziękowania: 68/99
Wysłany: 2014-08-21, 21:37   

@Tuldor: A mógłbyś jeszcze sprawdzić jedną rzecz?
Wygląda na to, że masz BGT zainstalowane. Przytoczyłeś fragment skryptu-

Kod:
IF
OnCreation()
Global("NewGame","AR0602",0)
Global("ENDOFBG1","GLOBAL",1)
THEN
RESPONSE #100
SetCursorState(TRUE)
FadeToColor([1.0],0)
SmallWait(10)
MoveViewPoint([0.0],INSTANT)
StartMovie("SOAINTRO")
SetGlobal("NewGame","AR0602",1)
SetGlobal("ENDOFBG1","GLOBAL",2)
Continue()
END

I zwracasz uwagę, że ENDOFGB1 jest w lochach Irka ustawiane na wartość 2.
Gdzie jest ustawiane na 1?
Pamiętasz na pewno, że standardowo wszystko ma wartość 0. Więc gdzieś musiała ta zmienna na 1 ustawiona. Chyba, że ten kawałek został pominięty.

Ale to teoretyczna rozmowa, bo i tak postać była eksportowana do BG2, więc nie ma z tym problemu. Inna sprawa, że nie widzę modułu, który faktycznie by ingerował w Edwina per se. Więc chyba będzie tak, jak Tuldor mówił, potrzebny jest zapis, żeby posprawdzać wszystko bezpośrednio w sejwie.
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 37
Posty: 1717
Podziękowania: 136/151
Wysłany: 2014-08-21, 21:46   

picollo napisał/a:
@Tuldor: A mógłbyś jeszcze sprawdzić jedną rzecz?
Wygląda na to, że masz BGT zainstalowane. Przytoczyłeś fragment skryptu-

I zwracasz uwagę, że ENDOFGB1 jest w lochach Irka ustawiane na wartość 2.
Gdzie jest ustawiane na 1?
Jedynka jest ustalana w chwili gdy:
- wykonamy quest w "Samouczku" do SoA lub
- zabijemy Sarevoka w Świątyni Bhaala, fragment skryptu z tamtej lokacji
Cytat:
IF
Global("SarevokBoutToDie","GLOBAL",3)
Global("ENDOFBG1","GLOBAL",0)
THEN
RESPONSE #100
AddexperienceParty(15000)
SetGlobal("ENDOFBG1","GLOBAL",1)
Więc:
ENDOFBG1 = 0 => BG1
ENDOFBG1 =1 => Śmierć Sarevoka
ENDOFBG1 =2 => BG2-Wejście do Lochów Irenicusa (bez różnicy czy przez import czy przez rozmowę z księciem w Pałacu Książęcym i kontynuację gry przy BGT).
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Ostatnio zmieniony przez Tuldor88 2014-08-22, 17:45, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
picollo
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 37
Posty: 354
Podziękowania: 57/38
Wysłany: 2014-08-22, 02:16   

w konsoli wpisz: CLUAConsole:GetGlobal("ENDOFBG1","GLOBAL")
jeśli wartość nie równa się 2, to wpisz: CLUAConsole:SetGlobal("ENDOFBG1","GLOBAL",2)

Dialogi muszą być prawidłowe u Jaheiry i Minsca, bo dla tych postaci BGT posiada oddzielne pliki dialogowe dla BG1 i BG2. W przypadku Edwina A64 wykorzystał jeden plik dla obu części gry, więc nie ma sensu przywoływać innych wersji postaci. Bardzo możliwe, że ten mod pozwalający ominąć lochy zablokował blok skryptu ustawiający tą zmienną, więc powyższe komendy powinny pomóc. Jeśli w dalszym ciągu będziesz miał dialogi z jedynki, to prawdopodobnie coś się pochrzaniło przy instalacji, jeśli żaden z modów nie zmienia pliku edwin.dlg.
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
picollo, winke125
winke125

Posty: 9
Podziękował 5 razy
Wysłany: 2014-08-22, 16:54   

K4thos napisał/a:
w konsoli wpisz: CLUAConsole:GetGlobal("ENDOFBG1","GLOBAL")
jeśli wartość nie równa się 2, to wpisz: CLUAConsole:SetGlobal("ENDOFBG1","GLOBAL",2


Drugi kod podziałał. Dzięki wielkie. :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group