Poprzedni temat «» Następny temat
TuTu - pytania i porady
Autor Wiadomość
morgan 
Exiled Bard


Posty: 5143
Podziękowania: 468/316
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2010-07-27, 12:08   

Stwierdziłem, że przetestuję Tutu... Mam jednakże problem a raczej dwa:
1. złe wyświetlanie czcionki - co ciekawe tylko w grze (nie np. w menu tworzenia postaci) - dialogi
2. opisy itemów po angielsku
przypuszczam, ze przynajmniej za to drugie odpowiada wersja 6b. Którą Wy instalujecie?
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones maiores || (post)Impressiones Cattæ | Impressiones Ænigmællæ | Impressiones Foliællæ
Corpus Tuum (18+) | Impressiones Rosellæ || Impressiones maximæ || Impressiones amorosæ | Anti- et postimpr. amorosæ

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Dosiek 


Wiek: 43
Posty: 112
Podziękowania: 7/33
Skąd: Miasto Sypialnia
Wysłany: 2010-07-27, 12:56   

Za opisy broni po angielsku odpowiada Tutufix. Bo tam tlumaczenie jest jakby do jakiejs starej wersji. Wystarczy spojrzec na objętość TRA polkie ma 12K a angielskie 184K. Przynajmniej tak bylo przy Tutuv4 i Tutufixv18. Przyznam sie, ze 6 nie znam. Ja na tych starszych wersjach gram. I wyswietlania zlego znakow nie mam. Jedynie ta woda zielona ale idzie sie przyzwyczaic.

Sciagnalem przed chwilka te v6. Tam fix jest dorzucony. Co prawda pliki TRA tyle nie zajmuja ale tylko dlatego, bo wszystko to tp2 wrzucono.

Ja polecem Tv6+Fv18 Problemow z dialogami nie ma.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Dosiek 


Wiek: 43
Posty: 112
Podziękowania: 7/33
Skąd: Miasto Sypialnia
Wysłany: 2010-08-21, 12:37   

Po ostatniej grze na TUTU oto kilka spostrzeżeń i zauważonych błędów. Choć, jako, że jestem chyba jedynym fanem TUTU na forum, to pewnie to sam dla siebie pisze.
Grałem z TUTUv4 i TUTUfixv18. Nie wiem jak to się ma do ostatniej wersji TUTU v6BETA. Trudno mi tez oceniać czy niektóre błędy to tylko jednorazowy kaprys zamodowanej gry, czy większy problem.
Pierwszy problem pojawił się podczas instalacji SCS. Nie idzie zainstalować goblinów a`la DsotSC. Wyskakuje jakiś error. Zresztą jeszcze jednego jeszcze jednego składnika, tylko, że nie pamiętam już co to było.
Nie zalecam instalowania dodatkowych rozmów dla postaci z UB (Tajemnicza Fiolka działa bez zarzutu). Na samym G3 nie zalecają tego odnośnie poprzednich wersji UB a u mnie i z najnowsza błędy się pojawiały. Nie idzie dokończyć zadania od Kageina. Podchodzi do karawany, kółko zmienia się na żółte i... nic nie mówi. Gdy przechodziłem do obozu bandytów (miałem Kivana) na zasadzie szpiega to po filmiku wywalało grę. Wchodząc na hurraaa nie było problemu.
Z Thalantyr IU też jest mały zgryz. Mianowicie nie idzie zrobić Miecza Wściekłości tak szybko, jak jest zaplanowane. Mod ten dodaje dwa Zwoje Zdjęcia Klątwy do sklepu maga. Jednak zwoje te mają inną nazwę pliku niż te, które są w dialogu wymagane. Właściwe zwoje można dopiero kupić w Czarodziejskich Rozmaitościach. Co wg mnie, jak na miecz +3, jest i tak za wcześnie. Zresztą przy składnikach tego miecza idzie jeszcze coś innego zauważyć. Że w TUTU pewien czar wciąż występuje pod nazwa Horror, czyli nazwą, która występuje w BG1 (w dwójce jest inna).
Sugerując się poradnikiem do BGT instalowałem TUTUfixa pod koniec. Nie wiem czasem czy to nie mogło być powodem tych problemów opisanych przy UB. Że naprawiając błędy, nie podmieniło plików na jakieś podstawowe, tych, które wcześniej zmieniłem innymi modami.
Sugerując się tym poradnikiem (myślałem, że aż tak wielkich różnic nie ma) zainstalowałem nowa mapę z TUTUfixa na końcu, podobnie jak to się robi w przypadku Worldmap. Co okazało się całkiem głupim pomysłem. Bowiem wcześniej wrzuciłem Stone of Askavar. Przez taką odwróconą kolejność na mapie nie pojawiły mi się dwie nowe lokacje.
Jeszcze kilka słów na temat tej mapy i MapNotes (dodaje nazwy poszczególnych lokacji na mapie). Tez nie za bardzo działają ze sobą. Poprzesuwane miałem lokacje z Wrót Baldura w ten sposób, że jedna na druga zachodziły. Przejść się dało owszem ale wizualnie to przeszkadzało. Przynajmniej tak mi się wydaje, że to wina MapNotes była – no chyba, że ta mapa z TUTUfixa jest nieco źle zrobiona.
Dziwna sprawa była z Deavornem, co wydaje mi się, że spowodował mod LostItems. Tzn. dodane zostały mu przedmioty, przez co zniknął mu z ekwipunku klucz do śluzy. Trzeba było się wtedy kodami ratować. Zresztą Torbe Przechowywania, która można przy nim znaleźć jest wg mnie jedynym minusem LostItems. Bowiem Torba ta jest pełna magicznych przedmiotów, co mi się nie podoba.
Miałem również wrzucony BG2Tweaks, mianowicie komponent co zmienia biegłości w broniach – takie jak w BG1+specjalizacje. Wszystko fajnie tylko, że żadna z biegłości w tym przypadku nie dotyczyła katan. A zmiana Keeperem czy NI była o tyle bezsensu, ze programy te chciały zmienić w/g biegłości z BG2, a ja miałem inne zainstalowane.
Jeszcze takie dwie rzeczy odnoście samego przekonwertowania. Po wejściu w ekwipunek postacie wyglądają jak w BG1, a przecież gra się na engine BG2 i w ten sposób powinny wyglądać. Problemy tez są czasem z bronią. Czasem nie mają umagicznienia. Zauważalne to jest podczas walki z pewnym szlamem, gdy mając magiczną broń nie zadaje się mu obrażeń.
Największym plusem jest chyba IronModernTutuPack. Są to cztery malutkie zadania, które instaluje się osobno. Podobnie jak w BGQE, nie zdobywa się dużo doświadczenia itp. Zwiększają te zadania jedynie (choć jak dla mnie to aż) atrakcyjność świata. Jednak i tu miałem mały problem. Nie umiem dokończyć zadania z pewnymi kultystami. Pierwszy dialog się włącza ale drugi nie chce. Sprawdziłem plik dlg i segment tego dialogu jest rozpoczęty i zakończony dziwnymi znakami /* ......... */ I nie wiem czy przez to nie chce się załączyć.

Co by się jednak nie wydarzyło i tak wole TUTU od BGT – masochizm czy co?

Więcej grzechów nie pamiętam ale jeśli sobie przypomnę to pewnie napisze :grin:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Rob 

Wiek: 37
Posty: 189
Podziękowania: 6/11
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-14, 23:18   

Postanowiłem wypróbować TuTu - zainstalowałem więc sobie v4 i fix v18 oraz SCS v17, do tego Indira NPC i Sirines call. Pojawiło się kilka problemów. Po pierwsze - coś nie tak z polską wersją językową, a konkretniej - z polskimi znakami. Mianowicie w większości tekstów wyskakują w ich miejsce krzaczory. Po drugie - efekty czarów wyglądają bardzo brzydko, pikseloza i wielkie kwadraty. Po trzecie - na wysokich rozdzielczościach gra co kilkanaście sekund przycina się na chwilę. Manipulowanie w ustawieniach karty graficznej nic nie zmienia.

Inna sprawa - nie mogę przebrnąć przez drugą mapę Nadbrzeżnego Traktu, z powodu respawnujących co chwilę hord gibberlingów, xvartów, koboldów i bandytów, które masakrują moją skromną drużynę kilkoma ciosami. To pewno "zasługa" moda utrudniającego walki.

Tak zupełnie już na marginesie, to czy ktoś może myślał nad przystosowaniem tego SCS do czystego BG1? Z chęcią powalczyłbym z ulepszonymi starymi wrogami, ale na silniku jedynki.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Li 
Przyjaciel Klanu
Lisior


Wiek: 35
Posty: 422
Podziękowania: 35/11
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-03-14, 23:34   

Rob napisał/a:
Po pierwsze - coś nie tak z polską wersją językową, a konkretniej - z polskimi znakami. Mianowicie w większości tekstów wyskakują w ich miejsce krzaczory

Zawsze tak jest, trzeba to osobno patchować, o na przykład tym: http://www.gildiarpg.pl/getfile/406

Z grafą nie pomogę, nigdy nie miałam problemów, ale też zawsze grałam na 800x600. Ale może nie ustawienia karty, a stery karty...?

Rob napisał/a:
Inna sprawa - nie mogę przebrnąć przez drugą mapę Nadbrzeżnego Traktu, z powodu respawnujących co chwilę hord gibberlingów, xvartów, koboldów i bandytów, które masakrują moją skromną drużynę kilkoma ciosami. To pewno "zasługa" moda utrudniającego walki.

SCS i sam silnik BG2 robią różne rzeczy z respawnem itd. Nie instalowałeś NToTSC? On też ładnie potrafi zamieniać rozgrywkę w piekło... Tak czy tak, zawsze możesz obniżyć poziom trudności. Poza tym to kwestia przyzwyczajenia, gra nie jest na SCS wiele trudniejsza, po prostu przyzwyczajenie do wymiatania z BG2 się zazwyczaj odzywa... taką "drużynę" jaką się ma w BG1 na początku łatwo rozwalić i bez utrudniaczy. Mnie tam Xvart jednym ciosem bez żadnych dodatków wykańcza... ^^

Rob napisał/a:
Tak zupełnie już na marginesie, to czy ktoś może myślał nad przystosowaniem tego SCS do czystego BG1?

Problemy z ograniczeniami silnika, dlatego też w zasadzie nie ma modów do BG1 czystego, tylko przeniesionego na silnik BG2.
_________________
https://www.facebook.com/...54437278982807/
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Rob
Rob 

Wiek: 37
Posty: 189
Podziękowania: 6/11
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-14, 23:47   

Li napisał/a:
Nie instalowałeś NToTSC?

W życiu!
Li napisał/a:
taką "drużynę" jaką się ma w BG1 na początku łatwo rozwalić i bez utrudniaczy. Mnie tam Xvart jednym ciosem bez żadnych dodatków wykańcza... ^^

no ale Ty grasz jakimiś wieloklasowcami co mają pewno 2 PŻ, a ja zazwyczaj mężczyznami dumnymi z siły swoich mięśni, którzy gibberlingi i xvarty rozkładają małym palcem. W momencie, gdy opada go ze wszystkich 10 gibberlingów, a potem kolejne 10 i kolejne, to non Hercules contra plures. Przestawiłem z szaleńczego na normalny, ale dalej zbierałem bęcki - potwory odradzały się na moich oczach, pojawiając się znikąd. Może to skutek tego, że przyspieszyłem działanie gry (60 aktualizacji SI na sekundę, czy jak to się tam nazywa)?
Li napisał/a:
w zasadzie nie ma modów do BG1 czystego, tylko przeniesionego na silnik BG2.

nie no, parę jest - inna sprawa, że w większości niestety nie są one najwyższych lotów :sad:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Li 
Przyjaciel Klanu
Lisior


Wiek: 35
Posty: 422
Podziękowania: 35/11
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-03-14, 23:57   

Rob napisał/a:
W życiu!

Na raz można się skusić, choć ja nie skończyłam BG z Ntotsc... za dużo bugów i ogólne przepakowanie, fuu. Fajne są ceny (kosmiczne), fajne są wilki (prawie nie do zabicia), najfajniejsze są wampirzyce, napisałam w 2007 roku poradnik dla mojego brata, w chwili totalnej wściekłości i zniechęcenia, oto on (biorę w spoiler bo dużo miejsca):
Instrukcja zabijania Wampirzycy w Baldur's Gate: North tales of the Sword Coast.
1. Wchodzisz do lokacji.
2. Rzucasz Wykrycie Zła. Upewniasz się, że Wampirzyca na lokacji przebywa.
3. Wampirzyce zawsze są niewidzialne. Dlatego rzucasz Wykrycie Niewidzialnych, które nie działa, bo Wampirzyce są też niewarażliwe na magię. Ale połudzić się że zadziała zawsze można.
4. Bierzesz tylko jedną postać. (Możesz całą drużynę, ale wtedy nie wiesz na kogo się dziwka rzuci.)
5. Robisz QuickSave.
6. Wprowadzasz jedną postać do pomieszczenia, gdzie Wampirzyca prawdopodobnie się znajduje.
7. Czekasz na:
a) głupi tekst jaki Wampirzyce zawsze rzucają
b) cichutkie tuptuptuptuptuptup kiedy niewidzialna Wampirzyca się zbliża
8. Oczekujesz wyniku rzutu na trafienie. Wampirzyce prawie zawsze trafiają.
9. Obrywasz. Standardowo dostajesz około 90 punktów obrażeń, ale jak wypadnie krytyk, to około 200. Cios Wampirzycy (nie tylko krytyczny, zwykły też) powoduje, że postać rozpada się na kawałki i nie da się jej wskrzesić. A nawet jeśli nie rozpadnie się na kawałki, to i tak jej nie wskrzesisz, bo Wskrzeszenie kosztuje tyle, że pewnie do końca gry tego nie uzbierasz.
10. Dajesz QuickLoad. Ewentualnie Opcje>Wczytaj grę>Quicksave.
11. Powtarzasz punkty 6,7,8,9,10 tak długo, aż Wampirzyca cię nie trafi.
12. Jeśli Wampirzyca cię nie trafi, masz szansę, że (ponieważ zaraz po ataku robi się widzialna) zdołasz ją zabić zanim wyprowadzi kolejny cios. Sztuka ta udaje się, o ile posiadasz 5 ataków w rundzie i przyspieszenie.
13. Jeśli mimo 5 ataków w rundzie i przyspieszenia nie zdążysz zabić Wampirzycy zanim wyprowadzi drugi cios (skuteczny), powtarzaj punkty 6,7,8,9,10, potem ewentualnie 12, o ile Wampirzyca nie trafi cię w pierwszym ciosie.
14. Jeśli dzięki 5 atakom w rundzie i przyspieszeniu uda ci się zabić Wampirzycę zanim ona zabije ciebie, należą ci się gratulacje i podziw za cierpliwość. 9000 pd jest twoje.
Rob napisał/a:
no ale Ty grasz jakimiś wieloklasowcami co mają pewno 2 PŻ

11! Łowca/kapłan, 18 siły, 18 zre, 16 kon :P Ale gram na hardzie. Znaczy na szaleńczym.

Rob napisał/a:
W momencie, gdy opada go ze wszystkich 10 gibberlingów, a potem kolejne 10 i kolejne, to non Hercules contra plures. Przestawiłem z szaleńczego na normalny, ale dalej zbierałem bęcki - potwory odradzały się na moich oczach, pojawiając się znikąd.

SCS na pewno nie jest taki przegięty, to nie tactics ani improved battles. :P Spróbuj ustawić aktualizację SI na domyślną (to jest 30 czy 32, nie?) i zobacz co się będzie działo. Na pewno nie miałam takich jazd jak Ty kiedy miałam zainstalowany SCS. Z drugiej strony może wprowadzili jakieś dzikie komponenty, ale zakładam że patrzyłeś przy instalacji do readme, żeby wiedzieć co i jak?

Rob napisał/a:

nie no, parę jest - inna sprawa, że w większości niestety nie są one najwyższych lotów :sad:

Sama prawda.
_________________
https://www.facebook.com/...54437278982807/
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Rob 

Wiek: 37
Posty: 189
Podziękowania: 6/11
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-15, 00:12   

Li napisał/a:
Na raz można się skusić, choć ja nie skończyłam BG z Ntotsc... za dużo bugów i ogólne przepakowanie, fuu

Ja zaczynałem parę razy, ale ukończyłem raz. Odczucia mam podobne, tak jak i chyba większość. Może potem napiszę jakąś dłuższą opinię w odpowiednim ku temu temacie. A na wampiry można chyba wypuszczać przyzywańców w roli mięsa armatniego, żeby je wyciągnąć z cieni, czyż nie?
Li napisał/a:
SCS na pewno nie jest taki przegięty, to nie tactics ani improved battles. :P Spróbuj ustawić aktualizację SI na domyślną (to jest 30 czy 32, nie?) i zobacz co się będzie działo. Na pewno nie miałam takich jazd jak Ty kiedy miałam zainstalowany SCS. Z drugiej strony może wprowadzili jakieś dzikie komponenty, ale zakładam że patrzyłeś przy instalacji do readme, żeby wiedzieć co i jak?

Póki co to zeźliłem się, odinstalowałem i wyrzuciłem całość. Może jeszcze do tego wrócę - w sumie zaczynam pomału odczuwać przesyt BG1 (w ostatnim czasie przeszedłem 3x i kilka razy zaczynałem). Chyba zabiorę się wreszcie za Tortured Souls, jak już się ostatnio odgrażałem :wink:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Oxva

Posty: 18
Podziękowania: 2/1
Wysłany: 2011-04-26, 14:29   

Jako że jestem nowy na forum na wstępie pozdrawiam wszystkich forumowiczów.

Mam parę pytań w związku z BG Tutu v4 + Tutufix v18

1. Czy jest znane rozwiązanie problemów angielskich opisów przedmiotów( polsko angielska wersja nieco razi oczy)

2. Czy EasyTutu Degreenifier działa ? (na G3 twierdzą że działa, jednak przy próbie odpalenia wyskakuje error w stylu "It's not directory of EasyTutu")

Opcjonalnie zawszę mogę grać w full eng wersji jednak to nie to samo.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kiniek

Posty: 3
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2012-01-19, 16:47   BG TuTu - problem

Mam niemały problem. Przez niego nie mogę kontynuować gry. Po wybiciu wrogów z namiotu Tazoka w obozie bandytów powinien się zacząć rozdział 4. I tu się pojawiają schody, nowego rozdziału nie ma. Kniei Otulisko na mapie też nie ma. Chciałem się tam przenieść za pomocą konsoli ale bałem się, że nie mając technicznie ciągłości fabularnej w dzienniku mogę długo nie pograć. Co robić?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Zasłużony

Posty: 1929
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2012-01-19, 16:58   

Aby rozpoczął się rozdział czwarty musisz zgarnąć listy od Davaeorna w skrzyni obok Endera Sai.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kiniek

Posty: 3
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2012-01-19, 17:05   

Tak właśnie zrobiłem. I nic.

EDIT: Ogólnie to nie pytajcie się mnie czy zrobiłem coś co powinienem, czy kogoś zabiłem czy coś. Ja BG mam w małym palcu i wszystko wiem. Problem jest tylko natury technicznej.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Zasłużony

Posty: 1929
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2012-01-19, 18:16   

W pliku baldur.ini dodaj do boku [Program Options] linijkę Debug Mode=1. W trakcie gry Ctrl+space i:
CLUAConsole:SetGlobal("Chapter","GLOBAL",4) (acz nie jestem pewien jak w TuTu numerowane są rozdziały);
CLUAConsole:MoveToArea("FW2200") (numerację lokacji z TuTu i BGT znajdziesz tu).
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kiniek

Posty: 3
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2012-01-19, 18:45   

Wpisałem pierwszą komendę. Nie było komunikatu o błędzie ani nic ale wpis w dzienniku się nie pojawił. Trudno, przenoszę się do kniei konsolą i zobaczymy co dalej.

EDIT: Nowe wpisy w dzienniku pojawiają się w zakładce z rozdziałem czwartym więc chyba wszystko jest OK. Dzięki.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nephilim Sumer

Posty: 1
Wysłany: 2013-02-27, 20:33   

Panowie! Mam problem. Zgodnie z wytycznymi instaluję BG plus BGII, instaluje Tutu, zmiana w pliku i jedno małe mignięcie ekranu. Posiadam Sagę BG. Co jest nie tak?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group