Wiek: 32 Posty: 1432 Podziękowania: 39/38 Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2013-02-05, 15:34 [W III] Wild Hunt
Mamy informacje i screeny. link jest do Codexu, ale gameinformer ma chyba wrzucać przez luty więcej informacji, w sumie nie czytałem za dokładnie.
Może jeszcze skończę tę cholerną dwójkę. Na razie wiesiek trochę mi wisi, ale oczywiście im bliżej premiery, tym bardziej będziemy się wszyscy podniecać, chomiki też.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2020-02-23, 16:45, w całości zmieniany 1 raz
Nie przekonują mnie te screeny, szczególnie panowie w hełmach z rogami. Boję się, że mogą przekombinować i z brutalnego świata nienawiści rasowej i brudnej polityki zrobi się jakieś herofantasy.
@Karanith: zacznijmy od uzbrojenia, jak napisała Alma, hełmy z rogami to wymysł XIX wiecznych romantyków piszących od nowa nordyckie sagi. W dwójce uzbrojenie, zarówno Geralta jak i przeciwników, na ogół trzymało się kupy (pomijam półnagich koksów z wiklinowymi naramiennikami ), lokalny obszczymur grabiący po gościńcach wyglądał tak jak wyglądać powinień, podobnie żołdactwo oraz rycerstwo. Oczywiście, można przyczepić się do szczegółów, np. jednolitego umundurowania, które w średniowieczu było ograniczone do poszczególnych jednostek regularnego zaciągu oraz wojsk zakonnych czy drobnostek takich jak zabudowany lewy naramiennik wśród tarczowników.
Zbroje Geralta w dwójce były raczej wzmacnianymi fancy kurtkami, a co widzę na screenach? Średniowieczny outfit motocyklisty?
Dodatkowo outfit nie trzymający się kupy, elementy korpusu narażone na sztychy chronione kolczugą? Kuriozalne zszycia kolczugi i przeszywki/skóry?
Dodatkowo, rozumiem, iż REDzi chcieli oddać nordycki charakter Skellige, ale coś tu nie gra. Na Północy panuje pi razy drzwi XV wiek, przynajmniej biorąc pod uwagę modę oraz uzbrojenie. Nilfgaard jest nieco bardziej zaawansowany cywilzacyjnie i mamy tam przejawy czasów nowożywtnych, wczesny renesans. A po wodach Skellige dalej pływają drakkary a mieszkańscy wysp są cywilizacyjnie zacofani o jakieś 300-400 lat względem Północy?
Naprawdę, z fajnych realiów robi nam się typowy Gothic albo inny Srajrim gdzie jest całkowite poplątanie z pomieszaniem, ale wszystko jest efekciarskie.
@Jvegi: pamiętasz pierwszy udostępniony gameplay dwójki? Poszukaj sobie na YT i później porównaj z finalną wersją gry. Tutaj będzie podobnie, premiera ponoć na jesień 2014, więc w tym czasie będzie jeszcze kupa zmian. Po obecnych zajawkach uzbrojenie Geralta wygląda strasznie herofantasy, czyli dziadowsko. Wątpię żeby REDzi tak to zostawili.
Z Almaterią zgodnie nazywacie to dziadostwem ja nazywam to kinowością. Wybaczcie, ale w grę gra się po to też by cieszyć się różnego rodzaju efektownością wizualiów (ugh, jakoś tak), a nie by brandzlować się jak potłuczony nerd-historyk tym czy taki krój pidżamy był wtedy znany, czy odsłonięte cycki paradnej zbroi i robi na hełmach mają sens.
Nie wszystko musi być zgodne z pewnymi realiami naszej rzeczywistości, podobnie sprawy mają się w relacji mechanika-realizm.
Słowem, jeśli Wam coś takiego przeszkadza - ok, ma prawo, ale uświadomcie sobie, że wielu osobom również się tego typu rozwiązania mogą podobać.
Ej ale wal się, niczego takiego nie mówiłam. Wiedźmin 3 wygląda lepiej niż większość gier na e3. Nigdy w niego oczywiście nie zagram, bo W1 był jedną z najgorszych gier w jakie grałam, ale
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum