Poprzedni temat «» Następny temat
Risen 2 - nowa strona i informacje!
Autor Wiadomość
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 36
Posty: 2375
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2011-02-19, 13:16   Risen 2 - nowa strona i informacje!

Znamy pełen tytuł drugiej części Risena. Brzmi on Risen 2: Dark Waters. Pojawiła się nowa strona: http://risen2.deepsilver.com/ Można na niej zobaczyć trzy pierwsze artworki. Gra będzie nasycona pirackim klimatem, jak widać, no i muszkiet! Więcej info o grze 23 lutego, kiedy to wychodzi nowe PC Games z tekstem o Risenie 2.

- Pirates?
- Pirates!
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 36
Posty: 2375
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2011-02-20, 14:16   

"Risen 2 doczekał się już zapowiedzi w jednym z niemieckich magazynów. Oto najważniejsze szczegóły:

Risen jest ukończony w ponad 80 procentach
Pokierujemy tym samym, bezimiennym bohaterem co w pierwszej części
Protagonista teraz żyje w małej przystani portowej o nazwie Caldera
Świat gry składa się z kilku wysp
Historia jest bardziej złożona; podjęte wybory mają różne konsekwencje
Pojawią się starzy znajomi, jak Carlos czy Gregorius Steelbeard.
Risenowi 2 bliżej do opowieści o piratach
Będziemy mogli podróżować po różnych wyspach za pomocą statku (nie wiadomo czy będzie on naszą własnością)
Na morzu żyją różne morskie potwory, które atakują statki
Będzie opcja szybkiej podróży między wyspami
Wyspy będą charakteryzowały się odmiennym klimatem, typem lokacjami i różnymi potworami
Dostępne będą bronie palne
Magia pozostanie
To samo drzewko rozwoju, co w Risenie
Poczujemy większy realizm niż w Risenie (z każdą skrzynią ma się wiązać jakaś historia)
Świat będzie większy niż w pierwszej części
Zadania poboczne będą bardziej złożone niż w Risenie
Postacie są animowane techniką motion capture
Modele NPC i potworów będą charakteryzowały się większą ilością szczegółów (m.in. bardziej realistyczne twarze)
Bump mapping, chmury generowane w czasie rzeczywistym (w Risenie wykorzystano skybox)
Nie będzie loadingów na wyspach i niewidzialnych ścian, jedynie krótkie loadingi przy zmianie lokacji
NPC będą rozmawiać między sobą
Dzień każdego NPC będzie rutynowy, jak w Risenie
W nocy pojawią się inne potwory niż w dzień, jak w Risenie
Spotkamy gnomy, minecrawlery, a także zupełnie nowe typy przeciwników, jak również zwykłe zwierzęta (np. małpy i dziki)
Gra ukaże się również na PS3, a nie tylko na X360 i PC; premiera jeszcze w tym roku"

Źródło: http://www.gram.pl/news_8..._ujawnione.html

Cieszy zwłaszcza to: Zadania poboczne będą bardziej złożone niż w Risenie
Może gra nie będzie głupią zręcznościówką od połowy ;)
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group