ręcznie zainstalowałem na końcu:
~AURORA/SETUP-AURORA.TP2~ #0 #9000 // Fix area creature references: v5
~IAAURFIX/SETUP-IAAURFIX.TP2~ #0 #0 // IA-Aurora LOW Fix: v3
co naprawiło w moim przypadku kilka plików
na samiutkim końcu po odinstalowaniu, (bo myślałem, że powoduje u mnie błędy) ponownie zainstalowałem najnowszy Widescreen i nie ma już żadnego problemu z xp (prawdopodobnie któryś BW fixer to naprawia)
PS. Musiałem kilka rzeczy jeszcze ręcznie pozmieniać doinstalować/odinstalować, więc jakby ktoś chciał użyć podobnej listy modów radzę najpierw pytać!
Ok, ja tez mam parę pytań:
Czy mogę zainstalować mod Vampire Tales pod BGT? Jeśli tak to w którym miejscu (NPC, STORES, SOLAUF-RELATED STORES)?
I jeszcze: czy wie ktoś czy wszystkie itemy do kupienia i zrobienia u tej laski w Świątyni Lathandera zostały naprawione (w sensie czy naprawione wersje są w Vampire Tales)? Z tego co pamiętam roiło się tam od bugów.
I na koniec: czy wampirzyca jaką przyznaje mod jest tak samo gięta jak Valen? Czyt. biega jak porąbana, jest nieśmiertelna, regeneruje się jak dzika?
Witam wszystkich. Zamierzam zagrać w bg i bg2, PO RAZ PIERWSZY. Z tego co czytałem, BGT wydaje się oczywistym rozwiązaniem. Chciałbym jednak zainstalować też jakieś mody przede wszystkim poprawiające błędy językowe, techniczne itd. Jakie polecacie? Co do modów dodających fabułę, npc, przedmioty, podobno lepiej ich nie instalować za pierwszym przechodzeniem gry. Z poradnika na tawernie Hrothgara wybrałem sobie Polish Language Game Text Update i BG@ fixpack, powinienem zainstalować coś jeszcze?
Ostatnio zmieniony przez dębow 2011-04-15, 12:50, w całości zmieniany 1 raz
Za pierwszym razem radziłbym zagrać BG1 i BG2 osobno, bo BGT mimo całej przewagi enginu BG2 nieco masakruje klimat BG1. Na większość felerów są mody przywracające elementy z BG1 (awatary, interfejs, muzyka, głosy zauroczonych), ale nie na wszystkie; no i taka zabawa chyba właśnie nie na pierwszy raz.
_________________ "There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Zed weź pod uwagę, że grafika BG1 może nastręczać trudności. Ja mimo wszystko nie odpuściłbym sobie Widescreen. Również BGT chyba rozwiązaniem aż tak złym nie jest.
Widescreen (lepsza rozdzielczość)
BGT (mocno opcjonalnie, jeśli brak Widescreen, robią to samo w kwestiach graficznych - udogadniają grę)
Fixpack (a bo nie zaszkodzi ;P )
Jeszcze słówko: wciąż czekam na odpowiedź na moje pytanie ;P . Dziękuję i przepraszam ;D .
@down: no niby tak, ale przecież ten komponent można wybrać chyba. Zaznaczasz ogólne poprawki a resztę olewasz i gitara gra.
Ostatnio zmieniony przez Illasera Prędka 2011-04-15, 14:54, w całości zmieniany 1 raz
Za dużo fajnych bugów mozna ominąć jak np.noszenie adamyntowych zbroi drowów w athkatli
Illasera Prędka napisał/a:
Czy mogę zainstalować mod Vampire Tales pod BGT? Jeśli tak to w którym miejscu (NPC, STORES, SOLAUF-RELATED STORES)?
Eksperymentuj(jeśli w readme nie ma przeciwskazan czemu nie ?)
dałbym to w miejscu stories najlepiej
_________________ [Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Zed weź pod uwagę, że grafika BG1 może nastręczać trudności. Ja mimo wszystko nie odpuściłbym sobie Widescreen. Również BGT chyba rozwiązaniem aż tak złym nie jest.
Nie, oczywiście, że nie. Nic nie napisałem o modach do BG1, bo inny był cel wypowiedzi (i nie ten temat), ale nie jestem fanatycznym wyznawcą grania po raz pierwszy absolutnie rygorystycznie bez żadnych modów. Niska rozdzielczość była przez lata jednym z koronnych argumentów przewagi BGT nad BG1. Mody fabularne do "pierwszego razu" - też czemu nie, jeśli są fenomenalnie dopracowane, całkowicie wtapiają się w klimat gry i ani na jotę nie wpływają na fabułę i zbalansowanie rozgrywki.
Z czystym sercem na pierwszy raz do BG1 poleciłbym tylko:
1/Widescreen Mod z TWM_GUI
2/BGQE
Inne mody zawsze przerabiają BG1 na swoją modłę, mniej lub bardziej. Natomiast BGT lepiej zostawić na drugi raz.
_________________ "There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Dzięki pościągałem z forum, chociaż wydawło mi się, że jest nowasza wersja Drizt Saga. Z modów z Driztem znalazłem Drizzat Saga do BGI i Region of Terror do BGII - pominłałem coś:)?
Poprawki błędów do niej, zresztą jak do prawie wszystkich modów wprowadza Big World Project (BWP). Jeśli instaluje się dużą ilość modów to nawet wskazane, aby z nich skorzystać. Poprawi to kompatybilność pomiędzy modami.
Na temat BWP można poczytać tutaj: http://www.shsforums.net/forum/193-mega-mod-help/
Drizzt Saga - najnowsza wersja to 2.0.
W zasadzie jest do Baldura I, ale nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że istnieje coś takiego jak Badur's Gate Trilogy (BGT), co pozwala grać w część pierwszą gry na silniku Baldura II. Powstaje jedna wielka gra złożona z części pierwszej z dodatkiem i części drugiej, również z dodatkiem i na to BGT można zainstalować Drizzt Sagę. Istotne jest, przynajmniej moim zdaniem, aby jeśli już ktoś decyduje się grać w tego moda, aby zainstalować właśnie wersję 2.0. Moment rozpoczęcia moda w wersji pierwszej to była porażka, teraz jest trochę lepiej.
W zależności czy gra się w Baldura I czy BGT trzeba ściągnąć odpowiednią wersję moda.
Tłumaczenie w wersji 2.0 BGT jest tutaj: http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=5552
Jeśli zdecydujesz się grać w BGT i zainstalujesz oba te mody, to oczywiście brak między nimi jakiegoś powiązania. Drizzt z RoT to w zasadzie inny Drizzt niż wcześniej spotkany w Drizzt Saga. Nie ma między nimi żadnych powiązań, opróćz imienia. W ten temat oczywiście moderzy również próbują ingerować. Informacje na ten temat tutaj: http://www.shsforums.net/...the-one-drizzt/
Nie testowałem tego jeszcze, więc trudno mi coś więcej na ten temat powiedzieć.
Dzięki mam jeszcze kilka pytań:
- czy Drizzt Saga 2.0 podejdzie pod BG i z opowieściami z wybrzeża (mam takie z 10 lat wydanie gdzie do 5 cg dali cd z opowieściami)?
- można prosić bezpośredni link bo znalazłem tylko Drizzt saga 1.0?
- czyli mam zacząć opowieści, przejść wieże Durlaga i wtedy Drizzt do mnie zagada?
Z wersją 2.0 to jest pewien problem. Nie jestem tego do końca pewny, ale istnieje chyba tylko do BGT (jeśli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi i rzuci najwyżej linka). Ja odnoszę wrażenie, że została przygotowana na chybcika, chodziło tylko o przesunięcie akcji na późniejszy etap. Niby można go spokojnie przyłączyć, ale są wkurzające błędy w zakresie jego przyłączania (przynajmniej mnie to wkurzało) typu: po kilku drizztów na lokacjach z wieżą durlaga i w gospodzie w Brodzie Ulgotha, gadki w gospodzie przy przyłączaniu go, że go gonią gnolle.
Może najnowsze patche z BWP to naprawiają, ale nie sprawdzałem tego. Ja wtedy naprawiałem sobie to we własnym zakresie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum