Wysłany: 2025-05-29, 14:46 Hipersześcian (Hypercube) - v. 3.0 (bez muzyki)
Achtung. achtung. Mam już wi-fi i nie zawaham się go użyć.
Wkleję kod i paczkę.
Powinno być lepiej.
6 postaci. 1 podklasa.
Gwarancji na 100% nie dam, ale na 95%
Ciekawe, czy ktoś tego moda "rozdziewiczy" na tyle, by mieć większe uwagi.
Reinstalacja powoduje zmianę na plus. Jak sądzę.
Podklasa jest osobno. Błędy w dialogach poprawione.
Kod:
BACKUP ~Hypercube\backup~
AUTHOR ~Ruffle_truffle~
LANGUAGE
~Polish~
~polish~
BEGIN ~Hypercube~
COPY ~Belaree\BELAREE.cre~ ~override\BELAREE.cre~
SAY NAME1 ~Belaree~
SAY NAME2 ~Belaree~
SAY BIO ~Zapytana o przeszłość, BELAREE waha się przez chwilę, jakby w obawie przed powiedzeniem ci prawdy, po czym zaczyna snuć swoją opowieść. Mówi, że urodziła się w Ust Natha - mieście mrocznych elfów osadzonym na południu. Ciężko jej było odnieść sukces w drowim społeczeństwie, mimo talentu do magii. Napomknie, że jej wrodzona wrażliwość nie mogła znieść tamtego miejsca. W ucieczce z Podmroku pomogła jej Eilistraee - dobra bogini mrocznych elfów, a także inna Pani - Adalon; i choć nie wiesz do końca, jaka to istota, to domyślasz się, że może to być nawet smoczyca.~
SAY INITIAL_MEETING ~Tak?~ [2HFS022]
SAY UNHAPPY_BREAKING ~Poczuj mój gniew.~ [2HFS042]
SAY HAPPY ~Przejdziemy do legendy!~ [2HFS007]
SAY UNHAPPY_ANNOYED ~Możesz się ze mną nie zgodzić, ale obawiam się, że stanie się coś przeciwnego, niż myślisz, że się stanie.~ [2HFS032]
SAY UNHAPPY_SERIOUS ~Możesz się ze mną nie zgodzić, ale obawiam się, że stanie się coś przeciwnego, niż myślisz, że się stanie.~ [2HFS032]
SAY TIRED ~Potrzebuję snu. Lepiej, żebym nie musiała się dalej obchodzić bez niego.~ [2HFS011]
SAY BORED ~Czyżbyśmy nie mieli już nic do zrobienia?~ [2HFS013]
SAY BATTLE_CRY3 ~Pokażmy im, co potrafimy!~ [2HFS004]
SAY DAMAGE ~Aaaaach!~ [2HFS035]
SAY DYING ~Och...! Och...~ [2HFS037]
SAY HURT ~Ach... A!~ [2HFS036]
SAY SELECT_COMMON1 ~Czym mogę służyć?~ [2HFS017]
SAY SELECT_COMMON2 ~Czego sobie życzysz?~ [2HFS018]
SAY SELECT_COMMON3 ~Jestem.~ [2HFS019]
SAY SELECT_ACTION1 ~Dobrze.~ [2HFS023]
SAY SELECT_ACTION2 ~Jeśli tego chcesz.~ [2HFS024]
SAY SELECT_ACTION3 ~Jak sobie życzysz.~ [2HFS025]
SAY SELECT_ACTION4 ~Już się robi.~ [2HFS026]
SAY SELECT_ACTION5 ~Jak sobie życzysz.~ [2HFS029]
SAY MORALE ~Tej bitwy nie da się wygrać. Musimy się wycofać.~ [2HFS001]
SAY LEADER ~Hm... Grupa najemników pod moją komendą. Będzie ciekawie.~ [2HFS008]
SAY AREA_FOREST ~Um... Ładnie tu, ale chyba powinniśmy iść dalej.~ [2HFS012]
SAY AREA_CITY ~Um... Ładnie tu, ale chyba powinniśmy iść dalej.~ [2HFS012]
SAY AREA_DAY ~Um... Ładnie tu, ale chyba powinniśmy iść dalej.~ [2HFS012]
SAY AREA_NIGHT ~To był długi dzień. Należy nam się chwila wytchnienia.~ [2HFS010]
SAY CRITICAL_HIT ~Nareszcie! Pokażę wam, o co w tym wszystkim chodzi.~ [2HFS009]
SAY CRITICAL_MISS ~Ymmm. Tego się nie spodziewałeś, co?~ [2HFS041]
SAY BATTLE_CRY2 ~Ku chwale!~ [2HFS005]
SAY SELECT_COMMON4 ~Słucham.~ [2HFS020]
SAY SELECT_COMMON5 ~Mmmm... Nnn... Aaaj...~ [2HFS031]
SAY SELECT_COMMON6 ~Jeśli nie czujesz się na siłach, by nami dowodzić - powiedz słowo, a ja się wszystkim zajmę.~ [2HFS033]
SAY BATTLE_CRY1 ~Wspólnie jesteśmy niezwyciężeni!~ [2HFS006]
SAY TARGET_IMMUNE ~Ja... Nie doceniłam wroga. Muszę... Muszę się wycofać!~ [2HFS002]
SAY INSULT ~Myślisz, że ostatnio przytyłam?~ [2HFS030]
SAY REACT_TO_DIE_GENERAL ~Ponieśliśmy wielką stratę.~ [2HFS039]
SAY REACT_TO_DIE_SPECIFIC ~Nie...! Twoja śmierć zostanie pomszczona.~ [2HFS040]
COPY~Belaree\belspe.itm~ ~override\belspe.itm~
SAY NAME1 ~Lanca Eilistraee~
SAY NAME2 ~Lanca Eilistraee~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Ta broń została zaklęta przez Eilistraee i jest darem tej bogini dla Belaree. Drowka posługuje się nią eksterminując pajęcze pomioty, jakie uprzędły swe sieci na Wybrzeżu Mieczy. Przedmiot jest traktowany jak kij, jeśli chodzi o kwestię biegłości, lecz wysuwający się grot podczas ataków sprawia, że obrażenia są obuchowe lub kłute.~
SAY DESC ~Ta broń została zaklęta przez Eilistraee i jest darem tej bogini dla Belaree. Drowka posługuje się nią eksterminując pajęcze pomioty, jakie uprzędły swe sieci na Wybrzeżu Mieczy. Przedmiot jest traktowany jak kij, jeśli chodzi o kwestię biegłości, lecz wysuwający się grot podczas ataków sprawia, że obrażenia są obuchowe lub kłute.
PARAMETRY:
Obrażenia: 1k6 +1
Trak0 +1
Specjalne:
Niewrażliwość na efekty pajęczyny
100% szans na zabicie pająka jednym ciosem
Typ obrażeń: obuchowe lub kłute
Waga: 4
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: kij
Typ broni: 2-ręczna~
COPY ~Tomi\Tomi.cre~ ~override\Tomi.cre~
SAY NAME1 ~Tomi~
SAY NAME2 ~Tomi~
SAY MORALE ~Wybacz, ojczyzno! W domu jest mniej strasznie!~ [TOMIz]
SAY HAPPY ~Czyżby zabawa w zbyt prawych rycerzy?~ [TOMIcc]
SAY UNHAPPY_ANNOYED ~Och... Niezbyt moralnie, lecz czy ktoś się troszczy?~ [TOMIdd]
SAY UNHAPPY_SERIOUS ~Och... Niezbyt moralnie, lecz czy ktoś się troszczy?~ [TOMIdd]
SAY UNHAPPY_BREAKING ~Och... Niezbyt moralnie, lecz czy ktoś się troszczy?~ [TOMIdd]
SAY BATTLE_CRY1 ~Zaraz poznasz moc ucznia Gonda!~ [TOMId]
SAY LEADER ~Ja? Serio? Nie jakiś tępy osiłek?~ [TOMIp]
SAY TIRED ~Mam nogi jak kłody. Może przyda się postój?~ [TOMIy]
SAY BORED ~Nuda. Prawie jak wtedy, gdy żyłem w lesie.~ [TOMIe]
SAY HURT ~Auć! Wymyślę skafander przeciwbólowy!~ [TOMIn]
SAY SELECT_COMMON1 ~Tak?~ [TOMIf]
SAY SELECT_COMMON2 ~Gotowy.~ [TOMIt]
SAY SELECT_COMMON3 ~Stoję w gotowości.~ [TOMIu]
SAY SELECT_ACTION1 ~Idę.~ [TOMIa]
SAY SELECT_ACTION2 ~Zrobię, o co mnie prosisz.~ [TOMIb]
SAY SELECT_ACTION3 ~Lecę.~ [TOMIc]
SAY DAMAGE ~Chyba moje gadżety padną łupem... głupców.~ [TOMIi]
SAY DYING ~Ciekawe, ile wróg nabierze doświadczenia za mą śmierć...?~ [TOMIk]
SAY AREA_FOREST ~Las. Prawie jak w domu. Czy możemy już stąd sobie pójść?~ [TOMIm]
SAY AREA_CITY ~O tak! Ruch i mnóstwo życia! W mieście czuję się ożywiony!~ [TOMIbb]
SAY AREA_DUNGEON ~Skarby, potwory, wilgoć i półmrok. Raczej nie jest tu... inspirująco!~ [TOMIl]
SAY AREA_DAY ~Słońce wygląda jak ogromna... lampa.~ [TOMIj]
SAY AREA_NIGHT ~Nigdy nie zrozumiem, co poeci widzą w tych gwiazdach, księżycu i innych atrybutach nocy!~ [TOMIq]
SAY SELECT_ACTION4 ~Z naoliwionym sprzętem - ruszam przed siebie!~ [TOMIv]
SAY SELECT_ACTION5 ~Co? Znów jakiś zamek do otworzenia? Pułapka do unieszkodliwienia?~ [TOMIw]
SAY SELECT_ACTION6 ~Pora na praktykę. A teoria na bok!~ [TOMIx]
SAY SELECT_RARE2 ~O! Czyżby ktoś nie mógł się zdecydować?~ [TOMIr]
SAY SELECT_COMMON4 ~Gotowy!~ [TOMIt]
SAY SELECT_COMMON5 ~Stoję w gotowości.~ [TOMIu]
SAY CRITICAL_HIT ~Oto świetna koordynacja oka-ręki!~ [TOMIg]
SAY CRITICAL_MISS ~Co za bez... celność!~ [TOMIh]
SAY INVENTORY_FULL ~Nie zmieszczę niczego więcej!~ [TOMIo]
SAY BATTLE_CRY2 ~Zaraz poznasz moc ucznia Gonda!~ [TOMId]
SAY BATTLE_CRY3 ~Zaraz poznasz moc ucznia Gonda!~ [TOMId]
SAY SELECT_COMMON6 ~Tak?~ [TOMIf]
SAY SELECT_RARE1 ~Binokle, petarda, granat, bomba, ale z ciebie stara trąba!~ [TOMIaa]
SAY REACT_TO_DIE_GENERAL ~Umiera w sumie dość młodo... szkoda.~ [TOMIs]
SAY BIO ~Zapytany o przeszłość, TOMI mówi bez ogródek, że wychował się w osadzie leśnych gnomów w lasach Tethyru. Strasznie się tam ponoć nudził, a jego twórcze instynkty przerastały inne gnomy. Niektórzy twierdzili, że płynie w nim krew skalnego gnoma. Z tych powodów opuścił rodzinne strony, by ujrzeć Komnatę Cudów we Wrotach Baldura.
Tomi ma nieco wyidealizowane podejście do życia na szlaku, a jego brak doświadczenia tylko to potęguje.~
WRITE_SHORT 0x246 (IDS_OF_SYMBOL (~kit~ ~TECHNOL~))
COPY ~Vicril\VICRIL.cre~ ~override\VICRIL.cre~
SAY NAME1 ~Vicril~
SAY NAME2 ~Vicril~
SAY BIO ~Zapytany o przeszłość, VICRIL wyznaje, że jest jednym z akolitów Domu Lodowego Świtu (świątyni Auril leżącej nieopodal Nashkel) wysłanym, aby poszukać komponentów do potężnej broni - Sopla Lodu. Nie sprawia wrażenia zbyt towarzyskiego czy wylewnego i prawdopodobnie z niewieloma kompanami wybrałby się w swą podróż.~
SAY INITIAL_MEETING ~A kogóż tutaj przywiało?~ [VICRILy]
SAY UNHAPPY_BREAKING ~Robi mi się za ciepło.~ [VICRILq]
SAY HAPPY ~Więcej mrozu, więcej zła! Chcę zamrozić złem zły świat...~ [VICRILt]
SAY UNHAPPY_ANNOYED ~Robi mi się za ciepło.~ [VICRILq]
SAY UNHAPPY_SERIOUS ~Robi mi się za ciepło.~ [VICRILq]
SAY TIRED ~Zmęczyłem się.~ [VICRILc]
SAY BORED ~W pustelni doznawałem większej ekscytacji!~ [VICRILd]
SAY BATTLE_CRY3 ~Rozgrzać do czerwoności, by mrozić do szpiku kości!~ [VICRILa]
SAY DAMAGE ~~ []
SAY DYING ~Zanurzam się... w czarny lód...~ [VICRILm]
SAY HURT ~~ []
SAY SELECT_COMMON1 ~Czego dusza żąda?~ [VICRILf]
SAY SELECT_COMMON2 ~Co mam uczynić?~ [VICRILg]
SAY SELECT_COMMON3 ~Tutaj.~ [VICRILh]
SAY SELECT_ACTION1 ~Zrobię, co zechcesz.~ [VICRILi]
SAY SELECT_ACTION2 ~Jeśli to konieczne.~ [VICRILj]
SAY SELECT_ACTION3 ~*pogwizd*~ [VICRILv]
SAY SELECT_ACTION4 ~Czego dusza żąda?~ [VICRILf]
SAY SELECT_ACTION5 ~Co mam uczynić?~ [VICRILg]
SAY MORALE ~Do pustelni! Walczcie teraz sami, dzielni!~ [VICRILx]
SAY LEADER ~Nad emocjami trzymajcie wodzę, od teraz ja tu dowodzę.~ [VICRILb]
SAY AREA_FOREST ~Nie znoszę tych... jaskrawych odcieni zieleni.~ [VICRILo]
SAY AREA_CITY ~Brakuje tu szadzi, szronu... lodowego kata rodem z Grzbietu Świata.~ [VICRILz]
SAY AREA_DAY ~Póki słońce świeci bez śnieżnej zamieci, póty będziesz musiał podkuć dobrze buty.~ [VICRILr]
SAY AREA_NIGHT ~Póki słońce świeci bez śnieżnej zamieci, póty będziesz musiał podkuć dobrze buty.~ [VICRILr]
SAY CRITICAL_HIT ~~ []
SAY CRITICAL_MISS ~~ []
SAY BATTLE_CRY2 ~Rozgrzać do czerwoności, by mrozić do szpiku kości!~ [VICRILa]
SAY SELECT_COMMON4 ~Każdego chłopczyka ciągnie do płomyka. Niestety, mam w sobie chyba coś z kobiety.~ [VICRILs]
SAY SELECT_COMMON5 ~Tutaj.~ [VICRILh]
SAY SELECT_COMMON6 ~*pogwizd*~ [VICRILv]
SAY BATTLE_CRY1 ~Rozgrzać do czerwoności, by mrozić do szpiku kości!~ [VICRILa]
SAY TARGET_IMMUNE ~~ []
SAY INSULT ~Twoja obelga to dla mnie łagodny zefir, nie tchnienie lodowego smoka.~ [VICRILe]
SAY REACT_TO_DIE_GENERAL ~Pieszczota samej Auril spłynęła na tę istotę.~ [VICRILw]
SAY REACT_TO_DIE_SPECIFIC ~Pieszczota samej Auril spłynęła na tę istotę.~ [VICRILw]
COPY~Vicril\Portrait\VICRILL.bmp~ ~override\VICRILL.bmp~
COPY~Vicril\Portrait\VICRILS.bmp~ ~override\VICRILS.bmp~
COPY ~Vicril\AUDIO~ ~override~
COPY ~Vicril\ICEDA1.BAM~ ~override~
COPY ~Vicril\ICEDAG.BAM~ ~override~
COPY ~Vicril\ICEDAG.ITM~ ~override~
SAY NAME1 ~Sopel lodu~
SAY NAME2 ~Sopel lodu~
SAY DESC ~Sztylet +3: "Sopel lodu"
Ta broń została stworzona przez Vicrila, sługę Auril, gdy pomogliście mu znaleźć komponenty. Nie wiadomo, jakim sposobem Vicril ulepszył oręż, gdy wykorzystał różdżkę i zwój z czarem. Mówił nieco o specjalnej recepturze. Widocznie nie zdradza wszystkich szczegółów, co pasuje do jego powściągliwości i skupienia na celu.
PARAMETRY:
Specjalne:
- Odporność na zimno: +80%
- +3 do obrażeń od zimna przy każdym ataku
Obrażenia: 1k4 +3
TraK0: +3
Typ obrażeń: kłute
Opóźnienie: 0
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagania:
– Siła: 3
Waga: 1~
COPY ~Grusham\GRUSHAM.cre~ ~override\GRUSHAM.cre~
SAY NAME1 ~Grusham~
SAY NAME2 ~Grusham~
SAY BIO ~Zapytany o przeszłość, GRUSHAM, unosi brew, po czym wyzna, że nie ma na tyle ciekawego życiorysu, by się nim chwalić. Mówi skąpo i waży słowa, masz przez to wrażenie, że stara się ukryć to, co istotniejsze. Jest jedynym ocalałym ze swojego klanu półorkiem, i jak na półorka, jest dosyć roztropny, cechuje go również nieprzeciętna zręczność. Być może dlatego żyje w samotności. Nie możesz jednak oprzeć się wrażeniu, że jego historia o ucieczce z klanu i chęci przejęcia władzy Mulaheya to tylko bajeczka, jaka skrywa o wiele bardziej niebezpieczny sekret.~
SAY INITIAL_MEETING ~~ []
SAY UNHAPPY_BREAKING ~Dość tego! Mam zły dzień.~ [Grushamy]
SAY HAPPY ~~ []
SAY UNHAPPY_ANNOYED ~Dość tego! Mam zły dzień.~ [Grushamy]
SAY UNHAPPY_SERIOUS ~Już wystarczy!~ [Grushamx]
SAY TIRED ~Mam już dość chodzenia wkoło jak jakiś przeklęty muł, znajdźmy jakąś gospodę z ciepłym łóżkiem i kuflem piwa.~ [Grushamc]
SAY BORED ~Życie to coś więcej niż stanie w miejscu i zastanawianie się nad jego sensem.~ [Grushamd]
SAY BATTLE_CRY3 ~Niedługo zapadniesz w wieczny sen!~ [Grushama]
SAY DAMAGE ~Chyba już niewiele przygód przede mną...~ [Grushame]
SAY DYING ~Argh! Ueee...~ [Grushamm]
SAY HURT ~Auu!~ [Grushaml]
SAY SELECT_COMMON1 ~Acha.~ [Grushamf]
SAY SELECT_COMMON2 ~Co jest?~ [Grushamg]
SAY SELECT_COMMON3 ~Co znowu?~ [Grushamh]
SAY SELECT_ACTION1 ~Nie ma sprawy.~ [Grushami]
SAY SELECT_ACTION2 ~Robi się.~ [Grushamj]
SAY SELECT_ACTION3 ~Pędzę jak strzała.~ [Grushamk]
SAY SELECT_ACTION4 ~Już pędzę!~ [Grushams]
SAY SELECT_ACTION5 ~Ruszam.~ [Grushamt]
SAY MORALE ~~ []
SAY LEADER ~Od teraz ja tu dowodzę, ale lepiej nie stawajcie mi w drodze do wyjścia!~ [Grushamb]
SAY AREA_FOREST ~~ []
SAY AREA_CITY ~~ []
SAY AREA_DAY ~~ []
SAY AREA_NIGHT ~~ []
SAY CRITICAL_HIT ~~ []
SAY CRITICAL_MISS ~~ []
SAY BATTLE_CRY2 ~Niedługo zapadniesz w wieczny sen!~ [Grushama]
SAY SELECT_COMMON4 ~Załatwione.~ [Grushamv]
SAY SELECT_COMMON5 ~Co jest?~ [Grushamg]
SAY SELECT_COMMON6 ~Już się robi.~ [Grushamu]
SAY BATTLE_CRY1 ~Niedługo zapadniesz w wieczny sen!~ [Grushama]
SAY TARGET_IMMUNE ~~ []
SAY INSULT ~~ []
SAY REACT_TO_DIE_GENERAL ~Świetnie! Pewnie będę następny.~ [Grushamw]
SAY REACT_TO_DIE_SPECIFIC ~Świetnie! Pewnie będę następny.~ [Grushamw]
COPY ~Holnara\Holnara.cre~ ~override\Holnara.cre~
SAY NAME1 ~Holnara~
SAY NAME2 ~Holnara~
SAY BIO ~Zapytana o przeszłość, HOLNARA prychnie tylko, stwierdzając, że żyła jak na krasnoluda przystało. Mówi, że pochodzi z Tibold - warowni położonej blisko Athkatli. Broniła jej ostatnimi czasy przed napadem goblinów, lecz postanowiła poszukać szczęścia w Chmurnych Szczytach, gdzie Dumathoin nakazał jej przybyć.~
SAY INITIAL_MEETING ~Taaaa?~ [DFC_16]
SAY UNHAPPY_BREAKING ~O nie! W ogóle mi się to nie podoba!~ [DFC_02]
SAY HAPPY ~Wiesz co? Zaczynam się o ciebie martwić.~ [DFC_33]
SAY UNHAPPY_ANNOYED ~O nie! W ogóle mi się to nie podoba!~ [DFC_01]
SAY UNHAPPY_SERIOUS ~O nie! W ogóle mi się to nie podoba!~ [DFC_02]
SAY TIRED ~Obawiam się, że muszę na chwilę odpocząć.~ [DFC_10]
SAY BORED ~Na co my tu czekamy?~ [DFC_12]
SAY BATTLE_CRY3 ~Na nich!~ [DFC_03]
SAY DAMAGE ~Ooo!~ [DFC_34]
SAY DYING ~Haaa-aaaaaaaaa!~ [DFC_37]
SAY HURT ~Aaaaaee!~ [DFC_35]
SAY SELECT_COMMON1 ~Hmmm?~ [DFC_17]
SAY SELECT_COMMON2 ~Taaak?~ [DFC_18]
SAY SELECT_COMMON3 ~Tu jestem.~ [DFC_19]
SAY SELECT_ACTION1 ~W porządku.~ [DFC_23]
SAY SELECT_ACTION2 ~Wezmę się za to.~ [DFC_24]
SAY SELECT_ACTION3 ~Taaa.~ [DFC_25]
SAY SELECT_ACTION4 ~Z przyjemnością.~ [DFC_26]
SAY SELECT_ACTION5 ~Już idę.~ [DFC_29]
SAY MORALE ~Ojej!~ [DFC_01]
SAY LEADER ~Dobrze, poprowadzę was.~ [DFC_08]
SAY AREA_FOREST ~~ []
SAY AREA_CITY ~~ []
SAY AREA_DAY ~~ []
SAY AREA_NIGHT ~~ []
SAY CRITICAL_HIT ~No to teraz dostaniesz łupnia!~ [DFC_04]
SAY CRITICAL_MISS ~~ []
SAY BATTLE_CRY2 ~Zobacz, co tu mam dla ciebie...~ [DFC_05]
SAY SELECT_COMMON4 ~Czego chcesz?~ [DFC_22]
SAY SELECT_COMMON5 ~Hej! Hehehehahaha, przestań!~ [DFC_31]
SAY SELECT_COMMON6 ~Więc... Podobają ci się niskie, co?~ [DFC_32]
SAY BATTLE_CRY1 ~Na nich!~ [DFC_03]
SAY TARGET_IMMUNE ~~ []
SAY INSULT ~To tak traktuje się damę?~ [DFC_30]
SAY REACT_TO_DIE_GENERAL ~Szkoda... Trochę go lubiłam.~ [DFC_39]
SAY REACT_TO_DIE_SPECIFIC ~Nie zapomnimy cię, przyjacielu...~ [DFC_40]
COPY~Holnara\Portrait\HOLAL.bmp~ ~override\HOLAL.bmp~
COPY~Holnara\Portrait\HOLAM.bmp~ ~override\HOLAM.bmp~
COPY~Holnara\Portrait\HOLAS.bmp~ ~override\HOLAS.bmp~
COPY ~Holnara\AUDIO~ ~override\~
COPY ~Holnara\RINGHO.itm~ ~override\RINGHO.itm~
SAY NAME1 ~Zguba koboldów~
SAY NAME2 ~Zguba koboldów~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~To chyba magiczny pierścień, jaki został skradziony przez koboldy dla Mulaheya.~
SAY DESC ~Kruszec Dumathoina - 'Zguba koboldów'. Ten niepozorny pierścień chroni noszącego przed atakami koboldów. Jego magiczna natura jest tak niezwykła, że mogą go używać wyłącznie krasnoludy.
PARAMETRY:
Specjalne:
+4 do Klasy Pancerza przeciwko atakom koboldów
Waga: 0~
COPY_EXISTING ~MULAHE.cre~ ~override~
PATCH_IF (SOURCE_SIZE > 0x2d3) THEN BEGIN
ADD_CRE_ITEM ~RINGHO~ #0 #0 #0 ~NONE~ ~inv~
END
COPY ~Judith\JUDITH.cre~ ~override\JUDITH.cre~
SAY NAME1 ~Judith~
SAY NAME2 ~Judith~
SAY BIO ~Zapytana o przeszłość, JUDITH, opowiada o swojej młodości. O tym, że perspektywa bycia chłopką pracującą w polu była dla niej odstraszająca. Podzieli się informacjami o obraniu drogi czarownicy. Jako wiedźma zyskała respekt lokalnej społeczności i nie musiała harować do zmierzchu na farmie. Następnie podzieli się wiedzą o swojej pierwszej miłości - szlachciu, jaki był dla niej niedostępnym ideałem mężczyzny. Wyjawi, że na wzgórzach w okolicach Athkatli pomagała innym warząc dla nich mikstury, zamawiając klątwę czy odczyniając ją, a także uprawiając zielarstwo.
Lata mijały, a wiedźma żyła w dostatku i spełnieniu, aż wydano rozkaz, by zgładzić ją za rzucanie czarów w Athkatli (zauważył ją jeden z wieśniaków). Zdesperowana i idąca na stos, uknuła intrygę - by podpalić dom szlachcica, w którym onegdaj była zakochana. Pożar odwrócił uwagę władz od drobnych przewinień "starej zielarki", dzięki czemu zdołała uciec. Dziś, tułając się po Wybrzeżu Mieczy szuka czegoś, co nada jej istnieniu choćby okruch sensu.~
SAY INITIAL_MEETING ~Na ciemne tieflingi, brudne gibberlingi, jakieś nowe twarze!~ [Judith2]
SAY UNHAPPY_BREAKING ~Twoja tłusta dusza! Utuczona dobrymi uczynkami jak świnia idąca na rzeź!~ [Judith7]
SAY HAPPY ~O tak! Czynić zło, na wspak...~ [Judith14]
SAY UNHAPPY_ANNOYED ~Czy musimy być jak obwoźna działalność charytatywna?!~ [Judith8]
SAY UNHAPPY_SERIOUS ~Czy musimy być jak obwoźna działalność charytatywna?!~ [Judith8]
SAY TIRED ~Nie jestem obwoźną atrakcją jarmarczną, piwowarski... Kuglarzu!~ [Judith23]
SAY BORED ~Na Cienisty Splot Shar... Nudno mi!~ [Judith3]
SAY BATTLE_CRY3 ~Wyskoczą ci czyraki! Obsiądą cię robaki!~ [Judith1]
SAY DAMAGE ~Jeno włos dzieli mnie od Otchłani...~ [Judith12]
SAY DYING ~Wciąga mnie Otchłań! Spotkamy się tam...~ [Judith13]
SAY HURT ~Baa!~ [Judith21]
SAY SELECT_COMMON1 ~Jak mam się... Przydać?~ [Judith17]
SAY SELECT_COMMON2 ~Twoje zadanie?~ [Judith16]
SAY SELECT_COMMON3 ~Taak?~ [Judith15]
SAY SELECT_ACTION1 ~Znajdę może, zanim dotrę. Coś, co ugotuję w kotle!~ [Judith5]
SAY SELECT_ACTION2 ~Lecę, lecz nie na miotle...~ [Judith6]
SAY SELECT_ACTION3 ~Oby to było warte zachodu...~ [Judith18]
SAY SELECT_ACTION4 ~Znajdę może, zanim dotrę. Coś, co ugotuję w kotle!~ [Judith5]
SAY SELECT_ACTION5 ~Lecę, lecz nie na miotle...~ [Judith6]
SAY MORALE ~~ []
SAY LEADER ~Poprowadzę was ku chwale!~ [Judith22]
SAY AREA_FOREST ~Czy tu żyją jakieś drzewce? Spalę wszystkie, nim plan spali na panewce...~ [Judith10]
SAY AREA_CITY ~~ []
SAY AREA_DAY ~Księżyc w pełni, księżyc w nowiu... Słońce w nadirze, a nawet zenicie, ba! Wszędzie pulsuje magiczna energia...~ [Judith9]
SAY AREA_NIGHT ~Idziemy... Wolałabym tę noc spędzić jednak w ramionach jakiegoś inkuba...~ [Judith4]
SAY CRITICAL_HIT ~~ []
SAY CRITICAL_MISS ~~ []
SAY BATTLE_CRY2 ~Wyskoczą ci czyraki! Obsiądą cię robaki!~ [Judith1]
SAY SELECT_COMMON4 ~Wykrztusić to musisz!~ [Judith20]
SAY SELECT_COMMON5 ~Zdecyduj się!~ [Judith19]
SAY SELECT_COMMON6 ~Oby to było warte zachodu...~ [Judith18]
SAY BATTLE_CRY1 ~Wyskoczą ci czyraki! Obsiądą cię robaki!~ [Judith1]
SAY TARGET_IMMUNE ~~ []
SAY INSULT ~~ []
SAY REACT_TO_DIE_GENERAL ~Dusza z ciała wyleciała... Nim zwyciężyć zdołała...~ [Judith11]
SAY REACT_TO_DIE_SPECIFIC ~Dusza z ciała wyleciała... Nim zwyciężyć zdołała...~ [Judith11]
Stworzyłem to głównie dla siebie. Gram i czwarty level mam.
Wszystko wydaje się działać.
Opis:
EMANUJĄCY: Kapłan ten roztacza wokół siebie różnego rodzaju aury. Specjalizuje się w manipulowaniu specyficzną, duchową energią, która wspomaga jego i sojuszników lub szkodzi wrogom. Jego obecność działa niczym duchowy rezonator, wzmacniający czyny, emocje i energię wokół.
Emanujący nie walczy bezpośrednio – jego siła to obecność, którą trzeba czuć, a nie widzieć. Jednak duchowe otwarcie czyni go bardziej podatnym na śmiercionośne zaklęcia.
Zalety:
- na 1. poziomie może raz dziennie rzucić: Psalm.
- na 3. poziomie może raz dziennie rzucić: Siłę jedności.
- na 6. poziomie może raz dziennie rzucić: Płaszcz strachu.
- na 9. poziomie raz dziennie może rzucić Ognistą tarczę (błękitną).
- na 12. poziomie raz dziennie może rzucić: Odpędzenie nieumarłych.
- na 15. poziomie raz dziennie może rzucić: Aurę płomiennej śmierci.
Wady:
- Musi posiadać charakter dobry (Praworządny, Neutralny lub Chaotyczny Dobry).
- Stała kara -3 do rzutów obronnych przeciwko śmierci.
- Nie otrzymuje Świętego Symbolu po osiągnięciu 25. poziomu.
Chyba te kilkaset kilobajtów nie przeszkodzi nikomu.
No i jak to bywa z D&D - mistrz gry zatwierdza lub odrzuca "zasady domowe". Zatem grać lub nie grać.
_________________ years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor
Wysłany: 2025-07-23, 17:27 Podklasa kapłana - Emanujący, po testach
EMANUJĄCY: Kapłan ten roztacza wokół siebie różnego rodzaju aury. Specjalizuje się w manipulowaniu specyficzną, duchową energią, która wspomaga jego i sojuszników lub szkodzi wrogom. Jego obecność działa niczym duchowy rezonator, wzmacniający czyny, emocje i energię wokół.
Emanujący nie walczy bezpośrednio – jego siła to obecność, którą trzeba czuć, a nie widzieć. Jednak duchowe otwarcie czyni go bardziej podatnym na śmiercionośne zaklęcia.
Zalety:
- Emanuje specyficznym błogosławieństwem na członków drużyny - w ciągu dnia (otrzymują premie do walki i morale).
- na 1. poziomie może raz dziennie rzucić: Psalm.
- na 3. poziomie może raz dziennie rzucić: Siłę jedności.
- na 6. poziomie może raz dziennie rzucić: Płaszcz strachu.
- na 9. poziomie raz dziennie może rzucić: Ognistą tarczę (błękitną).
- na 12. poziomie raz dziennie może rzucić: Odpędzenie nieumarłych.
- na 15. poziomie raz dziennie może rzucić: Aurę płomiennej śmierci.
Wady:
- Musi posiadać charakter dobry (Praworządny, Neutralny lub Chaotyczny Dobry).
- Stała kara -3 do rzutów obronnych przeciwko śmierci.
- Nie otrzymuje Świętego Symbolu po osiągnięciu 25. poziomu.
Portret - Leonardo AI (większość pracy), a także zmiana odcieni na skórze (też AI, nie pamiętam, które)
- postać ma przedmiot taki sam, jak w jedynce (Kij/włócznia +1, chroni przed pajęczyną, automatycznie zabija pająki)
- jest bardzo zadowolona, jeśli zniszczymy Pai'Na (nie jest to quest sensu stricte, ale odpala się dialog po załatwieniu sprawy)
- kwestie w Leżu Adalon, w Podmroku, odzywa się do protagonisty, kilku NPC itp.
- technicznie współgra z duchem przeznaczenia w ToB
- ma swoją "przystań" w Slumsach, przez co w SoA można ją normalnie odłączać/przyłączać
Co jeszcze planowane (lub nie):
- dodanie jakiejś reakcji na widok Viconii na stosie
- reakcje na "Irka" w piekle i po pokonaniu Amelissany - ale o dubbingu do tego można sobie pomarzyć
- po wywołaniu przez Ducha przeznaczenia, postać ma standardowy dialog odłączenia. Póki co rzecz drugorzędna w priorytecie.
Mod jest niezłą "bazą", na podstawie której mogę mieć łatwiejszy przykład do tworzenia np. Vicrila czy Holnary w BG 2 EE.
_________________ years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor
Wysłany: 2025-08-30, 18:38 Belaree w BG 2 - upload
Kilka poprawek, w tym najważniejsza:
- dialog po załatwieniu Pai'Na - wyświetla się i nie powoduje bugów związanych z innymi dialogami
- nie ma Pid, ale można do niej samemu 'zagadać'
- najłatwiej wychodzą dialogi uwarunkowane mapami, ma po wejściu do jaskini Adalon, przy Drzewie Życia, po wejściu do Podmroku
Brak romansu. Nie czuję się komfortowo pisząc w tej konwencji, a uwarunkowywanie dialogów pod obecność Aerie/Viconii/Jaheiry... Jest już naprawdę trudną sprawą.
Wstawiam, im dłużej odejdzie się od modyfikacji, tym bardziej obca się staje.
Tak w ogóle Belaree jest trochę takim "poligonem" do ćwiczeń w modowaniu drugiej części.
Dużo roboty poszło w udźwiękowienie. Dlatego kolejnej żeńskiej postaci raczej do BG2 nie zrobię - wzmacnianie głośności, konwertowanie na inny format... To wszystko pożarło sporo czasu.
A że koniec miesiąca, to wstawię, co udało się zrobić do tej pory.
_________________ years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor
Doszedłem do Podmroku i musiałem poprawić SKRYPT dialogowy.
Ogólnie:
- postać jest silna mechanicznie, podczas rozgrywki Firkraag spopielił mi Korgana, a Belaree spokojnie dała radę iść na pierwszej linii
- w Podmroku czeka malutka niespodzianka - gdy już myślimy, że wszystko ucichło, przychodzi... Nawrót
Widzę, że Hipersześcian nie ma własnego wątku w komnacie, więc piszę tutaj.
***
Mod będzie jeszcze rozwijany?
Będę kiedyś chciał wypróbować Judith i Tomiego (nawiasem mówiąc, to imię jest wyjątkowo marne; proponuję zmianę na Guido, Llewelyn, Potix albo Clipston).
Są jakieś negatywne warunki przyłączenia typu reputacja, charakter czy klasa protagonisty? Są konflikty między postaciami z modu albo gry?
Konflikty między nowymi bohaterami są słowne. Nie prowadzą do bójki.
Jedynie co, to między Belaree, a Baelothem następuje coś w stylu bitki.
Tomi i Judith nie przepadają za sobą. Ale skrypt, w którym Tomi atakuje czarownicę gadżetami technologicznymi... Jest chyba niemożliwy do wprowadzenia. A tylko tak miałby z nią szansę na zwycięstwo. Te gadżety są całkiem nową zawartością w grze i nie wiem, w jaki sposób skrypt ma je wykorzystać.
Praktycznie każda postać ma dialog z inną nową postacią, a także z niektórymi oryginalnymi postaciami. No i z protagonistą po kilka.
Tak w ogóle gdy tworzyłem Belaree i testowałem, to wiele rozmów z klasycznymi bohaterami mi się odpaliło. Teraz używam tej samej metody, a niewiele mi wyskakuje.
Może dlatego, że coraz szybciej przechodzę grę. :/
Charakter, reputacja czy klasa protagonisty są obojętne. Ale postaci oczywiście reagują na zmianę reputacji. Vicril np. odszedł mi bez pardonu, gdy uzyskałem wysoką reputację. Zostawił sztylet i zrobiło mu się za ciepło.
_________________ years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor
Wysłany: 2025-11-07, 19:25 Sprzedawcy śmierci - pierwsze wydanie
Wczoraj testowałem przedmioty - wywoływałem kodami sprzedawców, teraz dodałem komendę, jaka ich respawnuje, a raczej - zapobiega niepotrzebnemu pojawieniu się:
!Global("WorkingForAran","GLOBAL",1) // nie współpracuje z Aranem
Nauczyłem się przypisywać zaklęcia do zwojów. Są nieco słabsze, niż oryginały z Ravenloft, ale i tańsze oraz kupowane "hurtowo" :D
EDIT: Sprawdziłem topór, miał kilka błędów, głównie chodziło o używalność. Podobnie nieścisłość ma dłoń wampira - daje wampiryczny dotyk 10/dzień, ale tylko pierwszego dnia. Poza tym działa.
- umiejscowienie Judith (Knieja Otulisko)
- zmiana imienia Tomi -> Potix
- umiejscowienie Potixa (za Beregostem)
- dodanie Judith specjalnych zdolności ("Rzucenie uroku", "Uwarzenie mikstury leczenia", "Zdjęcie klątwy")
Drobnostki:
Jeden z portretów Belaree (BELAM), jest już dobrze przypisany.
Muzyka by była, ale wtedy archiwum zajęłoby jeszcze więcej megabajtów. Poza tym... Nikt w oryginale nie ma w jedynce muzyki. Może kiedyś ją dodam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum