Ja tam strasznie lubię świat Młotka, mimo że nie jest bardzo oryginalny. Oficjalnej produkcji nie ufam, ale chciałbym, żeby wreszcie skończyli tego moda:
Lubię M&B. To w zasadzie jedyny sandbox, którego toleruję. Takiego właśnie zbliżenia akcji, obserwacji bitwy oczami dowódcy brakuje mi w TW. Tyle że podstawowe M&B jest nieciekawe- wiele niedostatków mechaniki i do tego strasznie nijaki świat- z żadną frakcją nie potrafiłem się jakoś utożsamić. Za to uwielbiam mody do tej gry. Szczególnie Brytenwaldę i Clash of Kings. Oba mają swoje denerwujące cechy ale i tak są dalece lepsze od podstawki (nawet z Florisem).
Jakby tak udało się doprowadzić tego warhammerowego moda do jakiegoś zadowalającego stanu to byłoby pięknie. Na razie jest jeszcze zbyt niedorobiony i zbyt niekonsekwentny (szkielet na służbie Imperium? Żaden problem).
Ta gra wyznaczy nowe standardy. Pod warunkiem że nie spartolą tego, bo kikstaretery bardzo lubią zrobić dym i potem stwierdzić że jednak się nie udało.
Dobry wyznacznik że nie dają irli akcesu.
_________________ Jedną z najbardziej bolesnych form zdrady jest skazanie człowieka pracy na pracę bez sensu. - Ks. Józef Tischner
Może wreszcie coś lepszego od Baldura będzie. Rdzeń rozgrywki jest podobny (izometr, aktywna pauza, drużyna, świat klasyczny fantasy), ale też sporo nowości się zapowiada, głównie na polu bycia władcą, zarządzania. Oczywiście taki sam opis można było dać Pillarsom, no ale może tym razem się uda Nie to, że Pillarsy były złe, ale do BG2 jednak im daleko.
System odpoczynku w Pathfinderze wygląda wyjątkowo fajosko!
Ogólnie zanosi się nam jakiś mały renesans cRPG jakby. Original Sin 2, Pillarsy 2, Pathfinder... Przyszły rok chyba będzie pierwszym rokiem od lat, kiedy wyjdzie (lub uzyska swój ostateczny kształt) więcej niż jedna obiecująca gra.
Nobanion [Usunięty]
Wysłany: 2017-11-04, 07:33
SpellForce 3 (PC) PL
Jak się dowiedziałem, to poczułem się dziwnie, jakbym nagle odmłodniał i znowu ten dawny dreszczyk emocji...
Obejrzałem wszystkie zapowiedzi jakie były możliwe i na pewno kupię, mimo że gier mam od groma i tak zapewne nie zdążę we wszystkie pograć, ale ta seria mimo że nie ujęta w mojej Top10 jest zawsze bliska sercu...
Nieprawdopodobny konglomerat różnych gatunków i rodzajów gry o dziwo sprawnie funkcjonujący, robi i dziś wrażenie i spokojnie czekając na 3-cią odsłonę można zagrać w poprzednie.
Kto grał to wie o czym mówię, a jak się komuś spodobało to wie, że czekają mnie kolejne godziny wycięte z wolnego czasu.
Czekam na to, ostatnio trafiają się mi gry, co zaspokoją moje sentymenty i nowe podejście, j.w. :)
Moim zdaniem, wg tego co widziałem a obejrzałem wiele, to może być bardzo dobra gra, a przy tym, jakby twórcy, bo to nasza - polska gra - wzorem Redsów zaspamowali media reklamą, to kto wie?
Podałem wszystko, łącznie ze sprzętowymi wymaganiami, ale ja gram na starym Intelu z odblokowanym prockiem i uważam, że nie ma co tak wierzyć, bo często karta jest ważniejsza, co sam na swoim kompie spraktykowałem., choć tutaj szału nie ma moim zdaniem, bardzo przeciętne wymagania w dobie "maszyn" rodem z NASA :P..
Recenzenci wersji początkowej tak opowiadają o grze, a że troszkę poznałem ich inne produkcje, to mam duże zaufanie do tego, co poniżej:
„(…) to gra, która opowiada o znajdowaniu powodów do przetrwania zamiast sposobów na przeżycie”.
- Adam Smith, Rock, Paper, Shotgun
„Jedyne, co w erze lodu i pary może być okrutniejsze od przejmującego zimna, to decyzje, które trzeba podjąć, żeby zapewnić ludziom przetrwanie”.
- Stephanie Chan, VentureBeat
„(…) decyzje poddają moralność gracza poważnej próbie w zamian za zwiększenie wydajności – być może dzięki temu wraz z tegoroczną premierą zyskamy wciągającą i zarazem wycieńczającą przygodę”.
- Suriel Vazquez, Game Informer
Mieszkańcy skutego lodem świata opracowują technologię parową, która ma pozwolić im przetrwać na obezwładniającym mrozie. Zadaniem zarządcy miasta jest dbanie zarówno o ludzi, jak i całą miejską infrastrukturę. Jego umiejętności taktyczne i moralność są niejednokrotnie wystawiane na próbę, a to, co uchodzi za podwaliny zorganizowanego społeczeństwa, nieraz staje pod znakiem zapytania. Optymalizacja i zarządzanie zasobami często ścierają się tu z empatią i podejmowaniem przemyślanych decyzji. Choć zarządzanie miastem i społeczeństwem zajmuje graczowi większość czasu, w pewnym momencie konieczne stanie się odkrywanie świata zewnętrznego, co pozwoli poznać jego historię i zrozumieć obecną sytuację.
Jakie decyzje podejmiesz, żeby rozwinąć społeczeństwo? Co zrobisz, kiedy będziesz na skraju wytrzymałości? I…
…kim się wówczas staniesz?
MIASTO MUSI PRZETRWAĆ
Frostpunk to gra survivalowa, w której ciepło oznacza dla miasta przetrwanie, a każda decyzja ma swoją cenę.
NIE POZWÓL NADZIEI ZGASNĄĆ
Przetrwanie jest w dużej mierze zależne od nadziei i woli życia. Zdolność rozniecania ich w sercach ludzi przesądzi o twoim sukcesie.
USTANAWIAJ PRAWA
Społeczeństwo to grupa ludzi postępujących zgodnie z tymi samymi regułami i wyznających podobne poglądy. Ustanawianie praw i zwyczajów będzie kluczowe dla ukształtowania społeczeństwa.
ROZWAŻAJ WSZYSTKIE ZA I PRZECIW
Czy zezwolisz na zatrudnianie nieletnich? Jak będziesz traktować chorych i rannych? Frostpunk sprawdza taktyczne umiejętności gracza, wystawiając na próbę jego moralność.
ODKRYWAJ ŚWIAT
Świat skrywa nie tylko fragmenty przeszłości, lecz również potencjalne sposoby na zapewnienie ludziom przyszłości.
Oryginalny nie będę...
Czekam na twór CD Projekt o nazwie: AAA i na Cyperpunk'a.
I już się nie mogę doczekać: Pathfinder: Kingmaker i PoE II - Deadfire.
_________________ You Don't Create Trance, Trance Created You!
In 604 Trance We Trust and love to Dance!
To może być ciekawe. Od dłuższego czasu przewijało się na forum Black Wyrm Lair, a w końcu ruszyła Kickstarterowa kampania: Black Geyser: Couriers of Darkness. Wygląda nawet nawet.
_________________ Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Overkill's The Walking Dead oraz Dying Light 2 - lubię postrzelać do zombie w towarzystwie znajomych.
Fallout 76 - cóż, co by nie mówić o 4 tutaj przynajmniej chyba wiadomo czego się spodziewać :P ciekawi mnie na ile to będzie podobne do gry Rust. liczę na to, że będzie więcej PVE.
_________________
"Blessed be the tailors. The masks are cut to fit."
Kontynuacja "To the Moon" i "Finding Paradise" ale dla odmiany ma to być thriller z morderstwem w tle. Jestem skłonny kupić nawet zaraz po premierze. Tu przynajmniej raczej nie będzie pierdyliarda patchy i dlc.
To napawa mnie optymizmem: (...)Mowa o zespole, w którego skład wchodzą między innymi byli pracownicy BioWare, na czele z Chadem Robertsonem (dyrektorem technicznym Star Wars: Knights of the Old Republic), Jamesem Ohlenem (głównym projektantem Baldur’s Gate, Neverwinter Nights i Dragon Age: Początek oraz jednym z autorów pierwszego Mass Effecta), a także Drew Karpyshynem (starszym scenarzystą pierwszego „KOTOR-a” i głównym scenarzystą dwóch pierwszych odsłon cyklu Mass Effect). - żródło gry-online.
Zobaczymy co czas przyniesie. Z pewnością bardziej oczekuję Exodusa niż powstającego podobno, nowego Mass Effecta.
_________________
"Blessed be the tailors. The masks are cut to fit."
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum