CHAIN
IF ~InParty("Minsc")
See("Minsc")
!StateCheck("Minsc",CD_STATE_NOTVALID)
!StateCheck("VICRIL",CD_STATE_NOTVALID)
Global("VicrilBMinsc1","GLOBAL",0)~ THEN VICRILB VICRILBMinsc1
~Minsc, półgłówku, Jak możesz sądzić, że twoja osoba wystarczy za dwóch lub nawet trzech? (Ech, lepiej nawet nie mówić do niego, nie przybędzie mu oleju w głowie i tak...)~
DO ~SetGlobal([b]"VICRILBMinsc1"[/b],"GLOBAL",1)~
EXIT
Im mniej zrobisz, tym mniej "spartolisz" :D
No i pierwsza wersja Tomi'ego,
Fajnie by było dostać feedback. Czy w ogóle działa. U mnie się instaluje i podklasa też jest ok.
^ Ta z postu wyżej najlepiej...
Edit: Poprawiony skrypt. Póki nikt nie ściągnął... Uf...
- Czar Niewidzialność, promień 3 metry - naprawiony
- Przetestowanie (głównie teoretyczne: Alurakar, Dijakkar, w praktyce - Encikkar, przejście nim Tronu Bhaala):
Paczka rozbita na 4 części. Powyższa wersja usunięta, łatka może jeszcze chwilę wisieć.
Szkoda, że nie udało się inaczej tego rozwiązać, ale mnie nie przeszkadza fakt używania zaklęć jako specjalnych zdolności.
W sumie warto uczyć się zaklęć tylko swoich dyspozycyjnych szkół i tak, bo nie ma szans na ich użycie z księgi, a księga maga zawsze ma teoretyczny opis, natomiast opis w specjalnych zdolnościach znika po użyciu.
Co na plus:
- używanie zaklęć ze zwojów wprowadza być może zamieszanie, ale od biedy można rzucać kamienną skórę czy posiłkować się innymi czarami. Wprowadza to też, a raczej - wymusza, obranie innej taktyki. Ale buty gorgony z Kamienną skórą i kilka zwojów było wystarczającymi. W każdym razie wbrew temu, że życia nie opłaca się utrudniać - tutaj się okazało w mojej rozgrywce, że poradziłem sobie w inny sposób, niż zazwyczaj... Także mały powiew świeżości jest.
- Ach, te pierścienie i amulety dodające komórki na czary! Każdy już wie, co kryje kamień pod drzewem w lokacji Pod Pomocną Dłonią (a jak nie wie, to jego strata). Kolejny make life harder. No ale... Trzeba od siebie trochę wymagać?
- niektóre zaklęcia uległy modyfikacji (Identyfikacja, Sekwencery). Co chyba im nie ubliża, a wprowadza nieco, hm... Inności.
- Przywołanie (Upadłego) Planetara. Mój ulubiony czar z 10 levelu (wszystkie zresztą po jednym użyciu dostajemy na poziomie 20). Jak na mistrza skrajności przystało, można wezwać Archanioła, jak i upadłego Archanioła, ale nie jednocześnie... Fajny "smaczek". :D
Co na minus:
- ograniczenia silnika wymusiły sięgnięcie po niestandardowe metody działania. Czy cel uświęcił środki? Hm... Na pewno szkoda, że niczego nie dają zdolności wysokiego poziomu. Nadal tylko teoria.
- nie udało się też wprowadzić gnomich iluzjonistów/nekromantów, gdyż gnom nie może być czarownikiem (no, chyba, że ktoś użyje EE Keepera).
Ogólnie rzecz ujmując, po wielu perturbacjach, wstawię osobno 4 podklasy. Nieco inne, niż w zamierzeniu, odrobinę odbiegające od mechaniki pierwotnej, ale chyba całkiem grywalne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum