Poprzedni temat «» Następny temat
[IwD I EE] Pytania i porady dla początkujących i wyjadaczy
Autor Wiadomość
greegarak 
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=7680

Wiek: 40
Posty: 731
Podziękowania: 83/73
Skąd: CK-FAInn=200km
Wysłany: 2022-07-10, 12:46   [IwD I EE] Cren pojawia się u ReginyTerrorystki

Kim jest Crenshinibon, o którym wspomina Poqelin i Bhelifet ?
W niektórych dialogach jest też nazywany "odłamkiem". A w dialogu Evearda, jest opcja(niedostępna w grze jednak) dla złych protagonistów na dostanie się do zamrożonej świątyni w Eastheaven, właśnie dzięki "odłamkowi".
Z kwestii niedokończonych to po dialogach widać że zakładano zmianę charakteru na wzór Tormenta. Zrezygnowano z tego, ale dialogów nie poczyścili, min.został jeden co podnosi wartość Good i Law. Ale czy działa to, tak jak w Tormencie, nie wiem jak to sprawdzić. To by się w ICW nie sprawdziło, bo właściwie kogo char.miałby się zmieniać, jak gra uwzględnia drużynowy start.
EE udolnie podrasowuje Icewinda(min.można wyłączyć dodatkowe pkt dośw.dla trudniejszych poziomów, aczkolwiek wiele broni znowu(bo w IW1 raz były, innym razem znikały, a legenda przedmiotów rosła-np.pierścień łotra) jest niedostępnych. I tak np. można dostać dwie "Pożogi", a młota o podobnych cechach już nie. Dziwne, mogli chociaż uwzględnić losowość od posiadanych biegłości. I tak wzorem pewnego piorącego mózg od wyrzynania przeciwników H&s, rzucać można za każdym trafieniem z 10%szans "firebala",który w do tego cię leczy.No cóż o tyle klimatyczne, że rozgrzewa w tych, pięknych, acz zimnych klimatach.
Wzbogacić tego crpga mogłoby też rozbudowanie wyprawy śmiałków z Eastheaven. Szkoda że nie podjęli się wprowadzenie NPC. Hildreth z gospody to długo oczekiwany charakter krasnoludzicy w grach na InfinityE. Elisia jako błękitnoskóry elf, też byłaby interesująca(chociaż milcząca).Póżniej jeszcze Aldwin, czy cała czwórka złapanych przez żmijowców ze smoczego 0ka(Marhon,Raisa,elf i kapłanka-rycerz).
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Berg`inyon 


Wiek: 31
Posty: 382
Podziękowania: 4/24
Skąd: z Podmroku
Wysłany: 2024-08-31, 07:45   

Witam wszystkich, odkurzę temat.

Po wielu latach(i wielu przerwach) grania w Baldura postanowiłem pierwszy raz kupić i zagrać w Icewind Dale. Stworzyłem jedną postać, wojownika, zamiast drużyny, myśląc że dołączę sobie jakichś NPCtów po drodze ;) doszedłem póki co do Kuldahar, do Arundela i wyłączyłem grę, włączyłem forum. I tu zonk, bo przeczytałem że w ID nie ma żadnych NPC. Teraz pytanie, lepiej zacząć od nowa i sobie kogoś dokoptować czy przejście pierwszy raz grę solo wojem będzie w miarę bezproblemowe?
_________________
Chcesz być czymś w życiu, to się ucz, Abyś nie zginął w tłumie; Nauka to potęgi klucz, W tym moc, co więcej umie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowyU

Posty: 324
Podziękowania: 20/226
Wysłany: 2024-08-31, 10:52   

Jest mod Icewind NPC jak byś zainstalował to chyba byś mógł kogoś dokoptowac. A tak poza tym Icewind jest już zaimplementowany w całości do WoBG więc przechodzenie osobno mija sie z celem ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Berg`inyon 


Wiek: 31
Posty: 382
Podziękowania: 4/24
Skąd: z Podmroku
Wysłany: 2024-08-31, 11:18   

A czy instalacja tego moda wpływa na aktualną rozgrywkę czy trzeba zacząć od nowa? W BG chyba takiej możliwości nie ma, ale może ID to inna bajka
_________________
Chcesz być czymś w życiu, to się ucz, Abyś nie zginął w tłumie; Nauka to potęgi klucz, W tym moc, co więcej umie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowyU

Posty: 324
Podziękowania: 20/226
Wysłany: 2024-08-31, 16:38   

Zwykle mody działały na istniejącym sejwie o ile nie odwiedziło się lokalcji której dotyczą. Nie wiem na jakich lokacjach są NPC do dołączenia. Najlepiej bym wykorzystał sejw sprzed Kuldachar jeżeli posiadasz.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ril 
Aurylita


Wiek: 37
Posty: 103
Podziękowania: 67/62
Wysłany: 2024-08-31, 19:26   

Berg`inyon napisał/a:
A czy instalacja tego moda wpływa na aktualną rozgrywkę czy trzeba zacząć od nowa? W BG chyba takiej możliwości nie ma, ale może ID to inna bajka

Niekoniecznie trzeba zaczynać od nowa, zależy jakie postaci chcesz przyłączyć. Ogólnie tych NPC modów do Icewind Dale EE jest około 20. Zakładam, że interesują Cię te po polsku, więc to będą te poniższe – w nawiasie miejsca, gdzie można spotkać daną postać:
Dendjelion NPC for IWD EE (na południu Kuldahar)
Dusky NPC for IWD EE (przed wejściem do jaskini z orkami niedaleko Easthaven)
Icewind Dale NPCs (w oberży Zimowa Kołyska na początku gry; 5 postaci)
L'anna NPC for IWD EE (w Kuldahar, w "Korzennej piwnicy")
T'viy NPC for IWD EE (w jaskini na północ od przełęczy Kuldahar)
Urchin NPC for IWD EE (w młynie na przełęczy Kuldahar)

https://baldur.cob-bg.pl/iwd1ee-mody
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group