Worldmap v13
Autor
Wiadomość
Roberciiik
Czciciel Azutha
Posty: 39 Podziękowania: 27 /10
Wysłany: 2024-01-20, 23:38 Worldmap v13
Hej, pracuję nad nową wersją modyfikacji BP-BGT-Worldmap. Przyszła wersja będzie zawierała rozszerzony region północny. Podobnie jak było to zrobione przy v7, proszę o ewentualną korektę lub pomoc przy tłumaczeniu.
Zmiany są następujące:
Easthaven — ok
Lonelywood — Samotna Knieja, (choć w IWD2 nie tłumaczyli tego)
Bremen — ok
Bryn Shander — ok
Termalaine — ok
Caer Dineval — zgłoszę, że powinno być z myślnikiem: Caer-Dineval
Caer Konig — zgłoszę, że powinno być z myślnikiem: Caer Konig
Dougan's Hole — Dziura Dougana (tak występuje w jakiejś książce w IWD1/2, ale również jako Warownia Dougana (literówka hole vs hold?) i Dougan's Hole)
Good Mead — zostaje? Generalnie w IWD 1 jest Goodmead, a w IWD 2 jes Dobra Łąka... Co sądzicie?
Frozen Forest — Zamarznięty Las?
Abbey Mountains — Opackie Góry?
White Peaks — Białe Szczyty?
Lilinuk — ok
Utui — ok
Jukum — ok
Hykopgruk — ok
Imajuvisik — ok
ANGALPUK — ok
ALPUK — ok
RUATHYM — ok
Moonshae Isles — Wyspy Moonshae
Caer Callidyrr — ok
Caer Corwell — ok
Lugalpgotak Sea — Morze Lugalpgotak
Roberciiik
Czciciel Azutha
Posty: 39 Podziękowania: 27 /10
Wysłany: 2024-01-20, 23:48
Aha no i nie jestem pewny czy The Tortured Lands powinno zostać przetłumaczone jako "Splugawione Ziemie", gdyż według wiki (https://forgottenrealms.fandom.com/wiki/Tortured_Land) dotyczy to jednak tortur wobec tej ziemi.
Więc może jednak Storturowane Ziemie?
Aristo
Legenda
Posty: 556 Podziękowania: 217 /144
Wysłany: 2024-01-21, 08:31
Roberciiik napisał/a: Dougan's Hole — Dziura Dougana (tak występuje w jakiejś książce w IWD1/2, ale również jako Warownia Dougana (literówka hole vs hold?) i Dougan's Hole)
Patrząc na historię miasteczka, chodzi tu nawet o łowisko. 'Dougan's Hold' wygląda rzeczywiście na pomyłkę twórców IWD2.
Roberciiik napisał/a: Good Mead — zostaje? Generalnie w IWD 1 jest Goodmead, a w IWD 2 jes Dobra Łąka... Co sądzicie?
Skąd się w ogóle wzięła ta łąka w nazwie, skoro 'mead' to miód pitny, a miasteczko nawet słynie z jego sycenia? Czy możliwe, żeby ktoś kiedyś pomylił 'mead' z 'meadow'?
Roberciiik napisał/a: Więc może jednak Storturowane Ziemie?
Umęczone Ziemie
Rodzi się ogólne pytanie, czy należy tłumaczyć albo poprawiać nazwy, które występują w dialogach IWD1/2 albo kiepsko przetłumaczone, albo po angielsku, szczególnie jeśli występują też one w polskim udźwiękowieniu, i fundować graczowi łamigłówkę.
Roberciiik
Czciciel Azutha
Posty: 39 Podziękowania: 27 /10
Wysłany: 2024-01-22, 16:14
Aristo napisał/a: Patrząc na historię miasteczka, chodzi tu nawet o łowisko. 'Dougan's Hold' wygląda rzeczywiście na pomyłkę twórców IWD2.
Bardzo podoba mi się "Łowisko Dougana", o niebo lepiej niż "Dziura Dougana", GTU dla IWDEE można zgłosić na G3, gorzej z IWD2. Natomiast żaden mod nie korzysta z tej lokacji, a jest tylko wspomniana w książce o Dziesięciu Miastach. Etykieta na mapie mogłaby być tak nazwana, do momentu aż byłoby to problemem.
Aristo napisał/a: Skąd się w ogóle wzięła ta łąka w nazwie, skoro 'mead' to miód pitny, a miasteczko nawet słynie z jego sycenia? Czy możliwe, żeby ktoś kiedyś pomylił 'mead' z 'meadow'?
Tak bym obstawiał, że ktoś z tłumaczy uznał to za meadow. Natomiast "Dobry Miód Pitny" to też nie najlepsza nazwa. Rozumiem, że lepiej pozostać przy angielskiej wersji.
Aristo
Legenda
Posty: 556 Podziękowania: 217 /144
Wysłany: 2024-01-28, 13:51
Roberciiik napisał/a: Good Mead — zostaje? Generalnie w IWD 1 jest Goodmead
"Dobrymiód" (gdyby już upierać się przy tłumaczeniu 'Goodmead') byłby zrostem odmienianym identycznie jak nazwy Białystok czy Krasnystaw. Mnie akurat nie raziłaby też nazwa Dobry Miód, biorąc pod uwagę, jak wiele mamy tego typu nazw np. ze słowami "stary" czy "nowy". Z drugiej strony, skoro nigdzie nie tłumaczy się Easthaven, nie wiem z jakiego powodu, to i Good Mead może zostać po angielsku.
Roberciiik napisał/a: Abbey Mountains — Opackie Góry?
To mi akurat nie brzmi za dobrze, ale może tylko mnie. Widziałbym tu raczej "Klasztorne Góry", nawet jeśli trochę to odbiega od oryginału.
Edit: Tak czy inaczej, przymiotnik w nazwie gór należałoby dać jako drugi człon, jak to mamy na ogół w nazwach gór w języku polskim, np. Góry Skaliste, Góry Stołowe.
Aristo
Legenda
Posty: 556 Podziękowania: 217 /144
Wysłany: 2024-07-23, 09:19
Używam wersji 13.1.1.
Czasy podróży i informacje o niedostępności lokacji podane są po angielsku. To chyba nie powinno tak wyglądać?
Roberciiik
Czciciel Azutha
Posty: 39 Podziękowania: 27 /10
Wysłany: 2024-07-23, 12:15
BP_BGT_Worldmap nie modyfikuje tych napisów. Oryginalnie tam jest chyba "Destination unreachable" czy coś takiego, a wiele modów (chyba głównie od Lavy) skracają ten zapis, żeby nie przysłaniać ikon na mapie. Grasz może z jakimś modem od Lavy, który nie ma jeszcze polskiego tłumaczenia?
Aristo
Legenda
Posty: 556 Podziękowania: 217 /144
Wysłany: 2024-07-23, 13:53
To akurat duża, testowa instalacja EET, która zawiera trochę modów zbędnych, jak Check the Bodies, Shadows over Soubar, Fishing for Troubles - wszystkie trzy po angielsku (tłumaczenia zakiszone na CoBie) i wszystkie dodają lokacje na mapie świata, oraz trochę nowości, które chciałem sprawdzić, jak: Loretakers, Jarl's Adventure Pack, Black Hearts, Call of the Lost Godess - ostatni z tych nowych może dodawać coś na mapie.
Z nieprzetłumaczonych modów Lavy mam zainstalowaną trylogię The Dreadful Tales - na pewno 'In Love, Undeath' dodaje lokację czy dwie na mapie świata.
***
Szkoda, że mimo wielkości mapy obszar gry w BG1 ma lokacje tak zagęszczone, że i tak część napisów zostaje przysłonięta.
Ogromny plus natomiast za powiększony widok na mapę świata - nie jest to już małe okienko, ale widok rozciągnięty na cały ekran.
Roberciiik
Czciciel Azutha
Posty: 39 Podziękowania: 27 /10
Wysłany: 2024-07-23, 15:21
Zerknąłem w kod i to na pewno "In Love, Undeath", albo jakiś następny mod po angielsku w kolejności zmieniający ten napis pod ikonami.
Co do strefy BG1 to niestety za dużo tam jest lokacji, żeby je ładnie umiejscowić. Z przyczyn wstecznej kompatybilności nie można za bardzo zmienić tego rejonu. Musiałby tak naprawdę powstać nowy projekt, gdzie wszystkie koordynaty zostałyby na nowo zrobione, wraz z nową jeszcze większą mapą. Wbudowana worldmapa do BGT czy EET jest chyba jeszcze bardziej ściśnięta, z tego co pamiętam.
---
PS. Grasz może z najnowszym SoS, gdzie dodaliśmy lokacje z WoBG? Przydałby się jakiś feedback czy wszystko jest na swoim miejscu itp.
Aristo
Legenda
Posty: 556 Podziękowania: 217 /144
Wysłany: 2024-07-23, 16:14
Roberciiik napisał/a: Grasz może z najnowszym SoS, gdzie dodaliśmy lokacje z WoBG? Przydałby się jakiś feedback czy wszystko jest na swoim miejscu itp.
"Shadows of the Soubar" mam zainstalowane w najnowszej wersji:
~SOS/SOS.TP2~ #0 #0 // Shadows Over Soubar: 2.1.2
~SOS/SOS.TP2~ #0 #4 // Alternative Soubar area (by Cuttooth): 2.1.2
~SOS/SOS.TP2~ #0 #1 // Selence arrives to Waukeens Promenade after the meeting with Gaelan in the slums: 2.1.2
Gdybym to rozegrał, to dam znać, czy jest coś nie tak.
Tylko że to nie jest instalacja udana jako całość. Niepotrzebnie instalowałem IWD1/IWD2_EET tipuna - zawiera jakieś dwa felerne pliki (iwwi090.spl i z0slng94.itm), które powodują, że niektóre opcje z SCS, aTweaks, czy nawet redukcja PD za zadania z EET Tweaks nie chcą się potem instalować. Pogram jeszcze trochę, ale być może na dniach zrobię instalację od nowa, tym bardziej że i SCS został zaktualizowany. W każdym razie będę miał SoS na uwadze.
Aristo
Legenda
Posty: 556 Podziękowania: 217 /144
Wysłany: 2024-07-23, 21:02
Odnośnie tego fragmentu mapy:
Earthspur Mountains - Góry Ziemnej Ostrogi
Earthfast Mountains - Góry Ziemnej Opoki
Lodowiec Białego Jaszczura -> Lodowiec Białego Robaka (oryg. Glacier of the White Worm)
https://forgottenrealms.fandom.com/wiki/Glacier_of_the_White_Worm
Wszystkie powyższe nazwy wymienione są w D&D Forgotten Realms - Opis świata (wyd. ISA) - str. 156
***
Na tej części mapy zastanowiły mnie natomiast te "Skały" bez dodatkowego określenia na południe od Mirabaru:
Gdyby to chodziło o góry The Crags w pobliżu Neverwinter, to rzeczywiście, mogłyby to być Skały. Ale tu na 99% chodzi o Wzgórza Surbrin, jak na tym fragmencie mapy:
Z innych ważniejszych nieścisłości w tym regionie:
Evermoor powinno mieć -s na końcu - Evermoors - Wieczne Wrzosowiska
Rozległa Przełęcz - powinna w tym miejscu na mapie leżeć osada Długie Siodło (Longsaddle)
Szary Szczyt (na zachód od pustyni Anauroch) - wg podręcznika to Szare Wierchy (oryg. Graypeak Mountains)
***
Wszystkie te nazwy i kawałek przetłumaczonej mapy (jedyny zawarty w książce) pochodzą ze wspomnianego "Opisu świata". Niektóre nazwy stamtąd wydają mi się jednak gorsze (np. Strzelista Puszcza -> Wysoki Las) i wcale nie byłbym za tym, żeby tak bezrefleksyjnie je zmieniać.
Dodam jeszcze jako ciekawostkę, że w opisie Wybrzeża Mieczy pojawiają się odważne tłumaczenia: Candlekeep - Świecowa Wieża, Gullykin - Wąwozowno, a i Waterdeep przynajmniej raz mignęło mi jako Głęboka Woda. Przydomek Alatosa (Czarna Blizna) przełożono z kolei jako Krucze Piętno.
Roberciiik
Czciciel Azutha
Posty: 39 Podziękowania: 27 /10
Wysłany: 2024-07-25, 10:57
Dzięki za świetną analizę! Zgłoszę to do poprawki przy okazji następnej wersji.
Należy pamiętać, że ten podręcznik Opis Świata został wydany do D&D 3.0, a tłumaczenia wielu aspektów różnią się od tego co znamy z gry Baldur's Gate, gdyż zapewne pracowali nad tym niezależni tłumacze. Więc zgodnie z tym co zostało też ustalone przez zespół tłumaczący SoD, wpierw bierze się pod uwagę wzór tłumaczenia z gry, a później referencje z dalszych edycji. Podobny podręcznik wyszedł do piątej edycji D&D, o nazwie "Wybrzeże Mieczy" i tam też będą różnice w nazewnictwie między AD&D 2e, D&D 3e i D&D 5e.
Aristo
Legenda
Posty: 556 Podziękowania: 217 /144
Wysłany: 2024-07-26, 12:40
Roberciiik napisał/a: Zerknąłem w kod i to na pewno "In Love, Undeath", albo jakiś następny mod po angielsku w kolejności zmieniający ten napis pod ikonami.
To faktycznie mogło o to chodzić. Ponowiłem instalację bez "In Love, Undeath" (ale też IWD-EET) i teraz mapa wygląda jak trzeba.
WeiDU:
~DLCMERGER/DLCMERGER.TP2~ #0 #1 // Merge DLC into game -> Merge "Siege of Dragonspear" DLC: 1.5
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #0 // Przywrocenie drugiego poziomu Lodowej Wyspy: v16.4
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #11 // Scar i corka Sashenstarow: v16.4
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #12 // Kaplan Quoningar: v16.4
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #13 // Shilo Chen i Ogrzy-Mag: v16.4
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #14 // Edie, kandydatka do Ligii Kupieckiej: v16.4
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #16 // Poprawki istot: v16.4
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #17 // Przywrocenie istot: v16.4
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #18 // Przywrocenie imion istotom: v16.4
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #19 // Przywrocenie pomniejszych dialogow: v16.4
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #21 // Poprawki i przywrocenia dla sklepow, tawern i karczm: v16.4
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #22 // Przywrocenie i poprawki przedmiotow: v16.4
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #29 // Ksiaze Eltan w Budynku kapitanatu: v16.4
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #30 // Spotkanie z Nimem Furlwingiem: v16.4
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #32 // Svlast, spotkanie z Upadlym Paladynem: v16.4
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #33 // Mal-Kalen, duch z Ulcaster: v16.4
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #34 // Przywrocenie dialogow z Rozdzialu 6: v16.4
~SOA/SETUP-SOA.TP2~ #2 #0 // The Stone of Askavar dla OzWM/Tutu/BGT/BGEE -> Ustawienia domyslne: obszary dostepne poprzez triggery: 2.4
~SIRENE/SETUP-SIRENE.TP2~ #0 #0 // Sirene NPC for Baldur's Gate: Enhanced Edition
~SIRENE/SETUP-SIRENE.TP2~ #0 #1 // Choose an alternate portrait for Sirene? -> BG2 Default (Isandir)
~K9SHARTEELNPC/SETUP-K9SHARTEELNPC.TP2~ #0 #0 // Install Shar-Teel NPC Mod: v1.4
// Log of Currently Installed WeiDU Mods
// The top of the file is the 'oldest' mod
// ~TP2_File~ #language_number #component_number // [Subcomponent Name -> ] Component Name [ : Version]
~EET/EET.TP2~ #1 #0 // EET core (import zasobow): V13.4
~EET/EET.TP2~ #1 #100 // Create desktop shortcut: V13.4
~EEUITWEAKS/EEUITWEAKS.TP2~ #0 #2000 // Transparent Sidebars: 4.0.6
~EEUITWEAKS/EEUITWEAKS.TP2~ #0 #3020 // Journal Fixes and Tweaks -> Mr2150's Journal Fixes: 4.0.6
~EEUITWEAKS/EEUITWEAKS.TP2~ #0 #4040 // Spell Books -> Kilivitz's Classic Spellbooks: 4.0.6
~HIDDENGAMEPLAYOPTIONS/HIDDENGAMEPLAYOPTIONS.TP2~ #3 #0 // Zainstaluj wszystkie Ukryte opcje gry: 4.7
~DSOTSC/DSOTSC.TP2~ #4 #0 // Dark Side of the Sword Coast (DSotSC): v4.2
~DSOTSC/DSOTSC.TP2~ #4 #3 // More common encounters in vanilla areas: v4.2
~NTOTSC/NTOTSC.TP2~ #3 #0 // NTotSC dla BGT-Weidu, BG:EE i EET przetlumaczyl Kelthar (na podstawie tlumaczenia Evendura) (v.1.0) i Roberciiik (korekta od v3.2.0): 5.0.0
~NTOTSC/NTOTSC.TP2~ #3 #2 // Keelor Krasnolud (Keelor the Dwarf): 5.0.0
~NTOTSC/NTOTSC.TP2~ #3 #3 // Szczesliwa strzala Llindellyna (Llindellyn's Lucky Arrow): 5.0.0
~NTOTSC/NTOTSC.TP2~ #3 #9 // Nowe spotkania i walki: 5.0.0
~NTOTSC/NTOTSC.TP2~ #3 #12 // Ulepszony Ghotal: 5.0.0
~NTOTSC/NTOTSC.TP2~ #3 #14 // Ogranicz liczbe szat szamana orkow -> Ustaw szaty jako nieupuszczalne: 5.0.0
~NTOTSC/NTOTSC.TP2~ #3 #15 // Nowe zwoje z zakleciami -> Poprawiona wersja zaklec (poziom 6.): 5.0.0
~SETUP-TGC1E.TP2~ #5 #1 // Szary Klan Epizod 1: In Candlelight, edycja BGT-WeiDU/EET/BG:EE v1.9 -> Edycja latwiejsza: v1.9
~C#ENDLESSBG1/C#ENDLESSBG1.TP2~ #3 #0 // Endless BG1: komponent glowny (wymagany): 19
~C#ENDLESSBG1/C#ENDLESSBG1.TP2~ #3 #1 // Uklon dla bohatera Wrot Baldura (rezydencja w palacu): 19
~C#ENDLESSBG1/C#ENDLESSBG1.TP2~ #3 #3 // Unikatowe wyposazenie Sarevoka: 19
~C#ENDLESSBG1/C#ENDLESSBG1.TP2~ #3 #4 // Miecz Sarevoka: 19
~C#ENDLESSBG1/C#ENDLESSBG1.TP2~ #3 #5 // Imoen i Ksiezna Liia Jannath (Imoen otrzymuje rezydencje w palacu): 19
~C#ENDLESSBG1/C#ENDLESSBG1.TP2~ #3 #7 // Uzdrowiciel Plomiennej Piesci przyjdzie do swiatyni w Podziemnym Miescie: 19
~C#ENDLESSBG1/C#ENDLESSBG1.TP2~ #3 #9 // Spotkanie z Elminsterem -> Wersja przywrocona z dialogow BG1: 19
~C#ENDLESSBG1/C#ENDLESSBG1.TP2~ #3 #11 // Skarbnik Ophyllis bedzie w podziemiach palacu: 19
~C#ENDLESSBG1/C#ENDLESSBG1.TP2~ #3 #13 // Pomin labirynt zlodziei w drodze powrotnej po zabiciu Sarevoka: 19
~TRANSITIONS/TRANSITIONS.TP2~ #0 #0 // Main component: Allow continued play after Sarevok and/or Irenicus is defeated: v2.4
~TRANSITIONS/TRANSITIONS.TP2~ #0 #70 // Duke Eltan's reward option: House near Ducal Palace: v2.4
~TRANSITIONS/TRANSITIONS.TP2~ #0 #71 // Duke Eltan's reward option: Cabin in High Hedge: v2.4
~TRANSITIONS/TRANSITIONS.TP2~ #0 #72 // Duke Eltan's reward option: Gray house in NW Beregost: v2.4
~TRANSITIONS/TRANSITIONS.TP2~ #0 #73 // Duke Eltan's reward option: House across from Flaming Fist compound: v2.4
~TRANSITIONS/TRANSITIONS.TP2~ #0 #130 // Use abbreviated capture scene leading to BG2: v2.4
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #5 #0 // Instalacja questu "Przygoda ze Szlamem": 27
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #5 #1 // Instalacja questu "Klotnia rodzinna w Beregoscie": 27
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #5 #3 // Instalacja questu "Potwor w Nashkel": 27
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #5 #4 // Instalacja questu "Upadly Paladyn we Wrotach Baldura": 27
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #5 #5 // Instalacja questu "Niesmiertelna milosc w wiosce rybackiej": 27
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #5 #6 // Instalacja questu "Zakochany Polork": 27
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #5 #7 // Instalacja questu "Nieoczekiwana Pomoc": 27
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #5 #9 // Instalacja questu "Pijak przy swiatyni w Beregoscie": 27
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #5 #10 // Instalacja questu "Schronienie dla Noobera": 27
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #5 #11 // Instalacja questu "Miecz Brage'a": 27
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #5 #12 // Instalacja questu "Legalne pozyskanie map morskich": 27
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #5 #13 // Instalacja questu "Dodatki do Domu Pani oraz Swiatyni Krolowej Suki": 27
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #5 #14 // Instalacja questu "Zaniepokojony rolnik": 27
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #5 #15 // Instalacja questu "Zwloki w szczytnym celu": 27
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #5 #16 // Instalacja questu "Ukonczenie zadania Cordyra bez zabijania Sil": 27
~SIRINESCALL/SETUP-SIRINESCALL.TP2~ #5 #0 // Zwodniczy Spiew Siriny: v16.3
~SIRINESCALL/SETUP-SIRINESCALL.TP2~ #5 #1 // Rozszerzony obszar latarni: v16.3
~AC_QUEST/AC_QUEST.TP2~ #1 #0 // A Job Well-Paid: 5.2
~AC_QUEST/AC_QUEST.TP2~ #1 #1 // A Feast for the Gnolls: 5.2
~AC_QUEST/AC_QUEST.TP2~ #1 #6 // Of Wolves and Men -> Quest uses house in Beregost.: 5.2
~AC_QUEST/AC_QUEST.TP2~ #1 #7 // The Great Carlini: 5.2
~AC_QUEST/AC_QUEST.TP2~ #1 #11 // The Serpents of Abbathor -> Tweaked version: quest can be finished in BG1.: 5.2
~AC_QUEST/AC_QUEST.TP2~ #1 #12 // A Halfling among the Eyeless: 5.2
~SOTSC/SOTSC.TP2~ #4 #0 // Shades of the Sword Coast – mod do Baldur's Gate: Enhanced Edition: v8.7
~THECALLING/THECALLING.TP2~ #6 #0 // Misja: v5
~GORGON/SETUP-GORGON.TP2~ #0 #0 // Install The Gorgon's Eye: v4.5
~GORGON/SETUP-GORGON.TP2~ #0 #1 // NPC Character Portraits -> Give portraits to all characters added from this mod: v4.5
~GORGON/SETUP-GORGON.TP2~ #0 #4 // Add More Pickpocketable Items: v4.5
~BLACKHEARTS/SETUP-BLACKHEARTS.TP2~ #0 #1 // Install Blackhearts for BGEE or EET (or BG2EE): v1.1
~BST/SETUP-BST.TP2~ #0 #0 // The BS Company presents Balduran's Seatower: vEAOB.9
~LORETAKERS/SETUP-LORETAKERS.TP2~ #0 #0 // Loretakers V 1.2: V 1.2
~C#SODBOABRI/C#SODBOABRI.TP2~ #5 #0 // Towarzysze reaguja na scene na Moscie Boareskyr: v7
~C#SODBOABRI/C#SODBOABRI.TP2~ #5 #1 // Dodatkowe opisy przy oryginalnej scenie na moscie: v7
~C#SODBOABRI/C#SODBOABRI.TP2~ #5 #2 // Scena na Moscie Boareskyr daje mozliwosci wyboru: v7
~C#SODBOABRI/C#SODBOABRI.TP2~ #5 #3 // Wybory dokonane w scenie na moscie wplywaja na cechy postaci: v7
~ARESTORATIONP/ARESTORATIONP.TP2~ #0 #0 // Przywrocenie lokacji: v10.0
~ARESTORATIONP/ARESTORATIONP.TP2~ #0 #1 // Przywrocenie postaci i dialogow: v10.0
~ARESTORATIONP/ARESTORATIONP.TP2~ #0 #2 // Przywrocenie dzwiekow: v10.0
~ARESTORATIONP/ARESTORATIONP.TP2~ #0 #3 // Przywrocenie przedmiotow: v10.0
~ARESTORATIONP/ARESTORATIONP.TP2~ #0 #4 // Przywrocone opcji Zyczenia: v10.0
~ARESTORATIONP/ARESTORATIONP.TP2~ #0 #5 // Przywrocone XP za niewielkie rzeczy: v10.0
~ARESTORATIONP/ARESTORATIONP.TP2~ #0 #6 // Lisz Deril: v10.0
~ARESTORATIONP/ARESTORATIONP.TP2~ #0 #7 // Przywrocenie losowych spotkan: v10.0
~ARESTORATIONP/ARESTORATIONP.TP2~ #0 #8 // Pomniejsze przywrocenia: v10.0
~ARESTORATIONP/ARESTORATIONP.TP2~ #0 #11 // Przywrocony ostatni sen o Zabojcy: v10.0
~UB/SETUP-UB.TP2~ #2 #0 // Porwanie Boo zrobione przez Cliffette: v28
~UB/SETUP-UB.TP2~ #2 #1 // Relacje Suna Seni i Valygara: v28
~UB/SETUP-UB.TP2~ #2 #2 // Kalah i To Co Bylo Mu Obiecane: v28
~UB/SETUP-UB.TP2~ #2 #3 // "Kot i mysz" (Bodhi poluje na ciebie w Czarowiezach) zrobione przez Ghreyfain: v28
~UB/SETUP-UB.TP2~ #2 #4 // Gorje Ciemne Wzg rze i rozszerzone poszukiwania Ilitu: v28
~UB/SETUP-UB.TP2~ #2 #6 // Ulepszona tawerna Pod Krzywym Zurawiem: v28
~UB/SETUP-UB.TP2~ #2 #7 // Przywr cone losowe spotkania w mie cie: v28
~UB/SETUP-UB.TP2~ #2 #9 // Poprawione "Stworzenia Xzara": v28
~UB/SETUP-UB.TP2~ #2 #10 // Przywroceni Piekielni Sludzy, autorstwa SimDing0: v28
~UB/SETUP-UB.TP2~ #2 #12 // Przywr cone przedmioty: v28
~UB/SETUP-UB.TP2~ #2 #17 // Poprawione imiona bohaterow: v28
~UB/SETUP-UB.TP2~ #2 #18 // Przywrocone pomniejsze dialogi: v28
~UB/SETUP-UB.TP2~ #2 #19 // Przywrocone Moce Bhaala, autorstwa David Gaider: v28
~UB/SETUP-UB.TP2~ #2 #21 // Pomniejsze przywrocenia do Tronu Bhaala: v28
~UB/SETUP-UB.TP2~ #2 #24 // Wyrzuty Sumienia Sarevoka: v28
~UB/SETUP-UB.TP2~ #2 #25 // The Murder of Acton Balthis, by Kulyok: v28
~SOS/SOS.TP2~ #0 #0 // Shadows Over Soubar: 2.1.2
~SOS/SOS.TP2~ #0 #4 // Alternative Soubar area (by Cuttooth): 2.1.2
~SOS/SOS.TP2~ #0 #1 // Selence arrives to Waukeens Promenade after the meeting with Gaelan in the slums: 2.1.2
~CTB/SETUP-CTB.TP2~ #0 #0 // Check The Bodies: 3.0
~CTB/SETUP-CTB.TP2~ #0 #3 // Other Improvements: 3.0
~FISHINGFORTROUBLE/FISHINGFORTROUBLE.TP2~ #0 #0 // Fishing for Trouble by Yovaneth: v3.2.10
~FISHINGFORTROUBLE/FISHINGFORTROUBLE.TP2~ #0 #1 // Fishing for Trouble - Major character portraits: v3.2.10
~HIDDENADVENTURE/HIDDENADVENTURE.TP2~ #3 #0 // Rozbudowany motyw Lady Elgei: Beta_7
~HIDDENADVENTURE/HIDDENADVENTURE.TP2~ #3 #1 // Rozbudowany motyw Anomena: Beta_7
~HIDDENADVENTURE/HIDDENADVENTURE.TP2~ #3 #2 // Jerlia sprzedawca rudy: Beta_7
~HIDDENADVENTURE/HIDDENADVENTURE.TP2~ #3 #3 // Swiecona woda elfow w Swiatyni Lathandera: Beta_7
~HIDDENADVENTURE/HIDDENADVENTURE.TP2~ #3 #4 // Ostrze Fali w skarbcu Sahuaginow: Beta_7
~HIDDENADVENTURE/HIDDENADVENTURE.TP2~ #3 #5 // Srebrny sztylet w lochach Irenicusa: Beta_7
~HIDDENADVENTURE/HIDDENADVENTURE.TP2~ #3 #6 // Bardowie moga spedzic noc w swojej twierdzy: Beta_7
~HIDDENADVENTURE/HIDDENADVENTURE.TP2~ #3 #7 // Bard na posade w twierdzy barda: Beta_7
~HIDDENADVENTURE/HIDDENADVENTURE.TP2~ #3 #8 // Srebrny Miecz: Beta_7
~HIDDENADVENTURE/HIDDENADVENTURE.TP2~ #3 #9 // Tunel w Saradush: Beta_7
~HIDDENADVENTURE/HIDDENADVENTURE.TP2~ #3 #10 // Swiatynia Maski w Dokach: Beta_7
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #0 // General AI Improvements: v3.5
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #1 // Creature & Area Improvements -> All Creature & Area Improvements: v3.5
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #4 // Miscellaneous Enhancements -> With Additional Random Encounters: v3.5
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #5 // Additional Shadow Thieves Content: v3.5
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #6 // Alternative Harper/Xzar Plot: v3.5
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #7 // Extended Reynald Sequence: v3.5
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #8 // Intrigue In The Copper Coronet: v3.5
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #9 // Rahul Kanakia's Potion Quest: v3.5
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #10 // Revised Hell Trials: v3.5
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #11 // Improved Oasis II -> IO2 Dialogue & Combat Enhancement: v3.5
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #13 // Saving Sanik In Brynnlaw: v3.5
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #14 // Burglary Of The Bookkeeper: v3.5
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #15 // New Fate For The Dryads' Acorns: v3.5
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #16 // The Tragedy Of Besamen: v3.5
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #17 // Further Slaver Involvement: v3.5
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #18 // Sending The Solamnic Knights Home: v3.5
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #19 // Nazariel The Lich: v3.5
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #20 // Reward Negotiation: v3.5
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #21 // Infernal Thievery: v3.5
~LUCY/LUCY.TP2~ #6 #0 // Wiwerna Lucy: v5.0
~ALTERNATIVES/SETUP-ALTERNATIVES.TP2~ #6 #0 // Alternatives: v15
~TIDINGS/SETUP-TIDINGS.TP2~ #3 #0 // Dark Tidings - mod do Baldur's Gate II: 2.2
~GODCALL/SETUP-GODCALL.TP2~ #1 #0 // Call Of The Lost Goddess V 1.2
~GODCALL/SETUP-GODCALL.TP2~ #1 #50 // Install portraits for the major NPCs of the mod
~TOD/TOD.TP2~ #7 #0 // Wieża Oszustw: v4.0.6
~DC/DC.TP2~ #4 #0 // Dungeon Crawl mod do Baldur's Gate II: v13.1
~ASSASSINATIONS/ASSASSINATIONS.TP2~ #5 #0 // Assassinations - mod do Baldur's Gate II: v19
~SELLSWORDS/SELLSWORDS.TP2~ #5 #0 // The Sellswords mod do Baldur's Gate II: v9.1
~BACKBRYNNLAW/BACKBRYNNLAW.TP2~ #5 #0 // Back to Brynnlaw mod do Baldur's Gate II: v9
~REUNION/REUNION.TP2~ #4 #0 // The Reunion mod do Baldur's Gate II: v7
~TOTDG/TOTDG.TP2~ #3 #0 // Colours of Infinity: Tales of the Deep Gardens -> Tak, ale nie aktualizuj zapisanych stanów gry: 12.91
~INNERSHADE/SETUP-INNERSHADE.TP2~ #2 #0 // Colours of Infinity: Innershade -> Tak, ale nie aktualizuj zapisanych stanów gry: 11.11
~WHITEQUEEN/WHITEQUEEN.TP2~ #3 #0 // Colours of Infinity - The White Queen -> Tak, ale nie aktualizuj zapisanych stanow gry: 7.2
~ISNF/ISNF.TP2~ #1 #0 // Colours of Infinity: I Shall Never Forget: 6.2
~EILISTRAEE/SETUP-EILISTRAEE.TP2~ #5 #0 // Piesn Eilistraee -> Tak, ale nie aktualizuj zapisanych stanow gry: 7.3
~SOUTHERNEDGE/SOUTHERNEDGE.TP2~ #1 #0 // Southern Edge - mod do Baldur's Gate II: Enhanced Edition -> Tak, ale nie dokonuj aktualizacji istniejacych zapisow gry: 5.1
~OOZE/OOZE.TP2~ #2 #0 // Loza Szlamow: nowy obszar pod Slumsami Athkatli: 2.94
~TANGLEDISLE/TANGLEDISLE.TP2~ #4 #0 // Tangled Oak Isle - mod do Baldur's Gate II: Enhanced Edition -> Tak, ale nie dokonuj aktualizacji istniejacych zapisow gry: v4.3
~BRIDGESBLOCK/BRIDGESBLOCK.TP2~ #1 #0 // Athkatlan Grounds: The Bridge's Block: 1.91
~ALABASTERSANDS/ALABASTERSANDS.TP2~ #1 #0 // Alabaster Sands - mod do Baldur's Gate II: Enhanced Edition -> Tak, ale nie dokonuj aktualizacji istniejacych zapisow gry: v1.7
~BLOODIEDSTINGSOFBAROVIA/BLOODIEDSTINGSOFBAROVIA.TP2~ #0 #0 // The Bloodied Stings of Barovia - a dark Ravenloft adventure for Baldur's Gate 2 EE: v2.2
~JUNIPERANDTHESTONELEECH/JUNIPERANDTHESTONELEECH.TP2~ #0 #0 // The Dreadful Tales: Juniper and the Stone Leech - companion and a quest mod for BG2EE ToB: v1.5
~JUNIPERANDTHESTONELEECH/JUNIPERANDTHESTONELEECH.TP2~ #0 #1 // The Dreadful Tales: Juniper and the Stone Leech - Player-Initiated Dialogues for Juniper: v1.5
~DW_LANTHORN/DW_LANTHORN.TP2~ #0 #10 // Restored Rhynn Lanthorn lens quest -> Classic Version (faithful restoration of cut content from the original game): v beta 1
~GLAMNPCPACK/SETUP-GLAMNPCPACK.TP2~ #0 #0 // Glam's NPC Pack for BG:EE, BGT and BG TUTU
~ISRA/ISRA.TP2~ #0 #0 // Isra NPC Mod for BG:EE, EET, BGT and TuTu: v3.5
~ISRA_BG2/ISRA_BG2.TP2~ #0 #0 // Isra for BGII: v3.1
~WALAHNANBG2/WALAHNANBG2.TP2~ #0 #0 // Walahnan NPC for BG2EE: 1.00
~GAHESH/GAHESH.TP2~ #0 #0 // Gahesh NPC: 2.1
~SIRENE_BG2/SIRENE_BG2.TP2~ #0 #0 // Sirene NPC for BG2:EE
~PAINA/PAINA.TP2~ #0 #0 // Pai'Na NPC for BG2:EE
~FALDORNBG2/FALDORNBG2.TP2~ #0 #0 // Faldorn NPC for BG2EE: 1.3
~TIAX/TIAX.TP2~ #0 #0 // Tiax NPC MOD for Baldur's Gate II: v6
~YESLICKNPC/YESLICKNPC.TP2~ #0 #0 // Yeslick NPC for BGII: SoA & ToB -> Yeslick is a regular Fighter-Cleric: v5.0
~ALORA/ALORA.TP2~ #0 #0 // Chosen of Mystra's Alora NPC Mod (Requires Throne of Bhaal): 2.0
~VALEN/SETUP-VALEN.TP2~ #4 #0 // Valen: v52
~SAFANA/SAFANA.TP2~ #2 #0 // Safana w Amnie: v0.5
~SARADAS_MAGIC_2/SARADAS_MAGIC_2.TP2~ #0 #1 // Saradas Magic NPC Mod for BGII -> Saradas has a mage sprite (optional): v2.0.0
~THALAN/THALAN.TP2~ #6 #0 // Thalantyr Item Upgrade: v4.4
~MIH_IP/SETUP-MIH_IP.TP2~ #0 #0 // Made in Heaven: Item Pack: v7
~MIH_IP/SETUP-MIH_IP.TP2~ #0 #5 // Alternative Healing Potions -> Healing potions work as in Pen & Paper: v7
~MIH_IP/SETUP-MIH_IP.TP2~ #0 #12 // P&P Mace of Disruption (and similar items): v7
~MIH_IP/SETUP-MIH_IP.TP2~ #0 #14 // Miscellaneous Item Improvements (see readme): v7
~MIH_IP/SETUP-MIH_IP.TP2~ #0 #15 // Add Potions of Extra Healing in BG1: v7
~WEASELS!/WEASELS!.TP2~ #1 #0 // Lasice! Bo gry IE potrzebuja wiecej lasic!: 3.4
~A7-WARESOFTHEPLANES/A7-WARESOFTHEPLANES.TP2~ #0 #0 // Wares of the Planes: 1.3
~STUFFOFTHEMAGI/STUFFOFTHEMAGI.TP2~ #0 #0 // Stuff of the Magi -> Use new, less cheesy items AND Add them to creatures' equipment (recommended): 6.0.0
~HEARTWOOD/HEARTWOOD.TP2~ #0 #0 // Heart of the Wood (WeiDU version): 7.0.0
~HAMMERS/SETUP-HAMMERS.TP2~ #6 #0 // Mloty do rzucania: v6.1.0
~HAMMERS/SETUP-HAMMERS.TP2~ #6 #15 // Miotany Duchowy Młot: v6.1.0
~HAMMERS/SETUP-HAMMERS.TP2~ #6 #25 // Zwyczajne mloty miotane: v6.1.0
~HAMMERS/SETUP-HAMMERS.TP2~ #6 #35 // Mloty miotane/rzucane o umagicznieniu +1: v6.1.0
~HAMMERS/SETUP-HAMMERS.TP2~ #6 #50 // Dodatkowe magiczne przedmioty: v6.1.0
~ROLLES/ROLLES.TP2~ #4 #0 // Rolles Safyer: v5.0.5
~ROLLES/ROLLES.TP2~ #4 #10 // Torba przechowywania w Lochu Irenicusa: v5.0.5
~ITEMUPGRADE/ITEMUPGRADE.TP2~ #0 #10 // Shadows Of Amn Item Upgrades -> Revised Version (new upgrades presented in the same style as existing upgrades): v52
~ITEMUPGRADE/ITEMUPGRADE.TP2~ #0 #11 // Throne Of Bhaal Item Upgrades -> Revised Version (new upgrades presented in the same style as existing upgrades): v52
~IWDIFICATION/SETUP-IWDIFICATION.TP2~ #0 #10 // Icewind Dale Casting Graphics (Andyr): v5
~IWDIFICATION/SETUP-IWDIFICATION.TP2~ #0 #70 // IWD Class Updates: Druid: Use IWD Shapeshifting and Ability Progression: v5
~IWDIFICATION/SETUP-IWDIFICATION.TP2~ #0 #120 // IWD Class Updates: Thief: Evasion: v5
~IWDIFICATION/SETUP-IWDIFICATION.TP2~ #0 #30 // IWD Arcane Spell Pack: v5
~DSOTSC/DSOTSC.TP2~ #4 #1 // DSotSC Wizard spells: v4.2
~WILDMAGE/WILDMAGE.TP2~ #3 #1 // Nowe czary Dzikiej Magii -> Haugthy pansy: v2.3
~MESPELLS/MESPELLS.TP2~ #0 #11061 // Improve Magical Stone: 2.5.0
~MESPELLS/MESPELLS.TP2~ #0 #14161 // Improve Cloak of Fear: 2.5.0
~MESPELLS/MESPELLS.TP2~ #0 #14021 // Original BG1-style Monster Summoning and Animal Summoning spells: 2.5.0
~MESPELLS/MESPELLS.TP2~ #0 #25011 // Restore original BG1 Animate Dead (one skeleton per level, which ignore the summoning limit) -> Restore original Animate Dead for both priests and wizards: 2.5.0
~MESPELLS/MESPELLS.TP2~ #0 #23131 // Have Skull Trap cap at 10d6 damage: 2.5.0
~MESPELLS/MESPELLS.TP2~ #0 #24041 // Improve Ice Storm -> BG2-style improved Ice Storm: 2d10 damage per round for 4 rounds: 2.5.0
~MESPELLS/MESPELLS.TP2~ #0 #25031 // Restore original BG1 Cone of Cold (the cone is larger the farther away the target is; the spell's maximum range increases based on caster level): 2.5.0
~MESPELLS/MESPELLS.TP2~ #0 #26111 // Make it so Protection from Magical Weapons only lasts 3 rounds but Absolute Immunity lasts 5 rounds: 2.5.0
~MESPELLS/MESPELLS.TP2~ #0 #26151 // Improve Chain Lightning: 2.5.0
~MESPELLS/MESPELLS.TP2~ #0 #27121 // Improve Delayed Blast Fireball (1d6 per level, up to 20d6): 2.5.0
~MESPELLS/MESPELLS.TP2~ #0 #29111 // Make Meteor Swarm bombard the area randomly with small meteors rather than a single area of effect: 2.5.0
~MESPELLS/MESPELLS.TP2~ #0 #1000 // New spells -> Add all the new spells to the game, including the really powerful spells: 2.5.0
~MERCENARY/MERCENARY.TP2~ #0 #0 // Install Mercenary kit for Fighters: 3.1
~MERCENARY/MERCENARY.TP2~ #0 #1 // Kagain, the Mercenary. Alters Kagain's alignment to Neutral Evil and gives him the Mercenary kit: 3.1
~ARTISANSKITPACK/ARTISANSKITPACK.TP2~ #0 #7001 // Artisan's Kitpack: Rogue Archer Thief Kit: 4.8
~ARTISANSKITPACK/ARTISANSKITPACK.TP2~ #0 #7002 // Artisan's Kitpack: Magekiller Thief Kit: 4.8
~ARTISANSKITPACK/ARTISANSKITPACK.TP2~ #0 #7005 // Artisan's Kitpack: Invisible Blade Thief Kit: 4.8
~OFPATHSANDWAYS/OFPATHSANDWAYS.TP2~ #0 #2 // Of Paths and Ways: Wilderness' Trickster (Thief Kit): v1.0
~SONG_AND_SILENCE/SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #2 #0 // Poprawki dla oryginalnych klas i podklas lotrow (Wymagane dla pozostalych komponentow): v18
~SONG_AND_SILENCE/SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #2 #1 // Nowy sklep z przedmiotami dla bardow i zlodziei: v18
~SONG_AND_SILENCE/SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #2 #7 // Zainstaluj nowa podklase zlodzieja - Wlamywacz: v18
~SONG_AND_SILENCE/SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #2 #8 // Zainstaluj nowa podklase zlodzieja - Ostrze duszy: v18
~SONG_AND_SILENCE/SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #2 #9 // Zainstaluj nowa podklase zlodzieja - Strzelec: v18
~RR/SETUP-RR.TP2~ #7 #0 // Poprawki dla stylu walki dwiema broniami dla zlodziei i bardow: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #7 #1 // Poprawki podklas zlodziei: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #7 #2 // Poprawki zdolnosci wysokiego poziomu (HLA) zlodziei: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #7 #3 // Poprawki rasowe umiejetnosci zlodziejskich: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #7 #4 // Poprawki podklas bardow: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #7 #5 // Poprawki zdolnosci wysokiego poziomu (HLA) bardow: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #7 #6 // Poprawki tabeli czarow bardow: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #7 #7 // Dodatkowe przedmioty dla zlodziei i bardow: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #7 #8 // Ulepszenia przedmiotow: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #7 #9 // Poprawki zlodziejstwa -> Uzywanie mikstur zlodziejskich zgodnie z zasadami podrecznikowymi (PnP) i zapobieganie kumulowania sie ich efektow: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #7 #12 // Usprawnienie Zlodziei Cienia: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #7 #999 // Styl ikon BG2 dla zawartosci RR: v4.92
~MORPHEUS562-S-KITPACK/MORPHEUS562-S-KITPACK.TP2~ #0 #130 // Install Dragoon Kit: v5.4
~MORPHEUS562-S-KITPACK/MORPHEUS562-S-KITPACK.TP2~ #0 #141 // Install Deathbringer Prestige Kit -> Assign kit to Sarevok: v5.4
~MORPHEUS562-S-KITPACK/MORPHEUS562-S-KITPACK.TP2~ #0 #300 // Install Champion of the Silver Flame: v5.4
~MORPHEUS562-S-KITPACK/MORPHEUS562-S-KITPACK.TP2~ #0 #310 // Install Templar Kit: v5.4
~MORPHEUS562-S-KITPACK/MORPHEUS562-S-KITPACK.TP2~ #0 #600 // Archmage Prestige Kit: v5.4
~SUBTLED_SPELL_TWEAKS/SUBTLED_SPELL_TWEAKS.TP2~ #0 #21 // Revised Arcane Opposition Schools -> No Opposition Schools: 2.8.3
~SUBTLED_SPELL_TWEAKS/SUBTLED_SPELL_TWEAKS.TP2~ #0 #55 // Cure Spells Bypass Spell Deflection: 2.8.3
~SUBTLED_SPELL_TWEAKS/SUBTLED_SPELL_TWEAKS.TP2~ #0 #1152 // Improve Faerie Fire: 2.8.3
~SUBTLED_SPELL_TWEAKS/SUBTLED_SPELL_TWEAKS.TP2~ #0 #1212 // Tweak Slow Poison: 2.8.3
~SUBTLED_SPELL_TWEAKS/SUBTLED_SPELL_TWEAKS.TP2~ #0 #1609 // Make False Dawn Bypass Magic Resistance: 2.8.3
~SUBTLED_SPELL_TWEAKS/SUBTLED_SPELL_TWEAKS.TP2~ #0 #1707 // Make Sunray Bypass Magic Resistance: 2.8.3
~SUBTLED_SPELL_TWEAKS/SUBTLED_SPELL_TWEAKS.TP2~ #0 #2116 // Allow Targets of Sleep to Wake on Hit: 2.8.3
~SUBTLED_SPELL_TWEAKS/SUBTLED_SPELL_TWEAKS.TP2~ #0 #2215 // Make Web Slow Instead of Hold: 2.8.3
~SUBTLED_SPELL_TWEAKS/SUBTLED_SPELL_TWEAKS.TP2~ #0 #2224 // Improve Glitterdust: 2.8.3
~SUBTLED_SPELL_TWEAKS/SUBTLED_SPELL_TWEAKS.TP2~ #0 #2251 // Add Deafening Effect On Hit to Decastave: 2.8.3
~SUBTLED_SPELL_TWEAKS/SUBTLED_SPELL_TWEAKS.TP2~ #0 #2324 // Make Hold Undead and Control Undead Bypass MR: 2.8.3
~SUBTLED_SPELL_TWEAKS/SUBTLED_SPELL_TWEAKS.TP2~ #0 #2413 // Allow Target of Otiluke's Sphere to Use Inventory Screen: 2.8.3
~FAITHS_AND_POWERS/FAITHS_AND_POWERS.TP2~ #0 #22 // Choose a Sphere System -> AD&D/DR: inspired by PnP and Divine Remix: 0.90
~FAITHS_AND_POWERS/FAITHS_AND_POWERS.TP2~ #0 #31 // Install Cleric kits: 0.90
~FAITHS_AND_POWERS/FAITHS_AND_POWERS.TP2~ #0 #80 // Apply Sphere System (REQUIRED for the sphere system to work): 0.90
~FAITHS_AND_POWERS/FAITHS_AND_POWERS.TP2~ #0 #99 // Apply FnP Multiclass Kits to NPCs: 0.90
~D2-WORKSHOPKITS/D2-WORKSHOPKITS.TP2~ #0 #10000 // The Workshop Kitpack -> Base kits only: 5.1
~VICONIAREVAMPED/SETUP-VICONIAREVAMPED.TP2~ #1 #10 // Viconia Przemieniona -> Wieloklasowosc: Zlodziej/Kaplan: v7.2
~A7-CONVENIENTEENPCS/A7-CONVENIENTEENPCS.TP2~ #3 #2 // Modyfikuj Bohaterow Niezaleznych z wersji EE -> Ustaw wszystkich BN jako pasywnych: v4.6
~A7-CONVENIENTEENPCS/A7-CONVENIENTEENPCS.TP2~ #3 #667 // Zmien klase/podklase: Hexxat -> Nekromanta/Zlodziej: v4.6
~EPICTHIEVING/EPICTHIEVING.TP2~ #0 #0 // Epic Locks
~EPICTHIEVING/EPICTHIEVING.TP2~ #0 #100 // Epic Traps
~EPICTHIEVING/EPICTHIEVING.TP2~ #0 #300 // Epic Pickpocketing
~EPICTHIEVING/EPICTHIEVING.TP2~ #0 #400 // Epic Detect Illusions
~A7-GOLEMCONSTRUCTION/A7-GOLEMCONSTRUCTION.TP2~ #4 #0 // Zdolnosc budowania golemow dla rzucajacych czary: 6.3
~A7-GOLEMCONSTRUCTION/A7-GOLEMCONSTRUCTION.TP2~ #4 #20 // Golemy dla wrogich istot rzucajacych czary: 6.3
~A7-GOLEMCONSTRUCTION/A7-GOLEMCONSTRUCTION.TP2~ #4 #25 // Wieksza roznorodnosc wrogich golemow: 6.3
~A7-GOLEMCONSTRUCTION/A7-GOLEMCONSTRUCTION.TP2~ #4 #50 // Dodaj zdolnosc golemow o nazwie "Teleportacja": 6.3
~MIH_EQ/SETUP-MIH_EQ.TP2~ #0 #143 // Revised Golems: v6
~MIH_EQ/SETUP-MIH_EQ.TP2~ #0 #106 // Revised Magical Beasts: v6
~MIH_EQ/SETUP-MIH_EQ.TP2~ #0 #107 // Revised Monstrous Spiders: v6
~MIH_EQ/SETUP-MIH_EQ.TP2~ #0 #104 // Revised Oozes, Slimes & Jellies: v6
~MIH_EQ/SETUP-MIH_EQ.TP2~ #0 #108 // Revised Vampires: v6
~MIH_EQ/SETUP-MIH_EQ.TP2~ #0 #112 // Enhanced Battles: Mutamin's Garden: v6
~MIH_EQ/SETUP-MIH_EQ.TP2~ #0 #115 // Enhanced Battles: Ulcaster Ruins: v6
~MIH_EQ/SETUP-MIH_EQ.TP2~ #0 #116 // Enhanced Battles: Xvart Village: v6
~MIH_EQ/SETUP-MIH_EQ.TP2~ #0 #114 // The Surgeon's Plight: v6
~MIH_EQ/SETUP-MIH_EQ.TP2~ #0 #101 // Prevent chapter 6 cutscene from moving party to Candlekeep: v6
~MIH_EQ/SETUP-MIH_EQ.TP2~ #0 #118 // Minor Quest Tweaks (BG1): v6
~SUBTLED_ITEM_TWEAKS/SUBTLED_ITEM_TWEAKS.TP2~ #0 #1000 // Set Spell Weapon APR to 2: v1.3.4
~SUBTLED_ITEM_TWEAKS/SUBTLED_ITEM_TWEAKS.TP2~ #0 #1010 // Add Backstab Immunity to the Ring of Danger Sense: v1.3.4
~SUBTLED_ITEM_TWEAKS/SUBTLED_ITEM_TWEAKS.TP2~ #0 #1060 // Make the Gargoyle Cloak Apply Stoneskin Instead of an AC Bonus: v1.3.4
~SUBTLED_ITEM_TWEAKS/SUBTLED_ITEM_TWEAKS.TP2~ #0 #1093 // Nerf Edwin's Amulet -> Only +1 Bonus Slots AND Limited to 7th Level: v1.3.4
~UA/UA.TP2~ #0 #3 // Unique Artifacts - core -> Expanded: v7.14
~UA/UA.TP2~ #0 #6 // Less magical items: v7.14
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #1 #500 // Zamien losowo tom Madrosci dostepny normalnie w dodatku OzWM na jeden z 6 dostepnych rodzajow.: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #1 #520 // Kangaxx pilniej strzezony: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #1 #530 // Losowo rozmieszczaj zwoje: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #1 #540 // Losowo rozmieszczaj kule Cepu bojowego Wiekow: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #1 #570 // Losowe pojawianie sie przekletych przedmiotow: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #1 #1100 // Losowo rozmieszczaj przedmioty -> Tryb 1: Rozmieszczaj losowo przy pomocy skryptow wykorzystywanych przez gre. Brak utraty przedmiotow.: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #1 #9050 // Zmienia Gromnira w prawdziwego Barbarzynce.: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #1 #10210 // Kupcy duergarow: 7
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #60 // Poprawki animacji broni: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #110 // Poprawki ikon: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #140 // Napraw pisk Boo: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #160 // Make Magic Shields Glow [plainab/grogerson]: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #171 // Unique Icons [Lava] -> Replace all icons: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #181 // Unique Containers [Miloch] -> Unique icons only: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #2010 // Separate Resist Fire/Cold Icon into Separate Icons [Angel]: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #1010 // Wiecej wtracen: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #1020 // Zmiana punktow zycia uruchamia uszkodzone dialogi postaci przylaczalnych: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #1040 // Ulepszona gwardia miejska Athkatli: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #1060 // Latwe do zniszczenia zelazne, niemagiczne tarcze, helmy i zbroje: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #1080 // Dodaj Torby przechowywania: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #1101 // Nie odslaniaj map miasta przy wejsciu na nowy obszar: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #1140 // Klejnoty i mikstury wymagaja identyfikacji -> Gems and potions: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #1226 // Adjust Cromwell's Forging Time -> Eight hours: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #1251 // Move NPCs to Convenient Locations: Move Alora to Gullykin: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #1253 // Move NPCs to Convenient Locations: Move Quayle to the Nashkel Carnival: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #1254 // Move NPCs to Convenient Locations: Move Shar-Teel to North Nashkel Road: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #1255 // Move NPCs to Convenient Locations: Move Tiax to Beregost: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #1256 // Move NPCs to Convenient Locations: Move Viconia to South Beregost Road: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #2090 // Zmien ograniczenie doswiadczenia -> Usun ograniczenie doswiadczenia: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #2140 // Rozszerzone opcje dla dwuklasowcow: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #2152 // Noszenie wielu przedmiotow ochronnych z premia do Klasy Pancerza -> Allow armor plus one protection item [Angel]: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #2192 // Ogranicz mozliwosc sklepikarzy do identyfikacji przedmiotow -> Hybryda obu metod: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #2210 // Change Grandmastery Bonuses -> Prawdziwe wielkie mistrzostwo (Baldurdash): v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #2220 // Zmien wage magicznie stworzonych broni do zera: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #2261 // Zmien tabele w rowoju czarow maga -> Tabela podrecznikowa: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #2281 // Zmien tabele w rozwoju zaklec kaplana -> Tabela podrecznikowa: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #2291 // Zmien tabele w rozwoju poziomow i zaklec druida -> Brak zmian w rozwoju poziomow, tylko podrecznikowa tabela zaklec druida/kaplana: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #2580 // Alter Wisdom-Based Divine Bonus Spell Table -> Use PnP/PsT Table: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #2300 // Tabele zdolnosci wysokopoziomowych dla trojklasowcow: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #2339 // Usun ograniczenie przyzywania dla zwyklego przyzywania: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #2431 // Change Equipment Restrictions for Druid Multi- and Dual-Classes -> Tighten equipment restrictions for druid multi- and dual-classes [Angel]: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #2520 // Allow Mages to Use Bucklers and Thieves to Use Small Shields [Angel]: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #2590 // Thieves Can Backstab With More Weapons With "Use Any Item" or as Dual- and Multi-Classes: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #2620 // Make Certain Creatures Immune to Backstab/Sneak Attack [Luke]: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #3123 // Postacie przylaczalne nie walcza ze soba: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #3125 // Neutralne postacie sa szczesliwe przy sredniej wartosci reputacji: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #3200 // Moliwosc sprzedazy przedmiotow: kijow, maczug i proc (Icelus): v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #3310 // Start New Games with Party AI Turned Off: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #3330 // Spraw, by czlonkowie druzyny rzadko umierali ostatecznie: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #4000 // Dostosuj rakcje zlych postaci przylaczalnych do rzutu: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #4030 // Cechy zgodne z BG lub BG2: Edwin -> Uzyj wartosci z BG: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #4040 // Cechy zgodne z BG lub BG2: Jaheira -> Uzyj wartosci z BG: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #4060 // Cechy zgodne z BG lub BG2: Minsc -> Uzyj wartosci z BG: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #4070 // Cechy zgodne z BG lub BG2: Viconia -> Uzyj wartosci z BG: v16
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #6 #4140 // Don't Auto-Assign Advanced AI Scripting to Party: v16
~HOUSETWEAKS/HOUSETWEAKS.TP2~ #0 #13 // House Tweaks: Not-So-Indestructible Rats: 2.5
~HOUSETWEAKS/HOUSETWEAKS.TP2~ #0 #14 // House Tweaks: Good-Aligned Roleplay Rewards (BG2:EE): 2.5
~HOUSETWEAKS/HOUSETWEAKS.TP2~ #0 #15 // House Tweaks: Cloak of Dragomir only decreases stats in daylight: 2.5
~HOUSETWEAKS/HOUSETWEAKS.TP2~ #0 #18 // House Tweaks: Faster Troll Unconsciousness: 2.5
~METWEAKS/METWEAKS.TP2~ #0 #2000 // Allow cursed scrolls to be used on enemies
~METWEAKS/METWEAKS.TP2~ #0 #3100 // Make it so the Jacil and Wiven encounters aren't replaced by other quests
~METWEAKS/METWEAKS.TP2~ #0 #3150 // Give Belhifet more reasonable immunities
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #1000 // The Gloves of Goodman Hayes: 1.7.3
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #1020 // Prepared Wishes: 1.7.3
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #1050 // Appropriate XP Rewards for Cowled Enforcers: 1.7.3
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2040 // Fix Wild Mage Items and Spells: 1.7.3
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2050 // Prevent Wish Spells from Interrupting Caster: 1.7.3
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2060 // Standardize Poison Immunity: 1.7.3
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2070 // Free Action does not prevent Haste or Movement Rate Bonus: 1.7.3
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2080 // Drop Equipment on Disintegration: 1.7.3
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2090 // Drop Equipment on Petrification: 1.7.3
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2100 // Drop Equipment on Imprisonment: 1.7.3
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2110 // Treat all Innate Abilities as Non-Magical (Unaffected by Wild/Dead Magic and Silence): 1.7.3
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2120 // Treat all Psionic Abilities as Non-Magical (Unaffected by Wild/Dead Magic and Silence): 1.7.3
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2130 // Treat all Bardsong Effects as Non-Magical (Unaffected by Wild/Dead Magic): 1.7.3
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #10 // Wilson's strength doesn't stack indefinitely: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #40 // Enchant Weapon works in contingencies: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #50 // Joinable NPCs don't have null kits: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #60 // NPCs don't go in inaccessible locations: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #70 // Close polymorph immunity loopholes: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #90 // Wish Hardiness doesn't stack with itself: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #100 // Hold Person doesn't display multiple strings: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #120 // Dueling fireshields don't go infinite: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #130 // Standardize Wand of Missiles: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #140 // Inquisitor True Sight is consistent with other versions of the spell: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #150 // Temple cures work better: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #160 // Bala's Axe dispels reasonably well: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #182 // Antimagic Ray and Spell Shield -> Spell Shield blocks one antimagic ray: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #190 // Death Ward protects against Aec'Letec's Death Gaze: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #210 // Vorpal weapons don't chunk: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #260 // Green Slime poison can be cured: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #280 // Allies against Bodhi are better prepared for vampires: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #360 // Nature's Beauty blindness can be cured: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #370 // Fix Imoen's script in BGEE/SoD: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #390 // Some merchants ignore reputation: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #401 // Alternate targeting for Potions of Fire Breath -> Potions of Fire Breath use Burning Hands targeting: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #430 // Kondar works against more kinds of shapeshifters: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #440 // Random spawns scale with difficulty: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #463 // Variable drow MR (core component): 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #465 // Choose base drow MR (required) -> Low (35): 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #473 // Choose MR progression rate (required) -> Fast (2 per level, up to level 20): 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #475 // Choose sunlight penalties (required) -> Dazzled (-2 to hit, -2 AC versus missiles): 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #490 // Liia knows how to cast her spells: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #520 // Warrior and rogue HLAs can't be removed by spell-breakers: 3.1
~JTWEAKS/SETUP-JTWEAKS.TP2~ #0 #530 // Deactivate Spellhold picture monsters until their doors are opened: 3.1
~TNT/TNT.TP2~ #0 #27 // Throwing weapons damage type -> Both of the above options: v8.33
~TNT/TNT.TP2~ #0 #32 // Sensible wand of frost -> AoE: v8.33
~TNT/TNT.TP2~ #0 #33 // Potion of Really Mirrored Eyes: v8.33
~TNT/TNT.TP2~ #0 #42 // Spider form ignores web: v8.33
~TNT/TNT.TP2~ #0 #46 // True True Sight: v8.33
~TNT/TNT.TP2~ #0 #48 // Greater Command AoE: v8.33
~TNT/TNT.TP2~ #0 #49 // Working Non-Detection: v8.33
~TNT/TNT.TP2~ #0 #51 // Uncheese Project Image | POWER USER component, consult readme: v8.33
~TNT/TNT.TP2~ #0 #52 // Uncheese Mislead: v8.33
~TNT/TNT.TP2~ #0 #53 // Sensible Blade spins: v8.33
~TNT/TNT.TP2~ #0 #54 // PnP Protection from Evil: v8.33
~TNT/TNT.TP2~ #0 #57 // Stores always buy goods at the same (low) price | POWER USER component, consult readme: v8.33
~TNT/TNT.TP2~ #0 #63 // Fair fights | POWER USER component, consult readme -> Just a few select enemies: v8.33
~TNT/TNT.TP2~ #0 #83 // More mage fencing scrolls in BG1: v8.33
~AURORA/SETUP-AURORA.TP2~ #0 #247 // Change quest gold rewards -> Reduce to 50%: v5.2.2
~AURORA/SETUP-AURORA.TP2~ #0 #440 // Realistic random treasures -> Both 1 and 2 (50% of treasures lost): v5.2.2
~AURORA/SETUP-AURORA.TP2~ #0 #9000 // Fix area creature references: v5.2.2
~ZGTWEAKS/ZGTWEAKS.TP2~ #0 #47 // Change the amount of gold carried by creatures -> Decrease to 33%: 1.14
~ZGTWEAKS/ZGTWEAKS.TP2~ #0 #51 // Change the value of standard jewellery (does not affect amulets/rings with magical effects/abilities) -> Increase to 200%: 1.14
~ZGTWEAKS/ZGTWEAKS.TP2~ #0 #62 // Change the percentage of the money merchants demand for an item -> Increase to 125%: 1.14
~ZGTWEAKS/ZGTWEAKS.TP2~ #0 #1000 // Change Worgs to use IWD2 artwork: 1.14
~ZGTWEAKS/ZGTWEAKS.TP2~ #0 #1002 // Use NWN Basilisk artwork from Infinity Animations for Made in Heaven Dracolisk: 1.14
~BP-BGT-WORLDMAP/SETUP-BP-BGT-WORLDMAP.TP2~ #3 #0 // Rozszerzona mapa swiata dla Baldur's Gate - wlacznie z kolorowymi ikonami miejsc dla Baldur's Gate: v13.1.1
~BP-BGT-WORLDMAP/SETUP-BP-BGT-WORLDMAP.TP2~ #3 #4 // Larger worldmap screen window for the worldmap menu.ui -> BG2 style: v13.1.1
~INFINITYSOUNDS/INFINITYSOUNDS.TP2~ #0 #100 // Restore BG1 Spellcasting Voices: v2.0.1
~INFINITYSOUNDS/INFINITYSOUNDS.TP2~ #0 #110 // Restore BG1 Spellcasting Sounds: v2.0.1
~INFINITYSOUNDS/INFINITYSOUNDS.TP2~ #0 #120 // Restore BG1 Weapon Sounds: v2.0.1
~INFINITYSOUNDS/INFINITYSOUNDS.TP2~ #0 #130 // Restore BG1 Armor Sounds: v2.0.1
~INFINITYSOUNDS/INFINITYSOUNDS.TP2~ #0 #140 // Restore BG1 GUI Sounds: v2.0.1
~INFINITYSOUNDS/INFINITYSOUNDS.TP2~ #0 #170 // Restore Chunked Death Sound: v2.0.1
~INFINITYSOUNDS/INFINITYSOUNDS.TP2~ #0 #180 // Tweak Sound Channel Volume Levels: v2.0.1
~INFINITYSOUNDS/INFINITYSOUNDS.TP2~ #0 #189 // Enable Footsteps During Combat: v2.0.1
~INFINITYSOUNDS/INFINITYSOUNDS.TP2~ #0 #190 // Mute Reputation Change Sounds: v2.0.1
~INFINITYSOUNDS/INFINITYSOUNDS.TP2~ #0 #200 // Mute Tooltip Paper Sound: v2.0.1
~INFINITYSOUNDS/INFINITYSOUNDS.TP2~ #0 #230 // Restore & Tweak Soundsets: v2.0.1
~INFINITYSOUNDS/INFINITYSOUNDS.TP2~ #0 #240 // More Existence Sounds: v2.0.1
~INFINITYSOUNDS/INFINITYSOUNDS.TP2~ #0 #250 // Tweak Existence Sound Delay: v2.0.1
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #2010 // Core Stratagems spell-system changes (installed by default by any AI component): 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #2030 // Changes to Restoration: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #2040 // Changes to shapeshift spells: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #2070 // Spell school changes: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #2500 // Add 9 new arcane spells: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #2510 // Add 6 new divine spells (some borrowed from Divine Remix): 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #3010 // Zastap strzaly i inne pociski +1 ich niemagicznymi odpowiednikami "wysokiej jakosci": 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #3021 // Zastap wiele magicznych broni +1 niemagicznymi broniami "wysokiej jakosci" -> Bronie wysokiej jakosci sa nietkniete przez kryzys zelaza: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #4000 // Szybsze niedzwiedzie: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #4020 // Bardziej realistyczne wilki i dzikie psy: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #4030 // Ulepszona zmiana ksztaltu: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #4052 // Zmniejsz tempo wzrostu reputacji -> Reputacja rosnie na poziomie 1/3 normalnego tempa wzrostu: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #4150 // Zezwol Zakapturzonym Czarodziejom na wykrywanie rzucania czarow w wiekszosci budynkow na powierzchni w Athkatli: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #4161 // Zwieksz cene licencji na praktykowanie magii w Athkatli -> Licencja kosztuje 15 000 sztuk zlota: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #4171 // Zwieksz kwote, ktorej zada Gaelan Bayle -> Gaelan chce 60 000 sztuk zlota: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #4215 // Usun nierealistycznie pomocne przedmioty z okreslonych obszarow: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #4218 // Usun nierealistycznie dogodna amunicje z gry -> Usun wszelka amunicje z losowych pojemnikow: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #4230 // Opoznij przybycie "dodatkowych kupcow" na Targ Przygody i do Miedzianego Diademu: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #5900 // Inicjalizuj skladniki SI (wymagane do wszystkich skladnikow taktycznych i SI): 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #6000 // Inteligentniejszy ogolny skrypt SI: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #6010 // Lepsze wzywanie pomocy: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #6030 // Inteligentniejsi magowie: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #6040 // Inteligentniejsi kaplani: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #6100 // Mikstury dla postaci niezaleznych: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #6200 // Ulepszone pajaki: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #6300 // Inteligentniejsze siriny i driady: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #6310 // Nieco inteligentniejsze pelzacze scierwojady: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #6320 // Inteligentniejsze bazyliszki: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #6500 // Ulepszone golemy: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #6510 // Ulepszone biesy i niebianie: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #6520 // Inteligentniejsze dziny: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #6540 // Inteligentniejsze smoki: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #6550 // Inteligentniejsi obserwatorzy: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #6560 // Inteligentniejsi lupiezcy umyslow: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #6570 // Inteligentniejsi githyanki: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #6580 // Ulepszone wampiry: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #7000 // Ulepszone sobowtorniaki: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #7010 // Mocniejsze Czarne Szpony i straznicy Zelaznego Tronu: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #7030 // Ulepszone koboldy: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #7040 // Zmien polozenie lowcow glow: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #7060 // Ulepszona Wyspa Baldurana: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #7090 // Ulepszeni druidzi w Kniei Otulisko: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #7100 // Ulepszony Bassilus: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #7110 // Ulepszona druzyna Drasusa: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #7130 // Ulepszeni Czerwoni Magowie: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #7150 // Ulepszona interakcja z Carsa i Kahrkiem: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #7900 // Ulepszone pomniejsze potyczki (BG1): 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #8020 // Demilisze rzucaja czary: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #8040 // Powiaz trudnosc zaleznych od poziomu grup potworow z suwakiem trudnosci gry: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #8050 // Ulepszone losowe potyczki: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #8110 // Ulepszeni Sahuagini: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #8140 // Ulepszone drowy: 35.18
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #2 #8190 // Ulepszone pomniejsze potyczki (BG2): 35.18
~POLYVORP/POLYVORP.TP2~ #0 #10 // Rebalanced Vorpal Weapons (affects enemies and players): v1.00
~POLYVORP/POLYVORP.TP2~ #0 #20 // Make all Dragons immune to Vorpal hits (previously some were, with default rebalancing none are): v1.00
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #101 // Sprawia, ze Szkielety wojownicy sa odporni na ataki lupiezcow umyslu 'Pozryj mozg': v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #103 // Pozwala, by Rozproszenie/Usuniecie magii niwelowalo Klosz niewrazliwosci: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #104 // Migoczace barwy wedlug zasad PnP: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #120 // Przywraca paladynom wrodzona odpornosc na choroby: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #125 // Zwierzeca empatia lowcow ulepsza sie wraz z doswiadczeniem: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #130 // Dodatkowe premie rasowe dla krasnoludow: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #140 // Dodatkowe premie rasowe dla gnomow: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #160 // Zasady PnP dla nieumarlych: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #180 // Zasady PnP dla mefitow: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #185 // Zasady PnP dla istot basniowych: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #186 // Rewizja zaklecia Wezwanie lesnych istot: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #190 // Zasady PnP dla zywiolakow: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #191 // Zwikesza ilosc kosci zycia dla ksiazat zywiolakow: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #200 // Pozwala, aby czar Wylom usuwal Kamienna skore pochodzaca z przedmiotow: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #201 // Wojownicy uzywaj swych zdolnosci specjalnych bez mozliwosci ich przerwania: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #202 // Poprawione Zdolnosci Bhaala -> Ulepsza Zdolnosci Bhaala i normalizuje ich czasy rzucania: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #203 // Uniemozliwia przerywanie dzialania przemiany druidow: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #211 // Sprawia, ze czar Oslona przed smiercia chroni przeciw uderzeniom worpalnym: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #210 // Przywraca podatnosc na czar Rozproszenie magii w stosunku do nishruu i hakesharow: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #213 // Rozszerzone tabele rzutow obronnych dla krasnoludow, gnomow i niziolkow: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #217 // Piesni Barda przerywaja niewidzialnosc -> Wszystkie piesni Barda przerywaja niewidzialnosc: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #270 // Bezstronne nagrody za wykonanane zadania: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #310 // Zroznicowane kolory potworow: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #315 // Zroznicowane udzwiekowienie potworow: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #510 // Rozszerzone uslugi w swiatyniach: v4.53_TotoR
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #6 #999 // Styl ikon z gry BG2 dla zawartosci dodatku aTweaks: v4.53_TotoR
~POLYDISP/POLYDISP.TP2~ #0 #10 // Revised and Fixed Dispel Magic Effect: v1.00
~POLYDISP/POLYDISP.TP2~ #0 #20 // Holy Avenger and arrows of dispelling as per PnP: v1.00
~POLYDISP/POLYDISP.TP2~ #0 #40 // Spells of the Seventh Circle and above cannot be brought down by Dispel Magic: v1.00
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #1000 // Wyglad Edwina -> BG1: 1.12
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #1010 // Wyglad Imoen -> BG1: 1.12
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #1020 // Wyglad Jaheiry -> BG1: 1.12
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #1030 // Wyglad Minsca -> BG1: 1.12
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #1040 // Wyglad Viconii -> BG1: 1.12
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #1050 // Wyglad epizodycznych Bohaterow Niezaleznych: 1.12
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #2040 // Punkty Doswiadczenia za pulapki, nauke czarow i otwieranie zamkow -> Wartosci z BG1 (domyslnie): 1.12
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #2056 // Punkty Doswiadczenia za zabijanie istot -> Wartosc niestandardowa: 1.12
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #2066 // Punkty Doswiadczenia za zadania -> Wartosc niestandardowa: 1.12
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #3000 // Usun agresywna reakcje po zauroczeniu: 1.12
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #3010 // Podrecznikowy poziom rzucajacego czary dla zwojow: 1.12
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #3020 // Konsekwencje smierci chowanca -> Utrata Kondycji i niezdolnosc do przywolania przez 1 tydzien: 1.12
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #4020 // Wsparcie do wyzszej czestotliwosci wyswietlania klatek: 1.12
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #4050 // Poprawne kategoryzowanie ksiazek i zwojow: 1.12
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #4070 // Kolko na klucze: 1.12
~JPTWEAKS/JPTWEAKS.TP2~ #0 #21 // Increase Price of Services and Drinks -> Increase by 100%: v0.5
~JPTWEAKS/JPTWEAKS.TP2~ #0 #23 // Increase Inn Room Price -> Increase by Factor 10: v0.5
~EET_END/EET_END.TP2~ #1 #0 // EET end (ostatni mod w kolejnosci instalacji) -> Standardowa instalacja
~NPC_EE/NPC_EE.TP2~ #0 #2000 // NPC class/stat/kit choices: 6.5
~DUAL_TO_KIT/SETUP-DUAL_TO_KIT.TP2~ #0 #0 // DUAL_TO_KIT_MENU -> Enable Dualclassing into Kits: 0.35
~DUAL_TO_KIT/SETUP-DUAL_TO_KIT.TP2~ #0 #1 // Grant second-class Specialists their Bonus Spell Slots: 0.35
~DUAL_TO_KIT/SETUP-DUAL_TO_KIT.TP2~ #0 #2 // Grant second-class Kits their Proper Proficiency Selection: 0.35
~PPE/SETUP-PPE.TP2~ #0 #0 // Portraits Portraits Everywhere (PPE) - core component: 1.02
~PPE/SETUP-PPE.TP2~ #0 #100 // Category Portraits (Recommended) -> Sequenced: 1.02
~PPE/SETUP-PPE.TP2~ #0 #20 // Replace Low Quality TOB & SOA Portraits: 1.02
~PPE/SETUP-PPE.TP2~ #0 #25 // Edwin/Edwina: 1.02
~PPE/SETUP-PPE.TP2~ #0 #30 // Ust Natha Drow NPCs: 1.02
~PPE/SETUP-PPE.TP2~ #0 #40 // Vampire NPCs: 1.02