Poprzedni temat «» Następny temat
Dodawanie nowej kampanii do BG2EE
Autor Wiadomość
szef


Posty: 63
Podziękowania: 10/3
Wysłany: 2024-07-11, 20:15   Dodawanie nowej kampanii do BG2EE

Czy ktoś próbował dodać nową kampanię do bg2ee? Pobawiłem się tym trochę, czysto dla jaj i gdy zrobię postać, wrzuca mnie na moją nową, startową lokację, ale tak jakby silnik gry się nie inicjował. Mogę podejrzeć [M]mapą, że jestem na lokacji, lecz ui i samej gry nie ma.

Kiedy zaś zrobię qsave, później zrestartuję grę i load to już wszystko działa.

Coś mi ewidentnie umyka przy kreacji nowej kampanii :P.

https://youtu.be/vxoTndznFp0

Istnieje jakiś tutek, jak poprawnie wykonać/dodać kampanię? Wątpie.

Dodam jeszcze, że zgapiałem z moda NWNForBg.

E:
Gdyby kogoś to... startowa lokacja powinna mieć ostatecznie np. coś takiego, aby zamknąć usta grze i oddać gui ;).

Kod:
IF
  True()
THEN
    RESPONSE #100
        CutSceneId(Player1)
        FadeFromColor([0.0],0)
        EndCutsceneMode()
        UnhideGUI()
    END
[/code]

Nie podoba mi się to fadefromcolor, ale nie mogę inaczej rozgryźć.
_________________
Jedną nogą w grobie, a drugą w enhanced edition.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group