Wysłany: 2010-12-20, 10:19 Dział Baldur's Gate II - uwagi, opinie
Dzisiejszego ranka świt był osobliwie przyjemny. Nawet miejska krzątanina Wrót Baldura nie zdołała zagłuszyć porannego śpiewu zabłąkanych ptaków, które najwidoczniej zmyliła plusowa ostatnio temperatura. Za oknami słychać było stukot końskich kopyt, co mogło oznaczać tylko jedno, śnieg tymczasem ustąpił. Stukot i gwar raz po raz przerywane były zdecydowanym i bardzo dobrze znanym głosem posłańca:
- Witajcie Obywatele Wrót Baldura, witajcie również goście!
Z radością w imieniu Klanu informuję Was o pojawieniu się Artykułu o zdolnościach specjalnych przeciwników, którego autorem jest nasz nieoceniony Kiński. Zapraszam wszystkich do lektury życząc przy okazji miłego dnia!
I tak niosąc wesołą nowinę, Herold przemierzał ścieżki wrót, aż do zmierzchu...
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2017-10-29, 00:58, w całości zmieniany 1 raz
WItam w najpoteżniejszych przeciwnikach w BGII warto dodać Pomniejszego Lorda Demonów w Ust NAtha
Warto. Przydałoby się tylko, żeby ktoś najpierw przygotował jego opis zgodnie ze standardami wypracowanymi przez Eleviarta i Kinskiego. Do czego niniejszym zachęcamy.
Link uzupełniający wiedzę o wpływie szczęścia na um.złodziejskie
https://forums.beamdog.com/discussion/comment/1035828/#Comment_1035828
Trza by uzupełnić informacje o rozbrajaniu płapek i otwiraniu zamków. Ogólnie do każdej próby jednego z powyższych jest dodawana kość k10 tak jakby punktów, co w skrócie oznacza,że np.zamek o wartości 89, sprawi lekki problem dla łotra z um.otwierania 80,ale jak by miał do tego 9 szczęścia to rozbroji za pierwszą próbą.
Inne ciekawostki dla Korgana, Imoen, Mazzy i Valygara, Aeri i Haerdalisa, Yoshimo, Minsca, Viki.
Korgan wpadnie w szał barbażyñski(może to np.pomóc wyważyć zamek, bo podnosi siłę,choć wpierw trzeba by zauroczyć i przyłączyć) jak stanie się wrogi. Do tego ma indywidualny topór +1, jednak w przeciwieñstwie do katany Yoshi, brak wzmianki w opisie przedmiotu.
Imoen wraz z wpływami dziedzictwa rośnie w siłę o 1punkt i staję się zręczniejsza także o 1.
Mazzy ma jedno darmowe wskrzeszenie u znajomego kapłana.
Ponad to Valygar zostaje jej giermkiem, co oznacza że atakuje wroga Mazzy (warunek PŻ <33%).
Aeri i Haer, dają sobie słowo honoru, że jak jedno odejdzie z drużyny to drugie też. Słowo to się kończy jak ich romans okaże się klapą.
Haer jak jest w drużynie zostanie obdarowany diamentem, jak się zagada odpowiednią osobę.Ma też jedno darmowe wskrzeszenie u Raelis, jak zobaczy że Haer jest martwy w drużynie. Ma też drugie darmowe wskrzeszenie u sferycznego łowcy niewolników.
Yoshimo jak nie będzie miał swej katany w Czarowięzach, to se "wyczaruje" drugą , bliźniaczą.
Minsc staje się obrońcą Aeri po pierwszej ich pogawędce. Tzn.rusza do pomocy, przy ,<25% pż u Aerii. Także włącza Rozwścieczenie,jeśli wcześniej nie wykorzystał .
Viconia może odpędzać paladynów. Niestety(kiepski skrypt), nie odpędzi Keldorna gdy ten wyzwie ją na siłową wymianę argumentów.
Można jeszcze wspomnieć o jednorazowym aktywowaniu Mniejszego leczenia z puli czarów Aeri po banterze elfkii i Nali.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum