Poprzedni temat «» Następny temat
Mody gotowe
Autor Wiadomość
Ruffle_truffle 


Wiek: 36
Posty: 1360
Podziękowania: 61/108
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-09-30, 10:49   Mnich burzowej ścieżki

Niby podobny do reszty, ale jednak nie.

Wstawię screeny.

Na inne projekty potrzeba więcej wolnego czasu.
Czasubrak.

Np. tych dualistów robi się 3,5 dnia.

Około.

mbs2.jpg
Plik ściągnięto 18 raz(y) 341,57 KB

mbs.jpg
Plik ściągnięto 14 raz(y) 342,96 KB

_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor

https://forum.polter.pl/swiat-valees-rdzen-swiata-rasy-vt76172.html <- autorskie uniwersum
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 36
Posty: 1360
Podziękowania: 61/108
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-10-06, 19:01   Aktualizacja burzowego mnicha

Co zmienione/naprawione:

- ikona ochrony przed elektrycznością - dodana
- zdolność Kamikadze zmieniona na pierwotną Błyskawicę
- poprawki w opisie podklasy

Gram sobie i jest nawet przyjemnie.

Większość rzeczy po reinstalce się zaktualizuje.

Podklasa jest prosta, dodałbym jeszcze jakieś elektryczne pętle, pancerze burzowe itp. Ale skoro jest ochrona przed elektrycznością...

mbs3.jpg
Plik ściągnięto 22 raz(y) 387,48 KB

Mnich burzowej ścieżki - v. 2.0.rar
Pobierz Plik ściągnięto 32 raz(y) 1,22 MB

_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor

https://forum.polter.pl/swiat-valees-rdzen-swiata-rasy-vt76172.html <- autorskie uniwersum
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Rakusz 

Posty: 61
Podziękowania: 4/78
Wysłany: 2023-10-25, 18:49   

Cześć.
A ten Twój CZAROWNIK BITEWNY, to jest tylko na EE wersje, bo mi się nie chce zainstalować na strej?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 36
Posty: 1360
Podziękowania: 61/108
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-10-26, 02:49   

Na EE. :(
_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor

https://forum.polter.pl/swiat-valees-rdzen-swiata-rasy-vt76172.html <- autorskie uniwersum
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Rakusz
Rakusz 

Posty: 61
Podziękowania: 4/78
Wysłany: 2023-10-26, 07:22   

Szkoda.
Dzięki.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 36
Posty: 1360
Podziękowania: 61/108
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-10-26, 12:53   

To by było łatwe do konwertowania, ale... W BG Trilogy bardzo ciężko wprowadzić taką podklasę (nie ma standardowej możliwości utworzenia podklasy dla mnicha czy czarownika). No, chyba, że zrobić to jak twórca Spellsworda - użyć podklasy bodajże wojownika. Ale to strasznie karkołomna operacja. I po co robić prawie to samo? Zatem albo Spellsword, albo karkołomna operacja, na którą teraz nie mam czasu.
_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor

https://forum.polter.pl/swiat-valees-rdzen-swiata-rasy-vt76172.html <- autorskie uniwersum
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Rakusz
Rakusz 

Posty: 61
Podziękowania: 4/78
Wysłany: 2023-10-26, 14:13   

Spoko. Nie ma problemu. Po prostu chciałem zagrać jakąś nietuzinkową postacią, a ta mi się taka wydała. Poszukam czegoś innego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 36
Posty: 1360
Podziękowania: 61/108
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-12-21, 18:03   Elfi dualiści - około 3/4 projektu

Co zmienione/naprawione:

- podmieniłem plik Płonących dłoni dla Alurakara. Gdyby coś, to jest łatka, ale powinno działać.
- zaklęcie Identyfikacji u Dijakkara zwiększa wiedzę rzucającego o 100 punktów na jedną rundę
- dodanie pierwszej wersji Encikkara - specjalisty Wywołań i Zauroczeń. Jak nie będzie baboli, to zostanie jeszcze tylko jedna podklasa

Edit: Zmieniłem zaklęcia sekwencerowe. Wyciąłem warunkowanie. Reszta bez zmian.

Wady? Nie radzę używać zwojów z sekwencerami/warunkowaniem...
_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor

https://forum.polter.pl/swiat-valees-rdzen-swiata-rasy-vt76172.html <- autorskie uniwersum
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 36
Posty: 1360
Podziękowania: 61/108
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-12-24, 11:47   Encikkar v. 2.0

Co zmienione/naprawione:

- wyciąłem czar Warunkowanie
- zmieniłem działanie Sekwencerów, Łańcucha czarów i Wyzwalacza zaklęć (w połączeniu z Akceleracją - zabójcze!)

Podklasa jest słabsza, na 6 levelu czarów otrzymuje tylko 2 zaklęcia. Nie ma przekokszenia.
Chociaż niepodatność na Wywołania i Zauroczenia jest dość mocna.
Tak samo premia do Kondycji i Charyzmy.

encikkar3.jpg
Plik ściągnięto 5 raz(y) 332,94 KB

encikkar2.jpg
Plik ściągnięto 7 raz(y) 326,46 KB

encikkar1.jpg
Plik ściągnięto 11 raz(y) 388,31 KB

_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor

https://forum.polter.pl/swiat-valees-rdzen-swiata-rasy-vt76172.html <- autorskie uniwersum
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Rakusz
Ruffle_truffle 


Wiek: 36
Posty: 1360
Podziękowania: 61/108
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2024-01-07, 12:01   Nelluonkkar

Na śmierć zapomniałem, że gnom nie może być czarownikiem...
Nic nie szkodzi, w artykule Zireael jest informacja, że ta tradycja wśród gnomów zniknęła razem z miastem, w którym żyli i ćwiczyli. Jest to odzwierciedlone w opisie podklasy.

Nelluonkkarów było poza tym najmniej...
_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor

https://forum.polter.pl/swiat-valees-rdzen-swiata-rasy-vt76172.html <- autorskie uniwersum
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 36
Posty: 1360
Podziękowania: 61/108
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2024-02-10, 14:52   Grusham NPC - pierwsza wersja

Po długim czasie od skrystalizowania pomysłu wychodzi pierwsza wersja modyfikacji dodającej półorczego Kapłana/Złodzieja - Grusham NPC.

Co póki co działa na pewno:

- dialogi
- umiejscowienie
- rozmowy
- dźwięki

Cóż, brakuje tylko rozmowy z Dornem, ale jest odrobina z Xanem i Tiaxem.

Nie ma też pełnego udźwiękowienia (tzn. kwestii w podziemiach, lesie itp., ale ogólnie dźwięki są).

Baldur 2024-02-10 14-33-22-91.jpg
Plik ściągnięto 18 raz(y) 198,47 KB

_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor

https://forum.polter.pl/swiat-valees-rdzen-swiata-rasy-vt76172.html <- autorskie uniwersum
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 36
Posty: 1360
Podziękowania: 61/108
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2024-02-18, 11:45   Update

Większość działa. Zmieniłem nieco dźwięki - np. gdy Grusham jest ciężko ranny, mówi "chyba już niewiele przygód przede mną", a jak obrywa, to "auuu!"

Reszta jest ok w miarę. Dla jednej linijki tekstu nie będę męczył się dzisiaj.

Dla poprzedniej wersji, kod:

Kod:
SAY DAMAGE ~Auu!~ [Grushaml]
SAY DYING ~Argh! Ueee...~ [Grushamm]
SAY HURT  ~Chyba już niewiele przygód przede mną...~ [Grushame]
_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor

https://forum.polter.pl/swiat-valees-rdzen-swiata-rasy-vt76172.html <- autorskie uniwersum
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 36
Posty: 1360
Podziękowania: 61/108
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2024-02-25, 15:36   Elfi dualiści - complete

Pełna paczka.

schools.jpg
Plik ściągnięto 0 raz(y) 78,48 KB

_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor

https://forum.polter.pl/swiat-valees-rdzen-swiata-rasy-vt76172.html <- autorskie uniwersum
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 36
Posty: 1360
Podziękowania: 61/108
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2024-03-03, 06:31   Grusham NPC - v. 2.0

Zapomniałem dodać Script name "GRUSHAM" w Near Infinity, dlatego niektóre rzeczy nie działały.

Przeoczenie.
_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor

https://forum.polter.pl/swiat-valees-rdzen-swiata-rasy-vt76172.html <- autorskie uniwersum
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 36
Posty: 1360
Podziękowania: 61/108
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2024-03-09, 20:49   Animalista

Testuję i wychodzi mi ok póki co.

Zmianie uległ opis.

No i w końcu dodałem normalne zdolności druida. Tzn.:

Kod:
GA_spcl611 Zmiana kształtu brązowy niedźwiedź

GA_spcl612 Zmiana kształtu wilk

GA_spcl613 Zmiana kształtu czarny niedźwiedź

AP_splcl924 Odporność na trucizny

AP_splcl925 Odporność na żywioły +10%

AP_splcl926 Odporność na żywioły +10%

AP_splcl927 Odporność na żywioły +10%


Opis i działanie także się nieco różnią, choć niewiele.

ANIMALISTA

Animalizm jest najstarszą praktyką duchową, obok szamanizmu. Druid będący animalistą uznaje zwierzęta za wysłanników czy nawet wcielenia bogów. Oddając im cześć (zoolatria) upodabnia się do nich lub składa je w ofierze, przez co uzyskuje specjalne moce.

Zalety:

- na 1. poziomie raz dziennie może skorzystać z zaklęcia Pomniejsze przywrócenie.
- 3. poziom: uzyskuje zdolność "Mniejszy regres ewolucji".

MNIEJSZY REGRES EWOLUCJI

Druid za pomocą tej zdolności upodabnia się do prehistorycznej bestii, kosztem pozbawienia się jednego poziomu (jak przy Wysączeniu energii) otrzymuje kumulującą się premię +4 do Siły i Kondycji, a także +25% odporności na zimno. Premia trwa przez 10 rund, a wyssanie poziomu dopóty, dopóki nie skorzysta się z Pomniejszego przywrócenia lub podobnej magii.

- 5. poziom: uzyskuje zdolność "Zamordowanie zwierzęcia".

ZAMORDOWANIE ZWIERZĘCIA

Ta zdolność automatycznie zabija zwierzynę - pojedynczą lub całe jej stado. Ponadto po użyciu kondycja Animalisty wzrasta o dwa punkty na czas 10 rund (premia kumulująca się).

- 7. poziom: uzyskuje zdolność "Malowidło voodoo".

MALOWIDŁO VOODOO

Druid korzystający z tej mocy tworzy niewielką podobiznę celu i okłada ją klątwą. Jeśli ofiara nie wykona rzutu obronnego przeciw śmierci z modyfikatorem -2 - umiera. Jeśli rzut obronny się powiódł - wpływa na nią efekt zaklęcia Zagłady (-1 do TraK0 i wszystkich rzutów obronnych).

- na 12. poziomie raz dziennie może skorzystać z zaklęcia Większe przywrócenie.

- 14. poziom: uzyskuje zdolność "Regres ewolucji".

REGRES EWOLUCJI

Ta zdolność pozbawia animalistę jednego poziomu doświadczenia, dopóki nie skorzysta się z czaru Pomniejsze przywrócenie lub podobnej magii. W zamian za to animalista otrzymuje kumulującą się premię +8 do Siły i Kondycji, +80% do odporności na zimno trwającą przez 10 rund.

Wady:

- Jego Inteligencja może wynosić co najwyżej 9.
- Brak minimalnego progu Charyzmy.
- Wymagana rasa: Człowiek.
- Nie może dwuklasować.

Screeny z testów:

animal3.jpg
Plik ściągnięto 8 raz(y) 217,07 KB

animal2.jpg
Plik ściągnięto 9 raz(y) 322,07 KB

animal1.jpg
Plik ściągnięto 8 raz(y) 331,35 KB

Animalista.rar
Pobierz Plik ściągnięto 33 raz(y) 1,22 MB

_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor

https://forum.polter.pl/swiat-valees-rdzen-swiata-rasy-vt76172.html <- autorskie uniwersum
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group