Poprzedni temat «» Następny temat
World of Baldur's Gate - Propozycje dodatków i zmian
Autor Wiadomość
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 49
Posty: 898
Podziękowania: 238/200
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2020-04-12, 21:33   

Jest szansa na włączenie do WoBG modzika Wand Case, który dodaje futerał na różdżki?
Można go znaleźć tutaj: klik.

(Mam wrażenie, że już o tym pisałem. Jeśli tak i był jakiś powód, żeby nie włączać, to przepraszam, ale zapomniałem.)
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Lightening
Lightening

Posty: 160
Podziękowania: 12/30
Wysłany: 2020-04-19, 22:34   

Podbijam prośbę Memorego. Przydałby się taki gadżet.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 49
Posty: 898
Podziękowania: 238/200
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2020-04-19, 22:46   

Ośmielony postem kolegi Lighteninga napiszę jeszcze o pomyśle, który nurtuje mnie od pierwszego kontaktu z WoBG. Otóż wyśrubowany poziom trudności zmusza nas do noszenia ze sobą całej masy przedmiotów posiadających jakąś przydatną tylko w specyficznych sytuacjach właściwość. Na przykład hełm z odpornością na zauroczenie, z wykryciem niewidzialnych, z odpornościami na żywioły itp, itd. Może jakiś rzutki moder dodałby Taeromowi, Thalantyrowi czy temu krasnoludowi, który urzęduje Pod Pomocną Dłonią umiejętność łączenia takich przedmiotów w jedność. Oczywiście nie bez końca i nie bez poniesienia odpowiednich kosztów. Podobnie jak to jest zrobione w Thalantyr Item Upgrade.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Dead 
Bibliotekarz


Wiek: 34
Posty: 722
Podziękowania: 33/69
Wysłany: 2020-06-01, 21:11   

To może ja pierwszy rzucę kamień... :grin:

Jak wam się podoba nowa mapa świata?

Z jednej strony fajnie widzieć miniaturkę lokacji jako przypominajkę gdzie się tak właściwie idzie, ale w sumie czy to takie ważne?

Z drugiej:
Mapa wcale nie jest teraz czytelna.
Choć ramki prostokątów są ładne, same miniatury map nie pasują kolorystycznie do mapy świata. [EDIT: Ale nie wszystkie, bo część miniatur szczególnie z BG2 komponuje się do mapy całkiem przyjemnie]
Miasta nie wyróżniają się wśród bocznych lokacji.

Takie pierwsze wrażenia, teraz będę się przyzwyczajał i może się przekonam :wink:

Załączam skrin dla tych co obecnie mają przerwę w graniu.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Aristo 
Legenda


Posty: 528
Podziękowania: 209/143
Wysłany: 2020-08-04, 13:48   

Dradielu,
zauważyłem, że w kolejnych patchach sukcesywnie korygujesz różne grupy przedmiotów. A jak jest z zaklęciami? Czy one są już dopracowane na zicher i zostaną takie, jakimi są?

Druga rzecz: myślałeś kiedykolwiek nad ujednoliceniem konkretnych typów stworów, przynajmniej w obrębie konkretnej części gry? Chodzi mi o to, żeby np. wampir, czy hobgoblin, czy szkielet wojownik, czy cokolwiek, w lokacji z tego czy innego (mega)modu był takim samym generycznym wampirem czy hobgoblinem jak w grze, a nie jakimś mutantem, którego autor modu stworzył czy dla hecy, czy dlatego, że miał porąbane w głowie. Modderzy różnie w tym względzie postępowali, na ogół w mało wyszukany sposób, np. podnosząc stworom statystyki albo wręcz dając silniejszemu przeciwnikowi wygląd i animacje jakiegoś leszcza. Gracz potem gra i się dziwi, że znajomo wyglądający wróg coś słabo obrywa albo nie działa na niego coś, co działać powinno. Ani to mądre, ani śmieszne.
Myślałeś kiedyś o czymś takim? Jest to dla Ciebie technicznie i czasowo wykonalne?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1798
Podziękowania: 794/126
Wysłany: 2020-08-06, 04:50   

Zaklęcia były przed laty w sporym zakresie poprawiane. Nie skończyłem tego jednak. Wymiękłam na wysokich poziomach. Fantazja niektórych mnie przerosła. Obecnie od czasu do czasu coś zmieniam przy różnych okazjach. Mam zamiar wrócić do tematu jak skończę przedmioty.

O ujednolicaniu stworów nie myślałem. Mnie ten element nie przeszkadza. Wydaje mi się to nawet ciekawe, że przeciwnik nam niby już znany może okazać się jednak dużo silniejszy.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kudlaty215 

Posty: 11
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2020-08-06, 08:21   

Czy jest możliwość zmienić ustawienia croma? Bardzo fajne jest, że można go zbudować w 2 rozdziale, ale niestety to, że można nim rzucać, uniemożliwia trzymanie go w lewej ręce. Odpada więc piękna kombinacja cep bojowy wieków i crom. Zmiana bonusu do siły z 25 na +5 realnie niewiele zmienia.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
xlevel


Posty: 41
Podziękowania: 4/2
Wysłany: 2023-03-14, 14:43   

Wspomniałem o tym w innym temacie: możliwość pomijania intro filmów i/lub wszystkich filmów?

Przyszło mi jeszcze do głowy taka pierdółka-udogdnienie, ale nie wiem czy to jest możliwe: zrobić aby inventory, mapa itd. otwierało oraz zamykały się swoimi literkami na klawiaturze, tzn. dla inv literka 'i' otwiera, literka 'i' zamyka. Obecnie trzeba G, aby wrócić do gry...

I coś z czym się męczyłem, ale poległem:
Wszystkie stare gry na IE, działają na jednym rdzeniu - cpu0, zazwyczaj na 100%, gdy ręcznie w task managerze (affinity - koligacja) ustawię 4 rdzenie - procent się ładnie rozkłada na inne cpu (i gra, przynajmniej u mnie, zdaje się chodzić stabilniej). Próbowałem ze skrótu: cmd.exe /c start "" /abovenormal /affinity F "ścieżka_do_pliku\BGMain.exe" i za cholerę wobg nie startuje auto z 4 rdzeniami... Trzeba crtl-tab i bawić się menadzerem zadan.

Czy ktoś ma pomysł / jakiś fix?
_________________
Jedną nogą w grobie, a drugą w enhanced edition.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
xlevel


Posty: 41
Podziękowania: 4/2
Wysłany: 2024-01-12, 19:30   

dradiel,

Gdyby tak zaimplementować do WoBG jakoś to: http://www.shsforums.net/...2-improved-gui/

Byłoby ciekawie.
_________________
Jedną nogą w grobie, a drugą w enhanced edition.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Olej
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 49
Posty: 898
Podziękowania: 238/200
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2024-01-13, 04:17   

O, tak!
Podświetlenie niewyuczonych czarów.
"Ramki" w rozsądnym rozmiarze przy dużych rozdzielczościach.
W ogóle wszystkie bonusy EE bez enpeców, którzy blado wypadają obok tych dodanych przez mody.
Pragnę.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
xlevel


Posty: 41
Podziękowania: 4/2
Wysłany: 2024-01-13, 08:46   

Zapewne, jeśli w ogóle jest to możliwe to: albo trzeba byłoby tylko trochę dostosować, albo dużo więcej niż trochę xD.

Nie mam na to pomysłu.
_________________
Jedną nogą w grobie, a drugą w enhanced edition.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Olej 

Posty: 23
Podziękowania: 1/3
Wysłany: 2024-01-20, 00:16   

Gdyby udało się dodać BG 2 Improved GUI, byłoby cudownie. :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
lubczyk 


Wiek: 35
Posty: 173
Podziękowania: 30/10
Wysłany: 2024-02-04, 00:08   

Olej napisał/a:
Gdyby udało się dodać BG 2 Improved GUI, byłoby cudownie. :D



Odradzam instalowanie na własna rękę. chyba, że komuś się udało :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pioter 


Wiek: 39
Posty: 129
Podziękowania: 11/77
Skąd: Jakaś pustynia
Wysłany: Dzisiaj 13:45   

lubczyk napisał/a:
Olej napisał/a:
Gdyby udało się dodać BG 2 Improved GUI, byłoby cudownie. :D



Odradzam instalowanie na własna rękę. chyba, że komuś się udało :)


i ktoś próbował? To byłaby zmiana na wersje 2.00 :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group