Wysłany: 2023-01-29, 14:54 Re: VICRIL NPC - v. 2.0
Cannabis napisał/a:
Ruffle_truffle napisał/a:
Ulepszona wersja. Od wersji demo, do 2.0, jak od ziemi do nieba...
Co daje ta modyfikacja:
- jeden NPC (własny, autorski dubbing)
- jeden nowy przedmiot
- mini quest
- kilka rozmów z innymi NPC
Portret z internetu.
Modyfikacja dedykowana fanom Auril. Specjalne podziękowania oczywiście dla @Ril-a, który kibicował i pomagał mi w lepszym udźwiękowieniu, jak i zamyśle.
To by było na tyle.
Zadziała mi w EET?
Nigdy tego nie sprawdzałem. Trzeba zapytać użytkowników innych, którzy ściągnęli i mają EET. Jeśli nie zmieniły się współrzędne mapy, to tak, powinno.
Najwyżej zrobię wersję dedykowaną temu rozszerzeniu.
_________________ W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...
Wysłany: 2023-03-17, 15:31 Belaree/Holnara - ulepszone wersje do BG Trilogy
Jest poprawka do dwóch pierwszych NPCek.
Belaree:
- zmiana rozmiaru portretu na właściwy
- przetestowanie
- inna koncepcja niż w EE (brak lancy Eilistraee, inne umiejscowienie, klasa i cechy)
Holnara:
- właściwy portret
- niestety posiada brodę na ekranie podróży (dla tych, których to odstręcza - mogą być to włosy zaplecione na kształt brody, poza tym od czego jest Shadowkeeper?)
Reszta bez większych zmian.
Wstawię screena. Gram postaciami i nie zauważyłem póki co większych przeszkód.
Zatem oto irytująca nieco Belaree i Waleczna krasnoludzica.
Dla pewności - paczka z portretami. Powinny lepiej pasować. A jak nie, są programy zmieniające rozmiar.
Wysłany: 2023-03-22, 14:05 Kuglarze z Re'Vuost - wersja BGT
Wersja pod EE była znośna powiedzmy, ale wersja pod BGT nie posiada kilku niedociągnięć, a mianowicie:
- postaci są "nieme", tzn. nie odzywają się głosami, jakie można wybrać podczas tworzenia bohatera
- zamiast "jestem chodzącą encyklopedią Aber - Torilu", "(...) Abeir - Torilu". Literówka
- kilka poprawek podczas konwersji tekstu. Głównie stylistycznych
- wstępne przetestowanie, pierścionek i czary działają, tak, jak sklepik/kram
Przesyłam screeny. Mimo iż konwersja "odbyła" się wczoraj, to umieszczam ją dziś. Bo zacinał mi się windows, z bliżej nieokreślonych przyczyn.
Screen4.jpg
Plik ściągnięto 11 raz(y) 424,76 KB
Screen3.jpg
Plik ściągnięto 13 raz(y) 377,66 KB
Screen2.jpg
Plik ściągnięto 20 raz(y) 406,43 KB
_________________ W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...
Wysłany: 2023-03-26, 10:16 Kuglarze z Re'Vuost - wersja BGT i 2.0
Wyłapałem kilka literówek. Np. Faerun miał zapis (w sumie poprawny - przez u z tym znakiem: ^), ale gra to źle odczytała. Wstawiłem więc zwykłe u.
Wystarczy reinstalacja i aktualizuje się do kolejnej wersji.
Powinno być lepiej.
Nadal grupka jest średnio rozbudowana. Brakuje tych książek traktujących o Wschodzie, jak i odwiedzonych przez ekipę miejscach. Ale to by wymagało mnóstwa korekt na poziomie nie tylko fabularnym, ale i "technicznym".
Generalnie jestem zwolennikiem zapisywanie wszystkich nazw/imion zgodnie z polskim alfabetem. Nazwa "Faerun" nie jest obca dla mieszkańców tego świata (którzy w wersji spolszczonej posługują się przecież wspólnym - czyli polskim) i nie powinna brzmieć jak obcojęzyczny wtręt. Z tego samego powodu jestem zwolennikiem spolszczania wszystkich nazw angielskich (o ile się da), takich jak: Candlekeep, Waterdeep, Firewine etc.
Wysłany: 2023-04-03, 22:12 Way of storm - Mnich burzowej ścieżki
Mnisi Burzowej Ścieżki to dość świeży, nieliczny zakon, jaki za cel stawia sobie szerzenie destrukcji. W końcu wyłącznie dzięki zniszczeniu może powstać w danym miejscu coś nowego. Zakon ten nie posiada hierarchii, a jego członkowie to samotnicy rozproszeni po Faerûnie - siewcy burzy i słudzy złych bogów pogody (najczęściej Talosa).
ZALETY:
- +10% Odporności na elektryczność co cztery poziomy (bazowa wartość 10% na 1. poziomie).
- Może używać zdolności Porażający uścisk, raz dziennie co cztery poziomy (zaczynając z jednym użyciem na 1. poziomie)
PORAŻAJĄCY UŚCISK: Kiedy zdolność ta jest aktywna, pięści mnicha zostają naładowane elektrycznością. Kiedy w czasie działania mnich dotknie jakiejś istoty, to uwolniony zostanie ładunek elektryczny, powodujący od 1 do 8 punktów obrażeń + 1 punkt na poziom rzucającego. Mnich może porazić ofiarę tylko raz - po dotknięciu energia czaru zostaje zużyta.
- 3. poziom: może rzucić czar Wezwanie błyskawic, raz dziennie.
- 7. poziom: może rzucić czar Błyskawica, raz dziennie.
- 11. poziom: może rzucić czar Wyładowanie łańcuchowe, raz dziennie.
WADY:
- Wymagany charakter: Chaotyczny neutralny lub Chaotyczny zły.
- Nie może używać zdolności Nakładanie rąk.
- Nie może używać zdolności Ogłuszający cios.
No cóż, podklasa jest lepsza od ostatniej mojej podklasy Mnicha (muszę ją swoją drogą poprawić - tzn. poprzednią).
Premia do elektryczności się kumuluje. Zdolności działają. Grałem nieco. Zobaczę jeszcze, jak z nią na wyższych levelach.
_________________ W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...
Wysłany: 2023-04-23, 12:40 Filid - once again (z korektą wyświetlanych tekstów)
To była taka podklasa barda, która wymknęła mi się spod kontroli. Głównie przez to, że wyświetlały się niepotrzebnie niektóre "stringi". Przy dajmy na to leczeniu średnich ran - zamiast "Uzdrowienie" - jakiś inny tekst.
Gwoli ścisłości - to taka podklasa barda, która rzuca czary druidzkie.
Idea wzięta z... Mitologii celtyckiej (z niej pochodzą druidzi i bardowie).
Gram. Zarówno w jedynce, jak i w dwójce podklasa się nawet sprawdza.
Małą niedoskonałością jest to, że dopiero mając 10000 expa dostaje się moce druidzkie z levelu 2go. No cóż, lepiej późno, niż wcale. I lepiej później, niż zbyt wcześnie. W tym akurat wypadku.
Tak to u mnie wygląda:
img_1_1690815489858.jpg
Plik ściągnięto 849 raz(y) 32,98 KB
img_1_1690815349667.jpg
Plik ściągnięto 849 raz(y) 35,47 KB
_________________ W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...
Wysłany: 2023-08-09, 20:28 Elfi dualista - Dijakkar, v. 1.0
Brakuje tylko Identyfikacji. Dziwne to zaklęcie, nie wiem, w jaki sposób je zmienić na działające jako specjalna zdolność.
W zamian za to dostajemy Życzenie na 9 levelu.
Chociaż ono jest niby z dowolnej szkoły, ale pasuje mi do koncepcji - często przywołujemy Dżinny, Ifryty, Ograniczone życzenie też jest w szkole Przywołań, choć to łamane zaklęcie.
Co więcej? Na razie testuję w Tronie Bhaala i wszystko wydaje się śmigać.
Jeszcze sprawdzę te Niepodatności na czary poznania/przywołań.
Najwyżej wstawię łatkę, po reinstalacji powinno się wszystko ułożyć.
_________________ W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...
- animacja płonących dłoni dla Alurakara jest poprawna
- dodanie zaklęcia czarodziejskie oko do repertuaru Dijakkara
- wymagania do podklas. Alurakar musi posiadać minimum 15 Mądrości i Zręczności, natomiast Dijakkar musi posiadać minimum 16 Mądrości i 15 Kondycji.
Encikkar będzie musiał mieć 16 Charyzmy i Kondycji, a Nelluonkkar 16 Mądrości i Zręczności.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum