Poprzedni temat «» Następny temat
Mody gotowe
Autor Wiadomość
Ruffle_truffle 
Sługa Shargaasa!


Wiek: 35
Posty: 1228
Podziękowania: 35/96
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-01-29, 14:54   Re: VICRIL NPC - v. 2.0

Cannabis napisał/a:
Ruffle_truffle napisał/a:
Ulepszona wersja. Od wersji demo, do 2.0, jak od ziemi do nieba...

Co daje ta modyfikacja:

- jeden NPC (własny, autorski dubbing)
- jeden nowy przedmiot
- mini quest
- kilka rozmów z innymi NPC

Portret z internetu.

Modyfikacja dedykowana fanom Auril. Specjalne podziękowania oczywiście dla @Ril-a, który kibicował i pomagał mi w lepszym udźwiękowieniu, jak i zamyśle.

To by było na tyle.

Zadziała mi w EET?


Nigdy tego nie sprawdzałem. Trzeba zapytać użytkowników innych, którzy ściągnęli i mają EET. Jeśli nie zmieniły się współrzędne mapy, to tak, powinno.

Najwyżej zrobię wersję dedykowaną temu rozszerzeniu.
_________________
W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...

Mój aforyzm
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 
Sługa Shargaasa!


Wiek: 35
Posty: 1228
Podziękowania: 35/96
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-03-17, 15:31   Belaree/Holnara - ulepszone wersje do BG Trilogy

Jest poprawka do dwóch pierwszych NPCek.

Belaree:

- zmiana rozmiaru portretu na właściwy
- przetestowanie
- inna koncepcja niż w EE (brak lancy Eilistraee, inne umiejscowienie, klasa i cechy)

Holnara:

- właściwy portret
- niestety posiada brodę na ekranie podróży (dla tych, których to odstręcza - mogą być to włosy zaplecione na kształt brody, poza tym od czego jest Shadowkeeper?)

Reszta bez większych zmian.

Wstawię screena. Gram postaciami i nie zauważyłem póki co większych przeszkód.

Zatem oto irytująca nieco Belaree i Waleczna krasnoludzica.

Dla pewności - paczka z portretami. Powinny lepiej pasować. A jak nie, są programy zmieniające rozmiar.

Screen1.jpg
Plik ściągnięto 21 raz(y) 320,96 KB

Portraits - BelareeHolnara BGT.rar
Pobierz Plik ściągnięto 11 raz(y) 113,58 KB

Holnara - BGT, v. 2.0.rar
Pobierz Plik ściągnięto 11 raz(y) 1,95 MB

Belaree - BGT, v. 2.0.rar
Pobierz Plik ściągnięto 11 raz(y) 2,14 MB

_________________
W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...

Mój aforyzm
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Rakusz
Ruffle_truffle 
Sługa Shargaasa!


Wiek: 35
Posty: 1228
Podziękowania: 35/96
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-03-22, 14:05   Kuglarze z Re'Vuost - wersja BGT

Wersja pod EE była znośna powiedzmy, ale wersja pod BGT nie posiada kilku niedociągnięć, a mianowicie:

- postaci są "nieme", tzn. nie odzywają się głosami, jakie można wybrać podczas tworzenia bohatera
- zamiast "jestem chodzącą encyklopedią Aber - Torilu", "(...) Abeir - Torilu". Literówka
- kilka poprawek podczas konwersji tekstu. Głównie stylistycznych
- wstępne przetestowanie, pierścionek i czary działają, tak, jak sklepik/kram

Przesyłam screeny. Mimo iż konwersja "odbyła" się wczoraj, to umieszczam ją dziś. Bo zacinał mi się windows, z bliżej nieokreślonych przyczyn.

Screen4.jpg
Plik ściągnięto 11 raz(y) 424,76 KB

Screen3.jpg
Plik ściągnięto 13 raz(y) 377,66 KB

Screen2.jpg
Plik ściągnięto 20 raz(y) 406,43 KB

_________________
W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...

Mój aforyzm
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 
Sługa Shargaasa!


Wiek: 35
Posty: 1228
Podziękowania: 35/96
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-03-26, 10:16   Kuglarze z Re'Vuost - wersja BGT i 2.0

Wyłapałem kilka literówek. Np. Faerun miał zapis (w sumie poprawny - przez u z tym znakiem: ^), ale gra to źle odczytała. Wstawiłem więc zwykłe u.

Wystarczy reinstalacja i aktualizuje się do kolejnej wersji.

Powinno być lepiej.

Nadal grupka jest średnio rozbudowana. Brakuje tych książek traktujących o Wschodzie, jak i odwiedzonych przez ekipę miejscach. Ale to by wymagało mnóstwa korekt na poziomie nie tylko fabularnym, ale i "technicznym".

Bateleurs - BGT, v. 2.0.rar
Pobierz Plik ściągnięto 5 raz(y) 2,47 MB

_________________
W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...

Mój aforyzm
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 49
Posty: 894
Podziękowania: 237/200
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2023-03-26, 22:03   

Cytat:
Wyłapałem kilka literówek. Np. Faerun miał zapis (w sumie poprawny - przez u z tym znakiem: ^), ale gra to źle odczytała. Wstawiłem więc zwykłe u.

Jestem pewien, że Lava podawał gdzieś sposób, żeby ten poprawny zapis wyświetlał się w grze. Spróbuję potem poszukać.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kliwer 


Wiek: 34
Posty: 1491
Podziękowania: 165/261
Wysłany: 2023-03-27, 12:37   

Generalnie jestem zwolennikiem zapisywanie wszystkich nazw/imion zgodnie z polskim alfabetem. Nazwa "Faerun" nie jest obca dla mieszkańców tego świata (którzy w wersji spolszczonej posługują się przecież wspólnym - czyli polskim) i nie powinna brzmieć jak obcojęzyczny wtręt. Z tego samego powodu jestem zwolennikiem spolszczania wszystkich nazw angielskich (o ile się da), takich jak: Candlekeep, Waterdeep, Firewine etc.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 
Sługa Shargaasa!


Wiek: 35
Posty: 1228
Podziękowania: 35/96
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-03-27, 18:46   

No to chyba zostawię.

Jakkolwiek - mam już nowsze sterowniki i gra działa, ale niekiedy się tnie :/

Tzn. EE. Bez SoD.

Hulaj, duszo!

Czasami ściągam własne mody, by nimi grać. Nie wszystko zdoła mi się uchować na dysku.

I tak gram pogromcą wiary, zainstalowałem kuglarzy i Vicrila.

Oczywiście nie są tu tylko moje pobrania plików.
Tak max 5 to moje.
_________________
W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...

Mój aforyzm
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 
Sługa Shargaasa!


Wiek: 35
Posty: 1228
Podziękowania: 35/96
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-04-03, 22:12   Way of storm - Mnich burzowej ścieżki

Mnisi Burzowej Ścieżki to dość świeży, nieliczny zakon, jaki za cel stawia sobie szerzenie destrukcji. W końcu wyłącznie dzięki zniszczeniu może powstać w danym miejscu coś nowego. Zakon ten nie posiada hierarchii, a jego członkowie to samotnicy rozproszeni po Faerûnie - siewcy burzy i słudzy złych bogów pogody (najczęściej Talosa).

ZALETY:

- +10% Odporności na elektryczność co cztery poziomy (bazowa wartość 10% na 1. poziomie).
- Może używać zdolności Porażający uścisk, raz dziennie co cztery poziomy (zaczynając z jednym użyciem na 1. poziomie)


PORAŻAJĄCY UŚCISK: Kiedy zdolność ta jest aktywna, pięści mnicha zostają naładowane elektrycznością. Kiedy w czasie działania mnich dotknie jakiejś istoty, to uwolniony zostanie ładunek elektryczny, powodujący od 1 do 8 punktów obrażeń + 1 punkt na poziom rzucającego. Mnich może porazić ofiarę tylko raz - po dotknięciu energia czaru zostaje zużyta.
- 3. poziom: może rzucić czar Wezwanie błyskawic, raz dziennie.
- 7. poziom: może rzucić czar Błyskawica, raz dziennie.
- 11. poziom: może rzucić czar Wyładowanie łańcuchowe, raz dziennie.

WADY:

- Wymagany charakter: Chaotyczny neutralny lub Chaotyczny zły.
- Nie może używać zdolności Nakładanie rąk.
- Nie może używać zdolności Ogłuszający cios.

No cóż, podklasa jest lepsza od ostatniej mojej podklasy Mnicha (muszę ją swoją drogą poprawić - tzn. poprzednią).

Premia do elektryczności się kumuluje. Zdolności działają. Grałem nieco. Zobaczę jeszcze, jak z nią na wyższych levelach.
_________________
W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...

Mój aforyzm
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 
Sługa Shargaasa!


Wiek: 35
Posty: 1228
Podziękowania: 35/96
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-04-23, 12:40   Filid - once again (z korektą wyświetlanych tekstów)

To była taka podklasa barda, która wymknęła mi się spod kontroli. Głównie przez to, że wyświetlały się niepotrzebnie niektóre "stringi". Przy dajmy na to leczeniu średnich ran - zamiast "Uzdrowienie" - jakiś inny tekst.

Wyciąłem więc to z plików zaklęć...

To_się_wytnie.pl

https://www.youtube.com/watch?v=1EXEWTuTJ5U

https://www.youtube.com/watch?v=9vmMkWGk_hU

Tu krótkie filmiki. Jak ten czas leci, to już 6 miesięcy!

Filid - v. 2,5.rar
Pobierz Plik ściągnięto 7 raz(y) 1,11 MB

_________________
W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...

Mój aforyzm
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 
Sługa Shargaasa!


Wiek: 35
Posty: 1228
Podziękowania: 35/96
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-07-08, 21:27   Grusham NPC - portret

Rozważam też całkiem poważnie postać Grushama, wolne będę miał 2 tygodnie, może z kawałkiem.

Przewiduję jednego dualistą na to konto i już niemal gotową postać półorka Kapłana/Złodzieja.

W załączniku karta postaci z portretem. Tak, nieco odstaje klimatem.

Miałem tworzyć Judith, ale brak natenczas dubbingu. A i:

- dwie postaci kobiety, charakter dobry
- jedna postać męska, charakter zły

Więc i drugiego złego mężczyznę, dla równowagi.

Grusham por.jpg
Plik ściągnięto 9 raz(y) 218,14 KB

_________________
W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...

Mój aforyzm
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 
Sługa Shargaasa!


Wiek: 35
Posty: 1228
Podziękowania: 35/96
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-07-31, 17:15   Testy filida.

Gwoli ścisłości - to taka podklasa barda, która rzuca czary druidzkie.

Idea wzięta z... Mitologii celtyckiej (z niej pochodzą druidzi i bardowie).

Gram. Zarówno w jedynce, jak i w dwójce podklasa się nawet sprawdza.

Małą niedoskonałością jest to, że dopiero mając 10000 expa dostaje się moce druidzkie z levelu 2go. No cóż, lepiej późno, niż wcale. I lepiej później, niż zbyt wcześnie. W tym akurat wypadku.

Tak to u mnie wygląda:

img_1_1690815489858.jpg
Plik ściągnięto 849 raz(y) 32,98 KB

img_1_1690815349667.jpg
Plik ściągnięto 849 raz(y) 35,47 KB

_________________
W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...

Mój aforyzm
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Andy 
poszukiwacz przygód

Wiek: 48
Posty: 85
Podziękowania: 5/21
Skąd: Poznań
Wysłany: 2023-08-01, 09:09   

gdzie można dostać portret Veladrina?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 
Sługa Shargaasa!


Wiek: 35
Posty: 1228
Podziękowania: 35/96
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-08-01, 09:36   

Ja go mam w Enhanced Edition jako standardowy zasób. Też szukam w necie, ale znaleźć nie mogę...

Może wstawię, gra powinna go przeskalować na właściwy.

Valedrin.bmp
Plik ściągnięto 800 raz(y) 174,57 KB

_________________
W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...

Mój aforyzm
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 
Sługa Shargaasa!


Wiek: 35
Posty: 1228
Podziękowania: 35/96
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-08-09, 20:28   Elfi dualista - Dijakkar, v. 1.0

Brakuje tylko Identyfikacji. Dziwne to zaklęcie, nie wiem, w jaki sposób je zmienić na działające jako specjalna zdolność.

W zamian za to dostajemy Życzenie na 9 levelu.

Chociaż ono jest niby z dowolnej szkoły, ale pasuje mi do koncepcji - często przywołujemy Dżinny, Ifryty, Ograniczone życzenie też jest w szkole Przywołań, choć to łamane zaklęcie.

Co więcej? Na razie testuję w Tronie Bhaala i wszystko wydaje się śmigać.

Jeszcze sprawdzę te Niepodatności na czary poznania/przywołań.

Najwyżej wstawię łatkę, po reinstalacji powinno się wszystko ułożyć.
_________________
W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...

Mój aforyzm
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 
Sługa Shargaasa!


Wiek: 35
Posty: 1228
Podziękowania: 35/96
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-09-09, 08:33   Elfi dualiści - 50%

Co zmienione/ulepszone:

- animacja płonących dłoni dla Alurakara jest poprawna
- dodanie zaklęcia czarodziejskie oko do repertuaru Dijakkara
- wymagania do podklas. Alurakar musi posiadać minimum 15 Mądrości i Zręczności, natomiast Dijakkar musi posiadać minimum 16 Mądrości i 15 Kondycji.

Encikkar będzie musiał mieć 16 Charyzmy i Kondycji, a Nelluonkkar 16 Mądrości i Zręczności.

Nie są to wady, nie są zalety.

Dijakkar.rar
v. 1,5
Pobierz Plik ściągnięto 3 raz(y) 1,27 MB

Alurakar.rar
v. 3.0
Pobierz Plik ściągnięto 3 raz(y) 1,28 MB

_________________
W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...

Mój aforyzm
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Rakusz
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group