Poprzedni temat «» Następny temat
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy - pytania, błędy, pomysły
Autor Wiadomość
Cannabis 


Wiek: 34
Posty: 181
Podziękowania: 1/3
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2022-12-31, 14:53   

Hej, dawno mnie tu nie było, więc witam i życzę szczęśliwego roku jednocześnie i grubego sylwestra :)

Wróciłem do Baldura 2 dni temu po wielu latach przerwy. Zainstalowałem wersję Enhanced, z SoD i Black Pits. Do tego zainstalowałem NPc Project, Unfinished Business i Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy - prawie wszystko śmiga i gra jak na razie.

Mam 2 problemy:

- z głownym zadaniem w Brandween, doszedłem na sam doł wykopalisk, pokonałem golema lodowego, wlazłem do skarbca a tam nic nie ma, skrzynie zamknięte magicznie, ja mam znaleźć jakiś klejnot ... Jestem ślepy, głupi, czy jakiś błąd że go nie ma?

- przyłączyłem Alerthe (damę do towarzystwa, bardkę), wykonuję jej questy ( aktualnie mam zabić jej byłego alfonsa z we Wrotach Baldura, ale koncze etap Nashkeel dopiero) i pewnego dnia pod kuznia w Beregoście zatrzymała mnie Tekla i przyzwała migoczące psy (czy jakos tak), zabiłem je podczas, gdy ona zniknęła na czas walki, po czym pojawiła się i nie ma żadnej interakcji. Nic się nie odzywa do bardki, moja towarzyszka też nie podjęła rozmowy z Teklą a nie ze mna na temat zamachu, opcja rozmowy na Tekli. też nie skutkuje
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ankalog 

Wiek: 48
Posty: 1
Wysłany: 2023-09-07, 16:48   

Dzień dobry,
Zacznę od tego że bardzo podoba Mi się Pański dodatek do gry jest rozbudowany i wymagał na pewno tytanicznej pracy, tyle postaci i contentu. Kiedy jednak chciałem zakończyć quest Talindry po przesłuchaniu wszystkich okazało się że nie pojawia się ostatnia trzecia opcja dialogowa u kapitana i nie da się pozytywnie rozwiązać questa. Mam w plecaku pustą buteleczkę po winie i kartkę podpisaną przez brata zamordowanej, czy potrzebuję czegoś jeszcze? W opisie questa pojawiło się też że przesłuchałem wszystkich i mam udać się do Beregostu.
pozdrawiam Juliusz Baranowski
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Etamin


Posty: 14
Wysłany: 2023-12-08, 17:53   

Zainstalowałem ten mod na oryginalnym BG:EE (bez SoD) i nie słyszę nowych głosów postaci dodanych przez Beamdoga (np. Neery). Jak to naprawić?
BTW, te postacie są w pełni udźwiękowione, czy mają tylko odzywki po polsku, a reszta jest wyciszona? Na przykład, czy Neera powinna się odezwać po polsku, jak się ją spotyka po raz pierwszy w Beregoście? Jak na razie nie mówi nic cokolwiek bym nie zrobił.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
mr_archie

Posty: 2
Wysłany: 2024-01-12, 22:11   

W końcu chcę zabrać się za tego moda, czytałem o nim na facebook'owej grupce już jakiś czas temu, ale jakoś nie mogłem się za niego zabrać. Z opisu wygląda bardzo obiecująco i jestem w ogóle pod wrażeniem i mega wdzięczny za włożoną pracę. :)

Pytanie, czy są jakieś inne pomniejsze mody dostępne na cob które na pewno są z nim kompatybilne?
Z tego co widzę, w opisie jest potwierdzenie o poprawności z npc project, ale obecnie dostępny mod jest z 2023 "wersja: 32 — zaktualizowano 14-09-2023" a nozwm są z 2020.
Ktoś może próbował? Ewentualnie co jeszcze nie powinno się krzaczyć?
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=7680

Wiek: 40
Posty: 731
Podziękowania: 83/73
Skąd: CK-FAInn=200km
Wysłany: 2024-01-13, 06:52   

Etamin napisał/a:
2023 "wersja: 32 — zaktualizowano 14-09-2023" a nozwm są z 2020.

Jest zgodność, aktualizacja wprowadza kosmetyczny poprawki, nie mające wpływu na kompatybilność.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
mr_archie

Posty: 2
Wysłany: 2024-01-16, 21:28   

Rimardo mi zwiał, w liście jest coś o kapłanie w świątyni. Byłem zarówno w tej w Beregoście jak i Nashkel, a nawet i w ppd, ale nikogo nie zastałem, brak też dialogu z obecnymi tam postaciami. Jakaś podpowiedź? :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
jorn24601

Posty: 1
Wysłany: 2024-01-25, 12:49   

Mam pytanie - czy z npcami z tego moda można bezproblemowo kontynuować przygodę w Siege of Dragonspear?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=7680

Wiek: 40
Posty: 731
Podziękowania: 83/73
Skąd: CK-FAInn=200km
Wysłany: 2024-02-02, 17:22   NieTwierdziwyMod

jorn24601 napisał/a:
Mam pytanie - czy z npcami z tego moda można bezproblemowo kontynuować przygodę w Siege of Dragonspear?

NPC Nozwm-u nie mają wkładu w SoD. Czyli nie można ich mieć, jedynie można ich przywołać konsolą kodów, ale to tak samą jakby przyłàczyć Shar-teel,czy innych - brak treści.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 35
Posty: 1322
Podziękowania: 51/107
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2024-03-07, 18:04   

Czy Masambe toleruje jakichkolwiek magów? Bo Neera, niby zbieżna z nim charakterem, mu nie pasuje.

Garrick także.

Mam grać bez maga lub słuchać jak się pastwi nad Xanem?

:/

Nie uśmiecha mi się także w BG2. Jak przeżyć bez maga w drugiej części - nie wiem.

Mimo sympatii do kultu Macho, ta postać dla mnie odpada, podobnie jak ta zabójczyni magów.
_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor

https://forum.polter.pl/swiat-valees-rdzen-swiata-rasy-vt76172.html <- autorskie uniwersum
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group