Poprzedni temat «» Następny temat
[BG II EE] Pytania i porady dla początkujących i wyjadaczy
Autor Wiadomość
Ruffle_truffle 
Sługa Shargaasa!


Wiek: 35
Posty: 1228
Podziękowania: 35/96
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-10-07, 15:53   

Można dodać, że oczywiście swoboda ruchów chroni, lecz nie zezwala niekiedy (nawet często) na to, by chroniona postać była jednocześnie przyspieszona. Podobnie z klasą mnicha. Chroni przed spowolnieniem, ale i "chroni" przed przyspieszeniem. Niestety.
_________________
W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...

Mój aforyzm
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Mieczeniesłowa

Posty: 2
Wysłany: 2023-07-25, 09:50   

Chwała niech będzie Helmowi!
Mam pytanie o mechanikę dwuklasowania, bo jeszcze nigdy tego nie robiłem (gram BG2EE).

Powiedzmy, że robię sobie złodzieja, któremu przydzielam dwa punkty biegłości w styl walki dwiema broniami, a potem dualuję go na wojownika.
Czy po odblokowaniu postaci złodzieja po dualu, za którymś kolejnym awansem wojownika będę mógł przydzielić trzeci punkt biegłości w styl walki dwiema broniami, czy pozostanie on już zablokowany na tym poziomie, jaki miał go złodziej?

Dzięki za odpowiedź.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pioter 


Wiek: 38
Posty: 128
Podziękowania: 11/77
Skąd: Jakaś pustynia
Wysłany: 2023-07-25, 13:18   

@Mieczeniesłowa
ze strony fandom wynika, że:
Cytat:
In Enhanced Editions A dual-classed Fighter-Druid or Fighter-Thief can achieve grand mastery within the 161,000 XP cap of BG:EE, but the 5th proficiency point can only be added when the second class levels up directly from 7 to 9.
i
Cytat:
dual-classes gives the better of the two caps, with fighter dualing are allowed up to 5 slots, but beware of risking wasting and permanently losing any duplicate slot expenditure, as the slots spent are not combined, only chosen the better value if you take the same proficiency in both classes, so keep track of what you have spent. Fighting styles have different investment values.
także możesz. Ale na Twoim miejscu sprawdziłbym to dodając exp-a kodami.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=7680

Wiek: 39
Posty: 704
Podziękowania: 81/73
Skąd: CK-FAInn=200km
Wysłany: 2023-07-25, 19:38   Nabite

Cytat:
...za którymś kolejnym awansem wojownika będę mógł przydzielić trzeci punkt biegłości w styl walki dwiema broniami, czy pozostanie on już zablokowany na tym poziomie, jaki miał go złodziej?

Właśnie zaletą dwuklasowania na wojownika jest powiększenie ilości gwiazdek w biegłościach. Czyli jak wojownikiem uzyska się poziom o jeden wyższy od łotra to będzie można przydzielić 3-cią gwiazdkę.
Poza forum jest też " kopalnia sprawdzonej wiedzy":
http://baldur.cob-bg.pl/bg1ee/dwuklasowosc-bg1ee
Ostatnio zmieniony przez greegarak 2023-07-25, 21:50, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Mieczeniesłowa

Posty: 2
Wysłany: 2023-07-25, 20:41   

Dzięki za odpowiedzi.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Admael1

Posty: 3
Wysłany: 2023-08-17, 02:11   

Witam mam pytanie czy może mnie ktoś oświecić gdzie się wrzuca portrety do BG 2 EE a raczej EET na steam decku? Wrzuciłem tam gdzie mam save ale nie widzi ich gdy biorę nową grę.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=7680

Wiek: 39
Posty: 704
Podziękowania: 81/73
Skąd: CK-FAInn=200km
Wysłany: 2023-08-17, 16:35   Deck?

Admael1 napisał/a:
Witam mam pytanie czy może mnie ktoś oświecić gdzie się wrzuca portrety do BG 2 EE a raczej EET na steam decku? .
Na pewno do katalogu Portraits się wrzuca.
EET to technicznie Bg2ee.
Nie wiem jak działa stimdek i czy zmienia coś z powyższą instrukcją.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Admael1

Posty: 3
Wysłany: 2023-08-17, 16:59   

Dzięki lecz niestety portrety już próbowałem instalować tam gdzie są savy, w głównym folderze gry i w override i w dalszym ciągu nie widać portretów. Steam Deck jest na steam os czyli na pochodnej Linuxa więc trochę było szukania za katalogiem z savem.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=7680

Wiek: 39
Posty: 704
Podziękowania: 81/73
Skąd: CK-FAInn=200km
Wysłany: 2023-08-17, 17:23   Portraitsave

Admael1 napisał/a:
Dzisiaj 16:59   
...portrety już próbowałem instalować tam gdzie są savy, w głównym folderze gry i w override

Zdjęcia muszą być w katalogu Portraits. Katalog Portraits, jak go nie ma to trzeba utworzyć. W tym samym miejscu co katalog Saves.
A może w katalogu tym gdzie jest Override.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Admael1

Posty: 3
Wysłany: 2023-08-17, 17:54   

A może problem tkwi w tym że folder jest ukryty i dlatego go nie wykrywa?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=7680

Wiek: 39
Posty: 704
Podziękowania: 81/73
Skąd: CK-FAInn=200km
Wysłany: 2023-08-17, 18:04   Aga in finity

Cytat:
A może problem tkwi w tym że folder jest

Raczej nie.
Dzięki programikowi Near Infinity można sprawdzić raz, czy
- katalog Portraits widzi nowe portrety
- czy zdjęcia są odpowiednio sformatowane(jeżeli NearInfinity wyświetla to są) by gra je rozpoznawała-portrety można też wrzucić do Override chwilowo by się przekonać
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group