Wysłany: 2010-02-28, 10:50 Vecna - pytania i porady
Mam taki problem. Chciałem zainstalować sobie tego moda, ale wyskakuje mi komunikat, że nie mam zainstalowanego ToB-u w wersji 26498. Tylko, że mam Tą wersję. Mam BG z Xtra Klasyki na 1 DVD.
Założyłem odpowiedni temat na SHS, ale pomyślałem, że to może być coś z naszą wersją, i że zapytam też tutaj.
W spoilerze wrzuciłem zawartość pliku debug dla Vecny
WeiDU v 21300 Log
E:\Baldur's Gate II\setup-vecna.exe
[./Chitin.key] loaded, 590551 bytes
[./Chitin.key] 182 BIFFs, 41793 resources
[dialog.tlk] loaded, 8777303 bytes
[dialog.tlk] 74429 string entries
[./Baldur.ini] loaded, 3257 bytes
Possible HD/CD Path: [E:\Baldur's Gate II]
Possible HD/CD Path: [E:\Baldur's Gate II]
Possible HD/CD Path: [E:\Baldur's Gate II]
Possible HD/CD Path: [E:\Baldur's Gate II]
Possible HD/CD Path: [E:\Baldur's Gate II]
Possible HD/CD Path: [E:\Baldur's Gate II]
[./CharView.ini] loaded, 0 bytes
[./Keymap.ini] loaded, 5615 bytes
[dialogf.tlk] loaded, 8777761 bytes
[dialogf.tlk] 74429 string entries
[E:\Baldur's Gate II\setup-vecna.exe] Using scripting style "BG2"
[dialog.tlk] claims to be writeable.
[dialog.tlk] claims to be a regular file.
Using Language [English]
[English] has 1 top-level TRA files
[vecna/english/wsetup.tra] has 453 translation strings
SETUP-POGADAJZIMPEM.TP2 0 0 Installed
Install Component [Vecna Artifacts]?
[I]nstall, or [N]ot Install or [Q]uit?
Installing [Vecna Artifacts]
BIFF may be in hard-drive CD-path [E:\Baldur's Gate II/DATA/25AREAS.BIF]
[E:\Baldur's Gate II/DATA/25AREAS.BIF] 745628 bytes, 90 files, 0 tilesets
Copying and patching 1 file ...
[vecna/bat/t-ansi.txt] loaded, 20 bytes
Your ANSI code page is set to a value of 1250. Files in the content folder
will be updated to match your code page.
Vecna has detected no infinityanimations setup
now will check if included graphic files are sufficient
Copying and patching 1 file ...
[BGMain.exe] loaded, 7843886 bytes
FAILURE:
BGMain.exe not valid - make sure you have a ToB .exe patched to v26498!
Stopping installation because of error.
Stopping installation because of error.
Stopping installation because of error.
Stopping installation because of error.
ERROR Installing [Vecna Artifacts], rolling back to previous state
[vecna/backup/0/UNSETSTR.0] SET_STRING uninstall info not found
Will uninstall 0 files for [VECNA/SETUP-VECNA.TP2] component 0.
Uninstalled 0 files for [VECNA/SETUP-VECNA.TP2] component 0.
SETUP-POGADAJZIMPEM.TP2 0 0 Installed
ERROR: Failure("BGMain.exe not valid - make sure you have a ToB .exe patched to v26498!")
PLEASE email the file SETUP-VECNA.DEBUG to alex.ecad.@gmailcom
Using Language [English]
[English] has 1 top-level TRA files
[vecna/english/wsetup.tra] has 453 translation strings
Install Component [Vecna Artifacts]?
[I]nstall, or [N]ot Install or [Q]uit? Saving This Log:
SETUP-POGADAJZIMPEM.TP2 0 0 Installed
Nie mam zainstalowanego żadnego moda, a nigdy się nie spotkałem z czymś takim, bo wszystkie inne mody zawsze się poprawnie instalowały na tej wersji.
EDIT: Picollo, o tym czy temat jest do zamknięcia decyduje Namiestnik (-cy) tego działu;) A zawsze ktoś może mieć inny problem z tą modyfikacją, którą póki co umiesciłem w dziale Przedmitoy - m
Ostatnio zmieniony przez morgan 2010-02-28, 11:03, w całości zmieniany 2 razy
Posty: 5143 Podziękowania: 469/316 Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2010-02-28, 10:57
Problem pewnie jest identyczny jak w Widescreen Mod i chodzi o to, że g*****na wersja Saga BG z Xtra Klasyki ma zmieniony plik BGmain.exe i trochę modów, które sprawdzaja jego sumę kontrolną nie działa z nim. Problem rozwiązuje zamiana tego pliku na pochodzacy ze starszej wersji (na płyty CD), który załączam TUTAJ
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/
Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)
Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie? (...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne.... (...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć...Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze. Lost Illusions Tavern Impressiones maiores || (post)Impressiones Cattæ | Impressiones Ænigmællæ | Impressiones Foliællæ Corpus Tuum (18+) | Impressiones Rosellæ || Impressiones maximæ || Impressiones amorosæ | Anti- et postimpr. amorosæ
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Wysłany: 2011-02-05, 21:21 Problem z instalacją modu Vecna
Witam
Mam problem z instalacją modu - pomijając, że zajęła mi ona więcej niż wszystkich innych modyfikacji (wypakowałem wszystkie animacje i podmieniłem bg.main tak jak należy) to wciąż wyskakuje mi błąd - instalka twierdzi, że powinienem wypakować do folderu content plik shadows_harpy_frost giant - cały problem w tym, że ja go tam już wypakowałem! gram już chwilę z modami i nie miałem jeszcze takich akcji, zupełnie nie wiem co zrobić.
Załączam zresztą plik setup. Towarzysze, pomożecie?
An installed mod requires Shadows_harpy_frostgiant.zip extracted to your
vecna/content folder.
NOTE: Download all content from Spellhold Studios. Each content module is at
www.shsforums.net/index.p...ads&showcat=98. Extract all archives
using the "Do not extract paths" option on the Advanced tab in WinRAR. Also,
make sure the "Destination path" on the General tab terminates in /content or
/restore after vecna (there are no subfolders beyond that).
For WinZip, make sure the "Use folder names" box is *unselected*. You should
end up with a bunch of .bam files and no subfolders in your "content" and/or
restore folders. Rerun this installer once you've extracted all content.
FAILURE:
Required content missing.
Stopping installation because of error.
Stopping installation because of error.
Stopping installation because of error.
o wlasnie tak
Od takich uwag są namiestnicy - Alvarez
nie jestem pewien ale chyba masz uszkodzona instalke ale niech sie wypowie sie ktos bardziej doswiadczony
_________________ [Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Ostatnio zmieniony przez Alvarez 2011-02-06, 12:49, w całości zmieniany 1 raz
instalka twierdzi, że powinienem wypakować do folderu content plik shadows_harpy_frost giant - cały problem w tym, że ja go tam już wypakowałem!
Trochę to za duże, bym to teraz ściągał... Otwórz plik .tp2 moda i zobacz (Ctrl+F) gdzie występuje odwołanie do folderów z Infinity Animations (harpy, frost_giant itd.). Może jest przekręcona lokalizacja i przez to instalator tego nie widzi...
Problem jest prawdopodobnie spowodowany błędnym kodowaniem nazw plików. Powinno pomóc wejście w opcje regionalne i językowe i w zakładce zaawansowane przestawienie na kodowanie angielskie (konkretnie "Language for non-Unicode programs"). Jeśli to nie pomoże to czysta instalka windowsa w wersji angielskiej na pewno rozwiąże sprawę.
U mnie o to się rozbijało i w ten sposób rozwiązałem sprawę.
Czy ktoś ma zainstalowanego moda Vecna?
Potrzebuje informacji, czy ktoś kto ma tego moda posiada skrypt AAPMcut.bcs
Jest to cutscenka, która powinna obsłużyć środkowy biały portal na lokacji AAR005.
jak pisał dradiel do infinity animations trzeba zmienić język kodowania w opcjach regionalnych i językach. ja zmieniłem na angielski (US) i poszło. cały zestaw można ściągnąć ze strony SHS i tam jest taki problemik: wszystko należy rozpakować za pomocą programu 7zip. paczkę RESTORES do folderu restores a resztę do folderu content bez struktury folderów. po tych zabiegach instalacje poszły. a co do Vecny to będe wiedział wieczorem czy się zainstalowała;p
Czy ktoś ma jakiś walk-through do Vecny, solucje albo cokoliwek. Poniewaz jestem w etapie gdzie zwiedziłem całe tajne laboratorium Spaczonych Runów, odnalazłem Androida 0, zabiłem 3 lisze i zniszczyłem ich esencje. A podczas latnia i szukania tej stefy kieszeniowej Loth znalazłem także i ją i Demogorgona. Ubiłem obu i nie wiem co dalej. Może ktoś potrafiłby naprowadzć mnie na trop? Z góry dziękuje.
Zadaje się, że nigdzie nie znajdzie się solucja do tego moda (Vecna), ale może ktoś wie jak to zacząć, czym po kolei się zająć: Spaczone Runy? Sferodróż? Ratowanie Helma? Zabić Lolth? Co z czego wynika? Pytam, bo sam chcę jakieś opracowanie lub solucję zrobić. Oczywiście chodzi o wersję zawartą w WoBG (czy różni się od oryginału?).
Hmm, to w sumie stary temat, ale jako że próbuję zainstalować moda na podstawowej wersji BG2 z dodatkiem (nie EE) napotkałem podobne problemy, jak wyżej. Przestawiałem język kodowania na angielski, ale jak rozumiem mod wymaga jeszcze plików z Infinity Animations.
Tutaj jest problem, bo shsforums.net padło - dysponuje ktoś może odpowiednim plikiem?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum