Poprzedni temat «» Następny temat
Zmodowane inventory - problemy.
Autor Wiadomość
xlevel


Posty: 31
Podziękowano 2 razy
Wysłany: 2022-11-02, 12:31   Zmodowane inventory - problemy.

Próbuję z kolegą z discorda Grimuaru Sferowca przerobić ekran inventory w pstee.

Stary pomysł, nowe problemy:

Po prawej zamierzamy dać statystyki bohatera. Niestety jest to trudniejsze niż się wydaje.

Jak się okazuje kod ten:

Kod:
text
    {
        area 744 58 218 421
        text lua "recordHelpString"
        text style "normal_parchment"
        scrollbar    'cgscrl1'
    }


Odpowiada za ich wyświetlanie.

Owszem można w inventory przywołać te rzeczy (biegłości, modyfikatory itp.) takim trickiem: wchodząc najpierw w inv, następnie w kartę postaci a później znowu w inv - niestety zostają wówczas owe informacje, jakby w pamięci na ekranie i NIE odświeżają się po zmianie towarzysza... np. opis dla Bezimiennego widnieje na Morte itd.

Doszedłem do tego że stringi takie jak: 59856 odpowiadają za jeden tytuł statystyki, w tym przypadku: Current State (Bieżący Stan). Czyli są to strref.

I teraz PYTANIE. Czy jest sposób aby dowiedzieć się co się jeszcze odwołuje do tych stringów?
To znaczy jakiś token jak np <EXPERIENCE> albo coś takiego?
(powyższy token, wraz z innymi jest w dialog.tlk i po przywołaniu w ui.menu jako text lua "Infinity_FetchString(69269)" wyświetla się poprawnie).

Może wie ktoś, skąd się biorą aktualne staty? Domyślam się, że generuje je silnik, jednak wierzę że można to rozgryźć ;P.

(Przeszukanie NI wzdłuż i wszerz nie daje odpowiedzi. Fora milczą również ;), zaś pliki .dlg też nie zawierają wspomnianych stringów.)

Edit:
Nowy trop prowadzi przez print_r() do:

Kod:
INFO: LUA:   Mag: Poziom 11
Doświadczenie: 608732
Następny poziom: 750000

^0xFFFFFFFFBieżący Stan
^-Zwykły

^0xFFFFFFFFModyfikatory Klasy Pancerza:
^-Kłute: -3

^0xFFFFFFFFOdporności
^-Ogień: 11%
Kwas: 15%
Magia: 5%
Ogień Magiczny: 11%

^0xFFFFFFFFBiegłości
^-TRAK0: 15
Liczba ataków: 1
Wiedza: 100

^0xFFFFFFFFRzuty obronne
^-Paraliż/Trucizny/Śmierć: 7 (-3)
Berła/Laski/Różdżki: 4 (-3)
Petryfikacja/Polimorfia: 6 (-3)
Zionięcie: 8 (-3)
Zaklęcie: 4 (-4)

^0xFFFFFFFFBiegłości
^-Niewykorzystane miejsca: 2
Pięść ++
Topór +
Broń sieczna +
Młot +

^0xFFFFFFFFModyfikatory umiejętności
^-Do trafienia: +1
Obrażenia: 0
Otwieranie drzwi: 9
Udźwig: 50
Modyfikator Klasy Pancerza: 0
Walka na dystans: 0
Dodatkowe PŻ na poziom za KON.: 0
Reakcja: +4

^0xFFFFFFFFObecnie pod wpływem:
^-


Jak również:

Kod:

[characterInformationString] => table: 06831870 {
INFO: LUA:                                     [1] => table: 08D6CA68 {
INFO: LUA:                                              [1] => 39596
INFO: LUA:                                              [2] => bestenemy
INFO: LUA:                                            }
INFO: LUA:                                     [2] => table: 08D6CA68 {
INFO: LUA:                                              [1] => 41278
INFO: LUA:                                              [2] => timespent
INFO: LUA:                                            }
INFO: LUA:                                     [3] => table: 08D6CA68 {
INFO: LUA:                                              [1] => 41279
INFO: LUA:                                              [2] => favspell
INFO: LUA:                                            }
INFO: LUA:                                     [4] => table: 08D6CA68 {
INFO: LUA:                                              [1] => 41280
INFO: LUA:                                              [2] => favweapon
INFO: LUA:                                            }
INFO: LUA:                                   }

Ktoś wie, jak wykorzystać taki trop??
Nowy pomysł, stare problemy :D

Problem ze znikającym "nowym" dziennikiem, po wejściu w bestiariusz:

https://youtu.be/vjCqrbO8irw
_________________
Planescape Torment, nowa, rozszerzona powieść: https://www.athkatla.cob-...opic.php?t=7926
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
xlevel


Posty: 31
Podziękowano 2 razy
Wysłany: 2023-06-04, 20:07   

Czy jest ktokolwiek, kto grzebał na tyle głęboko, aby powiedzieć mi jak pozbyć się fioletowej ramki wokół slotów podczas przenoszenia itemów?
Przeszkadza to z estetycznego punktu widzenia :P.

W bg2ee wystarczy zmienić grafikę w stonslot.bam, natomiast w pstee szukam już 3 dni i nie widzę ani bam ani nic co za to odpowiedzialne...

https://www.youtube.com/watch?v=yclw4jaGHFg

...

fioletowa_ramka.jpg
Plik ściągnięto 8 raz(y) 261,42 KB

_________________
Planescape Torment, nowa, rozszerzona powieść: https://www.athkatla.cob-...opic.php?t=7926
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group