Poprzedni temat «» Następny temat
Priorytet w modowaniu + dziennik postępów cz. IV
Autor Wiadomość
Ruffle_truffle 


Wiek: 35
Posty: 1291
Podziękowania: 45/101
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-05-13, 16:49   

Cofam, co napisałem.

Planów aktualnie nie ma. I może nie będzie już w ogóle.
Jedyne, co może jeszcze dokończę, to elfi dualiści.

Sprzęt mam stareńki i coraz mniej ochoty na grę. A na modowanie, to już w ogóle.

Awarie co chwilę z dostępem do internetu na stacjonarnym komputerze.
Zatem ze stanowiska modera przekwalifikuję się na konsumenta twórczości czyjejś. Być może jakiś blog o modach i krótkie recenzje. A raczej coś jakby felietony. Opisać wrażenia z gry. Przybliżyć nieco moda, ale bez ostrza krytyki. Bardziej na zasadzie "czego można się po tym spodziewać".

No i czeka mnie obmyślanie własnego uniwersum. Hobbystyczne.
Np. narysowanie mapy. Co jest bardzo trudne.

To już nie są te beztroskie czasy...
No i nic na siłę, a robić kolejną modyfikację to musiałbym na siłę.
_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 35
Posty: 1291
Podziękowania: 45/101
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-06-26, 14:07   Kiedy reszta dualistów

https://polter.pl/dnd/Elfi-dualista-c19768

Zbliża się przerwa wakacyjna i chyba poświęcę część wolnego czasu na dokończenie elfich dualistów.

Alurakar jest gotowy.

Dijakkar: Przywołanie, Poznanie
Encikkar: Oczarowanie, Wywoływanie
Nelluonkkar: Iluzja, Nekromancja

Pozostali ci trzej. Niestety nie zrobię ich pod Icewind Dale. Chociaż tam bardziej pasują. O wiele, gdyż wychowanek Goriona jako dualista średnio pasuje.

No, chyba, że jako osobny projekt. Albo w opcji Stwórz drużynę czy do Black pits.
Co do ich magii i braku reakcji przez Zakapturzonych - to są specyficznie magowie.

By pokazać podstawy magii dualistów należy przyjrzeć się bliżej poszczególnym specjalizacjom:
Alurakar widzi świat jako mieszankę zmiennych i stałych (zwanych tarczami), a magia to po prostu dodanie ruchu do Osnowy lub wzmocnienie jej za pomocą formy.

Dijakkar patrzy na Splot jako Wielki Tunel łączący Toril z innymi planami, który wykorzystuje wyciągając z niego efemeryczne myśli lub rzeczy.

Encikkar postrzega Osnowę jako żywą moc lub zbiór mocy, które wykorzystuje poprzez przemieszczanie ich w przedmiocie lub przestrzeni.

Nelluonkkar traktuje natomiast magię jako swego rodzaju welon. Dla niego granica między życiem i śmiercią nie różni się od zasłony iluzji; obie są równym stanem materii i energii, a nadanie im odpowiedniego kształtu umożliwia rzucenie zaklęcia.

Czyli stara, elficka magia.
Sprawdzę jeszcze, jak używanie zaklęć przez nich działa w sferze martwej i dzikiej magii.

Podklasy bazują na oficjalnych źródłach. Niestety ograniczenia silnika, jak i warstwa fabularna BG utrudniają ich wprowadzenie do gry. Choć można to jakby ominąć.
_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 35
Posty: 1291
Podziękowania: 45/101
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-07-15, 18:40   Jaluk NPC

Po raz kolejny zmieniam plan.

Jaluk kotokształtny druid do BGII. O ile podołam.

Grusham jest rozpisany, ale wolę grać taką postacią, niż robić moda takiego.

Coraz jaśniejszą mam wizję postaci druida, który zamienia się w kota.

Napisałem nieco o nim, powtórzę i dodam kilka nowych informacji.

Jaluk stoi na Promenadzie pilnowany przez Władcę zwierząt. Likantropa będzie można kupić za dość skromną sumkę (powiedzmy 4000 sztuk złota).

Zwierzę będzie wierne ogromnie, choć czeka gracza kilka wyrzutów w jego stronę.

Co mi wpadło do głowy dzisiaj:

- będą problemy z wpuszczeniem Jaluka do Targowa, za odpowiednią sumkę problemy te znikną...
- jeśli odłączymy go z drużyny, kiedykolwiek, Jaluk znika na zawsze. Będzie to równoznaczne ze zwróceniem mu wolności, gdyż jest naszym niewolnikiem.

Tyle póki co. Na razie mod jest w pieluszkach, zatem nie obiecuję za wiele. Poczyniłem podstawowe kroki.

Ktoś pamięta podklasę Kotokształtnego? Teraz będę musiał się nauczyć jej przypisania do NPC (praktykuje to niemal każdy moder, ech).

Jest też kilka pomysłów na dialogi. Chyba skorzystam z informacji o dżungli Chult. Wielce inspirujące było również czytanie o szamanach z tropików, którzy poniekąd potrafią zmieniać się w jaguary i pantery.
_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 35
Posty: 1291
Podziękowania: 45/101
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-09-02, 10:10   Udźwiękowienie - póki licencja darmowa

Ponieważ dwie osoby, którym chciałem "zlecić" nagranie głosów są zajęte, postanowiłem poszukać programu, jaki by modyfikował dźwięki.

Jest jeden, wręcz idealny, tylko 5 dni jest za darmo. Postaram się zatem nagrać/zmodyfikować dźwięki do swoich projektów:

- Grusham
- Judith

Tak, żeby nie kopiować innych dźwięków, czy to z Icewind Dale I, czy II.

Programik ma fajne opcje - np. fantasy creatures, i to za free. Wydaje się idealny do tego zadania...

Half orc i Old hag.

voice.jpg
Plik ściągnięto 5 raz(y) 120,22 KB

_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 35
Posty: 1291
Podziękowania: 45/101
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-11-13, 18:55   Post przed dłuższą przerwą

Niestety nie zdążyłem z napisaniem tekstów do Grushama i Judith.

Ta druga jest nagrana, ale mam z nią o wiele poważniejszy problem, a mianowicie brak rozpisania odzywek, przez co postać jeśli już, pojawi się w pierwszej części (a miała już robić za legendarną wiedźmę Umar...).

W dwójce jedyna postać, która ma sensowne rozpisanie/usytuowanie itp. to Belaree.

Ponad 1300 słów. Szkoda, żeby się ta zawartość zmarnowała.

Wstawiam w Spoilerze:

Biografia:

Zapytana o przeszłość, BELAREE rzeknie tylko, że jej tułaczka po Wybrzeżu Mieczy to co prawda cenne doświadczenie, lecz mogłaby uciec z Podmroku rozsądniej. Jak postanowiła kiedyś, powróciła do stron rodzinnych, mimo iż zdaje sobie sprawę z niebezpieczeństw i ryzyka. Wydaje się być przywrócona do normalności i nie tak zdesperowana, jak przedtem.

Belaree: Witajcie... Żałobnicy?

1. To ty, Belaree? Jak się tutaj znalazłaś?

Belaree: To będzie dłuższa historia. Skoro pytasz, opowiem ją.

Zanim opuściłam Podmrok, udałam się na północ, gdyż docierały do mnie informacje, jakoby w Amn źle widziano magię. Po naszym rozstaniu, chciałam wrócić w okolice lasów Tethyru, musiałam jednak odnowić zapasy, a wioski wydawały mi się bardziej uprzedzone do osób z mej rasy.

Czekałam zatem przed bramami miasta, aż zapadnie zmrok, by nikt nie zwracał większej uwagi na moją karnację. Udało mi się zamaskować swoje pochodzenie.

Po kilku godzinach chodzenia po mieście, zaatakował mnie jakiś bandyta. Użyłam magii, aby go uśmiercić. Niestety, dostrzegli mnie Zakapturzeni.

Ostrzegli, że magia w Athkatli jest niedozwolona. Była też wzmianka o tym, że mogą z niej korzystać osoby odpowiedzialne i zdrowe umysłowo.

Wiedząc, że mój umysł płata czasem figle, postanowiłam udać się do kapłana, który mnie wyleczy z mojej przypadłości.

Bałam się jednak pójść do większych świątyń. Skierowałam się zatem ku slumsom, gdyż tam jest przybytek dla potrzebujących.

Kapłan Ilmatera mnie nie odtrącił, za ostatnie pieniądze prosiłam o łaskę.

Moje myśli stały się odtąd klarowne, ale nadal bałam się Zakapturzonych. Poprosiłam kapłana o możliwość pracy. Mogłam nawet sprzątać, byle dalej istnieć, mieć jakieś zajęcie...

Potrzebował osoby chętnej do pomocy. Mogłam sprzątać, opiekować się poranionymi.

Wypłata była jednak bardzo skromna, ale mogłam żyć i czymś się zajmować. Samo to, że trzymał pod swym dachem drowa, mogło się dla niego bardzo źle zakończyć.

Pewnego razu odbywał się pogrzeb. Miałam dekorować pochówek szlachcia, który w geście pokuty uczynił jałmużnę świątyni Ilmatera.

Wtedy zobaczyłam przy urnie pająka, który wchodził w norę do niższych katakumb.

Zbadałam przestrzeń za pomocą magii. Spostrzegłam, że niżej jest mnóstwo pająków.

Jestem zatem tutaj i planuję zamach. Na siedzibę kultu Lloth lub jej pająki. Sprawa wygląda na bardzo poważną. Są tam ciała ludzkie, w lepkich pajęczynach.

Pomożesz mi w mojej misji? Chętnie się przyłączę do twojej kompanii. Lub, jeśli mnie nie chcesz, poczekam na ciebie.

Dialog 1

Belaree: Wciąż nie mogę się nacieszyć powrotem do zdrowia. Mój sfatygowany umysł wreszcie zaznał spokoju.

1. Jak to jest, być szalonym?
2. Nie mamy teraz czasu na roztrząsanie przeszłości.

IF 1. -> Spróbuję to wyjaśnić najlepiej, jak umiem, ale to nie będzie proste. Wszystko zaczęło się już w Ust Natha. Byłam zmuszona do prowadzenia podwójnego życia u boku kapłanek Lolth. Jeden fałszywy ruch i czekała mnie śmierć w męczarniach.

Grałam zatem rolę kogoś, kim nie jestem.

Moja osobowość zaczęła się gubić w ilości masek, jakie nakładałam. Robiłam rzeczy wbrew swojej naturze, aby przeżyć i nie dać się zdemaskować.

Po pewnym czasie mój mózg nie dawał już rady. Rozkładałam każdy element rzeczywistości na części pierwsze, w dodatku nie mogąc później przestać już tego robić.

1. Kontynuuj.
2. Dość już usłyszałem. Ruszajmy.

IF 1. -> Gdy umysł był już przegrzany, zaczął pracować dość chaotycznie, na szczęście nie zatraciłam zdolności do logicznego myślenia, choć była ona zaburzona.

Robiłam i wygadywałam rzeczy tak absurdalne, że wstyd mi do dziś, gdy o nich wspominam.

Gdyby nie ucieczka z Podmroku, pewnie zostałabym niewolniczką łupieżców umysłu.

Przepraszam, nie zdołam więcej z siebie wydusić. Ruszajmy.

IF. 2 -> Skoro tyle ci wystarczy.

Dialog 2

B W rodzinnych stronach czuję, że zło jest najbliżej, dlatego mój duch się hartuje, jak żelazo w kuźni.

1 A już nie łapiesz drgawek przy byle potyczce? Belaree, nie rozśmieszaj mnie!
2 Do tej pory inaczej to wszystko znosiłaś.
3 Tak trzymać! Będziemy silni i zahartowani!

If 1 Nie kpij. Dużo się zmieniło, jestem uzdrowiona. I mam w sobie siłę na to, aby walczyć.
If 2 Byłam wtedy chora. Zostałam jednak cudem wyleczona.
If 3 Musimy tacy być. Okoliczności tego wymagają.

Dialog 3

B Niedaleko jest Ched Nasad. Muszę radzić sobie z dosyć silnym stresem, bo nie wiem, czy czasem ktoś mnie nie odszuka. Ale stawię czoła wszystkim zagrożeniom!

1 Jesteś… Jesteś nie do poznania, Belaree! Mam z ciebie teraz wspaniałą kompankę.
2 Może i już nie drżysz przed byle potyczką, ale ciągle wątpię w twoje możliwości.
If 1 Dziękuję ci bardzo za słowa uznania.
If 2 Cóż, możesz mnie zatem odłączyć od siebie!

Dialog 4

Nie chcę być namolna, lecz chciałam zapytać - czy czujesz potęgę związaną z dziedzictwem?

1 Chodzi ci o krew Bhaala? Jasne, czuję się jak młody bóg.
2 Nie, raczej podchodzę do tego jak do pewnej skazy.

If 1 Nie wiem, czy twoje podejście jest odpowiednie. Ja od niedawna czuję się podobnie, ale jestem krewnym lodowego smoka, a nie boga… Mordu.

1.1 I sądzisz, że jesteś lepsza? Coś podobnego.
1.2 Może i masz rację, to trochę jak skaza.

If 1.1 Dla mnie to zło wpisane w naturę. Przykro mi, że chyba tego nie pojmujesz.
If 2/1.2 Potrzebujesz niesamowicie silnej woli, by nie dać się jej pochłonąć.

Tron Bhaala

Dialog 1

Z twoim dziedzictwem rzeczywiście wiąże się potęga. Wypadam blado będąc ćwierć smoczycą.

1 Mówiłem ci już, że czuję się jak młody bóg, Belaree.
2 Można na to inaczej spojrzeć - jak na fatum, skazę, ciężar albo brzemię.

If 1 Pomagam powrócić złemu bogu mordu? Ech, trzeba było zostać skrybą zwojów!
If 2 Los rządzi tobą. Nie masz wpływu na swe życie. Może odzyskasz i poznasz… Normalność.

Dialogi z innymi NPC

Aerie

B Nie zawsze zatem byłaś bezskrzydłe, Aerie?
A: Niedawno zostały mi one zabrane.
B: Ja musiałabym być półsmokiem, żeby je mieć.
A: Ale mnie ich tak bardzo, wciąż bardziej, brakuje!
B: Zrozumiesz kiedyś, że nie są konieczne.
A: Na razie nie mogę tego wcale pojąć.

Anomen

A: Szlachetna Pani, jesteś mroczną elfką, a robisz wrażenie jak promienna dewa!
B: Bez przesady, Anomenie. Anioły są świętsze.

Haer’Dalis

H: Och, moja muzo, jak dźwięczny puzon, siejesz moc wszędzie, ktoś ją wydobędzie!
B: Chcesz mi zagrać na nerwach?
H: Bynajmniej, jaskółeczko, chcę, abyś mi grała.

Jan(sen)

J: Czy w Podmroku rosną warzywa?
B: Prędzej grzyby, Janie. I różne porosty.
J: Och! To bardzo przykre! Nie wyobrażam sobie powierzchni bez rzepy. A pod spodem to jakby z przegranej pozycji. Rzepa to krzepa!

1-szy Dialog z Viconią

V: Nie wiem, czemu jeszcze żyjesz, ale widocznie w tym chaosie, jaki panował w twojej głowie, była swego rodzaju logika.

B: Owszem, była, Viconio.

V: Zastanawia mnie coś - jakim sposobem udało ci się przetrwać parając się tak typowo męską profesją, jaką jest czarnoksięstwo.

B: Nie za długo przebywałam wśród drowów. Po osiągnięciu dojrzałości wychowywała mnie Adalon - srebrna pani.

V: Kim jest Adalon?

B: Nie mogę tego zdradzić, a zwłaszcza tobie, Viconio.

2-gi dialog z Viconią

B: Kiedy jesteśmy na otwartej przestrzeni, wyznasz czasem, Viconio, że jakaś część ciebie wciąż wypatruje pajęczej sieci pomiędzy tym wszystkim. Ja również obawiam się, że zwidy wrócą.

V: Zwidy? O czym ty mówisz, dziewko?

B: Wypatruję zjaw i postaci, jakie wytwarzał mój umysł, gdy byłam obłożona "klątwą" szaleństwa.

V: Skąd wiesz, że to nie duchy ciebie nawiedzały? Być może Lolth nasyłała te... Wizje.

B: Potrafię wywołać omam w mózgu wroga. Na tyle przerażający, by uciekł w panice. Ja znosiłam lepiej takie przywidzenia.

V: Nie jesteś tak słaba, jak myślałam wcześniej.

3-ci Dialog z Viconią

V: Nie myśl, że wiara w Mroczną Pannę usprawiedliwi cię przed rivvinami. Będą uprzedzeni przez wzgląd na twe pochodzenie, tak jak do mnie są uprzedzeni.

B: Nie wydaje mi się, Viconio. Ludzie reagują na mnie dość przyjaźnie. A tych mniej przekonanych uwodzę swoimi czarami.

V: To nie wystarczy, trafią się tacy, którzy będą chcieli cię unicestwić.

B: Przekonamy się, Viconio.

Przy stosie z Viconią:

Belaree: Um... Ta drowka w końcu trafiła na stos. Chętnie bym na nim spłonęła... Lub nie, nie wiem sama. Nie mogę osądzić. Uratuj ją, albo odeślij w niebyt.

Fanatyk: Sprzymierzeńcy plugawej istoty! Sojusznicy drowa!

Wtrącenie (Yakman)

Myślę, że warto uzdrowić tego elfa.

Adalon

Widzę, że masz w drużynie Belaree. Będzie musiała tu zostać. Jej "pobratymcy" na pewno by ją rozpoznali. Powiadomię elfy z powierzchni, że nie ma złych intencji. Gdy wrócisz, nie będzie problemów związanych z jej towarzystwem.

Belaree na powierzchni

Jesteś. Czekam na ciebie. Nie było większych problemów. No, zinfiltrowali mój charakter prostymi czarami, Tak dla pewności. Są bardzo ostrożni, nawet wsparcie Adalon nie wystarczyło. Chcesz mnie nadal w grupie?

Jest też dziś poczynione rozpisanie zaklęć dla niej i plik .chr

Wkleję listę czarów. Niektóre są już po awansie i po wywołaniu jej postaci w Tronie Bhaala.

Czary w BG II

I poziom:

Zamrażający dotyk, Przyjaciele, Magiczny pocisk, Przerażenie, Ochrona przed złem.

II poziom:

Błyszczący pył, Groza, Wykrycie zła, Lustrzane odbicia, Pajęczyna.

III poziom:

Okropne zauroczenie, Ochrona przed zimnem, Przyspieszenie ruchów, Spowolnienie ruchów.

IV poziom:

Ognista tarcza (błękitna), Pajęczy pomiot, Kamienna skóra, Lodowa nawałnica.

V poziom:

Stożek zimna, Obniżenie odporności, Chaos, Unieruchomienie potwora, Wyłom.

VI poziom:

Ochrona przed magicznymi broniami, Przeszywająca magia, Wezwanie wywerny, Zabójcza mgła.

VII poziom:

Przyzwanie ifryta, Sfera chaosu.

VIII poziom:

Symbol: śmierć.

Przedsięwzięcie planowane na Święta. Wcześniej nie mam czasu, no i pojutrze wyjeżdżam na 3 tygodnie.
_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 35
Posty: 1291
Podziękowania: 45/101
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2023-12-26, 14:15   Awaria

Miałem zrobić jeszcze ostatniego dualistę i wziąć się za Vicrila, ale komputer odmawia mi posłuszeństwa po awariach w dostawie prądu.

Tak w ogóle kolejnym projektem będzie półork Grusham. Postanowiłem połączyć projekty Gork i Grusham NPC. Postać ta będzie Szamanem. Szaman ma wykrycie iluzji, jest nieco podobny do Kapłana/Złodzieja. Z tą klasą będzie budził też mniej "kontrowersji". Chociaż Shargass kusi, by był to jednak kapłano złodziej.

Szamani chyba również oddają cześć bogom. A to bóstwo z półorczego panteonu jest moim ulubionym.

Dobra, bo się nakręcę na modowanie, a świecuszek i tak nie będzie.
Czołem.
_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 35
Posty: 1291
Podziękowania: 45/101
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2024-01-06, 16:12   Komp naprawiony :>

Wyciągnąłem dysk i podpiąłem go znowu, moja maszyna do pisania i grania znów działa... Jak do tego doszło - nie wiem... :D

Zabiorę się za ostatniego dualistę. Nelluonkkara. Wyjątkowo może być nim gnom. Czary ma takie:

Poziom 1

- Przerażenie
- Ociemniałość
- Odbity obraz
- Pomniejsze drążenie Larlocha
- Zamrażający dotyk

Poziom 2

- Dotyk ghula
- Głuchota
- Groza
- Lustrzane odbicie
- Niewidzialność
- Rozmycie

Poziom 3

- Eksplodująca czaszka
- Niewidzialność, promień 3 metry
- Półmaterialność
- Unieruchomienie nieumarłego
- Wampiryczne dotknięcie


Poziom 4

- Pancerz eteralny
- Ulepszona niewidzialność
- Zaraza


Poziom 5

- Animacja martwego
- Drzwi z cienia


Poziom 6

- Zaklęcie śmierci
- Zwodniczy sobowtór


Poziom 7

- Grupowa niewidzialność
- Kontrolowanie nieumarłych
- Palec śmierci
- Projekcja duplikatu


Poziom 8

- Mamidło
- Plugawy uwiąd Abi-Dalzima


Poziom 9

- Wyssanie energii
- Zawodzenie Banshee

Myślę, że jutro go wypuszczę.

Grałem każdym dotychczas wypuszczonym dualistą w BG I. Jeszcze tym zobaczę... A potem - może BG II. Podklasy do bardzo silnych nie należą... Ale są z oficjalnych źródeł.
_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 35
Posty: 1291
Podziękowania: 45/101
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2024-03-07, 18:01   

Koniec modowania bliski.

Judith jako ostatni z NPC. Do jedynki. Odkładam na dłuższe wolne.

Być może kiedyś dodam Belaree do BG II, ale nie nastąpi to prędko.

Co do podklas, to lepiej mi wychodzą. Grając ostatnio bez kapłanów, ale z druidami, było ok, brakowało mi tylko jednej rzeczy - zaklęć Przywrócenia (wyssanego poziomu).

Ponieważ rzadko grałem druidem (Jaheira i Cernd wystarczali), stworzę własną podklasę (głównie dla siebie).

Jest to mieszanka dotychczasowych projektów.

ANIMALISTA

Animalizm jest najstarszą praktyką duchową, obok szamanizmu. Druid będący animalistą uznaje zwierzęta za wysłanników czy nawet wcielenia bogów. Oddając im cześć (zoolatria) upodabnia się do nich lub składa je w ofierze, przez co uzyskuje specjalne moce.

Zalety:

- na 1. poziomie raz dziennie może skorzystać z zaklęcia Pomniejsze przywrócenie.
- 3. poziom: uzyskuje zdolność "Mniejszy regres ewolucji".

MNIEJSZY REGRES EWOLUCJI

Druid za pomocą tej zdolności upodabnia się do prehistorycznej bestii, kosztem pozbawienia się jednego poziomu (jak przy Wysączeniu energii) otrzymuje kumulującą się premię +4 do Siły i Kondycji, a także +25% odporności na zimno. Premia trwa dopóty, dopóki nie skorzysta się z Pomniejszego przywrócenia lub podobnej magii.

- 5. poziom: uzyskuje zdolność "Zamordowanie zwierzęcia".

ZAMORDOWANIE ZWIERZĘCIA

Ta zdolność automatycznie zabija zwierzynę - pojedynczą lub całe jej stado. Ponadto po użyciu kondycja Animalisty wzrasta o dwa punkty na czas 10 rund (premia kumulująca się).

- 7. poziom: uzyskuje zdolność "Malowidło voodoo".

MALOWIDŁO VOODOO

Druid korzystający z tej mocy tworzy niewielką podobiznę celu i okłada ją klątwą. Jeśli ofiara nie wykona rzutu obronnego przeciw śmierci z modyfikatorem -2 - umiera. Jeśli rzut obronny się powiódł - wpływa na nią efekt zaklęcia Wielkie osłabienie (-4 do wszystkich rzutów obronnych).

- na 12. poziomie raz dziennie może skorzystać z zaklęcia Większe przywrócenie.

- 14. poziom: uzyskuje zdolność "Regres ewolucji".

REGRES EWOLUCJI

Ta zdolność pozbawia animalistę jednego poziomu doświadczenia, dopóki nie skorzysta się z czaru Pomniejsze przywrócenie lub podobnej magii. W zamian za to animalista otrzymuje kumulującą się premię +8 do Siły i Kondycji, +80% do odporności na zimno oraz + 1 do rzutów obronnych.

Wady:

- Jego Inteligencja może wynosić co najwyżej 9.
- Wymagana rasa: Człowiek.
- Nie może dwuklasować.

No, to mam zajęcie na najbliższy weekend. :D
_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group