Nie wiem, jak się to może rozejść. Ktoś jeszcze gra w oryginał? Poczyniłem pewne kroki. Cechy wysokie. Koddowanie do bg1 jest inne. Ale nie trudniejsze. Co innego z rozgrywką.
Aha, polskie znaki takie u mnie już są...
Baldr006.jpg
Plik ściągnięto 17 raz(y) 198,16 KB
Baldr005.jpg
Plik ściągnięto 12 raz(y) 199,14 KB
_________________ W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...
Wysłany: 2022-05-22, 15:38 Kotokszyaltny druid w BG2
Ktoś kojarzy podklasę? Skoro już odrobinę z modowaniem miałem do czynienia, postanowiłem odłożyć na później Grushama i Vicrila.
Wena nie sługa. Wpadł mi pomysł, by wykorzystać własny koncept - podklasę druida zmieniającego kształty na kocie.
W BG 2 nieopodal cyrku jest zwierzęca ekspozycja. Druid będzie robił za "eksponat". Co ciekawe, w postaci zwierzęcej nie może rozpocząć rozmowy. I ogólnie jeśli mam wyznać, będzie z charakteru jak przyparte do muru zwierzę. Posłuszne, wytresowane, zaszczute...
Ten kompleks raczej nie będzie podatny na wielką modyfikację. Ale o tym później.
Wiem, że może nieliczni czekają na coś innego, ale nie będę przepraszał za to, że to mnie aktualnie kręci.
Jest sporo konceptów, do których można kotołaka podpiąć - motyw Władcy zwierząt, druidyczny gaj, a także Aerie, jaka również była schwytana w klatkę.
Na razie zajmę się dostosowywaniem podkłady do EE. Kotokszyaltny.
Pozdrawiam.
Edit - oto i Julak...
Screenshot - 2022-05-22 , 16_32_28.jpg
Plik ściągnięto 10 raz(y) 388,02 KB
_________________ W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...
Czy to są postępy, trudno rzec. To wstępne działania.
Imię nieco inne - Jaluk (Dżaluk).
W sumie wiele jest już w głowie konceptów, ale najciężej będzie z... Udźwiękowieniem. Można mu dodać ryczenie lwa lub pantery. Ale zgrabne połączenie ich z wypowiadanymi kwestiami - kosmos.
Jeszcze paperdoll (kocie kształty na ekranie ekwipunku). To nawet prostsze od dźwięków. Ale nadal nieco problematyczne.
Poza tym, nieco spoilerujac:
- Jaluka będzie można... Wykupić. Od łowcy, władcy zwierząt, jaki chwyta likantropy.
- Jaheira... Na początku zdecydowanie opowie się za uwolnieniem Jaluka, potem stosunki się ochłodzą... Gdyż...
- Jaluk nie będzie sprzeciwiał się inwazji druidów cienia, ale ich również bezpośrednio nie poprze. I będzie to jedyna jego odmowa, ponieważ to trofeum od dozorcy niewolników. Eufemizm: od dobrodusznego łowcy, wyzwoliciela z jeszcze gorszej niewoli...
- Ach, ten Cernd... Niby podobne klasy i charaktery... Lecz jak Yin i Yang. Konflikty nie muszą być krwawe.
Podklasa była już dostosowana do EE. Przeoczenie.
Kilka screenów że wstępnych działań. Poza tym będę zapisywał na papierze dialogi.
Aha, biografia:
Zapytany o przeszłość, JALUK, schyli głowę, po czym zaczyna opowiadać o swej nieistniejącej już wiosce w dżungli Chult. Tam jako jeden z nielicznych, cieszył się niemałymi przywilejami, z racji talentu do magii, sporej roztropności i zmiennokształtności. W jego plemieniu możność przemiany w dzikiego kota była darem od bogów. Szybko stał się doradcą samego wodza plemiennego, lecz atak Amnijskich najeźdźców wielu jego pobratymców, a także i samego Jaluka uczynił niewolnikami.
Wydaje się być bardzo poskromiony i nawet fakt, że wykupił go dobroduszny władca zwierząt nie przywrócił mu wiary w swoje możliwości.
FB_IMG_16533201598254362.jpg
Plik ściągnięto 10 raz(y) 239,36 KB
IMG_20220522_190013985.jpg
Plik ściągnięto 14 raz(y) 5,35 MB
_________________ W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...
Wysłany: 2022-06-01, 15:50 "Dobra" wieść na temat projektu Vicril
Dzień dziecka, ech. Zrobiłem sobie. I zaowocowało to kilkoma dialogami.
Myślę, że 50-60% tekstu za mną.
Co już zrobione:
- dźwięki (i to w dobrej jakości)
- biografia
- kilka rozmów (wstępna, kolejna, no i te z protagonistą)
- odzywki do niektórych npc
- gotowy do konwersji plik postaci
- gotowy zamysł - bibelot z poprzedniego posta nie przejdzie
Co pozostało:
- dialog przy zebraniu wszystkich komponentów do stworzenia broni
- wtrącenie przy lodowej wyspie
- dialogi odłączenia/reputacji
- oskryptowanie wszystkich dialogów
- plik przedmiotu - sztyletu
- zrobienie instalki moda
Nie będzie rozmówek o niczym. Typu twoja ulubiona broń. Szukam najprostszych rozwiązań.
Także na wakacje może ktoś poczuje chłodne tchnienie Grzbietu Świata...
_________________ W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...
Jakie to Trilogy swoją drogą piękne... I śmiga bez zarzutów.
Vicril poczeka jeszcze trochę. Po prostu ktoś zarzucał, że wszystko pod EE. Prawie. No to czas na trylogię.
Holnara:
- kosmetyczne zmiany w ekwipunku
- jeszcze wyższe współczynniki
- ogólnie nie ma dużo zmian, na paperdoll będzie tylko brodata, na portrecie - nie
Belaree:
- inna lokacja (Peldvale)
- inna klasa (Mistrz Poznania)
- inne współczynniki
- odrobinę inne dialogi
- bez lancy Eilistraee (przedmiot)
- poziom 3, nie 5, w EE musiała konkurować z Baelothem, w Trilogy - nie musi
- poprawka dialogu po wejściu do Pajęczej Kniei w Otulisko
A Vicril czeka na dłuższy okres wolnego.
Miałem nieco zamieszania z plikami .CRE, współrzędnymi na mapach, zdobyłem też doświadczenie postaciami, grając nimi (Shadow Keeper i Near infinity jakimś cudem tu zawiodły).
_________________ W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...
Wysłany: 2022-06-14, 16:22 Holnara BGT - postęp prac
Co zrobione/naprawione:
- polskie znaki działają
- szkielet tej postaci jest ok (portret, dialog wstępny itp.)
- zmienione współrzędne na mapie, konwersja danych pod BGT
Ogólnie mam wrażenie, że jestem bliski celu. Niestety nie dają mi spokoju takie kwestie:
- pomimo, iż w near infinity wszystko wyświetla mi, gdy wyszukuję plik .cre z override, to Holnara po przyłączeniu się traci swoje imię i biografię(?) Dziwne, bo gdy jest poza drużyną, najeżdżając na nią myszką też pusto (brak imienia).
- muszę konwertować skrypty dialogów z innymi npcami.
Prześlę screena. Moduje na czystym BGT.
Mój sprzęt płata mi figle - nie działa konsola kodów, chociaż robię jak każą w instrukcji. Ctrl + spacja po wcześniejszym wpisaniu linijki w .ini.
Nie widzę też linijki Death Variable w near infinity.
Mega dziwne to. Nie mogę przez to wywołać kodem postaci, no i robi się chaos.
Ktoś ma pomysł?
Aha, no i screen (później usunę)
_________________ W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...
Mój aforyzm
Ostatnio zmieniony przez Ruffle_truffle 2022-06-14, 20:55, w całości zmieniany 1 raz
greegarak Tsung vs.Kang- Chodzić ci się nie chce?"
iż w near infinity wszystko wyświetla mi, gdy wyszukuję plik .cre z override, to Holnara po przyłączeniu się traci swoje imię i biografię(?) Dziwne, bo gdy jest poza drużyną, najeżdżając na nią myszką też pusto (brak imienia).
Ostatnio w instalce bg1 ze stiim spotkałem się z niemożnością zapisu w pliku dialog.tlk(komunikat że katalog jest tylko do odczytu,a nie akceptuje zmiany na inny, zawsze powraca do Tylko odczyt). Niby jest opcja nadpisania w Override, ale jednak zmiany(przypisanie .wav do stringa) które wprowadziłem nie działają(na instalce z Gog, wszystko jest prawidłowo). .
Jak to ma się do powyższego? Moze masz podobnie tzn.zastrzeżony zapis dialog.tlk. Aczkolwiek opis CRE przytoczony, świadczy o tym że zapis dochodzi do skutku. Nie masz tak, że nowe uruchmienie NI pokazuje brak zmian w przytoczonym CRE?.
Inna myśl- może masz skrypt.bcs, który coś miesza.
iż w near infinity wszystko wyświetla mi, gdy wyszukuję plik .cre z override, to Holnara po przyłączeniu się traci swoje imię i biografię(?) Dziwne, bo gdy jest poza drużyną, najeżdżając na nią myszką też pusto (brak imienia).
Ostatnio w instalce bg1 ze stiim spotkałem się z niemożnością zapisu w pliku dialog.tlk(komunikat że katalog jest tylko do odczytu,a nie akceptuje zmiany na inny, zawsze powraca do Tylko odczyt). Niby jest opcja nadpisania w Override, ale jednak zmiany(przypisanie .wav do stringa) które wprowadziłem nie działają(na instalce z Gog, wszystko jest prawidłowo). .
Jak to ma się do powyższego? Moze masz podobnie tzn.zastrzeżony zapis dialog.tlk. Aczkolwiek opis CRE przytoczony, świadczy o tym że zapis dochodzi do skutku. Nie masz tak, że nowe uruchmienie NI pokazuje brak zmian w przytoczonym CRE?.
Inna myśl- może masz skrypt.bcs, który coś miesza.
Starałem się teraz dać tak, jak ma Ajantis. Nic się nie zmienia, mimo zmian. Paradoksalnie. Chyba to póki co zostawię. Mogę podesłać później instalkę.
Ale skoro nie chce mi się uruchomić nawet konsola kodów...
Póki co to nie będę przy tym dłużej grzebał. Dzięki za posta.
Edit: Achtung, Achtung! Cud, świecuszka i miód...
Uruchomiłem jako administrator i gra.
_________________ W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...
Tzn. zaczynając nowa grę nie dochodzi do zapisu, podczas gdy poprzedni zapis działa i mam w drużynie 2 postaci swoje, które również działają.
Ale to nie na dzisiaj.
Holnara:
- dlaczego wszystkie kobiety karły (oprócz niziołczych) mogą nosić brodę (Landrin, ta od pasa ogra i w ogóle), natomiast u npc jest to dżenderyzm? Nawet nie zmieniłem jej wyglądu na "męski". Taki image przypisuje jej gra...
Belaree:
- w BGT nie ma kombinacji, jak mniemam. Viconia po opuszczeniu team nie podnosi reputacji, o ile dobrze kojarzę. Ten dialog odłączenia, ech.
W każdym razie na własnym kodzie pracowało mi się równie ciężko, co na czyimś.
Vicril teraz, może Grusham.
No i to nieszczęsne popsucie BGMain i "abnormal" przy Visual CC+. Ale to na jutro.
_________________ W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum