Nie wiedziałem, gdzie to wrzucić, a wydaje mi się to istotne. Może ktoś uzna za stosowne dorzucić taką informację do solucji:
Napisane jest, że warunkiem otrzymania zadania jest przynajmniej 100 złotych monet. Ponadto z Firebeadem rozmawiać musi główny bohater, lub Imoen. Próbowałem rozmawiać z nim, gdy Minsc był twarzą drużyny - nie zlecał wtedy zadania.
Pozdrawiam wszystkich odpowiedzialnych za całe to wspaniałe przedsięwzięcie.
Ostatnio zmieniony przez Iltarcha 2018-12-29, 15:30, w całości zmieniany 1 raz
Player1 lub IMOEN to są warunki dodane w wersji EE.
_________________ "There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Ciekawostka w BG:EE. W Beregoście w domu Landrin jednemu pająkowi z zadania można ukraść...jego własne ciało Tylko trzeba na właściwego rzucić czar zauroczenie potwora ( czy tam zwierzęcia) albo okropne zauroczenie, a potem go okraść Tym sposobem możemy zrobić całe zadanie dla Landrin nie zabijając niczego (ciekawe, jak ten pająk przeżył kradzież ciała ) Ja używałem kombosa różdżdka snu+płaszcz Algernona - jak pająki śpią, to można sobie czarować i okradać do woli. BTW- trik nie działa w starym BG.
........można ukraść...jego własne ciało,,,,,,,,,,, różdżdka snu+płaszcz Algernona - jak pająki śpią, to można sobie czarować i okradać do woli. BTW- trik nie działa w starym BG.
Gdyby chodziło o dźdźownice to nie było by to niezwykłe. Bo jakać jej części może zregenerować ciało do całej postaci.
To jeden z najlepszych trików na wartościowe przedmioty w ilości 2 w BG2. Szczególnie to było przydatne w Icewindzie 2,, urozmaicało fabułę. Poza zauroczeniem jest tak z postaciami które mają niebieskie kółko pod sobą.
Przejście z 5 rozdziału do 6 bez wizyty we Wrotach - przepis.
Składniki:
- pole teleportacyjne (najszybciej daje efekt uboczny dzikiej magii,czyli np.pomoc Neery się przyda; inna opcja to czarownik)
- wezwanie leśnych istot - 4poziomowy czar druida(ten czar co daje driade/nimfe/sirene?)
- ktoś kto nieudolnie kradnie
Chodzę na skróty do Candlekep po zalanej kopalni by szybciej podnieść siłę i mądrość., ale można wcześniej jak ma się składniki(powyżej). Traci się tylko możliwość zadania z sobowtórniakami we Wrotach, którego możliwość wykonania jest do rozdziału szóstego. Choć można też i to obejść.
Do rzeczy. Idziemy ze "składnikami" do domu. Nie chcą wpuścić, więc czarujemy tą driade/nimfe/sirene, rzucamy Teleprt Field przy najbliżej bramie. Następnie okradamy driadę(nieudolnie), a ona staje się wroga i zaczyna rzucać dominację. Jak trafi protagoniste to chyba koniec gry, nie sprawdzałem. Ale i tak przenoszę najpierw kompanów, właściwie dwóch złodzieja i maga. Przenosi ich właściwie driada jak ich zauroczy i staną się czerwoni, wtedy pole teleportacyjne zadziała. Za bramą jak już są czekamy aż przestaną być czerwoni. Idziemy spać i o dziwo protagonista po pobudce też jest po drugiej stronie bramy. Teraz wszystko jak wg rozdział 6, czyli trzeba trafić do podziemi. Na końcu podziemi/jaskini jest Diarmid, który współaktywuje przejście do kolejnego rozdziału. I tu można pokombinować by przenieść Diarmida na zewnątrz, po to by, aktywować kolejny rozdział dopiero wtedy kiedy się chce.
Kombinacja I:
Zauroczenie Diarmida i okradnięcie NIEUDOLNE go chowańcem. Diarmid staje się wrogi i wychodzi z nami na zewnątrz.
TO TYLE.
Oby pacz 2.6 nic tu nie zmienił.
Wysłany: 2022-05-25, 15:45 [BG EE] 7chap po prolgu
Zmiany do powyższego względem pacza 2.6.
Okradzenie nimfy nic nie daje, aby nimfa stała się wroga trzeba ją zauroczyć np. harfą. Można i czym innym np. płaszczem algernona, ale tylko w połączeniu z spetryfikowaniem i odpetryfikowaniem.
W sumie do Candelkeep można wejść już po śmierci Goriona. Potrzebni Xzar,Montaron,Imoen też się przyda.
Protagonista musi być czarownikiem lub Dzikusem, jedynie oni mają szybki dostęp do Teleport Field. Alternatywą jest pòjście po Neere.
Duet Xzar i Montar sprawdza się podobnie jak nimfa z postu poprzedniego.
Z pod wròt Candlekeep jeden z dwojga(np. Montar) odchodzi z Imoen poza zasięg wzroku drugiego z duetu. Protagonista pod bramą(wrotami) rzuca TField. Następnie odłącza z drużyny tego z duetu, ktòry nie odszedł z ımoen, czyli Xzara i go atakuje. Xzar po ataku staje się wrogi i tym samym TF przenosi go za bramę. Jak Xzar przeniesie się za bramę wyrzucamy z ekipy Montara, a następnie przyłączamy. Przyłączając Monta, przyłącza się(zalety duetòw) od razu Xzar i przestaje być już wrogi.
Teraz należy przespać się(trzeba spać aż do skutku,czasem do Xzara przeniesie się ekipa, czasem to Xzar wraca za bramę, nie wiadomo od czego to zależne) pod bramą i protagonista jest znowu w Candlekeep.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum