Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania o mody
Autor Wiadomość
th4


Posty: 19
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2019-09-21, 12:19   

Pościągałem i tak mi to wyszło, jeśli chodzi o wersje poszczególnych modów i wielkość ich installerów:
1. Baldurs Gate Enhanced Edition v2.5
2. The Grey Clan Episode I v1.9 (5,4MB)
3. The Stone of Askavar v2.1 (38,8MB)
4. Baldur's Gate Mini Quests and Encounters v20 (2,55MB)
5. The Lure of the Sirine's Call v15 (36,8MB)
6. BG1 NPC Project v23.3 (15,2MB)
7. BGEE 10 NPC PROJECT - wersja 2.0.0 (25,1MB)
8. Tajemnice Wybrzeża Mieczy demo 3.52R2 (110MB)
+ ew.
9. Sword Coast Stratagems 32.5 (33,3MB)

Widze, że TWM się zrobił naprawdę dużym modem, kiedyś był mikrusem przy NToTSC, a teraz tyle samo waży, w każdym razie jeżeli chodzi o installer.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 33
Posty: 677
Podziękowania: 79/116
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-09-21, 14:06   

Zapewniam, że BGEE 10 NPC PROJECT nie gryzie się z BG1 NPC PROJECT, a przynajmniej póki co, nikt mi nic takiego nie zgłosił. Mam nadzieję, że modyfikacja Ci się spodoba :)

W razie pytań lub problemów, zapraszam do tego wątku: http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=7632
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
th4


Posty: 19
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2019-09-21, 22:22   

Finalnie zainstalowałem w takim zestawieniu:

1. Baldurs Gate Enhanced Edition v2.5
2. The Grey Clan Episode I v1.9 (5,4MB)
3. The Stone of Askavar v2.1 (38,8MB)
4. Baldur's Gate Mini Quests and Encounters v20 (2,55MB)
5. The Lure of the Sirine's Call v15 (36,8MB)
6. BG1 NPC Project v23.3 (15,2MB)
7. BGEE 10 NPC PROJECT - wersja 2.0.0 (25,1MB)
8. Tajemnice Wybrzeża Mieczy demo 3.52R2 (110MB)
9. Sword Coast Stratagems 32.5 (33,3MB)
10. Rogue Rebalancing v4.92 (5,30MB)
11. 3.5e Weapon Style Rebalance (0,8MB)

Rogue Rebalancing niestety nie wgrał poprawnie podklas.

SCS mi się poprawnie zainstalował i nic się nie wykrzaczyło. Liczę na to, że w takim razie gra będzie stabilna i SCS nie sprawi, że utknę gdzieś w połowie gry na jakichś bugach :/.

Gram złą drużyną, wziąłem już Shar-Teel. Możecie mi polecić jakieś interesujące złe postacie? Takie, których nie było w podstawce (Viconia i Edwin odpadają bo mi się znudzili), mają przyzwoite statystyki i fajne osobowości, wiele interakcji i questów. Najlepiej kobiety :).

Jeszcze mam kilka pytań:
- jak wyrzucić te paski HP na ekranie u przeciwników? Są obrzydliwe.
- wkurza mnie okno dialogowe w EE, jakieś dziwaczne, nie mogę się z nim polubić, da się to zmienić, żeby było jak dawniej?
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
th4


Posty: 19
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2019-10-04, 18:23   

Mam pytanko, nie mogę znaleźć obszaru kopalni Knieji Otulisko. Któryś mod to zmienia jakoś? Chodzę po Knieji i jakoś znaleźć tej kopalni nie mogę :).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 47
Posty: 812
Podziękowania: 206/183
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-10-05, 05:44   

Kniei.

Nie wiem, czy jakiś mod to zmienia. Jeśli, to przychodzi mi do głowy, że informacje o położeniu kopalni można zdobyć od jakiegoś BNa. Najprędzej w formie pisanej przy jego zwłokach :curious:

Próbowałeś przenieść się tam kodem? (AR1800)
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
th4
th4


Posty: 19
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2019-10-05, 13:27   

memory napisał/a:
Kniei.

Nie wiem, czy jakiś mod to zmienia. Jeśli, to przychodzi mi do głowy, że informacje o położeniu kopalni można zdobyć od jakiegoś BNa. Najprędzej w formie pisanej przy jego zwłokach :curious:

Próbowałeś przenieść się tam kodem? (AR1800)

Coś mi się tłucze po głowie, że któryś mod to zmieniał, gdzieś w jakimś readme mi mignęło, albo na forum przeczytałem, ale nie mogłem tego potem odnaleźć ani sobie przypomnieć.

W każdym razie Twój sposób zadziałał, dziękuję :).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Archimo 

Wiek: 31
Posty: 8
Podziękował 6 razy
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2020-08-09, 09:25   

Nie wiem czy dobrze znalazłem temat bo jestem tutaj nowy Nowe Opowiesciz Wybrzeza Mieczy? jeżeli tak to miałbym pytanie, czy w tym modzie jest jakis limit czasowy na wykonanie zadan towarzyszy? Np jestem w pierwszym rodziale i zaczalem sobie skakac po mapie robiac zadania Talindry i teraz mam odnalezc kogoś Merinid we Wrotach Baldura ale tam nie moge jeszcze wejsc.
Pytanie moje jest takie, czy moge sobie grac na spokojnie robiac inne questy czy za wczesnie wskoczylem w watki towarzyszy i mam juz pograne?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 33
Posty: 677
Podziękowania: 79/116
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-08-09, 15:25   

Archimo, może na początek kilka zasad korzystania z forum.
- nie ma sensu, żebyś zadawał to samo pytanie w kilku miejscach na raz, i to jeszcze w złych wątkach; komnata poświęcona Nowym Opowieściom z Wybrzeża Mieczy znajduje się tutaj:
http://athkatla.cob-bg.pl/viewforum.php?f=185
- jeśli zadajesz jakieś pytanie na forum, to nie musisz go przesyłać też do mnie w prywatnej wiadomości - to bez sensu, bo nie wiem, czy mam Ci odpowiadać na forum czy na PW,
- pod podanym wyżej linkiem znajduje się wątek, w którym możesz śmiało odnaleźć wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania. Zanim zatem zadasz jakies pytanie, najpierw sprawdź, czy ktoś inny juz go nie zadał - staram się odpowiadać na wszystkie pytania i raczej nie było jeszcze przypadku, abym pozostawił kogoś bez odpowiedzi.

Udzielę Ci odpowiedzi na Twoje pytanie, ale proszę, abyś kolejne pytania zadawał w odpowiednio wyznaczonym do tego miejscu (link powyżej).
Co do limitu czasowego - występuje on u niektórych NPC i tylko zaraz po przyłączeniu. Jeśli jakiś NPC Cię ponagla, to nie warto go ignorować i lepiej jak najszybciej spełnić jego prośbę. Jeśli nie ma ponagleń, to raczej nie ma powodu do obaw. W przypadku Talindry nie musisz się martwić o jakiekolwiek ponaglenia - nie opuści Cię.
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Folmi 

Wiek: 32
Posty: 26
Podziękował 1 razy
Skąd: BGiF / TH
Wysłany: 2022-05-12, 02:46   

Przyszedł mi do głowy szalony pomysł: co jak by tak otworzyć Wrota Baldura od 1szego Rozdziału?

Jak by nie patrzeć, to dość dziwne, że nie możemy zwiedzać tytułowych Wrót aż do piątego rozdziału - nomen omen - praktycznie endgame'u. A szkoda, bo na tym etapie zazwyczaj czułem się przytłoczony ilością contentu, który na koniec gry średnio się chce już eksplorować.

Szukałem, ale nie mogłem znaleźć. Istnieje takowy mod, który by to umożliwiał? Coś na wzór otwarcia Kniei Otulisko z Tweaks Pack Anthology, ale musiałoby to być zrobione zgrabnie - tak, aby uniemożliwić psucie sobie fabuły.
_________________
Ruwnierz witam
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 47
Posty: 812
Podziękowania: 206/183
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2022-05-12, 20:03   

Chyba problemem nie jest "psucie fabuły", tę dałoby się zabezpieczyć. Prawdopodobnie blokując (sic!) dostęp do siedziby Żelaznego Tronu, koszar Płomiennej Pięści itp. Zagrożeniem byłby dostęp do zbyt potężnych przedmiotów i czarów rozrzuconych po całym mieście. Z asortymentem Czarodziejskich Rozmaitości na czele. Jednak zgadzam się, że większość przygód we Wrotach nie stanowi zbyt dużego wyzwania dla drużyn na tym etapie gry i sprawiłaby więcej frajdy postaciom na niższych poziomach.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Folmi 

Wiek: 32
Posty: 26
Podziękował 1 razy
Skąd: BGiF / TH
Wysłany: 2022-05-12, 22:34   

memory napisał/a:
Zagrożeniem byłby dostęp do zbyt potężnych przedmiotów i czarów rozrzuconych po całym mieście..

Po części o to mi właśnie chodzi :curious: bo to by umożliwiło nowe strategie gry.

Ale czy aż tak dużo jest takich łatwo dostępnych smakołyków we Wrotach? Chyba tylko Hełm Baldurana. Ostatnio jak grałem to praktycznie cały najważniejszy ekwipunek zebrałem poza Wrotami. Te lepsze przedmioty i tak zazwyczaj trzeba zdobyć siłą, albo złotem, więc i tak poza zasięgiem niskich levelów. Buty szybkości by fajnie było zakosić Lothanderowi od początku gry, ale oni zagadują i od razu znikają, więc to też nie byłoby takie bezproblemowe. Jeśli chodzi o Czarodziejskie Rozmaitości to na pewno trzeba by było zwiększyć cenę różdżek, strzał przebicia, zabójstwa, wybuchów, rozproszenia magii i strzałek ogłuszenia, bo za dużo by ułatwiały. Zwoje ochrony i tak można kupić u Thalantyra. Dostęp do czarów wiele nie zmienia, bo grając czarownikiem i tak możemy je swobodnie wybierać. Gra i tak staje się za łatwa jak się wie czego gdzie szukać, ale takich obowiązkowych miejscówek jest jednak więcej poza Wrotami.
_________________
Ruwnierz witam
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 
Tsung vs.Kang- Chodzić ci się nie chce?"

Wiek: 38
Posty: 619
Podziękowania: 54/70
Skąd: CK-FAInn=200km
Wysłany: 2022-05-13, 15:43   Szkoda zachodu

Cytat:
. Buty szybkości by fajnie było zakosić Lothanderowi od

To dział BG. Nie modyfikacji BgEE, więc nie ma tu mowy o butach od Lothandera.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group