Poprzedni temat «» Następny temat
Titan Quest
Autor Wiadomość
torian 


Wiek: 32
Posty: 999
Podziękowania: 38/15
Wysłany: 2021-10-09, 10:26   

Nie mogę powiedzieć żebym przetestował jakoś dogłębnie mistrzostwo runów ale próbowałem połączyć z paroma typowo bojowymi profesjami i prawdę mówiąc do niczego mi nie pasuje.

Ragnarok dodaje 5 rozdział, zdecydowanie dłuższy od poprzednich ale niestety początkowo na etapie germańskim bardzo nudny. Zaczyna się rozkręcać po przeniesieniu do Skandynawii.

Atlantis jest dość krótki, rozbudowuje akt 4. Można go rozpocząć już na początku rozdziału ale osobiście polecam zrobić sobie wycieczkę na Atlantydę gdzieś w połowie rozdziału 4.
_________________
Filmweb
Lastfm
Lubimy czytać
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 
Tsung vs.Kang- Chodzić ci się nie chce?"

Wiek: 37
Posty: 595
Podziękowania: 53/70
Skąd: CK-FAInn=200km
Wysłany: 2021-10-09, 11:12   

A co się podwyższa u runicznego z poziomem? Siła, zręczność, intel.,życie,energia?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
torian 


Wiek: 32
Posty: 999
Podziękowania: 38/15
Wysłany: 2021-10-09, 15:08   

https://titanquest.fandom.com/wiki/Rune_Mastery

Siła, zręczność, inteligencja, zdrowie. Podobnie jak Sen, stoi w rozkroku między wojownikiem a magiem. Tylko że Sen wciąga Runy nosem.
_________________
Filmweb
Lastfm
Lubimy czytać
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
sajok 
Przyjaciel Klanu

Wiek: 48
Posty: 351
Podziękowania: 36/89
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2021-10-09, 17:19   

Grałem Runami tylko jeden raz i zgadzam się ze wszystkim co napisał torian. Jeżeli ktoś nie znosi Wojny a uwielbia walkę oburącz to - jeżeli pamięć mnie nie myli - Runy mogą być alternatywą, bo też mają umiejkę na walkę oburącz. Osobiści co mnie najbardziej nie przekonuje w Runach to sens przemiany obrażeń fizycznych w obrażenia od żywiołów, ale może czegoś w tym głębokim zamyśle nie dostrzegam.

Co co dodatków znowu (he he) muszę się zgodzić z torianem. Ja bym Niemcy skrócił o krainy pomiędzy Heuneburgiem a Glaubergiem (ożesz jak to się ciągnie...). Atlantyda jest krótka, ale treściwa i klimatyczna. Fajny jest te magik z kulami, bo można coś legendarnego wylosować i kasa się cały czas przydaje przez to.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
torian 


Wiek: 32
Posty: 999
Podziękowania: 38/15
Wysłany: 2021-10-09, 22:50   

sajok napisał/a:
Ja bym Niemcy skrócił o krainy pomiędzy Heuneburgiem a Glaubergiem (ożesz jak to się ciągnie...)


I jeszcze ten wielgachny las z trollami. Wywalić albo zmniejszyć o połowę.

Dodatkowo chyba żaden inny rozdział nie ma tylu upierdliwych mobów stosujących taktykę hit and run.
_________________
Filmweb
Lastfm
Lubimy czytać
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
sajok 
Przyjaciel Klanu

Wiek: 48
Posty: 351
Podziękowania: 36/89
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2021-10-10, 13:13   

torian napisał/a:
Dodatkowo chyba żaden inny rozdział nie ma tylu upierdliwych mobów stosujących taktykę hit and run.


He he... ach, te upierdliwe Nixie ;)

Też bym wywalił, że dwa lasy z Ragnaroku, bo jest ich za dużo i za rozległe.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
lubczyk 


Wiek: 33
Posty: 169
Podziękowania: 30/10
Wysłany: 2021-12-06, 22:50   

Co do nowego dodatku The Eternal Embers, to tak :
-fabuła nawet mi odpowiada, ale nie stawiałem wysokich wymagań co do do dodatku.
-nowe mistrzostwo,, no cóż po 2 dniach stwierdzam że mimo defensywnego opisu jest ona dość uniwersalna po rozwinięciu chociaż w porównaniu ze snem nie ma szans
- część starego sprzętu po prostu straciła właściwości - nie wiem czy tak ma być czy coś się stało
- błąd goni błąd w ciągu 6h przygody 3 razy wykrzaczyła mi się gra na tyle poważnie, że nie dało się kontynuować. 1. Grać się dało ale żadne questy się nie pokazywały. 2. mapa przestała działać 3. zniknęły wszelkie napisy (menu, opisy broni )
Zaznaczam ze to dopiero 2 dzień przygody
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
sajok, torian
sajok 
Przyjaciel Klanu

Wiek: 48
Posty: 351
Podziękowania: 36/89
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2021-12-07, 17:41   

Czyli jak słusznie zauważył torian należy czekać na kilka pierwszych paczy ;)

A mógłbyś szanowny lubczyku napisać coś o tym legendarnym herosie, bo mnie to zainteresowało. Zastanawiam się jak to jest ze sprzętem u takiego Leonidasa. Punkty umiejętności i cech łatwo rozdzielić, ale czy taki heros zaczyna na "golasa"? Bo przecież traci możliwość znalezienia chociażby legendarnych przedmiotów z epika. No i co z artefaktami? Jak nie nazbierasz tych z normalu i epiku to nie sklecisz żadnego boskiego artefakty. jak te kwestie są rozwiązane?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
torian 


Wiek: 32
Posty: 999
Podziękowania: 38/15
Wysłany: 2021-12-08, 08:01   

Obecnie jak gra wychodzi i wszystko z nią w porządku to coś niespotykanego. To nowe mistrzostwo to alchemia z tego co czytałem, czyli w połączeniu z wojną powinien wyjść wiedźmin.
_________________
Filmweb
Lastfm
Lubimy czytać
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
sajok 
Przyjaciel Klanu

Wiek: 48
Posty: 351
Podziękowania: 36/89
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2021-12-08, 13:05   

Szczerze mówiąc to z tymi miksturami w ogóle nie trafili w moje gusta. Tak naprawdę to dla mnie fakt, iż w grze do tej pory były tylko dwa rodzaje mikstur był zdecydowanie na plus. W Diablo (i innych grach nie-rpg) zbierałem te wszystkie mikstury nie wiadomo po co, bo w zasadzie korzystam (może z lenistwa?) zawsze z jednej na zdrowie a drugiej na manę, dokładnie jak w TQ. Do dziś pamiętam te sławetne i prawie bezużyteczne "żółte pole" złota i mikstur w Diablo 1 ;)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
lubczyk 


Wiek: 33
Posty: 169
Podziękowania: 30/10
Wysłany: 2021-12-09, 21:36   

sajok napisał/a:
Czyli jak słusznie zauważył torian należy czekać na kilka pierwszych paczy ;)

A mógłbyś szanowny lubczyku napisać coś o tym legendarnym herosie, bo mnie to zainteresowało. Zastanawiam się jak to jest ze sprzętem u takiego Leonidasa. Punkty umiejętności i cech łatwo rozdzielić, ale czy taki heros zaczyna na "golasa"? Bo przecież traci możliwość znalezienia chociażby legendarnych przedmiotów z epika. No i co z artefaktami? Jak nie nazbierasz tych z normalu i epiku to nie sklecisz żadnego boskiego artefakty. jak te kwestie są rozwiązane?



Jak tworzysz postać z dodatku to zaczynasz na golasa ale plus taki ze wspólna skrzynka działa wiec wystarczy dojść do pierwszego miasta. Ja żadnej receptury na artefakty nie znalazłem w dodatku jeszcze.
Co do alchemii to chyba najlepiej mi się ją łączyło z obroną. Niestety przyzwyczaiłem się do wojna/sen i razem z wojną mi się źle grało.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group