Poprzedni temat «» Następny temat
EET - opinie i uwagi
Autor Wiadomość
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 39
Posty: 1052
Podziękowania: 214/49
Wysłany: 2021-07-28, 11:42   

Ostatnio widziałem kilka razy DavidaW na Discordzie i G3, więc może niedługo wróci z moddingowego urlopu zaktualizować SCS i mkże Wheels of Prophecy. Aczkolwiek WoP został poniekąd zaktualizowany przez Angela, więc działa z patchem 2.6.
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Aristo 
Legenda


Posty: 418
Podziękowania: 180/135
Wysłany: 2021-08-02, 14:58   

Zmieniłem kilka pozycji na liście.
00. Baldur's Gate EE + Siege of Dragonspear + Baldur's Gate 2 EE (PL)
01. DLC Merger v1.3 (ENG)

Mody instalowane przed EET:
02. BG1 Unfinished Business v16.4 (PL)
03. The Stone of Askavar v2.2 (PL)
04. Sharteel NPC mod for SoD Pre-Release 1.4 (ENG)

EET - import zawartości BG1:
05. Enhanced Edition Trilogy v13.4 (PL)

Interfejs użytkownika:
06. Lefreut's Enhanced UI v4.4.2 (n/d)
07. EEUITweaks Mod Collection v3.7.1 (ENG)
08. Reveal Hidden Gameplay Options v3.0 (PL)

Ascension:
09. Ascension v2.0.19 (PL)

Zadania, spotkania i przywrócenia (BG1):
10. Dark Side of the Sword Coast BGT/EET edition v4.1 (PL)
11. Northern Tales of the Sword Coast v4.2.0 (PL)
12. The Lure of the Sirine's Call v16.1 (PL)
13. Baldur's Gate Mini Quests and Encounters v24.1 (PL)
14. Ascalon's Questpack v3.0 (ENG)
15. Shades of the Sword Coast v6.11 (ENG)
16. Balduran's Seatower vEAOB6 (ENG)
17. Endless BG1 v7 (PL)
18. Made in Heaven: Encounters & Quests v4Beta (ENG)

Zadania, spotkania i przywrócenia (BG2):
19. Almateria's Restoration Project v8.4 (PL)
20. BG2 Unfinished Business v28 (PL)
21. The Cowled Menace v0.2.1 BETA (ENG)
22. Fishing for Trouble v3.2.8 (ENG)
23. Quest Pack v3.5 (ENG)
24. Alternatives v15 (PL)
25. Fading Promises v9 (ENG)
26. Adalon's Blood v14 (PL)
27. Tower of Deception v4.0.5 (PL)
28. The Wheels of Prophecy v8.5 (ENG)

29. Dungeon Crawl v13.1 (PL)
30. Assassinations v17 (PL)
31. Sellswords v9.1 (PL)
32. Back to Brynnlaw v9 (PL)
33. Reunion v7 (PL)

34. Tales of Deep Gardens v12.6 (PL)
35. Innershade v10.4 (PL)
36. The White Queen v6.8 (PL)
37. I Shall Never Forget v5.8 (PL)
38. Eilistraee's Song v6.8 (PL)
39. Southern Edge v3.21 (PL)
40. Ooze's Lounge v2.9 (PL)
41. Tangled Oak Isle v2.25 (PL)

Postaci przyłączalne:
42. Skie: The Cost of One Girl's Soul v3.6 (ENG)
43. Foundling: Between the Shades v5.1 (PL)
44. BG1 NPCs for SoA v12.8 (ENG)
45. Viconia Revamped v6.3 (PL)
46. NPC Kitpack v5 (PL)
47. BGEENPC Tweaks v1.1 (ENG)

Przedmioty:
48. Thalantyr Item Upgrade v4.2.5 (PL)
49. Golem Construction for Spellcasters v6.2 (PL)
50. Rolles Safyer v5.0.5 (PL)
51. Weimer's Item Upgrade v45 (PL)

Zaklęcia:
52. IWDification RC1 (ENG)
53. Spell Revisions v4Beta18 (ENG)
54. Spell Revisions Revised v1.3.500 (ENG)

Podklasy:
55. Rogue Rebalancing v4.92 (PL)
56. The Artisan's Kitpack v1.92 (ENG)

Zmiany zasad i inne zmiany zawartości:
57. Item Randomiser v7 (PL)
58. Tweaks Anthology v9 (PL/ENG)
59. EET Tweaks v1.12 (PL)
60. Portraits Portraits Everywhere (ENG)
61. The Picture Standard v0.7.1 (ENG)
62. Original Casting Sounds (n/d)

EET - zakończenie instalacji:
63. EET-End (PL)

Mody instalowane po EET:
64. Sword Coast Stratagems v33.7 [komponenty taktyczne] (PL/ENG)
65. aTweaks v4.53 (PL)
Imoen raczej wypadnie z drużyny i stanie się po prostu postacią przewijającą się przez fabułę. Trochę mnie też kłuje ta nielegalna wieloklasowość Viconii, ale raczej zostawię to, jak planowałem. Zamiast Imoen trafi do drużyny Shar-Teel - przyda się trochę więcej muskułów w drużynie, drużyna będzie jednolicie zła, a ja poza tym czuję trochę sympatii do tej dziewki. Jest mod, który dodaje ją do SoD (oby działał), natomiast do SoA Shar-Teel nie miała nigdy szczęścia i bywała tam umieszczana tylko przez megamody. NeJ nie jest i raczej nie będzie kompatybilny z wersją EE, z kolei TDD ma co prawda nakładkę wprowadzającą kompatybilność nawet z ETT, ale akurat nie zawiera ona Shar-Teel. Pojawił się za to trzeci moloch, który wydaje sie być czymś w rodzaju odpowiednika NPC Project dla dwójki, czyli "BG1 NPC in SoA&ToB". Z dokumentacji modu wynika, że oprócz dodania nowej dzielnicy Athkatli i zadań importuje on do SoA pewną liczbę NPCów z BG1, w tym Shar-Teel (wprawdzie nadano jej jakąś podklasę, ale w sumie i tak pewnie będę musiał edytować postać EEKeeperem, żeby doprowadzić ją do stanu z końca SoD). Wydaje się, że najwięcej czasu i energii autorzy poświęcili - a jakże - na rozwój relacji pomiędzy członkami drużyny, stąd katalog z angielskimi plikami tekstowymi już obecnie waży ok. 2 megabajtów (mają rozmach, sku***syny, ale i tak są dopiero w połowie drogi, by dogonić BG1 NPC Project). Fajne zaś w tym modzie jest to, że taką Shar-Teel można zainstalować oddzielnie, bez całej reszty (przynajmniej tak mi wynika z readme). Co prawda chętnie bym zobaczył jeszcze tę nową część miasta, ale nie wiem, gdzie dokładnie jest położona i czy czegoś by mi nie popsuła na mapie, bo i tak będę miał już trzy dodatkowe dzielnice (dwie z modów Lavy i jedną z FfT).

Dodałem też do listy "Made in Heaven: Encounters & Quests", ponieważ jak wynika z dokumentacji wersji Beta4, powinna być ona kompatybilna z EET. Grałem z tym modem pół roku temu w BG1 i uczucia miałem mieszane, bo rozgrywka z nim przesuwała się mocno w stronę rąbanki w stylu IwD. Utrudniał przejście lokacji w najprostszy możliwy sposób, czyli dodając większą liczbę przeciwników np. do Kopalni Nashkel, do ruin szkoły Ulcastera albo do farmy z zombiakami (tam były dodane, jak pamiętam, juju zombie po 975 PD za sztukę). W każdym razie, gdyby ten mod się pomyślnie zainstalował, to doświadczenie zdobywane za walki ustawię na 25%. Wersja Beta4 została znacznie rozbudowana w stosunku do tej, z którą kiedyś grałem: autor nie tylko umieścił na mapach większą liczbę przeciwników czy ich silniejsze warianty (łącznie na obszarach całej Sagi zostało utrudnionych w ten sposób 30-40 konkretnych potyczek lub lokacji), ale też rozszerzył bestiariusz i dokonał rewizji niektórych grup stworzeń (w stylu aTweaks). Nie tknął natomiast SI przeciwników, dzięki czemu mod nie powinien gryźć się z tym aspektem SCS. Teraz pozostaje wczytać się w readme MiH, QuestPacka, SCS i aTweaks, żeby wyłapać niekompatybilne komponenty ulepszające konkretne kategorie przeciwników.

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z Project Infinity? Co to tak naprawdę robi, jakie daje korzyści, skoro i tak sam muszę ściągać mody, rozpakowywać je i pilnować kolejności instalacji?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 39
Posty: 1052
Podziękowania: 214/49
Wysłany: 2021-08-02, 18:59   

Aristo napisał/a:
Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z Project Infinity? Co to tak naprawdę robi, jakie daje korzyści, skoro i tak sam muszę ściągać mody, rozpakowywać je i pilnować kolejności instalacji?


Jak sobie przygotujesz plik wsadowy z kolejnością instalowania modów/komponentów (załączam przykładowy plik) to PI instaluje ci automatycznie mody w takiej właśnie kolejności. Jedyne co musisz robić to od czasu do czasu kliknąć ENTER, żeby coś zatwierdzić. Odpada ci klikanie Instaluj/Pomiń przy każdym komponencie.

Poza tym w moim przypadku pozwalało to na błyskawiczną reinstalację. Wystarczyło:
1. Kliknąć "Verify Install" w kliencie Beamdoga, żeby przywrócić fabrycznie czystą instację.
2. Zmodyfikować kolejność instalacji komponentów lub dodać/odjąć mody w pliku wsadowym
3. Załadowanie pliku wsadowego i ponowna instalacja.

Dzięki temu byłem w stanie wykonać kilkanaście sporych instalacji w ciągu wieczora, modyfikując to, co się nie instalowało bezbłędnie.
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Aristo 
Legenda


Posty: 418
Podziękowania: 180/135
Wysłany: 2021-08-04, 20:10   Wrażenia z instalacji.

1. EEUITweaks Mod Collection wyrzucę chyba z listy, ponieważ nie ma w nim nic, bez czego nie mógłbym się obyć (choć ekran z niewidzialnym obramowaniem wygląda całkiem fajnie).

2. Ascension 2.0.19 wolałem zainstalować po angielsku, ponieważ jeden z plików (tougher.tra) w polskiej wersji zawiera mniej stringów niż oryginał. Zauważyłem to przypadkowo, innych plików nie sprawdzałem.

3. Made in Heaven: Encounters & Quests v4Beta instaluje się bez przeszkód na EET. Może kiedyś zrobię rozpiskę dotyczącą kompatybilności modów taktycznych.

4. BG1 NPCs for SoA zainstalowałem na próbę na czystym BG2. Nowa dzielnica nie powinna z niczym kolidować, bo nie ma jej na mapie świata. Wchodzi się do niej przez rozmowę z człowiekiem w Slumsach, a opuszcza się ją klikając na krawędź mapy. Shar-Teel znalazłem w Miedzianym i nie miała żadnej podklasy. Dzielnica dodana przez mod okazuje się być nieduża:

5. IWDification RC1 przesunąłem na liście za SR (zgodnie z zaleceniem autora), ale komponenty z czarami nie chcą się w ogóle instalować (parse error).

6. SCS zainstalowane z całkiem sporą liczbą składników taktycznych
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #3021 // Zastap wiele magicznych broni +1 broniami wysokiej jakosci -> Bronie wysokiej jakosci nietkniete przez kryzys zelaza: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #3505 // Wieksza pula losowych zwojow w Baldur's Gate I: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #3580 // Przywrocenie i Mniejsze przywrocenie lecza obrazenia wysysajace cechy postaci: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #4000 // Szybsze niedzwiedzie: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #4020 // Bardziej realistyczne wilki i dzikie psy: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #4052 // Zmniejsz tempo wzrostu reputacji -> Tempo wzrostu reputacji wynosi 1/3 normalnego tempa jej wzrostu: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #4150 // Zezwol Zakapturzonym Czarodziejom na wykrywanie praktykowanie czarow w wiekszosci budynkow na powierzchni w obrebie Athkatli: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #4161 // Zwieksz cene licencji na praktykowanie magii w Athkatli -> Licencja kosztuje 15 000 sz: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #4171 // Zwieksz cene, ktorej zada Gaelan Bayle -> Gaelan chce 60 000 sztuk zlota: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #4215 // Usun nazbyt pomocne przedmioty z okreslonych obszarow: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #5900 // Inicjalizacja komponentow SI (wymagane dla wszystkich komponentow taktycznych i SI): 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #6000 // Inteligentniejszy ogolny skrypt SI: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #6010 // Lepsze wzywanie pomocy: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #6030 // Inteligentniejsi magowie: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #6040 // Inteligentniejsi kaplani: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #6100 // Mikstury dla postaci niezaleznych: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #6200 // Ulepszone pajaki: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #6300 // Inteligentniejsze siriny i driady: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #6310 // Nieco trudniejsze pelzacze scierwojady: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #6320 // Inteligentniejsze bazyliszki: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #6500 // Ulepszone golemy: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #6520 // Inteligentniejsze dziny: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #6540 // Inteligentniejsze smoki: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #6550 // Inteligentniejsi obserwatorzy: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #6560 // Inteligentniejsi lupiezcy umyslow: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #6570 // Inteligentniejsi githyanki: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #6580 // Ulepszone wampiry: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #7000 // Ulepszone sobowtorniaki: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #7010 // Mocniejsze Czarne Szpony i straznicy Zelaznego Tronu: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #7020 // Ulepszone rozmieszczenie druzyn skrytobojcow: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #7040 // Zmiana polozenia lowcow glow: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #7050 // Ulepszony Ulcaster: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #7060 // Ulepszona Wyspa Baldurana: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #7070 // Ulepszona Wieza Durlaga: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #7090 // Ulepszeni druidzi w Kniei Otulisko: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #7100 // Ulepszony Bassilus: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #7110 // Ulepszona druzyna Drasusa: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #7130 // Ulepszeni Czerwoni Magowie: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #7140 // Ulepszona druzyna w Podziemnym miescie: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #7200 // Trudniejsza walka koncowa drugiego rozdzialu: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #7210 // Trudniejsza walka koncowa trzeciego rozdzialu: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #7220 // Trudniejsza walka koncowa czwartego rozdzialu: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #7230 // Trudniejsza walka koncowa piatego rozdzialu: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #7250 // Ulepszona walka finalowa: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #7900 // Ulepszone pomniejsze potyczki: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #8000 // Nieco trudniejsze lochy na poczatku gry: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #8010 // Ulepszony Pan Cieni: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #8020 // Demilisze rzucaja czary: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #8040 // Trudnosc zaleznych od poziomu grup potworow zalezy od stopnia trudnosci gry: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #8050 // Ulepszone losowe potyczki: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #8060 // Ulepszona Twierdza de'Arnise ("Tactics Remix"): 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #8070 // Ulepszone Niewidzace Oko: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #8110 // Ulepszeni Sahuagini: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #8130 // Rebalanced troll regeneration: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #8140 // Nieznacznie ulepszone drowy: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #8160 // Ulepszona Swiatynia ognistych olbrzymow: 33.7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #1 #8190 // Ulepszone pomniejsze potyczki: 33.7
wyrzuciło trochę błędów, ale dotyczyły one tylko trzech komponentów.
STRATAGEMS.TP2 component 5900: Scroll %WIZARD_STONE_TO_FLESH_SCROLL% doesn't actually seem to exist
STRATAGEMS.TP2 component 6000: 0XGREDG has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: ACQ12004 has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: BAERIN has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: Tried to identify nonexistent weapon BDSW1H16.itm
STRATAGEMS.TP2 component 6000: Tried to identify nonexistent weapon BDSW1H10.itm
STRATAGEMS.TP2 component 6000: BDJELLMU has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: BDPUDDBL has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: BDRIDER2 has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: BSORCARC has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: BSSMGL04 has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: C6WULF has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: C6WULF2 has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: DOPTHI01 has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: DW#VIDR3 has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: FINGRUN1 has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: FINGRUN2 has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: FINGRUN3 has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: GORJELF2 has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: GORJELFU has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: HABIB has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: HABIB2 has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: JAGA1 has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: KINDAI has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: Tried to identify nonexistent weapon %REPLACE.itm
STRATAGEMS.TP2 component 6000: L#MCGOB1 has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: L#NDPAR has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: L#NSCLE has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: LISSA has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: MAJAN has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: MEMNIS has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: MEYM has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: MGAPPR01 has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: MGAPPR02 has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: MGAPPR03 has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: MH#BLKPD has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: MH#BRNPD has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: MH#CROOZ has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: MH#ORA12 has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: MH#WAT08 has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: MH#WAT12 has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: MH#WAT20 has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: Tried to identify nonexistent weapon ˙˙.itm
STRATAGEMS.TP2 component 6000: NTMORDOR has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: Tried to identify nonexistent weapon ˙˙˙˙˙˙˙˙.itm
STRATAGEMS.TP2 component 6000: O#CRGAN has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: OHHSPID1 has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: Failed to insert script dw#gphlp above gpmerc in file OHRSGUA1
STRATAGEMS.TP2 component 6000: SLIFIS01 has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: SLIFIS02 has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: TELAGENT has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: THRAXI has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: TRALIT has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: VAELAG has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 6000: WULFGAR has ranged but not melee weapon
STRATAGEMS.TP2 component 7070: Spell CDBREAK6 does not appear to exist
Oczywiście dotyczy to samej instalacji. Błędy w grze to oddzielna historia.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 39
Posty: 1052
Podziękowania: 214/49
Wysłany: 2021-08-07, 10:07   

Aristo napisał/a:
1. EEUITweaks Mod Collection wyrzucę chyba z listy, ponieważ nie ma w nim nic, bez czego nie mógłbym się obyć (choć ekran z niewidzialnym obramowaniem wygląda całkiem fajnie).


Ja używam głównie dla portrait pickera (chociaż niestety nie działa z IWDEE) i auto rollera (niestety obecnie nie mam już cierpliwości do siedzenia 2 godziny, żeby uzyskać sensowne statystyki).

Aristo napisał/a:
2. Ascension 2.0.19 wolałem zainstalować po angielsku, ponieważ jeden z plików (tougher.tra) w polskiej wersji zawiera mniej stringów niż oryginał. Zauważyłem to przypadkowo, innych plików nie sprawdzałem.


Dziwne, tłumaczenie było ostatnio poważnie aktualizowane, ciężko mi sobie wyobrazić, żeby brakowało tam jakichś tłumaczeń. Mimo wszystko dałem znać ALIENowi, który aktualnie zajmuje się modem pod nieobecność DavidaW, żeby zerknął, o co chodzi. Jak znajedzie chwilę, to sprawdzi. Ale na moje oko możesz spokojnie instalować po polsku.

Aristo napisał/a:
5. IWDification RC1 przesunąłem na liście za SR (zgodnie z zaleceniem autora), ale komponenty z czarami nie chcą się w ogóle instalować (parse error).


Warto byłoby to zgłosić CamDawgowi na G3 Akurat teraz się zajmuje aktualizacją IWDFication, więc mógłby ten bug naprawić.

Aristo napisał/a:
3. Made in Heaven: Encounters & Quests v4Beta instaluje się bez przeszkód na EET. Może kiedyś zrobię rozpiskę dotyczącą kompatybilności modów taktycznych.


Daj znać, jak ci się grało z tym modem, sam jestem ciekaw, a dokumentacja jest taka sobie. I sam autor przyznaje, że to jest taka prawdziwa beta, a nie stabilna wersja.

Aristo napisał/a:
4. BG1 NPCs for SoA zainstalowałem na próbę na czystym BG2. Nowa dzielnica nie powinna z niczym kolidować, bo nie ma jej na mapie świata. Wchodzi się do niej przez rozmowę z człowiekiem w Slumsach, a opuszcza się ją klikając na krawędź mapy. Shar-Teel znalazłem w Miedzianym i nie miała żadnej podklasy. Dzielnica dodana przez mod okazuje się być nieduża:


Tu też jestem ciekawy, co o tym modzie sądzisz. Ma całkiem niezłe opinie w sieci.
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 39
Posty: 1052
Podziękowania: 214/49
Wysłany: 2021-08-08, 12:07   

Aristo,

Okazuje się, że faktycznie w Ascension zostało nieprzetłumaczone kilka linii (dokładnie 7 według ALIENA). Wynika to z niedoskonałości narzędzia translatorskiego użytego do korekty tłumaczenia (tra.bgforge.net), w którym filtr regexp nie wyłapał i nie zaimportował linii z podwójnym cudzysłowem. Będzie to naprawione w kolejnej wersji Ascension. Myślę, że dla tych kilku brakujących linii nie warto rezygnować z polskiej wersji.

Jeśli chodzi o SCS, to na githubie Angela znalazłem minimod, który zawiera nieoficjalne poprawki do wersji 33.7, dotyczące mi.in lepszego działania z patchem 2.6. Może warto sprawdzić.
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Aristo 
Legenda


Posty: 418
Podziękowania: 180/135
Wysłany: 2021-08-08, 12:34   

Cahir napisał/a:
Ja używam głównie dla portrait pickera (chociaż niestety nie działa z IWDEE) i auto rollera (niestety obecnie nie mam już cierpliwości do siedzenia 2 godziny, żeby uzyskać sensowne statystyki).

Nie, ten mod definitywnie musi zostać. Oprócz niewidzialnych pasków, które mnie akurat przypadły do gustu:

zawiera jeszcze komponent "Kilivitz's Classic Spellbooks" - coś pięknego:


Cahir napisał/a:
Daj znać, jak ci się grało z tym modem, sam jestem ciekaw, a dokumentacja jest taka sobie. I sam autor przyznaje, że to jest taka prawdziwa beta, a nie stabilna wersja.

Made in Heaven: Encounters & Quests należy przesunąć na liście dużo niżej, aż do tweaków, ponieważ komponenty od rewizji przeciwników skanują pliki .cre z całej instalacji, jak chociażby SCS (ewentualnie instalować mod w dwóch etapach).

Z instalacją wersji 4 nie jest różowo: co prawda interesujące mnie rewizje zainstalowały się bez błędów, ale już z komponentów utrudniających walki i lokacje w BG1 i BG2 (tych do SoD i ToB nie próbowałem) dało sie bezbłędnie zainstalować tylko Xvart Village i Zombie Farm. Wszystkie pozostałe wyrzucały błędy powiązane chyba nawet z jakimś jednym plikiem .baf. Nie mam już pliku debug, żeby to sprawdzić; nie potrafiłem też stwierdzić, czy to coś poważnego, czy nie, więc ostatecznie mało co zainstalowałem. Ale może to nic groźnego, może po prostu nie ładowałyby się przeciwnikom jakieś skrypty; przecież grałem w zimie z jeszcze wcześniejszą wersją tego modu i nic nie crashowało.

Cahir napisał/a:
Okazuje się, że faktycznie w Ascension zostało nieprzetłumaczone kilka linii (dokładnie 7 według ALIENA). Wynika to z niedoskonałości narzędzia translatorskiego użytego do korekty tłumaczenia (tra.bgforge.net), w którym filtr regexp nie wyłapał i nie zaimportował linii z podwójnym cudzysłowem. Będzie to naprawione w kolejnej wersji Ascension. Myślę, że dla tych kilku brakujących linii nie warto rezygnować z polskiej wersji.

Nie mam rozeznania w takich sprawach technicznych i nie wiedziałem, co by się mogło stać. Czy te dodatkowe smoki z walki z Abazigalem (bo o nie tu chodzi) pojawiłyby się bez nazw, czy gra by się wysypała. Mogłem w sumie podmienić przed instalacją tylko ten plik na angielski, ale nie wiadomo było, czy problem dotyczy tylko tego jednego.

Cahir napisał/a:
Tu też jestem ciekawy, co o tym modzie sądzisz. Ma całkiem niezłe opinie w sieci.

Zanim ja dojdę do SoA, to minąć może ze dwa miesiące. Zainstalowałem poza tym tylko tę nową dzielnicę i przywrócenie Shar-Teel do SoA i ToB. Obawiam się przesadnej rozmowności postaci, bo w czasie tego mojego króciutkiego testowania Shar-Teel w dialogu "przyłączeniowym" nagadała się więcej, niż normalnie mówi przez całe BG1.

Cahir napisał/a:
Warto byłoby to zgłosić CamDawgowi na G3 Akurat teraz się zajmuje aktualizacją IWDFication, więc mógłby ten bug naprawić.

Było już o tym pisane na G3 - wątek Release Candidate 1 for IWDification Now Available, użytkownik pierpoljack - miałem dokładnie to samo, co on.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group