Dawaj takie kody w spoiler, bo niepotrzebnie zajmuje wiele miejsca. Czy tych linijek z .bcs jest tylko tyle? Wrzuć jeszcze .bcs lokacji (żeby sprawdzić jaka to lokacja to chyba L się wciska podczas gry).
NIe wiem która zmiena odpowiada za zmianę dialogu, ale możesz pobróbować z poziomu gry, zanim zaczniesz zmieniać w NI.
Możesz w grze napisać CLUAConsole:SetGlobal("Z!ChangeAIafterRest","GLOBAL",1)
CLUAConsole:SetGlobal("Z!SetSplEXPparsing","GLOBAL",0)
Wrzuć też .bcs Z!EXP228.
Ostatnio zmieniony przez greegarak 2015-07-27, 20:23, w całości zmieniany 1 raz
IF
GlobalGT("Z!ChangeAIafterRest","LOCALS",0)
Global("Z!SetSplEXPparsing","GLOBAL",0)
THEN
RESPONSE #100
SetGlobal("Z!SetSplEXPparsing","GLOBAL",1)
ChangeAIScript("Z!EXP228",OVERRIDE)
END
IF
Global("DragonDead","GLOBAL",1)
!InParty(Myself)
THEN
RESPONSE #100
DestroySelf()
END
IF
!InParty(Myself)
AttackedBy([GOODCUTOFF],DEFAULT)
Allegiance(Myself,NEUTRAL)
THEN
RESPONSE #100
EscapeArea()
END
IF
Global("Z!EnemyAlreadySeen","LOCALS",0)
InParty(Myself)
See([ENEMY])
ActionListEmpty()
THEN
RESPONSE #100
SetGlobal("Z!EnemyAlreadySeen","LOCALS",1)
END
IF
Global("Z!EnemyAlreadySeen","LOCALS",0)
InParty(Myself)
Died([ENEMY])
THEN
RESPONSE #100
SetGlobal("Z!EnemyAlreadySeen","LOCALS",1)
END
IF
Global("Z!EnemyAlreadySeen","LOCALS",1)
InParty(Myself)
!See([ENEMY])
THEN
RESPONSE #100
SetGlobal("Z!EnemyAlreadySeen","LOCALS",0)
SetGlobalTimer("Z!EnemySeenPeriod30","GLOBAL",30)
SetGlobalTimer("Z!EnemySeenPeriod60","GLOBAL",60)
SetGlobalTimer("Z!EnemySeenPeriod150","GLOBAL",150)
SetGlobalTimer("Z!EnemySeenPeriod900","GLOBAL",900)
SetGlobalTimer("Z!EnemySeenPeriod7200","GLOBAL",ONE_DAY)
END
AR4801.BCS
Kod:
IF
Global("ViconiaRomans","GLOBAL",0)
GlobalGT("ViconiaSympathy","GLOBAL",15)
THEN
RESPONSE #100
Wait(10)
SetGlobal("ViconiaRomans","GLOBAL",1)
END
IF
GlobalGT("Chapter","GLOBAL",4)
Global("FindRelic","GLOBAL",1)
Global("JeremySpawn","GLOBAL",0)
!Exists("Jeremy")
!Dead("Jeremy")
THEN
RESPONSE #100
CreateCreature("JEREMY",[406.414],0) // Jeremi
SetGlobal("JeremySpawn","GLOBAL",1)
END
IF
Global("C#Q04_ArnimAndWyrm","GLOBAL",5)
Global("C#Q04_ParentsCreationBefore","GLOBAL",1)
THEN
RESPONSE #100
SetGlobal("C#Q04_ParentsCreationBefore","GLOBAL",2)
ActionOverride("C#Q04003",EscapeArea())
ActionOverride("C#Q04004",EscapeArea())
END
IF
Global("C#Q04_ArnimAndWyrm","GLOBAL",5)
GlobalTimerExpired("C#Q04_ReturnTimer","GLOBAL")
Global("C#Q04_StartTimer","GLOBAL",1)
THEN
RESPONSE #100
SetGlobal("C#Q04_StartTimer","GLOBAL",2)
ActionOverride("C#Q04003",EscapeArea())
ActionOverride("C#Q04001",EscapeArea())
END
IF
Global("C#Q04_ArnimAndWyrm","GLOBAL",5)
Global("C#Q03_NashkellMonster","GLOBAL",0)
Global("C#Q04_InsideCreationAfter","GLOBAL",0)
Global("C#Q04_ParentsCreationBefore","GLOBAL",2)
THEN
RESPONSE #100
SetGlobal("C#Q04_InsideCreationAfter","GLOBAL",1)
CreateCreature("C#Q04003",[548.244],0) // Lady von Undenzieht
CreateCreature("C#Q04001",[547.285],0) // Arnim
END
IF
GlobalGT("C#Q04_ArnimAndWyrm","GLOBAL",0)
GlobalLT("C#Q04_ArnimAndWyrm","GLOBAL",5)
Global("C#Q04_ParentsCreationBefore","GLOBAL",1)
THEN
RESPONSE #100
SetGlobal("C#Q04_ParentsCreationBefore","GLOBAL",2)
ActionOverride("C#Q04003",EscapeArea())
ActionOverride("C#Q04004",EscapeArea())
END
IF
GlobalLT("C#Q04_ArnimAndWyrm","GLOBAL",2)
Global("C#Q04_ParentsCreationBefore","GLOBAL",0)
THEN
RESPONSE #100
SetGlobal("C#Q04_ParentsCreationBefore","GLOBAL",1)
CreateCreature("C#Q04003",[548.244],0) // Lady von Undenzieht
CreateCreature("C#Q04004",[547.285],0) // Lord von Undenzieht
END
IF
Dead("C#Q04001")
THEN
RESPONSE #100
ActionOverride("C#Q04003",EscapeArea())
ActionOverride("C#Q04004",EscapeArea())
END
IF
Delay(2)
ActionListEmpty()
THEN
RESPONSE #100
SetGlobal("Z!EmulAreaCheck","GLOBAL",4801)
SetGlobal("Z!EmulAreaType","GLOBAL",0)
SetGlobal("Z!EmulAreaOutdoor","GLOBAL",0)
SetGlobal("Z!EmulAreaCity","GLOBAL",0)
SetGlobal("Z!EmulAreaForest","GLOBAL",0)
SetGlobal("Z!EmulAreaDungeon","GLOBAL",0)
SetGlobalTimer("Z!EmulAreaNotMaster","GLOBAL",4)
END
[EDIT]
Generalnie uporałem się z tym, nie grzebałem w skryptach tylko po prostu zrobiłem myk jaki robiłem w BG 2 czyli władowałem się w edycję samej rozmowy i tam zmieniłem jedną zmienną:
Kod:
CONCHO.DLG
W STATE 5 zmieniłem przy tym dialogu #responses z 1 czyli ta która kończyła tylko rozmowę na 4 czyli nawet w tym dialogu że jest zmęczony itp mogę go przyłączyć do party.
Trudno wyszukać. Mam pytanie - gdzie jest drow kapłan/łowca? Podchodziłem kilka razy do WoBG, ale go nie znalazłem. Chcę zagrać woj/mag/kap + Skeezer no i ten elf.
_________________ years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor
Żeby go przyłączyć trzeba mieć odpalone zadnie ze znalezieniem syna burmistrza Nashkel. Ciąg zadaniowy moda doprowadzi w pewnym momencie do tego. To już będzie i po polowaniu na banshe w i po zabiciu smoka ale przed wizytą w "Podmroku".
Elf stoi sobie na tym trakcie na północ od Nashkel.
Ale, z tego co wiem, pozostaje z nami tylko na jakiś czas- albo do zakończenia zadania z synkiem albo do końca rozdziału (zależy, co pierwsze). Tak więc specjalne bym na niego nie liczył.
Dzięki. Czyli zostaje albo Quayle (wcześniej na krótko Yeslick), albo Coran. Bo chodzi o to, by mieć jak najmniej osób, ale też nie solo. Coran też na krótko, bo ja uważam, że jeden złodziej (i to dwu- wieloklas) to aż nadto nawet dla drużyny 6cio osobowej. Są jeszcze jacyś fajni dwuklasowcy?
_________________ years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor
Witam.
"Spotkasz tam też Ferthgila Zabójcę Trolli (1), który po walce zechce się do Ciebie przyłączyć, powie Ci też, że bratanek Otha zginął, ma w ekwipunku jego młot, który służy jako dowód, trzeba go więc przyłączyć, przynajmniej na chwilę, aby zabrać młot."
Otóż nie przyłączyłem Ferthgila po młot i zabrnąłem daleko do przodu, nie chcę mi się wczytywać starego sejwa po młot, czy ktoś wie jak przyzwać konsolą ten młot? I czy takie przyzwanie zadziała i nie zbuguje gry w jakiś sposób.
Aaa więc tu lezy wampir pogrzebany, ja tez bo nie wziąłem do teamu, bo w trakcie walki mi się chciał wbić do ekipy, tezżo kod mlotka poproszę:)
Spróbuje poszukać go nearinfinity, jak coś to dam ci znać:)
EDIT:
Mamy młotek! DSHAMM01
Itemy z Dark Side są poprzedzone literami DS, Northern Tales NT:)
W Lesie umarłych jest grobowiec z Strażnikiem Katakumb (9000 PD), 3x Rycerzami z Grobowca jak mam ich ubić? Jakieś porady, szukałem ich statystyk ale nie mogę znaleźć.
Edit
Dobra już sobie poradziłem, ale jestem ciekaw jakie statystyki mają Ci rycerze, bo to lekkie przegięcie było ;p
Potrzebuję pomocy w strategii na Drow Warrior i Drow Elite, bo występują razem z Duergarowymi Wojownikami, czy jak to się tam pisze i Drowny są nieporównywalnie trudniejsi, do ubicia, ciężko ich trafić itp (a gram dwoma magami)
Zadanie z bratankiem Otha? Ekipa w jednej z ostatnich lokacji, która wygląda jak komnata Davaeorna? Z tą różnicą, że jest Shar Nadal, Mortius, Grog, yyy, więcej grzechów nie pamiętam. Działasz podobnie jak w Kniei Otulisko.
Niewidzialność 3 metry przed wejściem, rozbrojenie pułapek, zwiad. Są dwie pułapki, które spawnują dodatkowych drowów - podobnie jak u Davaerona Horrory bitewne. Ponadto jest nierozbrajalna pułapka, chyba z Pajęczyną lub Strzałkami.
Co do zwykłych drowów wojowników i elit - olej ich, bo się będą spawnować w nieskończoność. I chyba jakieś kapłanki też ;-]. Jak do nich nie podejdziesz, to będą atakować z dystansu zwykłymi pociskami, więc Ochrona przed zwykłymi pociskami pomoże albo coś przeciwko niemagicznym broniom. Gdzieś tam w modzie można znaleźć jakiś kijek i pierścień. Skup się na imiennych. Nie można tych zwykłych jednak lekceważyć, bo ich bełty powodują zatrucie i utratę przytomności.
To są drowy, więc są odporni na magię, tak gdzieś 50% co najmniej. Większość czarów ofensywnych jest niezbyt użyteczna. Radziłbym iść w przywołańce i dopalacze/ochrony jak Armia, Przyspieszenie plus czary kapłańskie z Ochroną przed strachem na czele.
Mortius nosi Szatę Dh'arlo'mea, więc ma dodatkowe 25% odporności na magię (w sumie jest chyba człowiekiem), jest odporny na czary poziomów 1-3 i niemagiczne bronie. Imienne drowy jak Shar Nadal mają podwyższoną odporność na magię, tak do 70% chyba.
Generalnie ta walka może być albo szybko rozstrzygnięta, albo - lepiej żeby tak nie było - nie. Trzeba bardzo uważać, bo to zamknięte pomieszczenie z tłumem i kontrolować używanie przedmiotów/czarów w każdej rundzie. Dobrze, żeby każdy miał jakąś niewidzialność, na wypadek gdyby się znalazł w kryzysowej sytuacji. I absolutnie, ale to absolutnie obowiązkowo trzeba uważać na Rozproszenie/Usunięcie magii.
Opcjonalnie sposób z cyklu "Ja mam swoje chamskie metody i jak pan widzi skuteczne". Niewidzialność 3 metry, rozbrojenie pułapek i aplikowanie Zabójczych chmur zza pola widzenia. Jak ich nie zabije, to ich zmiękczy. Możliwe, że może są jakieś czary, które ignorują odporność na magię, np. Ogień słońca.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum