Poprzedni temat «» Następny temat
NTotSC - pytania i porady
Autor Wiadomość
greegarak 
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=7680

Wiek: 40
Posty: 731
Podziękowania: 83/73
Skąd: CK-FAInn=200km
Wysłany: 2015-07-27, 21:10   

Dawaj takie kody w spoiler, bo niepotrzebnie zajmuje wiele miejsca. Czy tych linijek z .bcs jest tylko tyle? Wrzuć jeszcze .bcs lokacji (żeby sprawdzić jaka to lokacja to chyba L się wciska podczas gry).
NIe wiem która zmiena odpowiada za zmianę dialogu, ale możesz pobróbować z poziomu gry, zanim zaczniesz zmieniać w NI.
Możesz w grze napisać CLUAConsole:SetGlobal("Z!ChangeAIafterRest","GLOBAL",1)
CLUAConsole:SetGlobal("Z!SetSplEXPparsing","GLOBAL",0)

Wrzuć też .bcs Z!EXP228.
Ostatnio zmieniony przez greegarak 2015-07-27, 21:23, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Restier 

Wiek: 35
Posty: 7
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2015-07-27, 21:22   

CONCHO.BCS
Kod:
IF
    GlobalGT("Z!ChangeAIafterRest","LOCALS",0)
    Global("Z!SetSplEXPparsing","GLOBAL",0)
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("Z!SetSplEXPparsing","GLOBAL",1)
        ChangeAIScript("Z!EXP228",OVERRIDE)
END

IF
    Global("DragonDead","GLOBAL",1)
    !InParty(Myself)
THEN
    RESPONSE #100
        DestroySelf()
END

IF
    !InParty(Myself)
    AttackedBy([GOODCUTOFF],DEFAULT)
    Allegiance(Myself,NEUTRAL)
THEN
    RESPONSE #100
        EscapeArea()
END

IF
    Global("Z!EnemyAlreadySeen","LOCALS",0)
    InParty(Myself)
    See([ENEMY])
    ActionListEmpty()
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("Z!EnemyAlreadySeen","LOCALS",1)
END

IF
    Global("Z!EnemyAlreadySeen","LOCALS",0)
    InParty(Myself)
    Died([ENEMY])
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("Z!EnemyAlreadySeen","LOCALS",1)
END

IF
    Global("Z!EnemyAlreadySeen","LOCALS",1)
    InParty(Myself)
    !See([ENEMY])
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("Z!EnemyAlreadySeen","LOCALS",0)
        SetGlobalTimer("Z!EnemySeenPeriod30","GLOBAL",30)
        SetGlobalTimer("Z!EnemySeenPeriod60","GLOBAL",60)
        SetGlobalTimer("Z!EnemySeenPeriod150","GLOBAL",150)
        SetGlobalTimer("Z!EnemySeenPeriod900","GLOBAL",900)
        SetGlobalTimer("Z!EnemySeenPeriod7200","GLOBAL",ONE_DAY)
END

AR4801.BCS
Kod:
IF
    Global("ViconiaRomans","GLOBAL",0)
    GlobalGT("ViconiaSympathy","GLOBAL",15)
THEN
    RESPONSE #100
        Wait(10)
        SetGlobal("ViconiaRomans","GLOBAL",1)
END

IF
    GlobalGT("Chapter","GLOBAL",4)
    Global("FindRelic","GLOBAL",1)
    Global("JeremySpawn","GLOBAL",0)
    !Exists("Jeremy")
    !Dead("Jeremy")
THEN
    RESPONSE #100
        CreateCreature("JEREMY",[406.414],0) // Jeremi
        SetGlobal("JeremySpawn","GLOBAL",1)
END

IF
    Global("C#Q04_ArnimAndWyrm","GLOBAL",5)
    Global("C#Q04_ParentsCreationBefore","GLOBAL",1)
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("C#Q04_ParentsCreationBefore","GLOBAL",2)
        ActionOverride("C#Q04003",EscapeArea())
        ActionOverride("C#Q04004",EscapeArea())
END

IF
    Global("C#Q04_ArnimAndWyrm","GLOBAL",5)
    GlobalTimerExpired("C#Q04_ReturnTimer","GLOBAL")
    Global("C#Q04_StartTimer","GLOBAL",1)
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("C#Q04_StartTimer","GLOBAL",2)
        ActionOverride("C#Q04003",EscapeArea())
        ActionOverride("C#Q04001",EscapeArea())
END

IF
    Global("C#Q04_ArnimAndWyrm","GLOBAL",5)
    Global("C#Q03_NashkellMonster","GLOBAL",0)
    Global("C#Q04_InsideCreationAfter","GLOBAL",0)
    Global("C#Q04_ParentsCreationBefore","GLOBAL",2)
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("C#Q04_InsideCreationAfter","GLOBAL",1)
        CreateCreature("C#Q04003",[548.244],0) // Lady von Undenzieht
        CreateCreature("C#Q04001",[547.285],0) // Arnim
END

IF
    GlobalGT("C#Q04_ArnimAndWyrm","GLOBAL",0)
    GlobalLT("C#Q04_ArnimAndWyrm","GLOBAL",5)
    Global("C#Q04_ParentsCreationBefore","GLOBAL",1)
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("C#Q04_ParentsCreationBefore","GLOBAL",2)
        ActionOverride("C#Q04003",EscapeArea())
        ActionOverride("C#Q04004",EscapeArea())
END

IF
    GlobalLT("C#Q04_ArnimAndWyrm","GLOBAL",2)
    Global("C#Q04_ParentsCreationBefore","GLOBAL",0)
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("C#Q04_ParentsCreationBefore","GLOBAL",1)
        CreateCreature("C#Q04003",[548.244],0) // Lady von Undenzieht
        CreateCreature("C#Q04004",[547.285],0) // Lord von Undenzieht
END

IF
    Dead("C#Q04001")
THEN
    RESPONSE #100
        ActionOverride("C#Q04003",EscapeArea())
        ActionOverride("C#Q04004",EscapeArea())
END

IF
    Delay(2)
    ActionListEmpty()
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("Z!EmulAreaCheck","GLOBAL",4801)
        SetGlobal("Z!EmulAreaType","GLOBAL",0)
        SetGlobal("Z!EmulAreaOutdoor","GLOBAL",0)
        SetGlobal("Z!EmulAreaCity","GLOBAL",0)
        SetGlobal("Z!EmulAreaForest","GLOBAL",0)
        SetGlobal("Z!EmulAreaDungeon","GLOBAL",0)
        SetGlobalTimer("Z!EmulAreaNotMaster","GLOBAL",4)
END



[EDIT]

Generalnie uporałem się z tym, nie grzebałem w skryptach tylko po prostu zrobiłem myk jaki robiłem w BG 2 czyli władowałem się w edycję samej rozmowy i tam zmieniłem jedną zmienną:
Kod:
CONCHO.DLG
W STATE 5 zmieniłem przy tym dialogu #responses z 1 czyli ta która kończyła tylko rozmowę na 4 czyli nawet w tym dialogu że jest zmęczony itp mogę go przyłączyć do party.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 36
Posty: 1341
Podziękowania: 51/108
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-12-18, 13:21   

Trudno wyszukać. Mam pytanie - gdzie jest drow kapłan/łowca? Podchodziłem kilka razy do WoBG, ale go nie znalazłem. Chcę zagrać woj/mag/kap + Skeezer no i ten elf.
_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor

https://forum.polter.pl/swiat-valees-rdzen-swiata-rasy-vt76172.html <- autorskie uniwersum
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kliwer 


Wiek: 35
Posty: 1495
Podziękowania: 165/262
Wysłany: 2015-12-18, 13:40   

Cytat:
gdzie jest drow kapłan/łowca?


To nie drow. To elf po prostu.

Żeby go przyłączyć trzeba mieć odpalone zadnie ze znalezieniem syna burmistrza Nashkel. Ciąg zadaniowy moda doprowadzi w pewnym momencie do tego. To już będzie i po polowaniu na banshe w i po zabiciu smoka ale przed wizytą w "Podmroku".

Elf stoi sobie na tym trakcie na północ od Nashkel.

Ale, z tego co wiem, pozostaje z nami tylko na jakiś czas- albo do zakończenia zadania z synkiem albo do końca rozdziału (zależy, co pierwsze). Tak więc specjalne bym na niego nie liczył.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 36
Posty: 1341
Podziękowania: 51/108
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-12-18, 19:18   

Dzięki. Czyli zostaje albo Quayle (wcześniej na krótko Yeslick), albo Coran. Bo chodzi o to, by mieć jak najmniej osób, ale też nie solo. Coran też na krótko, bo ja uważam, że jeden złodziej (i to dwu- wieloklas) to aż nadto nawet dla drużyny 6cio osobowej. Są jeszcze jacyś fajni dwuklasowcy?
_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor

https://forum.polter.pl/swiat-valees-rdzen-swiata-rasy-vt76172.html <- autorskie uniwersum
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Rutger

Posty: 210
Podziękował 37 razy
Wysłany: 2018-10-28, 14:29   

Witam.
"Spotkasz tam też Ferthgila Zabójcę Trolli (1), który po walce zechce się do Ciebie przyłączyć, powie Ci też, że bratanek Otha zginął, ma w ekwipunku jego młot, który służy jako dowód, trzeba go więc przyłączyć, przynajmniej na chwilę, aby zabrać młot."

Otóż nie przyłączyłem Ferthgila po młot i zabrnąłem daleko do przodu, nie chcę mi się wczytywać starego sejwa po młot, czy ktoś wie jak przyzwać konsolą ten młot? I czy takie przyzwanie zadziała i nie zbuguje gry w jakiś sposób.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 43
Posty: 1157
Podziękowania: 30/61
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2018-10-28, 14:48   

Aaa więc tu lezy wampir pogrzebany, ja tez bo nie wziąłem do teamu, bo w trakcie walki mi się chciał wbić do ekipy, tezżo kod mlotka poproszę:)
Spróbuje poszukać go nearinfinity, jak coś to dam ci znać:)


EDIT:

Mamy młotek! DSHAMM01
Itemy z Dark Side są poprzedzone literami DS, Northern Tales NT:)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Rutger

Posty: 210
Podziękował 37 razy
Wysłany: 2018-10-28, 15:12   

Cieszę się, że mój post Tobie też pomógł!

Możesz podać full komendę?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 43
Posty: 1157
Podziękowania: 30/61
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2018-10-28, 15:17   

C:CreateItem("DSHAMM01")
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Rutger

Posty: 210
Podziękował 37 razy
Wysłany: 2018-10-28, 15:19   

Dzięki, oby to był napewno ten młot :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 43
Posty: 1157
Podziękowania: 30/61
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2018-10-28, 15:40   

Jest, ale nie łudź się nagroda za finał to łupy od Shar Nadala, Otho nic Ci nie da^^
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Named 

Posty: 82
Podziękował 34 razy
Wysłany: 2020-10-06, 21:59   

W Lesie umarłych jest grobowiec z Strażnikiem Katakumb (9000 PD), 3x Rycerzami z Grobowca jak mam ich ubić? Jakieś porady, szukałem ich statystyk ale nie mogę znaleźć. :cry:
Edit
Dobra już sobie poradziłem, ale jestem ciekaw jakie statystyki mają Ci rycerze, bo to lekkie przegięcie było ;p
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 44
Posty: 1411
Podziękowania: 95/2
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2020-10-07, 04:26   

To niewłaściwy temat. Niech ktoś go przeniesie tutaj.

EDIT: Done - M

Rycerze mają 150 PŻ + premia za kondycję (19 pkt), TraK0 1, KP: -5 + premia za zręczność (14 pkt), -2 przeciwko pociskom, Siła 22, odporność na magię 35, pociski 80, rzuty obronne 3 (śmierć), 5 (różdżki), 4 (polimorfia), 5 (zionięcia), 4 (czary), odporności nieumarłego, walczą płomiennym ostrzem (niemagicznym).
Strażnik ma bazowo 350 PŻ i takie same statystki jak rycerze + premia za tarczę. Walczy magicznym toporem +2.

Żadne przegięcie, Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy nie są dla leszczy tudzież noobów.

EDIT: Tzn nie są dla zbyt słabych postaci gracza, a nie dla zbyt słabych graczy. Z całą pewnością nie chciałeś nikogo urazić, prawda? ;)- M
_________________
Baldurs Gate - youtube | Children Of Bhaal - youtube | Twitch
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2020-10-07, 19:48, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Named
Named 

Posty: 82
Podziękował 34 razy
Wysłany: 2020-10-12, 17:20   

Potrzebuję pomocy w strategii na Drow Warrior i Drow Elite, bo występują razem z Duergarowymi Wojownikami, czy jak to się tam pisze i Drowny są nieporównywalnie trudniejsi, do ubicia, ciężko ich trafić itp (a gram dwoma magami)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 44
Posty: 1411
Podziękowania: 95/2
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2020-10-14, 11:58   

Zadanie z bratankiem Otha? Ekipa w jednej z ostatnich lokacji, która wygląda jak komnata Davaeorna? Z tą różnicą, że jest Shar Nadal, Mortius, Grog, yyy, więcej grzechów nie pamiętam. Działasz podobnie jak w Kniei Otulisko.
Niewidzialność 3 metry przed wejściem, rozbrojenie pułapek, zwiad. Są dwie pułapki, które spawnują dodatkowych drowów - podobnie jak u Davaerona Horrory bitewne. Ponadto jest nierozbrajalna pułapka, chyba z Pajęczyną lub Strzałkami.
Co do zwykłych drowów wojowników i elit - olej ich, bo się będą spawnować w nieskończoność. I chyba jakieś kapłanki też ;-]. Jak do nich nie podejdziesz, to będą atakować z dystansu zwykłymi pociskami, więc Ochrona przed zwykłymi pociskami pomoże albo coś przeciwko niemagicznym broniom. Gdzieś tam w modzie można znaleźć jakiś kijek i pierścień. Skup się na imiennych. Nie można tych zwykłych jednak lekceważyć, bo ich bełty powodują zatrucie i utratę przytomności.
To są drowy, więc są odporni na magię, tak gdzieś 50% co najmniej. Większość czarów ofensywnych jest niezbyt użyteczna. Radziłbym iść w przywołańce i dopalacze/ochrony jak Armia, Przyspieszenie plus czary kapłańskie z Ochroną przed strachem na czele.
Mortius nosi Szatę Dh'arlo'mea, więc ma dodatkowe 25% odporności na magię (w sumie jest chyba człowiekiem), jest odporny na czary poziomów 1-3 i niemagiczne bronie. Imienne drowy jak Shar Nadal mają podwyższoną odporność na magię, tak do 70% chyba.
Generalnie ta walka może być albo szybko rozstrzygnięta, albo - lepiej żeby tak nie było - nie. Trzeba bardzo uważać, bo to zamknięte pomieszczenie z tłumem i kontrolować używanie przedmiotów/czarów w każdej rundzie. Dobrze, żeby każdy miał jakąś niewidzialność, na wypadek gdyby się znalazł w kryzysowej sytuacji. I absolutnie, ale to absolutnie obowiązkowo trzeba uważać na Rozproszenie/Usunięcie magii.

Opcjonalnie sposób z cyklu "Ja mam swoje chamskie metody i jak pan widzi skuteczne". Niewidzialność 3 metry, rozbrojenie pułapek i aplikowanie Zabójczych chmur zza pola widzenia. Jak ich nie zabije, to ich zmiękczy. Możliwe, że może są jakieś czary, które ignorują odporność na magię, np. Ogień słońca.
_________________
Baldurs Gate - youtube | Children Of Bhaal - youtube | Twitch
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Named
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group