Hmm, a przypadkiem ten klucz nie jest w innej jaskini? Tej nieco na lewo-góro od posągu ?
//EDIT
Jako, że akurat mam ID 1 to sprawdziłem sejwa. Musisz pójść do tej jaskini na lewo-góro od posągu i tam wziąć klucz ze statuetki. Wszystko działa :)
_________________ [Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Czy da się w ID 1 przywołać ludka za pomocą konsoli tak jak w BG 2? Bo z tego co szukałem na necie to mam wrażenie, że nie. Jakimś cudem zniknął mi kupiec z moda.
_________________ http://cob-bg.pl MapazProfilu lub częściowo z link nie wyjaśnia: 8h z "PPD" do Cloakwood a 12 powrót,16h z "PPD" do Pelvel a 20 powrót, 8h od Zbójów do Pelvel a 12 powrót, 8h od Mutamina do Durlag a 16 powrót,
krócej idzie się z Gulyki do Durlag,niż z mostu Fire,czy z kopalni jest pżejście Wyrm's Xing? Ta mapa sugeruje trakt;Inne rozbieżności czasowe w 2-ie strony do przyjęcia np:strome zbocza u LonelyPeak,wolno się z schodzi,wolniej niż gdy się wchodzi
Więc tak: po pierwsze zakładam, że sajok mylnie napisał posta w temacie o IWD2 - więc jakby jakiś miły moderator mógł przenieść :)
Przeniesione. – Ril
@greegarak - tyle że w linku, który podałeś, nie ma kodu "CreateCreature"... i jakoś na innych stronach z kodami do jedynki też go nie znajduję. Nie mam pewności, czy to tylko przeoczenie, czy faktycznie on tam nie działa. Tak czy siak nie zaszkodzi spróbować, tylko trzeba pamiętać, że kody tylko przy zainstalowanej samej podstawce zaczynają się od CHEATERSDOPROSPER (jak w linku od Ciebie), natomiast przy zainstalowanym też HoW-ie należy je zaczynać od GETYOURCHEATON. Sam pamiętam, jak się wkurzałem, że żadne kody mi nie działają, a dopiero potem doczytałem, jak to jest ;)
No ale jeśli CreateCreature nie zadziała z żadnym z tych prefiksów, to chyba pozostaje tylko edytowanie save'a...
_________________ If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element
Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu
Oczywiście chodzi o ID1
Niestety faktycznie ta komenda nie działa - jak zresztą przewidywałem. Zatem pobawię się w edycję sejwu. W każdym razie dzięki za pomoc.
Nigdzie nie mogę znaleźć tej informacji. Otóż Druid co jakiś czas otrzymuje zdolność do przemiany w jakieś stworzenie.
Ale jakie statystyki mają te stworzenia? Czy warto w ogóle zawracać sobie nimi głowę? Bo kompletnie nie wiem jak zbudować Druida - ile Siły czy Zręczności. Raczej nie powalczy z przodu, ale można któraś forma ma wyższą Siłę i lepiej walczy?
EDIT: Póki co dałem mu niską Siłę, bo widzę go jako procarza i czarownika. Ale fajnie byłoby powalczyć od czasu do czasu, albo jak mu się zaklęcia skończą.
5th level: May shapeshift into a winter wolf once per day.
7th level: May shapeshift into a boring beetle once per day.
9th level: Becomes immune to poison. May shapeshift into a polar bear once per day.
11th level: May shapeshift into a fire elemental once per day.
13th level: May shapeshift into an earth elemental once per day.
15th level: Gains the Timeless Body ability, becoming immune to fatigue. May shapeshift into a water elemental once per day.
Nie mam zainstalowanego IWD, ale mogę obejrzeć te istoty za pomocą Shadow Keepera w WoBG. Może analogicznie (i bardziej wiarygodnie) będzie zbadać je Dale Keeperemdo pobrania stąd.
Albo po prostu stworzyć testowego druida, dopisać mu kodem doświadczenie i "na żywo" sprawdzić te wszystkie przemiany.
Może się komuś przyda ;] Dotyczy wersji klasycznej z dodatkami (HoW, ToL), NIE wersji EE, ale zakładam, że raczej tego nie zmieniono. Każda przemiana leczy 12 PŻ, a postaci walczą niemagicznymi broniami. Jakieś zastosowanie mają, ale nie polegałbym za bardzo. Leczenie i zmiany kondycji są przydatne. W przypadku walki jest problem, bo trzeba praktycznie stykać się z przeciwnikami, a skrypt w IWD powoduje, że przeciwnicy atakują najbliższe postaci, wiec sprowadzone "jelenie" nie zawsze spełniają swoją rolę. Odporności - poza żywiołakiem ognia - nie są pełne, co jest problematyczne, ale się kumulują z czarami, przedmiotami, miksturami. Ponadto żywiołaki są odporne na broni do +1 (powinny być).
Problem z druidem jest taki, że między 14 a 15 poziomem potrzebuje 2 razy tyle doświadczenia ze względu na przeskok z 1,5 mln pkt na 3 mln. Rozważałbym dwu- lub wieloklasowca. Czary są fajne i skuteczne, ale działają inaczej niż w BG. EE to chyba zmienia i zmasakrowało ten system w IWD.
Winter wolf
Siła 18, Zręczność 12, KP2, 3 ataki, 75% odporności na chłód, -25 na ogień, walczy 1k6 sieczne.
Polar bear
Siła 18/00, Kondycja 19, KP4, 4 ataki, 75% odporności na chłód, -25 na ogień. 1k12 sieczne.
Fire elemental
Siła 19, Zręczność 9, kondycja 19, KP2, 2 ataki, 15% odporności na obrażenia, kwas i elektryczność, 100 na ogień, -50 na chłód, 1k8 obuchowe, +1k4 od ognia rzut przeciwko zionięciom -2 neguje.
Water elemental
Siła 18, Zręczność 14, Kondycja 18, KP-2, 2 ataki, 75 odporności na obrażenia i kwas, -25 na chłód, -75 na elektryczność, 4k8 obuchowe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum