Poprzedni temat «» Następny temat
[IwD I] Pytania i porady dla początkujących i wyjadaczy
Autor Wiadomość
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 30
Posty: 699
Podziękowania: 60/107
Wysłany: 2014-06-22, 20:28   

Hmm, a przypadkiem ten klucz nie jest w innej jaskini? Tej nieco na lewo-góro od posągu ?

//EDIT
Jako, że akurat mam ID 1 to sprawdziłem sejwa. Musisz pójść do tej jaskini na lewo-góro od posągu i tam wziąć klucz ze statuetki. Wszystko działa :)
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
AL|EN
AL|EN 


Wiek: 43
Posty: 369
Podziękowania: 19/90
Wysłany: 2014-06-22, 21:16   

Rzeczywiście, ślepy byłem bo mam włączone CTRL+4.
_________________
If you wanna make enemies try to change something...

Big World Setup - instalator modów
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
sajok 
Przyjaciel Klanu

Wiek: 52
Posty: 372
Podziękowania: 37/116
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-04-17, 10:40   

Czy da się w ID 1 przywołać ludka za pomocą konsoli tak jak w BG 2? Bo z tego co szukałem na necie to mam wrażenie, że nie. Jakimś cudem zniknął mi kupiec z moda.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=7680

Wiek: 41
Posty: 738
Podziękowania: 85/73
Skąd: CK-FAInn=200km
Wysłany: 2016-04-17, 11:46   

Konsola ma te same opcji, inaczej się ją włącza - http://www.gamefaqs.com/p...ind-dale/cheats
Można jeszcze sprowadzić kupca edytując sejwa dzięki Near Infinity.
_________________
http://cob-bg.pl MapazProfilu lub częściowo z link nie wyjaśnia: 8h z "PPD" do Cloakwood a 12 powrót,16h z "PPD" do Pelvel a 20 powrót, 8h od Zbójów do Pelvel a 12 powrót, 8h od Mutamina do Durlag a 16 powrót,
krócej idzie się z Gulyki do Durlag,niż z mostu Fire,czy z kopalni jest pżejście Wyrm's Xing? Ta mapa sugeruje trakt;Inne rozbieżności czasowe w 2-ie strony do przyjęcia np:strome zbocza u LonelyPeak,wolno się z schodzi,wolniej niż gdy się wchodzi
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
sajok
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 694
Podziękowania: 125/84
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2016-04-17, 12:00   

Więc tak: po pierwsze zakładam, że sajok mylnie napisał posta w temacie o IWD2 - więc jakby jakiś miły moderator mógł przenieść :)

Przeniesione. – Ril

@greegarak - tyle że w linku, który podałeś, nie ma kodu "CreateCreature"... i jakoś na innych stronach z kodami do jedynki też go nie znajduję. Nie mam pewności, czy to tylko przeoczenie, czy faktycznie on tam nie działa. Tak czy siak nie zaszkodzi spróbować, tylko trzeba pamiętać, że kody tylko przy zainstalowanej samej podstawce zaczynają się od CHEATERSDOPROSPER (jak w linku od Ciebie), natomiast przy zainstalowanym też HoW-ie należy je zaczynać od GETYOURCHEATON. Sam pamiętam, jak się wkurzałem, że żadne kody mi nie działają, a dopiero potem doczytałem, jak to jest ;)

No ale jeśli CreateCreature nie zadziała z żadnym z tych prefiksów, to chyba pozostaje tylko edytowanie save'a...
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Ostatnio zmieniony przez Ril 2021-10-01, 20:55, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
sajok
sajok 
Przyjaciel Klanu

Wiek: 52
Posty: 372
Podziękowania: 37/116
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-04-17, 12:14   

Oczywiście chodzi o ID1 :smile:
Niestety faktycznie ta komenda nie działa - jak zresztą przewidywałem. Zatem pobawię się w edycję sejwu. W każdym razie dzięki za pomoc.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cecylio 


Wiek: 34
Posty: 273
Podziękowania: 11/41
Wysłany: 2019-04-27, 15:27   

Nigdzie nie mogę znaleźć tej informacji. Otóż Druid co jakiś czas otrzymuje zdolność do przemiany w jakieś stworzenie.

Ale jakie statystyki mają te stworzenia? Czy warto w ogóle zawracać sobie nimi głowę? Bo kompletnie nie wiem jak zbudować Druida - ile Siły czy Zręczności. Raczej nie powalczy z przodu, ale można któraś forma ma wyższą Siłę i lepiej walczy?

EDIT: Póki co dałem mu niską Siłę, bo widzę go jako procarza i czarownika. Ale fajnie byłoby powalczyć od czasu do czasu, albo jak mu się zaklęcia skończą.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 51
Posty: 907
Podziękowania: 239/205
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-04-27, 16:26   

Cecylio napisał/a:
Ale jakie statystyki mają te stworzenia? Czy warto w ogóle zawracać sobie nimi głowę?

Całkiem prawdopodobne, że mają takie same charakterystyki, jak te z Baldur's Gate. (Rozwój postaci i opis zdolności)
_________________
Slainte mhath!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Cecylio 


Wiek: 34
Posty: 273
Podziękowania: 11/41
Wysłany: 2019-04-27, 16:52   

@memory, niestety to nie to. W Icewind Dale czysty Druid ma dodatkowe przemiany. Cytując (niestety po angielsku) https://icewinddale.fandom.com/wiki/Druid

Cytat:
5th level: May shapeshift into a winter wolf once per day.
7th level: May shapeshift into a boring beetle once per day.
9th level: Becomes immune to poison. May shapeshift into a polar bear once per day.
11th level: May shapeshift into a fire elemental once per day.
13th level: May shapeshift into an earth elemental once per day.
15th level: Gains the Timeless Body ability, becoming immune to fatigue. May shapeshift into a water elemental once per day.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 51
Posty: 907
Podziękowania: 239/205
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-04-27, 19:14   

Nie mam zainstalowanego IWD, ale mogę obejrzeć te istoty za pomocą Shadow Keepera w WoBG. Może analogicznie (i bardziej wiarygodnie) będzie zbadać je Dale Keeperem do pobrania stąd.
Albo po prostu stworzyć testowego druida, dopisać mu kodem doświadczenie i "na żywo" sprawdzić te wszystkie przemiany.

Kody do IWD
_________________
Slainte mhath!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Cecylio
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 45
Posty: 1411
Podziękowania: 95/2
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2019-08-25, 16:55   

Może się komuś przyda ;] Dotyczy wersji klasycznej z dodatkami (HoW, ToL), NIE wersji EE, ale zakładam, że raczej tego nie zmieniono. Każda przemiana leczy 12 PŻ, a postaci walczą niemagicznymi broniami. Jakieś zastosowanie mają, ale nie polegałbym za bardzo. Leczenie i zmiany kondycji są przydatne. W przypadku walki jest problem, bo trzeba praktycznie stykać się z przeciwnikami, a skrypt w IWD powoduje, że przeciwnicy atakują najbliższe postaci, wiec sprowadzone "jelenie" nie zawsze spełniają swoją rolę. Odporności - poza żywiołakiem ognia - nie są pełne, co jest problematyczne, ale się kumulują z czarami, przedmiotami, miksturami. Ponadto żywiołaki są odporne na broni do +1 (powinny być).
Problem z druidem jest taki, że między 14 a 15 poziomem potrzebuje 2 razy tyle doświadczenia ze względu na przeskok z 1,5 mln pkt na 3 mln. Rozważałbym dwu- lub wieloklasowca. Czary są fajne i skuteczne, ale działają inaczej niż w BG. EE to chyba zmienia i zmasakrowało ten system w IWD.

Winter wolf
Siła 18, Zręczność 12, KP2, 3 ataki, 75% odporności na chłód, -25 na ogień, walczy 1k6 sieczne.

Beetle
Siła 18/51, Zręczność 7, KP:-2, 2 ataki, 50% odporności na kłute, sieczne, pociski, 5k4 sieczne.

Polar bear
Siła 18/00, Kondycja 19, KP4, 4 ataki, 75% odporności na chłód, -25 na ogień. 1k12 sieczne.

Fire elemental
Siła 19, Zręczność 9, kondycja 19, KP2, 2 ataki, 15% odporności na obrażenia, kwas i elektryczność, 100 na ogień, -50 na chłód, 1k8 obuchowe, +1k4 od ognia rzut przeciwko zionięciom -2 neguje.

Earth elemental
Siła 25, Zręczność 5, Kondycja 19, KP2, 2 ataki, -50 obuchowe, 50 kłute i sieczne, 75 pociski, chłód i ogień 25, 4k8 obuchowe.

Water elemental
Siła 18, Zręczność 14, Kondycja 18, KP-2, 2 ataki, 75 odporności na obrażenia i kwas, -25 na chłód, -75 na elektryczność, 4k8 obuchowe.
_________________
Baldurs Gate - youtube | Children Of Bhaal - youtube | Twitch
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group