Dzień dobry. Z góry przepraszam za zadręczanie pytaniami autorów tej wspaniałej, ogólnodostępnej w przyszłości, modyfikacji (nazywającej się Dni V). Niemniej oto jest moje pytanie:
Jak miewają się prace nad modyfikacją tworzoną pod tytułem Dni V?
Pozdrawiam, ofiarowuję moje słowa powodzenia autorom tej ogólnodostępnej w przyszłości modyfikacji (Dni V).
_________________ Zastrzegam sobie prawo do zmiany własnych poglądów w dowolnym czasie. Z tego względu przysługuje mi prawo do ignorowania opinii budowanych na podstawie prezentowanych przeze mnie w przeszłości poglądów. Ponadto, od tych błędnych wyobrażeń podawanych do publicznej wiadomości mogę się odwoływać.
Witaj. Nie musisz przepraszać - z przyjemnością odpowiem na zadane pytania, których bynajmniej nie uważam za zadręczanie - przeciwnie, motywuje nas to do dalszej pracy nad modem, i to bardzo. ;)
Prawdę mówiąc, z racji rozpoczęcia przeze mnie i Kirarę kolejnego roku studiów (dość ciężkiego, mamy całą masę zajęć) prace nad Dniami nieco zwolniły. Od ostatniej zapowiedzi dokonał się jednak spory postęp - ukończona została pierwsza z dwóch ścieżek epilogu modu. Obecnie jestem w trakcie rozpisywania drugiej drogi - jest ona w pewnej części podobna do pierwszej, lecz zakończenie okazuje się zgoła odmienne. Spodziewajcie się sporej ilości walk.
Mam nadzieję że mimo obowiązków dość szybko uporamy się z dialogami i kwestiami graficznymi, by móc się zająć stworzeniem skryptów gry oraz najrozmaitszych plików pomocniczych. Jakby nie patrzeć, również chcemy wydać ten mod. ;>
Gdy tylko ukończę dialogi alternatywnej ścieżki epilogu, ujawnię znacznie więcej informacji o (kompletnej już wtedy) fabule Dni - jakby nie patrzeć, obecnie wiadomo na ten temat relatywnie mało.
Prace nad ugrywalnianiem stworzonej zawartości modu cały czas postępują - napisane zostały już prawie wszystkie skrypty elfiego miasta.
W międzyczasie pojawiło się kilka cieszących oko poprawek grafik obszarów - jedną z bardziej zauważalnych nowości są światła bijące z wnętrz domów w nocy.
Obszar polany przed Domem Rodu również został uatrakcyjniony - pojawiły się pochodnie rozświetlające noc dookoła posiadłości Zamethów. Gruntownej odnowie poddany został także stojący opodal pomnik An'yine Zameth.
W najbliższym czasie naszą uwagę zamierzamy skupić głównie na aspektach technicznych Dni - gdyby jednak pojawiła się nowa seria grafik, nie omieszkam zamieścić stosownego newsa.
Screeny! Nowe screeny z Dni! Potwory! Zarażone niedźwiedzie! Niewidzialne bagienne wykwity! Światełka! Dużo! I wszystko chce cię zabić!
Nowa grafika obszaru! Więcej potworów! Więcej bagien! Drzewka! Trupy! Łoś i bażant dla każdego przybywającego!
Ruiny! Wynaturzenia! Nocne oświetlenie z błędnych ogników! Prosimy nie gasić bez potrzeby!
Kirara mówi, że coś tak ślicznego nie może sprawiać bólu. :(
Doskonałe miejsce na randkę z Jaheirą! Efekt gwarantowany! Dziewicze tereny działają na naszą druidkę jak afrodyzjak!
***
Gwoli ścisłości, krótka notka o postępach prac - jak napisałem w temacie informacyjnym, jesteśmy dość daleko. Obecnie kończę oskryptowywać wiejskie questy - niedługo dojdziemy do następnego aktu, w którym w zapadłej wiosce pojawią się niespodziewani goście. Oczywiście z testów wioski też pojawi się parę screenów. ;)
Przy okazji poprawiam dialogi wieśniaków i usuwam tony niepotrzebnej narracji. O borze szpilkowy, ile tam tego było.
Właśnie skończyłam grafikę nowej lokacji do Dni V. Jak już Elef wspominał, obszar ten będzie dostępny na mapie świata - odkryje się go razem z Lasami Tethyru, Przełęczą Małego Zęba i Północnymi Lasami, gdy drużyna opuszcza lokację Wyjścia z Podmroku.
Siedliszcze wiwern, bo tak roboczo nazwaliśmy ten obszarek, znajduje się gdzieś pomiędzy Lasami Tethyru a Gajem Druidów. Faunę będą stanowiły rozmaite zwierzęta i potwory, m.in. wilki, niedźwiedzie, węże, pająki, wiwerny, ankhegi, może jakieś mgły i mykonidy. Oprócz spotkania z wieśniakiem Rutflem (któremu możemy pomóc odnaleźć klejnot portalu), będziemy mieć także okazję wykonania małego, pobocznego zadanka związanego z dwiema tutejszymi nimfami oraz napotkania konkurencyjnej drużyny poszukiwaczy przygód, z którymi wymienimy parę uprzejmości. Albo i nie. ;)
Na szczyt gniazda wiwern (widoczny na czwartnym screenie powyżej) dostać się będzie można tylko od dołu, przedzierając się przez spory kompleks jaskiń. Żeby urozmaicić ten proces, do podziemi prowadzą dwa osobne zejścia na różnych końcach mapy i z różnymi typami potworów czyhającymi na ofiary w wąskich korytarzach. Ale o tym zapewne więcej napiszę przy okazji następnego postu w nowościach graficznych, gdy wszystko już dokładnie zaprojektujemy.
Co do posta powyżej- ale wiesz droga Kiraro, że dawanie dwóch alternatywnych dróg dotarcia do punktu oznacza tylko tyle, że i tak będzie się czyścić oba przejścia? Chyba, że zamierzacie to zrobić jako coś nieopłacalnego.
dawanie dwóch alternatywnych dróg dotarcia do punktu oznacza tylko tyle, że i tak będzie się czyścić oba przejścia?
To jest przecież oczywiste. Nie po to ludzie instalują takie mody, żeby potem połowę ich zawartości pominąć. :P
Dwa wejścia to tylko kosmetyczne urozmaicenie eksplorowania nowych lokacji. Takie drobne zmniejszenie liniowości, by uatrakcyjnić rozgrywkę. Podziemia będą jedną sporą lokacją bez żadnych poblokowanych korytarzy - dowolnym wejściem można zwiedzać ją w całości. Po prostu zabrać się za to będzie można z dwóch różnych stron. A jak ktoś bardzo nie będzie chciał się tłuc ze wszystkim, co tam siedzi, to przejdzie najkrótszą drogą przez jaskinie do gniazda wiwern. I każdy będzie zadowolony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum