Children of Bhaal (Forum)
Największy polski Klan Sagi Baldur's Gate - Children of Bhaal

Ogólne - [BG II] Lista przedmiotów i miejsca, gdzie je znaleźć

Kinski - 2005-06-23, 22:21
Temat postu: [BG II] Lista przedmiotów i miejsca, gdzie je znaleźć
Jakby ktoś miał problemy z miejscem znalezienia przedmiotów. W nawiasie podaję kod (na wszelki wypadek):

Adjatha Wysysacz +2 ("SW1H35") – kambion Strażnik w Więzieniu Sfer.
Albruin +1 ("SW1H34") – tylko kod.
Amulet Mistrza Harfiarzy ("AMUL28") – Imix w Świątyni Yaga-Shury w Maszerujących Górach.
Amulet Seldarine ("AMUL27") – nagroda Ellesime za uratowanie Suldenasselar.
Amulet Szybkości Geparda ("AMUL26) – Thelynn'ss na arenie drowów w Kryjówce Sendai.
Amulet blokowania czarów ("AMUL25") – Obserwator, tuż po wejściu do Południowych tuneli w Podmroku.
Amulet metaczarów ("AMUL16") – Lochy Irenicusa, komnata przed portalem, w szafce zabezpieczonej pułapką (z zatrutą strzałką).
Amulet mocy ("AMUL21") – Aran Linvail (bez względu dla kogo pracujesz).
Amulet ochrony +1 ("AMUL14") – np. Ribald (do kupienia), Arledian (Dom Gaelana Bayle'a), Podziemia Firkraaga ("jeziorko" na pierwszym poziomie), zadania z Harfiarzami (Jaheiry); Chan Zahraa (namiot dżinów Dao).
Amulet ochrony przed trucizną ("AMUL22") – Wiedźma Adratha alias Rakshasa Ihtafeer w Gaju druidów w jej domku obok Wieży ogrów.
Amulet ochrony życia("AMUL23") – jedna z nagród w Świątyni Lathandera pomyślne wykonanie zadania z Sir Sarlesem.
Amulet odporności na magię ("AMUL19") – Niewidzące Oko.
Amulet odporności na magię Kaliguna ("AMUL20") – Ust Natha, jeden z drowich handlarzy na platformie przy wejściu/wyjściu.
Amulet tarczy ("AMUL15") – Twierdza d'Arnise, skrzynia zabezpieczona pułapką (z Magicznym pociskiem) w Podziemiach (z TorGalem).
Amulet wilczej jagody ("AMUL18") – tylko kod.
Amulet z nefrytem ("AMUL17") – Południowe tunele, skrytka (x=2508, y=579). W Cieniach Amn zostaje po zabiciu Miecza Mordenkainena.
Angurvadal +4 ("SW1H60") – w posiadaniu Kapitana Githyanki, który założył obóz (a to łobuz!) na czwartym poziomie Twierdzy Strażnika.
Angurvadal +5 ("SW1H61") – Cespenar.
Beljuryl ("MISC6Z") – Chickeny Erlina Hendricka na Wzgórzach Umar; Podziemia Firkraaga, skrytka w jaskini z golemami.
Belm +2 ("SW1H30") – Gaj druidów, Wieża ogrów, klocek siana.
Berło absorpcji ("RODS01") – Vithal w Podmroku.
Berło dostojnej potęgi ("RODS02") – Miasto Grot, np. w Skarbcu Sahuaginów. Nagroda Króla Ixilthetocala za wykończenia rebeliantów i księcia.
Berło przerażenia ("RODS05") – lisz w bramach miasta od Dziennej Gwiazdy.
Berło uderzenia ("RODS04") – Ust Natha, Podmrok, jeden z drowich kupców na platformie przy wejściu/wyjściu.
Berło zmartwychwstania ("RODS03") – Ribald; Siedziba Mekratha; Karthis al-Hezzar w Północnym lesie.
Bladozielony kamień Ioun ("HELM20") – jaskinia Pai'Na w Dzielnicy cmentarnej w Niższych grobowcach.
Bransolety Tzu-Zana ("BRAC26") – Draconis.
Bransolety błogosławieństwa ("BRAC23") – Cespenar.
Bransolety błyskawicznego uderzenia ("BRAC16") – Książę Kuo-Toan w Zachodnich tunelach w Podmroku.
Bransolety ochrony KP 3 ("BRAC15") – Ribald.
Bransolety ochrony KP 4 ("BRAC14") – Ribald; nagroda Therndle Daglefodda za uratowanie syn z Maszyny uwięzionych dusz (czy jak to tam się nazywa).
Bransolety ochrony KP 5 ("BRAC13") – Zadanie Jaheiry z Harfiarzami, Dermin Courtierdale (pojawia się po raz 3 i ostatni); Komnata z dziwną maszyną (Liuma) w Przytułku, nagroda za poprawne ustawienie dźwigni.
Bransolety ochrony KP 6 ("BRAC03") – Gorch; Xzar; zadania Jaheiry z Harfiarzami (nawet 3 sztuki), Terminsel-Elminster; Wiedźma Umar; Tamorlin – czarodziejka Lorda Igena Tombelthena (zadanie z twierdzy łowcy);
Bransolety ochrony KP 7 ("BRAC02") – Ribald; zadania Jaheiry z Harfiarzami i klątwą Barona (ma je jeden z magów w zielono-czarnych szatach); Rayic Gethras; Drakandros z wrogiej drużyny w Dzielnicy mostów; Turmijska czarodziejka (twierdza barda); Kapitan Elitarnych Gwardzistów w siedzibie kultu (Niewidzące oko); Mekrath;
Bransolety ochrony KP 8 ("BRAC01") – Lochy Irenicusa, 2 sztuki w Więzieniu Sfer (jeden z Kapitanów więzienia, magiczka Niewolnik, mag Yuan-Ti przy wejściu).
Bransolety paladyna ("BRAC22") – Twierdza strażnika, poziom 1, skrzynia przy wejściu w pokoju po lewej.
Bransolety pętania ("BRAC11") – Ust Natha w Podmroku, skrytka (ok. x=3350, y=1420) w wieży Bractwa wojowników.
Bransolety łucznictwa ("BRAC04") – Kopiec Trolla w Gaju druidów.
Brązowe pantalony ("MISCCB") – Kryjówka Abazigala, podarunek od drużyny Nanoca (Conana), jeśli wyśle się ich po Słupek oka gauta.
Brązowy kamień Ioun ("HELM27") – Więzienie w Saradush (trzeba "uwolnić" Zjawę, żeby się dostać do celi).
Brązowy róg Walhalli ("MISC3J") – Maheer (ulepszony Srebrny + DIament i 2000 złociszy).
Butla Ifrita ("MISC3C") – Taquee przed namiotem dżinów Dao.
Buty Elfów ("BOOT07") – miasto elfów (Suldaneselar), Dom Księżyca.
Buty Północy ("BOOT03") – Lochy Przytułku, maszyna na mitrylowe żetony (5 sztuk).
Buty Zachodu ("MISC8J") – tylko kod lub Unfinished busines (Łowca Derrick od Valygara).
Buty błyskawicznej szybkości ("BOOT10") – tylko kod?
Buty eteryczności ("BOOT11") – Miasto Grot, skrzynia chochlików.
Buty gorgony ("BOOT12") – Carras w Jaskini przemytników w Amkhetran.
Buty przemieszczania ("BOOT08") – tylko kod, nieupuszczalną wersję posiada Chaos (zadanie druida z Lorenem) lub mod Battles (Pieszczoch Lloth w Domu Jael'lat).
Buty szybkości ("BOOT01") – Renal Krwawy Skalp; Przytułek i mitrylowa maszyna (15 żetonów); niziołek złodziej tuż po wejściu do Więzienia sfer; Illasera; Księgarz Łazarz w Saradush/Amkhetran.
Buty ukrycia ("BOOT02") – Gildia Mae'Vara na 1 piętrze razem z dowodami; Samuel Grzmotobek – jeśli mamy w drużynie Mazzy.
Buty uników ("BOOT04") – Reti, jeden z porywaczy z Dzielnicy mostów z zadania Tirdira z Dzielnicy cmentarnej.
Buty uziemienia ("BOOT05") – Pan Świtu Kreel w Świątyni Lathandera; Bolumir od Tempusa w Twierdzy d'Arnise (po przyjęciu go jako kapłana z zadania w twierdzy wojownika); mitrylowa maszyna na żetony w Przytułkowych lochach (10 sztuk).
Cep Bojowy Wieków +5 ("BLUN30") – Cespenar.
Cep bojowy Wieków +3 ("BLUN14") – do zrobienia w kuźni w twierdzy d'Arnise, jeśli mamy 3 głownie (kwas, ogień, chłód).
Ciemne piwo Baalor De'Traniona ("MISC97") – Gildia Złodziei Cienia w Dokach (w skrzyni koło Renala); Wzgórza Umar i Min Minling.
Ciemnoróżowy kamień Ioun ("HELM19") – Lochy Przytułku, pojawia się za rozwiązanie zagadki (trzeba powkładać przedmioty w odpowiednie posągi).
Cięciwa Gonda ("COMPON10") – Kapitan Egeissag w Kryjówce Sendai.
Cięciwa do łuku Gesena ("BOW19B") – 2 poziom Lochów w przytułku, komnata z (3) golemami (glinianymi).
Ciężka kusza celności ("XBOW03") – Kapitan Elitarnych Strażników w siedzibie Kultu.
Ciężka kusza spalania +1 ("XBOW14") – Ribald.
Crom Faeyr ("HAMM09") – Cromwell.
Cudowne rękawice ("BRAC25") – Cespenar.
Czarna Brzytwa ("MISCBC") – Uwięziony geniusz w Piekle (próba chciwości), można mu ją ukraść...
Czarna mgła +4 ("HALB06") – można zdobyć przy wymianie za Smocze jaja z Pomniejszym Lordem Demonów w Ust Natha podczas Rytuału Matki Ardulace (wymagany "zły" charakter).
Czaszka lisza ("COMPON06") – w rurze tuż przy wyjściu z siedziby Odamarona w Kryjówce Sendai.
Czaszka śmierci ("HELM17") – Vithal w Podmroku.
Czerwona mikstura ("POTN15") – tylko kod.
Duma legionu +2 ("PLAT15") – nagroda w Twierdzy Paladyna za zadanie.
Dzienna Gwiazda ("SW1H31") – Bramy miasta, ukryta krypta w gospodzie "Pod Krzywym Żurawiem", w zamkniętej skrzyni.
Długi łuk celności ("BOW07") – tylko kod lub aPack.
Dębinowy Pierścień ("RING43") – Kapłan Waukeen koło świątyni Waukeen w Amkhetran.
Elfia kolczuga ("CHAN12") – Targowo, Lord Skarmaen Alibakkar; elfy w Suldanesselar; drowy przed wejściem do Kryjówki Sendai; Haer'dalis, Imoen po przywołaniu w sferze kieszeniowej;
Elfia kolczuga +1 ("CHAN13") – Aran Linvail; Elhan; elfy w Suldanesselar; drowy przed wejściem do Kryjówki Sendai; Thelynn'ss i drowy na arenie w Kryjówce Sendai; Kapitan Erelon w Amkhetran; Dowódcy najemników w Amkhetran;
Elfia kolczuga Aslyferunda +5 ("CHAN19") – Cespenar.
Figurka Shakti ("FIGURE01") – Kiszony Kiser Jhaeri w Saradush.
Figurka czarnego pająka ("MISC3E") – Pai'Na, druidka w Jaskini w Niższych grobowcach w Dzielnicy Cmentarnej (a raczej pod).
Figurka księżycowego psa ("MISC7T") – Nagroda od Mairyn z twierdzy Łowcy za wykończenie Umar (ostatnie zadanie...).
Figurka złotego lwa ("MISC3D") – Nagroda od Ducha gaju z twierdzy druida za zadanie z Lorenem (ostatnie zadanie...).
Fioletowa mikstura ("POTN16") – tylko kod.
Furia Niebios ("SW1H51") – Koshi w Dzielnicy świątyń w Strzeżonym budynku (jakby ktoś nie wiedział...).
Futerał Obfitości +1 ("QUIVER02") –
Gniazdo żmij ("DART05") – skrzynia zabezpieczona pułapką (z Zapalającą chmurą) w Strzeżonym budynku w Dzielnicy świątyń; Ribald w 6 rozdziale.
Gram Miecz Żalu +5 ("SW2H18") – Cespenar.
Gram Miecz Żalu +5 ("SW2H11") – Abazigal.
Mace,Gwiazda Burzy +3 ("BLUN28") – to wekiera, nie maczuga; Maszyna Luma Szalonego w twierdzy Strażnika (trójkątny guzik, zielone pokrętło, średnia dźwignia).
Mace,Gwiazda Burzy +5 ("BLUN29") – Cespenar.
Gwóźdź Ixila +4 ("SPER11") – test wytrzymałości na piątym poziomie Twierdzy Strażaka (jeziorko w jaskini Orków).
Halabarda +2 Ostrze Zmierzchu ("HALB08") – Ciemny Patryk na Wzgórzach Umar/w Ruinach świątyni.
Halabarda +4 Fala ("HALB09") – Cespenar.
Halabarda Harmonium ("WA2HALB") – Deidre na Targu Przygód.
Harfa Azlaera ("MISC3N") – nagroda w twierdzy barda (przy sukcesie przedstawienia)!
Harfa Dysonansu ("MISC3M") – Siedziba Mekratha, w ołtarzyku zabezpieczonym pułapką (z Okropnym zauroczeniem).
Harfa Methilda ("MISC3O") – Wschodnie tunele w Podmroku, skrytka (x=3029, y=920).
Harfa Pandemonium ("WA2HARP") – Deidre.
Hełm Baldurana ("HELM07") – Lochy Irenicusa.
Hełm Kiela ("HELM14") – kod lub Tactics i ulepszony Północny las.
Hełm Skały ("HELM32") – Cespenar.
Hełm Skały ("HELM31") – przy ciele ognistego olbrzyma w Komnacie ognia na drugim poziomie Twierdzy Strażaka.
Hłm Vhailora ("WA2HELM") – Deidre.
Hełm chwały ("HELM03") – Strażnik Telwyn w Świątyni Helma w Dzielnicy świątyń, nagroda za zadanie z Sir Sarlesem.
Hełm infrawizji ("HELM05") – Lochy Irenicusa (w sali z otiagiem).
Hełm ochrony ("HELM04") – Maferan z drużyny od Furii Niebios, Kula sfer – komnata lodu przed wejściem do rdzenia mocy, lub Tactics: Rytuał
Hełm ochrony przed urokami ("HELM06") – Draug Fea z drużyny Kanałach, Posiadłość Galvareyów w Dokach – skrytka z okiem, Świątynia Lathandera, Olaf Rassmusen z drużyny od Furii Niebios.
Hełm przeciwnego charakteru ("HELM02") – tylko kod.
Hełm świetlistości ("HELM16") – Ribald w 6 rozdziale.
Ilbratha +1 ("SW1H26") – Jermien na Wzgórzach Umar.
Jadeitowy ogar ("MISC3F") – kod.
Jhor Krwawiący +2 ("SW1H38") – Szaleniec Aganalo z Maszyny uwięzionych dusz w Podmroku.
Jęzor ognia ("SW1H24") – Dalok w Gaju druidów.
K'logarath +4 ("AX1H16") – Carras w Jaskini przemytników w Amkhetan.
Kamień Wong Fei's Ioun ("HELM34") – Sendai (Sendai).
Kamień z duszą Malli ("AMSOUL01") – Vongoethe w Jaskini umarłych w Amkhetran.
Kaptur Złodziei ("HELM30") – Cespenar.
Kaptur Złodziei ("HELM29") – nagroda od Ka'rashura za zabicie i przyniesienie serca Tahazzara, albo na odwrót zabijamy Ka’rashura, zabieramy jego serce i przynosimy je Tahazzarowi, trzeci poziom Twierdzy Strażaka.
Karmazynowa kolczuga +5 ("CHAN11") – Ribald w 6 rozdziale.
Karsomir +5 ("SW2H10") – Firkraag.
Karsomir +6 ("SW2H19") – Cespenar.
Katana +2 ("SW1H55") – Niższe grobowce, skrzynia w Krypcie Bodhi (obojętnie czy pracujemy dla niej czy nie); Komnata Arana w 3 misji dla Bodhi; drowy przed wejściem do Kryjówki Sendai; Thelynn'ss i drowy na arenie w Kryjówce Sendai.
Klejnot z rękojeści Wyrównywacza ("SW1H54C") – Lochy Irenicusa, skrzynia zabezpieczona pułapką (z Magicznym pociskiem).
Kij Tarana +4 ("STAF21") – Saladrex, smok z czwartego poziomu Twierdzy Strażaka.
Kij Tarana +6 ("STAF22") – Cespenar.
Kij Uderzania ("STAF05") – Bolumir od Tempusa; Świątynia Laathandera w Dzielnicy świątyń; Kupiec w Targowie (ten od Pasa bezwładnej bariery, wygląda jak Szlachcic – kupiec, nie pas...).
Kij-wekiera ("STAF06") – Haz; Pani Ada w Świątyni Talosa; Ribald; Złodziej Cienia-Czarodziej (3 misja dla Bodhi).
Kij-włócznia +2 ("STAF07") – Xzar; Rzezimieszek w Dzielnicy mostowej (pojawia się w nocy obok Opuwszczonego domu); Mag Yaga-Shury w jego obozie pod Saradush.
Klucz do kanałów ("KEY29") – Tazok w Podziemiach Firkraaga.
Kolczuga Pieśniarza Klingi +4 ("CHAN16") – Czarny smok Irka w Suldanesselar (Nizidramanii'yt).
Kolczuga Umarłych +2 ("CHAN03") – Ilyich w Lochach Irenicusa.
Kolczuga błazna +4 ("CHAN10") – Mitrylowa maszynka na żetony w Lochach Przytułku (20 sztuk).
Kolczuga mrocznych elfów ("CLOLTH") – Służka Lloth (romans z Viki).
Kolec Ixila ("DAGG23") – Zmiennobarwny demon na 2 poziomie Tweirdzy Strażnika.
Spear,Kolec Ixila +6 ("SPER12") – Cespenar.
Kolec chochlika +3 ("DAGG13") – Łowca Nagród, niziołek złodziej tuż po wejściu do Więzienia sfer.
Korzeń cierpienia ("BLUN10") – podarunek od Ducha gaju w twierdzy druida przed pierwszą misją.
Kostur Arundela ("WASTAFF") – Joluv "Pod Miedzianym Diademem".
Kostur Gromu i Piorunów ("STAF13") – podarunek od Mistrza Verthana po pokonaniu Faldorn; Przytułek i komnata Irenicusa.
Kostur Lasów +4 ("STAF14") – podarunek od awatara w Suldanesselar.
Kostur Magów ("STAF11") – tę laskę ma laska w Spaczonym runie (Layene).
Kostur Mocy ("STAF12") – do wykonania przez uczniów podczas 3 zlecenia w twierdzy maga Kuli sfer.
Kostur Ognia +2 ("STAF17") – Kula sfer, Komnata ognia przed wejściem do rdzenia mocy.
Kostur Powietrza +2 ("STAF15") – Pan niewolników w Więzieniu sfer (demon).
Kostur Ziemi +2 ("STAF16") – Ust Natha, jeden z drowich sprzedawców.
Kostur bojowy +3 ("STAF08") – Czarnorynkowy kupiec, pojawia się w nocy koło Świątyni Ilmatera w Slumsach; Jayes na Promenadzie (pojawia się w nocy na wschodzie); kupiec w Targowie ("Szlachcic").
Kostur dowodzenia ("STAF09") – Wschodnie tunele w Podmroku.
Kostur kapłana +3 ("STAF19") – Świątynia Talosa w Dzielnicy Świątyń (Pani Ada); Saaadat – rakshasa, który pojawia się po zdemaskowaniu Ihtafeer; Świątynia Umberlee w Brynnlaw; Diabelstwo z ekipy Aesgaretha w Twierdzy Strażnika na 3 poziomie; Nyalee w Lesie Mir; Mag Errard w Saradush; Diabelstwo na 3 poziomie Twierdzy Strażnika.
Kostur leczenia ("STAF10") – Dzielnica cmentarna, grobowiec na południowym zachodzie (dodaje też +2 do rzutów obronnych).
Kostur szamana ("MISC5T") – Szaman koboldów w Kanałach "Pod Miedzianym Diademem".
Kostur z Rynn +4 ("STAF20") – Ribald.
Kościana klinga +4 ("DAGG14") – Dom Qilue, kapłanki w Ust Natha w Podmroku.
Kościana maczuga +2, +3 przeciw nieumarłym ("BLUN23") – Lochy w Przytułku, pojawia się po włożeniu głowy trolla w komnacie z nimi.
Kołczan Obfitości +1 ("QUIVER01") – na poziomie Twierdzy Strażnika we wschodniej sali, w skrytce.
Kołczan Obfitości +2 ("QUIVER03") – Cespenar.
Krasnoludzki młot +3 ("HAMM06") – Targowo, Kupiec-Szlachcic.
Krążek z Netheril ("COMPON17") – Zmiennobarwny demon na 2 poziomie Twierdzy Strażaka.
Krążek z Netheril ("HELM28") – Cespenar.
Krótki miecz Maska +4 ("SW1H58") – do kupienia u Siostry Garleny przed Twierdzą Strażaka.
Krótki miecz Maska +5 ("SW1H59") – Cespenar.
Krótki miecz ciosów w plecy ("SW1H10") – Renal Krwawy Skalp.
Krótki łuk Gesena ("BOW19") – Cromwell.
Księga Nieskończonych Czarów ("MISC3A") – Adept Perth w Brynnlaw.
Kundan +2 ("SW1H25") – Niewolnica w Więzieniu Sfer (na wschodzie).
Kusza Necaradana +3 ("XBOW10") – nagroda Adalon za uratowane Smocze jaja.
Kusza Nieszczęścia +4 ("XBOW13") – Wieża Deirexa, jeziorko w jego skarbczyku.
Kusza Ognistych Zębów +4 ("XBOW15") – Siostra Garlena.
Kusza Ognistych Zębów +5 ("XBOW16") – Cespenar.
Kusza Włos Olbrzyma +3 ("XBOW08") – Ribald.
Lawendowy kamień Ioun ("HELM26") – Gromnir Il-Khan w Saradush.
Lazurowe ostrze ("AX1H10") – Bernard "Pod Miedzianym Diademem" po wykonaniu zadania z Hendakiem.
Lekka kusza szybkości ("XBOW06") – jw.
Lilarcor ("SW2H14") – nagroda za rozwiązanie zagadki/uwolnienie Lśniącego stawu w Kanałach "Pod Miedzianym Diademem".
Lodowa gwiazda +4 ("BLUN35") – Gromnir Il-Khan.
Ludzka skóra ("LEAT22") – Dom Rejieka Grabarza, w piwnicy w łóżku.
Ludzka skóra +5 ("LEAT21") – Fael na Wzgórzach Umar.
Maczuga +2 "Zgniatacz" ("BLUN24") – Dalok w Gaju druidów.
Maczuga +3 "Czarna Krew" ("BLUN22") – Kupiec-Szlachcic w Targowie.
Maczuga Wybuchu +3 ("BLUN26") – Ferrumach Rilmani – pojawiają się na piątym poziomie Twierdzy Strażnika po otwarciu jednej z pieczęci do siedziby Uwięzionego.
Maczuga Wybuchu +5 ("BLUN27") – Cespenar.
Malakar +2 ("SW1H45") – Troll w Lochach Przytułku (2 poziom).
Maluszek - szmaciany miś ("MISC5L") – Llynis "Pod Miedzianym Diademem".
Melodyjna kolczuga +3 ("CHAN15") – Aawil w Więzieniu sfer.
Miecz Arabane'a +2 ("SW1H27") – Suna Seni z jednego z losowych spotkań w mieście.
Miecz Baldurana ("WA2S1H") – Deidre, jego animacja kolorów jest zabugowana, po włożeniu do lewej ręki i zdjęciu każda inna broń w lewej ręce będzie świecić z zielonkawym odcieniem.
Miecz Chaosu +2 ("SW2H16") – nagroda od geniusza (Maalaqa) w Lochach Irenicusa za oddanie Butli ifrita.
Miecz długi +2 "Varscona" ("SW1H06") – Cattie Brie; Branet Al-Thon, William Reirrac i Nerit, paladyni przysłani przez prałata do walki z Bodhi w Rozdziale 6; elfy w mieście elfów (Suldanesselar); Torba przechowywania na początku Tronu Bhaala (zależy od klasy).
Miecz oburęczny +3 "Berserker" ("SW2H03") – Smaeluv Siekacz Orków z drużyny Menkara w "Norze Siedmiu Dolin" na Promenadzie Waukeen.
Miecz półtoraręczny +1, +3 przeciw zmiennokształtnym ("SW1H03") – nagroda Hendaka za zlikwidowanie Kapitana Haegana lub Lehtinana za zlikwidowanie Hendaka.
Mikstura tłumienia magii ("POTN33") – tylko kod. Zapewnia odporność na zaklęcia poziomów 1-9.
Mitrylowa kolczuga +4 ("CHAN06") – Drizzt.
Mitrylowa pełna zbroja płytowa +2 ("PLAT09") – Bruenor.
Morgensztern Everarda +2 ("WASTAR") – Joluv.
Morgensztern Kiela ("BLUN09") – tylko kod lub Tactics i ulepszony Północny las.
Mroczna zbroja +3 ("CHAN09") – Ciemny Patryk na Wzgórzach Umar.
Młot Gromów +3 ("HAMM07") – Tunele łupieżców umysłu w Kanałach pod Dzielnicą świątyń.
Młot Runów +4 ("HAMM10") – Yaga-Shura.
Młot Runów +5 ("HAMM11") – Cespenar.
Młot bojowy +1, +4 przeciwko olbrzymom ("HAMM04") – Twierdza d'Arnise, komnata z golemami.
Młot bojowy +2 "Pięść Boroka" ("HAMM05") – Ribald.
Młot bojowy +2 "Ashideena" ("HAMM03") – Lokacja ze Świątynią Zapomnianego Boga w Starych tunelach, skrytka (x=3712, y=2483).
Namarra +2 ("SW1H36") – Król Krypty w Dzielnicy cmentarnej.
Naszyjnik pocisków ("AMUL01") – Handlarz w namiocie po wykonaniu zadań z druidami i zinami w Targowie (czerwony namiot na południu).
Naszyjnik stabilności kształtu ("AMUL24") – Siedziba Mekratha w Kanałach, skrzynia zabezpieczona pułapką (z podwójną Błyskawicą).
Nóż do masła Baldurana ("MISC1B") – kod, smacznego :-)!
Obrońca Easthaven +2 ("WAFLAIL") – Joluv (to broń +3 i zadaje 1k6 +4 obrażeń).
Obrońca zastępcy +2 ("LEAT03") – Kula sfer, komnata z Jaszczuroczłekmi (obok Kajuty nawigatora).
Obsydianowy kamień Ioun ("HELM24") – Karthis al-Hezzar w Północnym lesie (Tron Bhaala).
Oczyszczacz +4 ("SW1H64") – Skała w 3 komnacie na 3 poziomie Twierdzy Strażnika (tylko charakter praworządny dobry może go wziąć).
Oczyszczacz +5 ("SW1H65") – Cespenar.
Oddech Smoka +4 ("HALB05") – Boz, ogr z wrogiej drużyny poszukiwaczy przygód w Podmroku (po wejściu do Ust Natha).
Ognisty kieł +3 ("DAGG12") – Ust Natha w Podmroku, jeden z drowich kupców.
Ogon wiwerny +2 ("BLUN17") – Draug Fea z drużyny Tarnora w Kanałach pod Dzielnicą Swiątyń.
Oko Tyra ("COMPON02") – lisz Odamaron, znajdziemy go w jednym z pomieszczeń w Kryjówce Sendai.
Okulary identyfikacji ("MISC3P") – Arledian w Domu Gaelana Bayle'a; można je dostać od geniusza przywołanego czarem Ograniczone życzenie )"Chce widzieć wszystko takim, jakim jest" czy coś podobnego, minimum 9. pkt Mądrości); Carras w Jaskini przemytników w Amkhetran;
Orzech z Drzewa Życia ("MISCBQ") – Drzewko w Suladnesselar, przed wejściem na Drzewko życia w Pałacu. Leczy 55 PŻ (Orzech nie drzewko).
Ostrze Fali ("HALB09B") – Miasto Grot, Książę Villynaty.
Ostrze Róż +3 ("SW1H40") – Bernard "Pod Miedzianym Diademem" po wykonaniu zadania z Hendakiem.
Ostrze Spiekoty +3 ("SW1H39") – Lesaonar, wojownik drow w Ust Natha, oddaje po jego wyzwaniu i pokonaniu na arenie.
Ostrze Usuno +4 ("SW1H67") – Niewidzialna statua 1. poziomie Twierdzy Strażaka.
Ostrze Wojny +4 ("SW2H09") – Ribald w 6 rozdziale.
Ostrze Wyrównywacza ("SW1H54B") – jest w Tunelach południowych w Pomroku, zdobywamy je zaraz na wstępie, ma je Obserwator razem z Amuletem blokowania czarów i Okiem Prastarej kuli.
Pancerz cienia ("LEAT08") – Mae'Var (po dobroci nie odda, ukraść też nie można, chyba że po Tacticsie...); Renal Krwawy Skalp;
Pancerz zagłady +3 ("PLAT12") – Lochy Przytułku na 1. poziomie, podarunek od dżina.
Pas bezwładnej bariery ("BELT10") – Kupiec-Szlachcic w Targowie.
Pas przebić ("BELT04") – Kalah w Namiocie cyrkowym na Promenadzie.
Pas siły kamiennego olbrzyma ("BELT07") – miasto elfów, rakshasa Adsaan w Domu Demin.
Pas siły lodowego olbrzyma ("BELT08") – Upiorny rycerz w Zachodnich tunelach w Podmroku po złożeniu ofiary Demogorgonie.
Pas siły ognistego olbrzyma ("BELT11") – Świątynia Yaga-Shury w Maszerujących górach.
Pas siły wzgórzowego olbrzyma ("BELT06") – Ribald.
Pas tłumienia ("BELT03") – Lochy Irenicusa, poziom 2.
Pas wzmocnienia ("BELT09") – Gaal.
Pas z amunicją ("BAG05") – Komnata na wschodzie na 1 poziomie Twierdzy Strażnika (pułapka z Kwasową strzałą Melfa).
Pas zmiany płci ("BELT05") – kod.
Paskudny scyzor Neba ("NEBDAG") – Neb.
Pawęż +1, +4 przeciw pociskom ("SHLD07") – Kula sfer, Komnata ognia przed wejściem do rdzenia mocy.
Pawęż Twierdzy +3 ("SHLD23") – Ribald.
Perłowobiały kamień Ioun ("HELM18") – Ruiny świątyni, w jednej ze skytek w pomieszczeniu z posadzką z lawy.
Pełna zbroja płytowa Enkidu +3 ("PLAT21") – Carras.
Pierścień Gaxxa ("RING39") – Gaxx lub Kangaxx.
Pierścień Serca Kniei ("RING44") – Cespenar.
Pierścień Szaleństwa ("RING23") – Podmrok, skrzynia w wiosce svirnebli.
Pierścień Tarana ("RING33") – Tolgieras, Tolgieras i jeszcze raz Tolgieras.
Pierścień Ulepszonej Niewidzialności ("RING42") – Fll'Yissetat, smoczyca przed jaskinią Abazigala.
Pierścień czarów ("RING08") – Kula sfer, 2 zadanie uczniów; Zadania Jaheiry z Harfiarzami (Nadinal, potyczka w Domu Galvareya).
Pierścień druida ("RING03z") – Świątynia Oghmy w Dokach, Świątynia Waukeen w Dzielnicy rządowej, Saradush i Amkethran; Nyalee w Lesie Mir.
Pierścień energii ("RING20") – Ribald.
Pierścień infrawizji ("RING21") – kod.
Pierścień kontroli nad ogniem ("RING27") – Oszalały krasnoludzki wojownik we Wschodnich tunelach łupieżców w Podmroku.
Pierścień kontroli nad powietrzem ("RING28") – Ribald.
Pierścień kontroli nad ziemią ("RING29") – Twierdza d'Arnise, pomieszczenie za kuźnią ze słoniem i sfinksem (lub lwem...).
Pierścień niewidzialności ("RING05") – Brennan Risling z drużyny Menkara; lisz z bram miasta od Dziennej gwiazdy.
Pierścień niezdarności ("RING04") – Skarbiec-jeziorko w Wieży Deirexa.
Pierścień ochrony +1 ("RING06") – np. np. Arledian u Gaelana Bayle’a, Ribald na Targu Przygód, Gorch w Gildii Mae’Vara, bardzo dużo pierścieni i amuletów ochrony +1 lub czasem +2 można zdobyć, jeśli wykonuje się zadania związane z Jaheirą i Harfiarzami, np. już w Posiadłości Galvareya Pierścień ochrony ma Rylock, Berinvar i Meronia; Kapitan więzienia i Niewolnica w Więzieniu sfer;
Pierścień ochrony +2 ("RING07") – Aran Linvail; Terminsel-Elminster (zadanie Jaheiry z Harfiarzami, pojawia się dwa razy); Smok w Piekle.
Pierścień ochrony +3 ("RING41") – Księga Mnogich Rzeczy (Kart).
Pierścień odbijania zaklęć ("RING34") – Matka Przełożona (hehe) Ardulace w Ust Natha w Podmroku.
Pierścień odporności na ogień ("RING02") – Transmuter Ruhk w podziemiach Firkraaga; Księgarz Łazarz.
Pierścień ostrości ("RING40") – Lavok i Lavok.
Pierścień przeciw jadowi ("RING46") – Vongoethe w Amkhetran (Jaskinia umarłych).
Pierścień przyzwania dżinna ("RING26") – skrzynia w Gildii Złodziei Cienia w komnacie Arana podczas pracy dla Bodhi (3 zadanie).
Pierścień regeneracji ("RING31") – Ribald (kradzież kieszonkowa); Przytułek i Statua Zagadek, Terminsel-Elminster;
Pierścień swobody ruchów ("RING09") – Przytułek, Księga na wschodzie (klikaj na nią).
Pierścień wpływu na ludzi ("RING30") – Kalah w Cyrku.
Pierścień wyczucia zagrożenia ("RING36") – Kula sfer, pomieszczenie z rdzeniem mocy, pojemnik zabezpieczony pułapką (z Ognistą kulą).
Pierścień wytrychów ("RING35") – Złodziej Cienia-zdrajca w północnym pomieszczeniu w Piwnicy Złodziei Cienia (jeśli pracujesz dla Arana); Dedral w piwnicach Złodzie Cienia, jeśli pracujesz dla Bodhi.
Pierścień świętości ("RING22") – nagroda świątyni za pozyskanie usług Sir Sarlesa (tylko jeśli masz świątynię jako twierdzę).
Pierścień Łaskobójcy ("WA2RING") – Deidre.
Pochwa Fflara ("COMPON03") – zamkniętej skrzyni w Więzieniu Saradush (następny poziom w drodze do siedziby Gromnira).
Pocisk ze słonecznego kamienia +1 ("BULL04") – Ruiny świątyni (Amaunatora),; Obóz armii oblegającej Saradush; Twierdza Strażaka.
Podarunek Nocy +5 ("LEAT14") – Pastor Lloyd (nagroda za zabicie Pana Cieni); Arkanis Gath (pojawia się po ataku na Złodziei Cienia, nie chodi o tego od misji Bodhi).
Podrzynacz +4 ("SW1H28") – Krypta Bodhi w Rozdziale 6.
Podręcznik do glinianego golema ("TOME02") – Cespenar.
Podręcznik do kamiennego golema ("TOME03") – jw.
Podręcznik do olbrzymiego golema ("TOME04") – jw.
Podręcznik na temat golemów ("TOME01") – w szafce na pierwszym poziomie we wschodniej sali Twierdzy Strażaka.
Postrach Wrogów +3 ("SW1H62") – Niewidzialna statua na 1 poziomie Twierdzy Strażnika.
Postrach Wrogów +5 ("SW1H63") – Cespenar.
Poszukiwacz Serc +3 ("BOW10") – Podziemia Firkraaga, jaskinia z golemami; Ribald w rozdziale 6.
Proca +3 "Zguba smoków Arli" ("SLNG05") – Ruiny świątyni (Amaunatora), w Posągu Amaunatora (tam gdzie się składa zwampirzone ciałko).
Proca Arvoreen +4 ("SLNG06") – Południowe tunele w Podmroku, skrytka (x=1212, y=769).
Proca Erinne +4 ("SLNG08") – Azamantes, lisz piątego poziomu Twierdzy Strażnika, który pojawia się po otworzeniu jednej z pieczęci do Uwięzionego (Uzięzionego).
Proca Erinne +5 ("SLNG09") – Cespenar.
Proca Everarda +5 ("WASLING") – Joluv.
Proca naprowadzania +2 ("SLNG07") – Bernard "Pod Miedzianym Diademem" po zadaniu z Hendakiem.
Przeklęty Grabieżca ("REAVER") – Antypaladyn z drużyny Kruina.
Przyciągacz pocisków +2 ("LEAT06") – hmmm...
Psioniczny miecz +5 ("SW2H21") – Świątynia Yaga-Shury w Maszerujących górach.
Puklerz +1 ("SHLD17") – Gildia Mae'Vara, 1. piętro, skrytka w ścianie (pułapka ze Słupem ognia).
Puklerz Kiela ("SHLD20") – kod lub Tactics i ulepszony Pólnocny las.
Purpurowa Strzałka +3 ("DART08") – skrzynia w zachodniej części na Pierwszym poziomie Twierdzy Strażnika (pułapka z Błyskawicą).
Pustoszyciel +4 ("HALB10") – Imix w Świątyni Yaga-Shury w Maszerujących górach.
Pustoszyciel +6 ("HALB11") – Cespenar.
Płaszcz Algernona ("CLCK08") – kod.
Płaszcz Baldurana ("CLCK05") – kod lub Tactics i liszyca w Dokach.
Płaszcz Montolio ("COMPON16") – podarunek burmistrza Amkhetran za uratowanie córki (Asany).
Płaszcz Montolio ("CLCK32") – Cespenar.
Płaszcz Piwafwi drowów ("MISC9W", "DWCLCK01") – pierwszy: Solaufein w Ust Natha w Podmroku; zwykłe: drowy.
Płaszcz elfów ("CLCK23") – Miasto elfów (Suldanesselar) Dom rogu.
Płaszcz gwiazd ("CLCK25") – Merella na Wzgórzach Umar;
Płaszcz kanałów ("CLCK27") – Rakshasa w Kanałach pod Dzielnicą świątyń;
Płaszcz niewykrywalności ("CLCK06") – Czarnoksięski Amon z drużyny Menkara w Norze Siedmiu Dolin na Promenadzie Waukeen;
Płaszcz nimfy ("CLCK07") – Gorch w Gildii Mae'Vara w Dokach.
Płaszcz ochrony +1 ("CLCK01") – Gaelan Bayle; Mag w Zagrodzie łowców niewolników; jeden z magów w zielono-czarnych szatach podczas zadania z klątwą; Zadania z Harfiarzami; Baron sahuaginów w Kuli sfer; Renal Krwawy Skalp;
Płaszcz ochrony +2 ("CLCK02") – Miasto Grot i zagadka chochlików (skrzynia ze zjawą); Terminsel0-Elminster;
Płaszcz odbicia ("CLCK24") – Lochy Przytułku, sala ze Zjawami, leży na stole.
Płaszcz odwagi ("CLCK30") – Piekło, jeden z demonów (próba strachu); lub Tactics i Rytuał (Pontifex).
Płaszcz odzwierciedlenia ("CLCK26") – Kapłanka w Mieście Grot (w przejściu z wielką paszczą).
Płaszcz przesunięcia ("CLCK03") – Kupiec-Szlachic w Targowie; Duchy elfów w mieście elfów (Sudanesselar);
Płaszcz tarczy ("CLCK20") – Firkrag; Yuan-Ti mag po wejściu do Więzienia sfer.
Płaszcz wilka ("CLCK04") – kod.
Płomienny miecz +1 ("SW1H53") – Bernard "Pod Miedzianym Diademem" po załatwieniu sprawy z Hendakiem; Ribald na Targu przygód.
Płomień Północy ("SW2H12") – Łupieżca Umysłu w Lochach Przytułku (poziom 2);
Płynna rtęć ("COMPON01") – w skrytce w tunelu łupieżców przed wejściem do ostatniej komnaty w Kryjówce Sendai.
Ramię Maulera +2 ("BLUN19") – Bernard "Pod Miedzianym Diademem" po załatwieniu sprawy z Hendakiem;
Ras +2 ("SW1H33") – Kupiec-Szlachic w Targowie;
Replikant +4 ("SW1H77") – generał Jamis Tombelthen w Oazie.
Rozpruwacz +2 ("BOW09") – Togan, niziołek w Kuli sfer.
Rozpruwacz Dusz +4 ("SW2H08") – Upiorny rycerz w Zachodnich tunelach w Podmroku, pojawia się po złożeniu ofiary Demogorgonie.
Rozłupywacz czaszek +3 ("BLUN18") – nagroda Złocisza Czarnoskalca za pokonanie Balora i zawalenie tunelu (Podmrok).
Rubinowy wisior ("REGISAMU") – Regis.
Ruda ilitu ("MISC5K") – Neb.
Ruda z Gwiezdnego Kamienia ("COMPON08") – w piwnicy u Kisera Jhaeri w Saradush.
Run Clangeddina ("COMPON09") – domek drwala przed wejściem do Kryjówki Sendai.
Ręka Hindo ("COMPON07") – Mnich w tunelach Kuo-Toan w Kryjówce Abazigala.
Rękawice barda ("BRAC24") – 3 poziom Twierdzy Strażnika, leżą na podłodze w komnacie Yakmana-Tarmolina (na symbolu Helma).
Rękawice biegłości ("BRAC09") – Niewolnica na wchodzie w Więzieniu sfer.
Rękawice chwytania pocisków ("BRAC18") – Itona w Targowie (pojawia się przy północnej bramie po rozmowie z dżinami);
Rękawice kieszonkowca ("BRAC17") – "Pod Miedzianym Diademem", pokój Yarina z tyłu, na zapleczu.
Rękawice leczenia ("BRAC20") – Sir Ryan Trawl, nagroda za likwidację upadłych paladynów.
Rękawice miażdżenia ("BRAC19") – Król Ixilthetocal, nagroda za likwidację rebeliantów i Księcia Villynaty'ego.
Rękawice mistrzostwa ("BRAC10") – Krypta Bodhi w rozdziale 6, arena z sadzawką pełną krwi.
Rękawice niezdarności ("BRAC08") – kod.
Rękawice niezwykłej specjalizacji ("BRAC21") – Y'tossi, pojawia się po otworzeniu pieczęci do Uzięzionego.
Rękawice siły ogra ("BRAC06") – Entu, niziołek w Kuli sfer.
Rękawice zręczności ("BRAC07") – Miasto ghuli w Czeluści Niewiernych (zadanie z Niewidzącym Okiem).
Rękojeść Wyrównywacza ("SW1H54A") – Wschodnie tunele łupieżców w Podmroku, leży na stole obok celi.
Róg Ciszy ("MISC3L") – Przytułek, pokój Irenicusa, skrytka w ścianie (ok. x=1480, y=600).
Róg Grzmotu ("MISC3H") – Podziemia Firkraaga, leży na stole w południowo-wschodniej części.
Róg Kazgarotha ("MISC73") – kod.
Róg Roranacha ("COMPON05") – Gromnir Il-Khan w Saradush.
Różdżka Ataków Magicznych ("WAND18") – Diabelstwo na 3 poziomie Twierdzy Strażnika; 3 poziom Twierdzy Strażnika (komnata z Demonem Upiorem); 4 poziom Twierdzy Strażnika (skrzynia z mimikiem); 4 poziom Twierdzy STrażnika, tunele Githów;
Różdżka Cudów ("WAND12") – tunele łupieżców w Kanałach pod Dzielnicą świątyń.
Różdżka Niebios ("WAND11") – Łowca Nagród, kapłan Yuan-Ti tuż po wejściu do Więzienia sfer; Świątynia Talosa (do kupienia u Pani Ady i w skrzyni zabezpieczonej pułapką z pdwójną Błyskawicą); Świątynia Umberlee w Brynnlaw; 1 poziom Twierdzy Strażaka w sali na zachodzie; 4 poziom Twierdzy STrażnika, tunele Githów;
Różdżka Odwrócenia ("RODS06") – Carras w Jaskini przemytników w Amkhetran;
Różdżka Przekleństw ("WAND19") – Sendai; 2 poziom Twierdzy Strażaka, skrytka (x=1259, y=766); 4 poziom Twierdzy STrażnika, tunele łupieżców;
Różdżka błyskawic ("WAND07") – Lochy Irenicusa; Lisz z Bram miasta od Dziennej gwiazdy; Niewolnik w Więzieniu sfer (czarodziejka na wschodzie); Czarnoksięski Amon od drużyny Menkara z Nory Siedmiu Dolin na Promenadzie Waukeen; Wiedźma Umar (zadanie z twierdzy łowcy); Ruiny świątyni, skrytka w ścianie (pomieszczenie z lawą); Lasy Tethyru, skrzynia (pułapka z Błyskawicą) w domu obok Corana; podziemia Saradush w skrzyni na drodze do Gromnira (pułapka z Błyskawicą);
Różdżka magicznych pocisków ("WAND03") – Lochy Irenicusa; Prebek w domu w Dokach; Dzielnica mostów, budynek, gdzie można znaleźć Srebrny róg Walhalli; Dom Gaelana Bayle'a na piętrze; Wieża Deirexa (jeziorko); 4 poziom Twierdzy STrażnika (pułapka z Lodową nawałnicą); 4 poziom Twierdzy STrażnika, tunele łupieżców;
Różdżka ognia ("WAND05") – Lochy Irenicusa; Lisz z Bram miasta od Dziennej gwiazdy; Kapitan więzienia w Więzieniu sfer; Dom Rayic Gethrasa, piedestał (x=550, y=400); Rzezimieszek, kupiec pojawiający się w nocy koło Opuszczonego domu w Dzielncy mostów;
Różdżka paraliżu ("WAND04") – Mag w Północnym lesie (Cienie Amn); skrzynia zabezpieczona pułapką (z Labiryntem) w Strzeżonym budynku w Dzielnicy świątyń; skrytka w Brynllaw (X=3325, y=1531);
Różdżka polimorfii ("WAND09") – kod.
Różdżka przywołania potwora ("WAND10") – Lochy Irenicusa; Degardan, mag poszukujący Edwina (zadanie Edwina); Świątynia Lathandera, skrzynia; Mag Yaga-Shury w jego obozie pod Saradush.
Różdżka snu ("WAND08") – 1 poziom Twierdzy Strażaka (skrzynia zabezpieczona pułapką z Grozą).
Różdżka strachu ("WAND02") – Aran Livail (3 misja dla Bodhi); Kaol – mag z drużyny Samii w podziemiach Firkraaga; Zagroda łowców niewolników, skrzynia zabezpieczona pułapką (ze strzałą przebicia); Niższe grobowce w Dzielnicy cmentarnej; Sejf w Strzeżonym budynku w Dzielnicy świątyń; Wzgórza Umar, w szafce zabezpieczonej pułapką (z zatrutą strzałką);
Różdżka ucznia ("WAND15") – 1 zadanie uczniów w Kuli sfer (twierdza maga).
Różdżka zabójczej chmury ("WAND13") – Lochy Irenicusa; Lisz z Bram miasta od Dziennej gwiazdy; siedziba Mekratha w Kanałach pod Dzielnicą świątyń;
Różdżka zimna ("WAND06") – Lochy Irenicusa; Arledian w Domu Gaelana Bayle'a; Wiedźma Adratha (jeśli nie rozmawiałeś z dżinami); Twierdza d'Arnise – w kominku na piętrze (pułapka ze Słupem ognia); skrzynia zabezpieczona pułapką (z Zawodzeniem Bansee) w Strzeżonym budynku w Dzielnicy świątyń; Wieża Deirexa (jeziorko); Carras w Jaskini przemytników w Amkhetran;
Sakwa z materiału ("WAND14") – kod lub Unfinished busines i Pai'Na (nagroda za Zgubę pająka).
Sejmitar +2 "Szpon Rashada" ("SW1H23") – Chan Zahraa, dżin Dao z Targowa;
Sejmitar +3 "Ostrze Wody" ("SW1H52") – Saemon Havarian w Amkhetran; w szafce w Domu Jae'llat w Ust Natha; Wojownik-przywódca z armii Yaga-Shury;
Sejmitar +3 "Żagiew Mrozu" ("SW1H15") – Drizzt (zapewnia 50% odproności na ogień – sejmitar, nie Drizzzt...).
Sejmitar +5 "Obrońca" ("SW1H16") – Drizzt (umagicznienie broni wynosi +5).
Serce Ka'rashura ("PLOT02J") – Ka'rashur, 3 poziom Twierdzy Strażaka, można nim ulepszym Furię (Item Upgrade)
Serce Potępieńca ("COMPON15") – dyżurny lisz Odamaron z Kryjówki Sendai.
Serce Tahazzara ("PLOT02I") – Tahazzar, 3 poziom Twierdzy Strażaka, można nim ulepszym Furię (Item Upgrade)
Serce demona ("MISC6M") – Kula sfer (3 demony = 3 serca), Demon ze snu w Przytułku (kradzież kieszonkowa).
Shazzellim +1 ("SW1H50") – Elhan; Unfinished busines (Dom Prebeka w Dokach)
Silne ramię +2 ("BOW11") – Ribald.
Skorupa ankhega ("MISC12") – z ankhega (Wzgórza Wichrowych Włóczni, Przełęcz Małego Zęba); Dzielnica mostów, w jednym z domów na południe od Posiadłości Balthisów, skrzynia zabezpieczona pułapką (ze Śmierdzącą chmurą).
Skóra Aegera +3 ("LEAT20") – Ribald.
Skóra ghula +4 ("LEAT13") – Theshal, mer w Mieście ghuli (zadanie z Niewidzącym okiem).
Skórzana zbroja Karajaha ("LEAT09") – Ribald.
Smoczy hełm ("HELM21") – Podziemia Firkraaga, wyciągnij wiadro ze studni.
Srebrna klinga ("MISC8U") – Saemon Havarian w Brynnlaw.
Srebrna rękojeść ("SW2H15A") – Kruin.
Srebrne pantalony ("MISC5O") – okup Welthera za Lady Elgeę (zadanie z tirdirem z Dzielnicy cmentarnej).
Srebrny Miecz ("SW2H15") – Cromwell.
Srebrny kamień Ioun ("HELM25") – Tawerna "Zefir" w Amkhetran.
Srebrny róg Walhalli ("MISC3I") – Dzielnica mostów, dom obok Reedle'a (sprzedaje ryby...), skrzynia zabezpieczona pułapką z Labiryntem.
Stare pantofle ("PLOT01P") – 1 poziom Twierdzy Strażnika, wschodnie pomieszczenia (zapewniają 25% odporności na zimno).
Strona o glinianym golemie ("TOME02A") – w ogromnym sejfie, którego strzegą minotaury – Skała i Garock na czwartym poziomie Twierdzy Strażaka.
Strona o kamiennym golemie ("TOME03A") – w skrytce koło Niewolnicy w Kryjówce Yaga-Shury w Maszerujących górach.
Strona o olbrzymim golemie ("TOME04A") – w Kryjówce Abazigala, na stoliku w pomieszczeniu Iycantha Szalonego.
Strzała rozproszenia ("AROW07") – Perter na Promenadzie Waukeen; Przytułek; Łucznicy Lorda Keetlara Argrima (zadanie maga w jego twierdzy); Smok w Piekle; 2 poziom Twierdzy Strażaka;
Strzała wybuchów ("AROW06") – losowy przedmiot; kod.
Strzała zabójstwa ("AROW03") – kilka przy zadaniu Jaheiry z Harfiarzami, kod (strzały dodają +15 do TraK0).
Stylisko Fali ("HALB09A") – kambion Strażnik w Więzieniu sfer.
Sylvańska kolczuga +2 ("CHAN14") – Illasera.
Szata Vekny ("WA2ROBE") – Deidre.
Szata dobrego arcymaga ("CLCK15") – Diabelstwo z ekipy Aesgaretha w Twierdzy Strażnika na 3 poziomie; mag Errard z Saradush;
Szata neutralnego arcymaga ("CLCK16") – Zjawa w Przytułku (nadzoruje test trzeźwości umysłu); Terminsel-Elminster; Księgarz Łazarz w Saradush;
Szata ochrony przed chłodem ("CLCK09") – Jayes na Promenadzie (pojawia się w nocy na wschodzie); Mag w Północnym lesie (Cienie Amn); Księgarz Łazarz;
Szata ochrony przed elektrycznością ("CLCK11") – Księgarz Łazarz;
Szata ochrony przed ogniem ("CLCK10") – Inkwizytor Złodziei Cienia (misje dla Bodhi); Mekrath; Księgarz Łazarz;
Szata ucznia ("CLCK29") – Twierdza maga, moga ją wykonać Uczniowie.
Szata wędrowcy ("CLCK13") – Aerie; Arledian w Domu Gaelana Bayle'a; Tamorlin – magiczka Lorda Igena Tombelthena (zadanie z twierdzy łowcy); Carras w Jaskini przemytników w Amkhetran;
Szata złego arcymaga ("CLCK17") – Ust Natha, jeden z drowich handlarzy; Smok w Piekle (trzeba go zabić);
Szata łotrzyka ("CLCK12") – Ribald;
Szata łowcy przygód ("CLCK14") – Edwin; Sion – mag z drużyny od Furii Niebios; Magowie bojowi Il-Khana w Saradush; Nalia po przywołaniu w Sferze kieszeniowej; mag Czarny łupieżca w Lasach Tethyru (Tron Bhaala); 4 poziom Twierdzy STrażnika, tunele Githów;
Szkarłatny Ninja-To +3 ("WANINJA") – Joluv.
Szpilka Harfiarzy ("MISC5X") – Uwieńczenie zadań Jaheiry z Harfiarzami, podarunek Terminsela-Elminstera (to, że dostanie zależy od reputacji).
Szpon Baalora ("COMPON04") – kapłan Berenn w Świątyni Yaga-Shury w Maszerujących górach.
Szpon Kazgarotha ("MISC72") – kod.
Sztylet (<CHARNAME>) ("DAGG19") – twierdza maga, mogą go wykonać uczniowie.
Sztylet +2 "Serce Golema" ("DAGG03") – Arkanis Gath w 6 rozdziale (pomoc od Arana w walce z Bodhi); Vaelasa, królowa driad na Wzgórzach Wichrowych Włóczni;
Sztylet +2 "Długi Kieł" ("DAGG04") – kod.
Sztylet +4 "Złodziej Życia" ("DAGG20") – kod lub Unfinished busines (Artemis Entreri).
Sztylet Gwiazdy +4 ("DAGG21") – Półlisz na 4 poziomie Twierdzy Strażnika.
Sztylet Gwiazdy +5 ("DAGG22") – Cespenar.
Sztylet Jorila +3 ("WAS2H") – Joluv.
Sztylet Lady Demarche +2 ("DAGG17") – Nekre, niziołek w Kuli sfer.
Sztylet bumerang +2 ("DAGG11") – Kapitan Denis w Karczmie Delosara w Dzielnicy mostów;
Sztylet jadu ("MISC75") – kod lub aPack (Czarna Lilia w Gildii Złodziei Cienia).
Talia Mnogich Rzeczy ("DECK") – Aesgareth na 3 poziomie Twierdzy Strażaka.
Taragarth +1 ("SW1H37") – kod lub Unfinished busines (Greyhand w Brynllaw).
Taralash +4 ("BOW22") – łowczyni, pojawia się z ekipą po tworzeniu pieczęci do Uzięzionego.
Taralash +5 ("BOW23") – Cespenar.
Tarcza Baldurana ("WA2SHIEL") – Deidre.
Tarcza Zakonu +4 ("SHLD32") – Yaga-Shura w swoim obozie pod Saradush;
Tarcza harmonii +2 ("SHLD25") – Przełożona gildii Busya lub Lord Khellon (tylko złe charaktery).
Tarcza odbić +1 ("SHLD24") – Ribald.
Tarcza z Mrocznej Stali +4 ("SHLD31") – Diaytha, kapłanka w Kryjówce Sendai;
Tarcza zaginionych +2 ("SHLD26") – Madulf, podarunek za zgodę z Pastorem.
Tarcza ze smoczych łusek +2 ("SHLD21") – Podziemia Firkraaga.
Toporek +2 ("AX1H06") – kod.
Toporek +2 ("AX1H05") – kod.
Toporek Hangarda +2 ("AX1H08") – Tarnor Topornik z wrogiej drużyny w Kanałach pod Dzielnicą świątyń;
Toporek rozdźwięku +3 ("AX1H09") – Arkanis Gath (1 misja dla Bodhi);
Topór Bali ("AX1H07") – kod lub Unfinished busines (Kula sfer, rdzeń mocy).
Topór Hrothgara +3 ("WAAXE") – Joluv.
Topór Nieuległości +3 ("AX1H14") – minotaur Skała na 4 poziomie Twierdzy Strażaka.
Topór Nieuległości +5 ("AX1H15") – Cespenar.
Topór bojowy +2 ("AX1H11") – "niebieski" – Chak, orog z drużyny Samii w podziemiach Firkraaga; Dzielnica cmentarna, jeden z grobowców, skrzynia zabezpieczona pułapką (z Wyładowaniem łańcuchowym); Maferan z drużyny od Furii; Korgan po przywołaniu w sferze kieszeniowej; Orog gwardzista w Kanałach pod Saradush; Diabelstwo na 3 poziomie Twierdzy Strażnika;
Topór bojowy +2 ("AX1H03") – "żółty", Kula sfer, pomieszczenie z Jaszczuroczłekami obok Kajuty nawigatora.
Topór bojowy +3 "Lodowy łupieżca ("AX1H13") – Twierdza d'Arnise, komnata z golemami.
Topór bojowy +3 "Skalny Ogień ("AX1H12") – Bernard "Pod Miedzianym Diademem" po załatwieniu sprawy z Hendakiem.
Torba Obfitości +1 ("QUIVER05") – na drugim poziomie Kryjówki Yaga-Shury w Maszerujących Górach, tam gdzie leży jego Bijące serce i Dziennik.
Torba Obfitości +2 ("QUIVER06") – Cespenar.
Tuigański łuk +1 ("BOW14") – Władca zwierząt "Pod Miedzianym Diademem" (zaplecze).
Ulepszony płaszcz ochrony +2 ("CLCK31") – Cespenar.
Upadek Ardulii +1 ("BLUN20") – nagroda świątyni za zadanie z Niewidzącym okiem.
Usypiacz +2 ("BLUN16") – Bernard "Pod Miedzianym Diademem" po załatwieniu sprawy z Hendakiem.
Wakizashi Kachiko +3 ("WAWAK") – Joluv.
Wampirza zemsta ("SW1H19") – tylko kod.
Wartownik +4 ("SHLD22") – Ust Natha, jeden z drowich kupców.
Wekiera Jerroda ("WAMACE") – Joluv.
Wekiera Służki ("HLOLTH") – Służka Lloth (romans z Viconią).
Wekiera zniszczeń +1 ("BLUN12") – Gildia Bodhi, basenik z krwią.
Wekiera zniszczeń +2 ("BLUN25") – Cromwell.
Widmowy Rodzaj +4 ("SW1H68") – Aesgareth na 3 poziomie Twierdzy Strażnika, do wygrania.
Widmowy Rodzaj +5 ("SW1H69") – Cespenar.
Wielka metalowa maszyna ("SECRET05") – Kowal Kerrick robi ją z pantalonów.
Wyrównywacz ("SW1H54") – Cromwell.
Włócznia +2 ("SPER05") – Kultyści wiwerny w Lasach Tethyru (Cienie Amn); Tethyriański pikinier w Oazie;
Włócznia +3 ("SPER06") – 2 sztuki można znaleźć w Strzeżonym budynku w Dzielnicy Świątyń – mile widziane rozprawienie się z panami od Furii Niebios; Lochy Czarowięzów – komnata z golemami, tam gdzie Cięciwa łuku Gesena; jeziorko w Wieży Deirexa; Berena Elkan, wojowniczka od Gromnira Il-Khana;
Włócznia +3 "Kąsacz ("SPER03") – Gith w Maszynie uwięzionych Dusz w Podmroku.
Włócznia +3 "Przebijacz ("SPER08") – Król Ixilthetocal; Książę Villynaty;
Włócznia jednorożca +2 ("SPER07") – Kopiec trolla w Gaju druidów.
Włócznia uwiądu +4 ("SPER10") – Ust Natha wPodmroku, jeden z drowich kupców.
Włócznia z Kuldahar +3 ("WASPEAR") – Joluv.
Włócznia zimorodka +1 ("SPER09") – Szkielet Wojownik z sarkofagu w Niższych grobowcach w Dzielnicy świątyń.
Yamato +4 ("SW1H66") – barman w "Kuflowym Drzewie/; w Saradush.
Zabójca smoków ("SW1H32") – Podziemia Firkraaga.
Zagłada Hindo +3 ("SW1H70") – Smok na 5 poziomie Twierdzy Strażaka (test odwagi);
Zagłada Hindo +4 ("SW1H71") – Cespenar.
Zapięcie Montolia ("COMPON11") – w skrytce na statku Githów na czwartym poziomie Twierdzy Strażaka.
Zbroja Jelenia +3 ("PLAT16") – Upiorny rycerz w Zachodnich tunelach w Podmroku, pojawia się po złożeniu ofiary Demogorgonie.
Zbroja Płytowa Niebieskiego Smoka ("PLAT20") – Cespenar.
Zbroja Wiary +3 ("CHAN18") – Nagroda świątyni za zadanie z Sir Sarlesem, tylko jeśli ma się świątynię jako twierdzę.
Zbroja arcymistrza +6 ("LEAT24") – Eler Had, złodziej z ekipy Gromnira Il-Khana (Tron Bhaala).
Zbroja głębokiej nocy +4 ("LEAT17") – Ribald.
Zbroja płytowa Baldurana ("WA2PLAT") – Deidre.
Zbroja płytowa Delvera +2 ("PLAT11") – Wódz DigDag w podziemiach Firkraaga;
Zbroja płytowa Gorgony +4 ("PLAT13") – Matka Ardulace w Ust Natha w Podmroku.
Zbroja płytowa Shuruppaka ("PLAT22") – Yaga-Shura w swoim obozie (koncentracyjnym).
Zbroja płytowa T'rachiego +5 ("PLAT17") – Ribald w 6 rozdziale.
Zbroja płytowa z ankhega ("PLAT06") – Cromwell robi je ze skorup.
Zbroja skórzana +3 ("LEAT12") – Galvena w Brynnlaw; Gorch w Gildii Mae'Vara;
Zbroja skórzana orków +3 ("LEAT16") – Twierdza d'Arnise, podziemia, w skrzyni przed pomieszczeniem z TorGalem.
Zbroja skórzana ćwiekowana Cierni +6 ("LEAT23") – Sendai.
Zbroja Łuskowa Białego Smoka ("CHAN20") – Cespenar robi ją z łusek.
Zbroja żmii +5 ("LEAT18") – Wieża Deirexa, w szafce zabezpieczonej nieusuwalną pułapką (z Prawdziwym widzeniem).
Zerthowe ostrze Dak'kona ("WA2DAK") – Deidre.
Zguba likantropów ("DAGG09") – kod.
Zguba pająka ("SW2H13") – kod.
Zguba pająka ("SW2H06") – kod (taki sam miecz jak poprzednik, różni się ikoną i obrażeniami, zadaje 1k4).
Zguba smoków +3 ("HALB04") – Czeluść niewiernych, czyli tunele Niewidzcego Oka.
Znoszone buty ("BOOT06") – Rindus i Reynald de Chatillon – zadanie z upadłymi paladynami;
Zwiastun +3 ("SW2H07") – Ust Natha, jeden z drowich kupców; Eryk Vanstraaten, jeden z paladynów przysłanych przez prałata do walki z Bodhi;
Zwój Crom Faeyra ("SCRLAG") – Thaxll'ssillyia w Ruinach świątyni;
Złoty kamień Ioun ("HELM23") – Księgarz Łazarz.
Złoty korpus ("MISCAY") – Krypta lisza żywiołów w Dzielnicy mostowej (obok Spaczonego runu), po zabiciu lisza.
Złote ramię i noga ("MISCAW") – Krypta Lisza cienia w siedzibie wyrzutków kultu Niewidzącego oka (po zabiciu lisza).
Złoty pas ("BELT02") – nagroda Solamnijskich rycerzy za odesłanie ich do ojczystej sfery (tylko jeśli zapłaciliśmy Ribaldowi i pojawiła się Kholynnus Paac); lub Tactics: Rytuał; aPack i Drużyna Cyrika.
Święcona woda elfów ("MISCAU") – Elhan w Rozdziale 6; Świątynia Waukeen w Saradush (można kupić lub okraść Siostrę Farellę).
Łaska ocalenia +3 ("SHLD27") – nagroda Awatara (Amaunatora) za odniesienie Różdżki szczelinowej w Świątyni Zapomnianego Boga w Starych tunelach w Kanałac pod Dzielnicą świątyń...
Łuk Elfi Dwór +3 ("BOW12") – Twierdza d'Arnise (komnata z golemami).
Łuk Many +4 ("BOW13") – Lasy Tethyru, jeziorko w jaskini.
Łuk Mrocznego Ognia +4 ("BOW20") – Kapitan Erelon – dowódca najemników z Amkethran.
Łuk Mrocznego Ognia +5 ("BOW21") – Cespenar.
Łuk Orłów ("BOW08") – kod.
Łuk Tansherona +3 ("BOW15") – Kupiec-Szlachcic w Targowie; Cattie Brie.
Łuska Czerwonego Smoka ("PLAT18") – Cromwell.
Łuska Smoka Cieni ("LEAT19") – Cromwell.
Łuski Ashena +2 ("CHAN17") – Krypta Bodhi, skrzynia zabezpieczona pułapką (z podwójną pułapką) – po Rozdziale 2.
Łuski Smoka Cieni ("SCALEB") – Smok Cienia w Ruinach świątyni (Thaxll'ssillyia).
Łuski białego smoka ("COMPON18") – w komnacie 11 (uwaga na pułapki), gdzie przebywa Demon Upiór z Niewolnikami na trzecim poziomie Twierdzy Strażnika.
Łuski czerwonego smoka ("SCALER") – Firkraag.
Łuski niebieskiego smoka ("COMPON19") – Abazigal.
Łza nimfy ("COMPON14") – w pojemniku przy schodach obok wschodniej ściany w Lesie Mir.
Łęczysko łuku Gesena ("BOW19A") – Dom Garbarza w Dzielnicy Mostów.
Żelazny róg Walhalli ("MISC3K") – Maheer (ulepszony Srebrny + Beljuryl i 5000 złociszy).
Żmijowe Drzewce ("STAF23") – Azamantes lisz z piątego poziomu Twierdzy Strażnika, pojawia się po otwarciu jednej z pieczęci do Uwięzionego.

Kinski - 2005-06-27, 15:09

Mam niezłą pamięć, mówiąc nieskromnie.
Identyczna lista jest na forum BGiF, nie zauważyłeś (autorem tematu jest jarek).
Listza oczywiście jest niepełna (dlaczego, odpowiedz sobie sam, bynajmnije nie dlatego, że nie wiem gdzie są...).

Temat prawdopodobnue zostanie zamknięty, proszę o wpisywanie lokacji innych itemów, pytania o nie lub poprawki/zmiany.

Matheous - 2005-06-27, 16:54

Czy nie powinno byc 'Zbroja z lusek xxx' zamiast 'Luska xxx'? Bo to glupio brzmi, Luska Czerwonego Smoka-Cromwell i Luski Czerwonego Smoka-Firkraag ...
Kermit - 2005-06-28, 08:59
Temat postu: Re: Lista przedmiotów i miejsca, gdzie je znaleźć
Cytat:

Łęczysko łuku Gesena ("BOW19A") – Cromwell.

Łęczusko jest w siedzibie Rejeka Skórarza o ile się nie mylę. Chyba chodziło o o sam łuk Gesena.

Kermit.

haze - 2006-03-08, 14:48

A mnie ineteresuje gdzie jest klucz do pomieszczenia w kanałach (tam gdzie sa łupiezcy umysłu).
Lara - 2006-03-08, 14:59

Ma go Tazok, którego znajdziesz na Wzgórzach Wichrowych Włóczni.


----

14 sekund :]

Karanith - 2006-03-08, 14:59

Ma go Tazok w legowisku Firkraaga.

14 sekund różnicy :P

haze - 2006-03-08, 18:21

A da sie go przywolac? Bo chyba zgubiłem (jestem juz daaawno po firkragu :/)
Gandalf - 2006-03-08, 18:27

Nie da sie , jeżeli masz jakis wcześniejszy SAVE to odpal go i wtedy znowu bedzie mógł .
Karanith - 2006-03-08, 18:36

Kodu przedmiotu nie znam, ale możesz ściągnąć program ShadowKeeper, służący do edycji save'ów, dzięki któremu będziesz mógł włożyć klucz do ekwipunku.

Kinski napisał/a:
Klucz do kanałów ("KEY29") – Tazok w Podziemiach Firkraaga.
Philoos
Keleborn - 2006-05-09, 16:52

Ja mam pytanko gdzie można znaleść taki czerwony sejmitar nie wiem co to za sejmitar widziałem go dość często na zdjęciach na waszej stronie
hans olo - 2006-05-12, 09:48

Zapewne chodzi Ci o Furię Niebios (katana). Jest na liście. Zaiste bardzo przydatne narzędzie zniszczenia.
Keleborn - 2006-05-13, 05:12

Już wiem o co chodzi furie to miałem przy sobie + 5 :G to szpon wody właściwie to on nie czerwony tylko taki fioletowy itak go nie stworze wmz bo zostawiłem Adjatha Wysysacza w więzieniu sfer bo miejsca mi brakowało :oops: ale kesaiem sobie złożem
Old Vertue - 2006-11-22, 22:15

A ja mam pytanie; na targu przygód stoi pewna dama i sprzedaje zaginione przedmioty z wrót baldura, amn i w ogóle takie różne - między innymi "szatę Vekny", w której to opisie jest mowa o oku Vekny i czymś jeszcze co należało do Vekny, jest także dodane, że szata Vekny nie umywa się nawet do tamtych przedmiotów. Czy ktokolwiek z was jest w stanie mi powiedzieć, gdzie mogę znaleźć tamte przedmioty i czy w ogóle da się je znaleźć? Pozdrawiam.
Thishen - 2006-11-22, 23:15

W BG? Nie, nie ma ich. Jak juz szata jest genialna, to wyobrazasz sobie co by bylo gdyby mozna bylo uzywac oka? Toz to juz by bylo przesadzone ;)
Coincidence - 2006-11-22, 23:56

Nie.
Namiastka oka jest w Tormencie.
Vekna jest postacią z kanonu świata Planescape, jest to więc luźne nawiązanie do świata.

Old Vertue - 2006-11-23, 12:21

Po prostu ciekawi mnie co to mógłby być za przedmiot i do czego można by go użyć. I jeszcze jedno pytanie; znajdę gdzieś w grze jakąś inną, lepszą szatę dla maga niż szata Vekny?
Coincidence - 2006-11-23, 13:39

Old Vertue napisał/a:
Po prostu ciekawi mnie co to mógłby być za przedmiot i do czego można by go użyć.


Oko - cóż, w Tormencie brutalnie wkładało się je w oczodół, wyjmując stare :-P

Old Vertue napisał/a:
I jeszcze jedno pytanie; znajdę gdzieś w grze jakąś inną, lepszą szatę dla maga niż szata Vekny?


Lodowe Remixy Riklaunima wprowadzają przedmioty z NTotNC, między innymi właśnie totalnie przegiętą z potęgą ( odporności, kp, bonusowe czary ) szatę.
Modyfikację możesz ściągnąć ze strony Riklaunima www.crpg.rk.edu.pl, przedmioty sprzedaje panna przy kości na Promenadzie.
Nie wiem, jak z najnowszą instalką, ale wersja, z którą ja sięzapoznawalem wariowala przy instalce wpisów, wskutek czego itemki miały ciekawe nazwy :_P

Kallen - 2006-11-23, 23:28

Są jeszcze ulepszone szaty(i inne itemy) Arcymaga, mają lepszy bonus obronny (KP) ale Vekna ma przydatniejszą szybkość rzucania czarów. Dlatego jak ktoś gra 2 magami to temu lepszemu najelpiej dać Vaknę a drugiemu(dwuklasowiec) dać szatę Arcymaga. Oczywiście owe szaty z moda Upgrade Item:)
kuba_ufo - 2006-12-16, 14:49

Może ma ktoś kod krwi srebrnego smoka? A tak przy okazji to jak się z konsoli przywołuje przedmioty?
Kallen - 2006-12-16, 22:49

CLUAConsole:CreateItem("nazwa") - miejsce nazwy wpisujesz nazwe pliku danego przedmiotu.
Oczywiście jak wiesz jak się przywołuje konsole do wpisania kodu;), musisz zachować wielkie/małe itery w kodzie by zadziałał.
A kod owej krwri smoka to: MISC8H

A ja mam inne pytanie, czy wie ktoś gdzie można znaleźć dziecko imieniem Pelandan? Bo pisze że znaleziony w legowisku łakowilka, tylko gdzie?:P(dziecko- jako przedmiot w ekwipunku)

kuba_ufo - 2006-12-20, 22:44

Zna może ktoś kod złotych pantalonów?

edycja: mam już jednak ten kod. Dzięki Kallen za ten poprzedni i za wytłumaczenie jak korzystać z konsoli :)

Skeleton - 2006-12-22, 19:14

Kallen - czy Pelandan nie występował przypadkiem w dodatku do BG1 na wyspie wilkołaków? Jeśli tak, to ma go któryś ze wspomnianych, albo w lokacji, z której wchodzisz na statek, albo w samym statku, już dokładnie nie pamiętam.

kuba_ufo - sprawdź sobie to:
http://www.stp.pl/pomoce/730,pliki.html
albo to:
http://www.interplay.com/...hint.asp?file=4


Pozdrawiam i życzę wszystkim Bogatego Gwiazdora i udanej zabawy sylwestrowej
Skeleton

Kallen - 2007-01-04, 17:44

Tego nie wiem z BG1, bo mam na myśli BG2 i pojawia się on w plikach gry chyba po wgraniu ToB. :roll: tak mi się wydaje...
Coincidence - 2007-01-04, 19:25

Bo ta "osoba" to przedmiot - tj. ikonka ( wygląd ) dziecka, ale technicznie jest to item.
A wziął się w BG2 z tego powodu, że BG2 było technicznie budowane na bazie plików BG1 i najwyraźniej twórcom nie chciało się wywalać tych niepotrzebnych.

Kallen - 2007-01-05, 15:22

Też tak podejrzewam, ale dziwi mnie jedno, że przeglądając pliki czystego SoA dzieciaka jakoś nie widziałem, a po wgraniu ToBa jest. Może przegapiłem go :roll: w każdym bądź razie, dzieci to fajna sprawa w BG :-D
Wszelak - 2008-06-11, 21:31

Chce przetestować Metalową Maszyne, ale postać ma nie była importowana z BG1, może mi ktoś podać kody do gaci? Co tam jeszcze potrzebne jest? Płynna rtęć?
Vinci - 2008-06-11, 21:37

MISC47, nic więcej nie jest potrzebne prócz tych 3 par pantalonów z tego co pamiętam ;) Na przyszłość polecam Shadow Keepera xD
Alvarez - 2009-01-31, 14:31

Gdzie mogę znaleźć zwój swobody ruchów, potrzebny mi do artefaktu a na liście zwojów niestety nie ma?
Kinski - 2009-01-31, 16:41

Nie ma. SCRL58.
Jednak na ogół, jeśli przedmiotu nie ma, to mod go gdzieś dodaje.

Alvarez - 2009-02-22, 09:40

tak sobie przeglądałem i znalazłem błąd
Cytat:
Zagłada Hindo +3 ("SW1H70") – Smok na 4 poziomie Twierdzy Strażaka (test odwagi);

Test odwagi jest na piątym poziomie :)

morgan - 2009-02-24, 13:36

Zgadza się, poprawiłem (myślałem, że Kinski to zrobi, ale widac nie miał ochoty;), dzięki...
matrix145 - 2009-08-02, 22:56

Ja mam prosbe czy moglby mi ktos przypomniec czy w SoA jest gdzies pojemnik na mikstury bo nie moge nigdzie znalezc... ;p
morgan - 2009-08-02, 23:05

Jeden można znaleźć u Siostry Garleny handlującej na szczycie Twierdzy Strażnika...
kol - 2009-08-02, 23:08

A nie ma ten gostek w Kanałch? Ewentualnie pani Cragmoon (czy jak to się pisze...)?
morgan - 2009-08-02, 23:21

kol napisał/a:
gostek w Kanałch

Roger Paser? Nie, podobnie pani Cragmoon...

matrix145 - 2009-08-03, 00:38

A wlasnie jesli juz piszecie o pani crogmoon to gdzie ona sie znajduje wiem ze w dzielnicy mostow ale dokladniej to gdzie??
EDIT:a gdzie mozna znalezc falszywa/przekleta miksture uzdrowienia-cromwell chce taka do ulepszenia rozlupywacza czaszek
EDIT 2: juz znalazlem odpowiedz w innej czesci forum xD

morgan - 2009-08-03, 01:10

Na lewo od Opuszczonego Budynku (tam gdzie spotykamy Neba dzieciobójcę w queście z ilitem)...
Arwena - 2009-10-26, 16:55

Witam! Moje pytanie dotyczy 2 przedmiotów z czarowięzów a dokładniej kamieni szlachetnych do portalu. Gram w BG 2 po raz pierwszy i znalazłam tylko opal (rubinu i szafiru nie, a przeczytałam,że takowe są potrzebne). Plz o odp.
Vinci - 2009-10-26, 17:08

Pierwszy jest w pokoju, do którego idziesz zaraz schodkami na lewo, jak tylko zaczniesz. Tam chyba jest ten opal, który masz. Drugi, jest w pokoju, do którego dochodzi się tymi schodkami na północ. W tym pomieszczeniu powinna być też torba przechowywania i gliniany golem. Poszperaj po pojemnikach i miej na uwadze, to że bardzo łatwo pomylić właściwe kamienie do portalu z tym zwykłymi szlachetnymi. Trzeci kamień dostaje się w nagrodę za rozwiązanie zagadki ze skrzyniami. To to miejsce, gdzie w centrum stoi skrzynia z, na pozór, bezużytecznymi przedmiotami. Po rozwiązaniu zagadki, Szafir pojawi się w skrzyni na środku.
Yoshi - 2009-12-22, 16:28

Ja tutaj dodam swoje 3 gorsze co do Vecny. Z D&D3 wiem ,że jest jeszcze oko oraz dłoń Vecny. Podobno jest jakiś angielski mod dodający te przedmioty. Podobno dłoń ma ładunek 'Palec Śmierci'. Jeśli ktoś wie gdzie znaleźć ten mod to proszę o kotakat pw. :cisza:
Alvarez - 2009-12-22, 16:59

Informacja o oku i ręce Vekny jest zawarta w opisie Szaty. Ktoś pamiętam już kiedyś o to pytał, ale mod został wydany niedawno -> http://www.shsforums.net/index.php?showtopic=43593 , download w pierwszym poście.
morgan - 2010-08-29, 19:53

Kinski napisał/a:
Buty błyskawicznej szybkości ("BOOT10") – tylko kod?

Hmm, przyznam szczerze, że mocno mnie to zastanawia, bo jestem pewien, że miewałem Podeszwy tchórza w ekwipunku bezkodowo...

Karanith - 2010-08-29, 20:07

Z tego, co udało mi się dowiedzieć, to w niespatchowanej grze Buty błyskawicznej szybkości miał uwięziony cień z ruin świątyni.
morgan - 2010-08-29, 20:14

To by się zgadzało, patchować zacząłem dopiero po rejestracji tutaj (choć nie wiem czy to tak naprawdę dobry pomysł, gdyby nie: Nie możesz rozpocząć rozmowy, postac robi co innego - ciekawe, że kiedy nie miałem pojęcia o patchach jakoś mi się to nie przytrafiało, najwyraźniej byłem farciarzem)...

EDIT: Przejrzałem (z IE) wersje niespatchowane, spatchowane - te z pierwszego wydania (4+1), zarówno samo SoA jak i z ToBem, jak i tych późniejszych łączonych i nie ma. Aczkolwiek coś w tym jest, bo kiedyś właśnie je miałem, poszukam jeszcze, jak znajdę czas, a przede wszystkim sprawdzę empirycznie...
W każdym razie dzięki

Illasera Prędka - 2011-03-16, 17:33

Wydaje mi się, że to dobre miejsce na takie pytanie, zadaję wiec: Gdzie można znaleźć łuk o wdzięcznej nazwie Ripper? Coś jak Przebijacz na polski, tak mi się zdaje ;) . Potrzebuje go by złożyć mega-super hiper łuk u Ruada (wiem, niby pytanie z modów, ale jestem pewien, że łuk był gdzieś w podstawce).
Jolan - 2011-03-16, 17:48

Rozpruwacz (bow09)
-Walczy nim niziołek Togan, z którym walczysz w Kuli Sfer.(z insimilionu)

Z tego topicu - Alvarez:
Cytat:
Rozpruwacz +2 ("BOW09") – Togan, niziołek w Kuli sfer.

Illasera Prędka - 2011-03-17, 15:58

Przyjrzałem listę i nie znalazłem miejsc gdzie znajdują się Torby przechowania. Szukam ich, znaleźć nie mogę... Dziwne, nigdy z tym problemu nie miałem, ale teraz po prostu nie mogę znaleźć...
Alvarez - 2011-03-17, 16:22

Torby przechowywania są dwie:
- Jedna w Czarowięzach
- Drugą można kupić u Księgarza Łazarza w Saradush/Amkethran.
(+ jeszcze jedna przy rozpoczęciu gry w ToBie)

A torba na mikstury jest do kupienia u siostry Garleny przed Twierdzą Strażnika.

greegarak - 2012-12-20, 11:28

Nie mam obecnie możliwości sprawdzenia pewnej rzeczy z ToB,a, dlatego pytanie.
Według NI jedna zpostaci Sendai, ma fajny korbacz, wedle st,atystyk mogący konkurowač z CPW, opis i wygląd jest jak zwykłego cepa. Jest zdejmowalny i upuszvzalny, czy wg Was jest to broń do zdobycia? Nie pamiętam teraz nazwy przedmiotu w NI, a zamierzam grać niedługo w WoBG, więc tak z ciekawości pytam.

porfirion - 2012-12-20, 12:11

Masz na myśli cep, który ma możliwość zatrucia i spowolnienia celu przy ataku (chyba też pogorszenia siły celu na jakiś czas)? Jeśli tak, to widzę, że ma on nazwę sendai.itm, czyli to osobista broń Sendai (ma go ta prawdziwa Sendai, a nie jedna z figur utworzonych przez nią) - na dodatek ma błędny opis zwyczajnego cepu drowów +3. Mam wrażenie, że wbrew oznaczeniu w NI, że jest on upuszczalny, wcale taki w grze nie jest... nie wiem dlaczego, ale czasem te oznaczenia w NI czy IE są nieprawidłowe...

Chyba mam sejwa przed walką z Sendai, to przy jakiejś okazji sprawdzę, czy upuszcza ona ten cep, ale szczerze wątpię (ma ona też w ekwipunku właśnie zwykły cep drowów +3 - ale nim nie walczy - i to tylko jego zapewne upuści).

greegarak - 2012-12-20, 12:59

Dzięki za badanie tej kwestii.potwierdź proszę czy tak samo wygląda to w praktyce.
Czy ten zwykły cep +3, na pewno mnie jest tym włašnie cepem?

porfirion - 2012-12-20, 15:21

Sprawdziłem - niestety, ten cep, który zostaje po Sendai, to zwykły cep drowów +3 (IE pokazuje, że to ten z pliku dwblun01.itm). Poza tym, przy przyłączeniu Sendai do drużyny kodem, wejściu do jej ekwipunku i próbie zdjęcia tego specjalnego cepa z ręki wyskakuje komunikat "Nie można zdjąć tego przedmiotu".

Cały czas nie mam pojęcia, dlaczego zarówno IE, jak i NI wyświetlają błędnie, jakoby przedmiot ten był upuszczalny... Jeśli ktoś bardziej ogarnięty w tych programach wie, dlaczego tak jest, wdzięczny byłbym za uświadomienie (czy to jakaś zwykła niedoróbka w programie, czy coś innego).

Edit do poniższego: Faktycznie, masz rację. Dzięki. W ten sam sposób Sendai ma założoną Kolczugę Pieśniarza Klingi, w której może rzucać czary - ale jej nie upuści.

dradiel - 2012-12-20, 16:42

Są dwa sposoby, aby postać nie upuszczała przedmiotu. Jeden bazuje na zdefiniowaniu przedmiotu jako nieupuszczalny globalnie, robi się to w pliku przedmiotu. Drugi pozwala dawać postaciom zwykłe przedmioty, normalnie dostępne w grze, z możliwością nieupuszczania tego przedmiotu, a to już definiuje się w pliku postaci i pewnie w ten sposób zrobiono z cepem Sendai.
greegarak - 2012-12-20, 23:56

dradiel napisał/a:
. Drugi pozwala dawać postaciom zwykłe przedmioty, normalnie dostępne w grze, z możliwością nieupuszczania tego przedmiotu, a to już definiuje się w pliku postaci i pewnie w ten sposób zrobiono z cepem Sendai.
Jest to chyba najskuteczniejsze przypisanie przedmiotu do npc. Próbowałem wybić ten cep ale nic nie daje pożądanego efektu.
Szkoda fajny cep.

anoim2666 - 2014-08-06, 09:51

Zna ktoś kod na ciało Renfelda (romans z Jaheirą)? Bo gdzieś go zgubiłem a teraz bardzo chciałbym odzyskać. :)

Ok, już nie trzeba. Wyrzuciłem je na Targu Przygody i tam sobie leżało.

Używamy opcji "Edytuj" - Vinci

porfirion - 2016-01-24, 00:15

Kirara napisał/a:
Na szybko poprawiłam wskazane błędy

Jeszcze drobiazg - nowodopisane pierścienie nie wyświetlają się w spisie po prawej.

Kirara napisał/a:
Względem brakujących przedmiotów może ktoś wie, jakie jest miejsce występowania Pierścienia Burzy? To jest jakiś przedmiot z zadania?

Hmm, mam zainstalowany mod Xan NPC i tam ten pierścień odgrywa rolę w dodatkowym zadaniu Xana - z tego wnioskuję, że w oryginalnej grze nie został on w ogóle użyty i się nie pojawia (tj. NI w odniesieniach do pliku przedmiotu znajduje mi tylko te rzeczy od Xana). Ale to musiałby potwierdzić ktoś, kto nie ma Xana zainstalowanego (a najlepiej ma w ogóle niezmodowaną grę - znajdzie się ktoś taki? :razz: ).

Tuldor88 - 2016-01-24, 00:45

porfirion napisał/a:
Hmm, mam zainstalowany mod Xan NPC i tam ten pierścień odgrywa rolę w dodatkowym zadaniu Xana - z tego wnioskuję, że w oryginalnej grze nie został on w ogóle użyty i się nie pojawia (tj. NI w odniesieniach do pliku przedmiotu znajduje mi tylko te rzeczy od Xana). Ale to musiałby potwierdzić ktoś, kto nie ma Xana zainstalowanego (a najlepiej ma w ogóle niezmodowaną grę - znajdzie się ktoś taki? :razz: ).
Ok kilka słów wyjaśnienia i potwierdzenia - w niezmodowanej grze przedmiot faktycznie występuje i rzeczywiscie nie ma żadnego zastosowania choć zdaje się że plany odnośnie użycia były dość konkretne i po prostu nie zostały dokończone - jeśli ktoś grał kapłanem to pamięta że w grze mamy misje odzyskania pierścienia switu od złodziei jacy ukradli go i przetrzymują w slumsach, jest to pierścień świtu (RING38) jaki ma opis łudząco podobny do naszego RING37 - prawdopodobnie miała to być alternatywa dla kogoś kto by grał kapłanem talosa - im też mieli pierścionek ukraść :wink:
porfirion - 2016-01-24, 01:48

Tuldor88 napisał/a:
w niezmodowanej grze przedmiot faktycznie występuje

Ale występuje w samej grze lecz bez zastosowania, czy raczej, jak rozumiem, występuje tylko w plikach niezmodowanej gry, ale w samej rozgrywce bez kodów go nie uświadczysz?

Tuldor88 - 2016-01-24, 11:34

http://athkatla.cob-bg.pl...p=118068#118068
porfirion napisał/a:
Ale występuje w samej grze lecz bez zastosowania, czy raczej, jak rozumiem, występuje tylko w plikach niezmodowanej gry, ale w samej rozgrywce bez kodów go nie uświadczysz?
Niestety tak - jak pisałem sposób wstawienia opisu sugeruje że Talosanie też mięli mieć quest z ukradzeniem im pierścionka przez złodziei ze slumsów ale najwidoczniej się z tego wycofano (nie wiem dlaczego) i zamiast tego ich alternatywne zadanie polega na prostym odebraniu w slumsach pierścienia skradzionego Lathanderowcom:
http://baldur.cob-bg.pl/b...ica_swiatyn-bg2
(Świątynia Talosa, 9 akapit)

Swoją drogą prosiłbym o przeniesienie tutaj ostatnich 3 postów z podlinkowanego tematu :smile:

Gotowe. ;) - L`f

greegarak - 2022-07-02, 06:39
Temat postu: [BG II] Buty do zadañ specjalnych
http://baldur.cob-bg.pl/bg2/buty-bg2#5

Buty przemieszczenia można mieć od Chaosu w Targowie. Trochę z tym zachodu, ale ogólnie rzecz biorąc, jest to też sposób na każdy przeklęty przedmiot trzymany/używany wszędzie indziej niż w jednym z 16 miejsc "plecaka" postaci/wroga.
Rzucenie Zdjęcia klątwy powoduje że "Item" zrzucony zostaje do ekwipunku. Jako że Chaos ma dodatkowo przypisane do Butów -właściwości - not stealable i undroppable, trzeba to obejść.
"Not stealable" można obejść efektem dzikiej magii, który dodaje klejnoty przeciwnikom w ekwip. Cały ekwip.trzeba wypełnić łącznie z 3-ema podręcznymi slotami. Jak już jest zapełnione, wtedy rzucenie ZK spowoduje że przedmiot pojawi się pod nogami właściciela.
"Undropable" sprawia jedynie że nie można przełożyć rzeczy z jednego slotu ekwpipunku do drugiego.Czyli upierdliwe jeśli chce się zdjąć buty. Szybkim lecz dramatycznym sposobem okazuje się uśmiercenie i wskrzeszenie,(ew.zew harfiarzy)
Tyle o tym że buty mieć legalnie można. Nielegalnie czyli przywołując konsolą. Rzeczy z cechą "not copyable" nie odłączają się od właściciela po śmierci. Jest problem by je założyć po przywołaniu konsolą kodów. Jedynym sposobem okazuje się ustawienie właściciela nad niektórymi skrzyniami,szafami,itp."containers", które mają nieudolnie określony obszar. Tzn.ich przestrzeń pokrywa się z dostępnością wejścia nogami w ich przestrzeń. Kolejnym -ostatnim warunkiem jest zapełnienie ekwipunku, czyli tak jak w opisie do butów.
Upuszczenie przedmiotu to co innego niż położenie, więc mechanika Bg2, pozwala by coś co jest "niekopiowalne" było jednak układalne?. Pisząc kładzenie do skrzyni nie mam na myśli jej otwieranie kliknięciem, tylko stanie w takim jej(skrzyni,szafy,itp.) miejscu, że po wejściu w ekwipunek mamy możliwość zebrania tego na zasadzie jakby to było pod nogami(jest to zapewne bug). Jak w ten sposób położy się Łapkę, to następnie można ją chwycić i założyć. Oczywiście już jej nigdy nie zdejmiemy a po śmierci i wskrzeszeniu dalej będzie na palcu, jak u Alory.
.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group