Poprzedni temat «» Następny temat
Lester - Wojownik Kufla Piwa
Autor Wiadomość
shaggie


Wiek: 38
Posty: 59
Wysłany: 2005-02-05, 01:59   Lester - Wojownik Kufla Piwa

Zainspirowany opisem prestiżowej klasy, którą znalazłem w Bibliotece Riklaunima, stworzyłem nowy mod do BG2. Mod dodaje nową podklasę - Wojownika Kufla Piwa oraz nowego NPC-a, pijaka Lestera. Nie umiałem odtworzyć w modzie wszystkich cech wymienionych w opisie w Bibliotece, zaś niektóre nieco zmodyfikowałem, aby były ciekawsze.
Mod jest we wczesnej fazie tworzenia, ale najważniejsze rzeczy już zrobiłem, dlatego postanowiłem go opublikować. Mam nadzieję, że znajdą się chętni do testowania.

Nie napisałem jeszcze skryptów, dlatego Lestera trzeba po prostu przywołać - CreateCreature("lester"), podobnie jak potrzebne mu przedmioty - CreateItem("piwo",5) i CreateItem("wino",5). Ponadto typowe cechy Wojownika Kufla Piwa ma na razie jedynie Lester, więc nie polecam rozpoczynania nowej gry z bohaterem będącym przedstawicielem tej klasy. Docelowo oczywiście zostanie to uzupełnione. Ponadto Lester nie ma dubbingu (nie odzywa się w ogóle), nie ma też żadnych subquestów ani banterów - być może napiszę je, jeśli będzie mi sie chciało. Dodam też kilka nowych sklepów, w których będzie można kupić alkohol na wynos.

Mod do ściągnięcia TUTAJ.
W archiwum jest standardowa instalka WeiDU.

Wymagania: BG2+ToB, warto mieć też NI, aby poprawić jakieś ewentualne usterki, jakie mój mod może spowodować ;)

OPIS PODKLASY:
Wojownik Kufla Piwa na pierwszy rzut oka jest przeciętnym, niczym nie wyróżniającym się rycerzem. Jednak gdy jest pijany, uwalniane są jego nadzwyczajne umiejętności.

Zalety:
- postać pijana otrzymuje wysokie premie do siły i kondycji
- zdolność udawania jest równie skuteczna co niewidzialność
- stała niewrażliwość na ataki mentalne
Wady:
- nie może specjalizować się w broni dystansowej
- brak dwu- i wieloklasowości
- czasem problemy z dostawą alkoholu
- nadmiar alkoholu powoduje wysokie kary do zręczności

CECHY:
żłopanie piwa: kufle piwa i butelki wina powodują wzrost siły, kondycji i charyzmy oraz spadek zręczności, inteligencji i mądrości wg. tabelki:

Kod:
Kufle piwa    Butelki wina    Siła    Kond.    Zręczn.    Int.    Mądr.    Charyzm.
1        -        +1    +1    -1    -1    -2    +1
2        1        +2    +3    -2    -2    -2    +2
3        -        +3    +3    -2    -2    -3    +3
4        2        +3    +4    -3    -3    -4    +1
5        -        +4    +4    -3    -3    -5    0
6        3        +5    +5    -4    -5    -5    -1


Większa ilość wyżłopanego alkoholu powoduje losowe efekty, na ogół nieprzyjemne. Działanie kolejnych wypitych kufli piwa lub butelek wina uaktywnia się po 5 minutach.
rzucanie butelką: butelka powoduje 1k6 obrażeń obuchowych oraz 1k4 siecznych.
trzęsące się ręce: pijakowi cały czas drżą ręce, więc nie może posługiwać się bronią dystansową tak sprawnie jak zwykły wojownik - stąd niemożność specjalizacji w broni dystansowej.
chaotyczny umysł: działa jak permanentne Chaotyczne Rozkazy i Tarcza Umysłu. Uparty pijak nie ulega perswazjom, najwyżej reaguje na nie agresją, dlatego jest odporny na wszelkie próby zauroczenia i dominacji umysłowej. Ponadto jest niewrażliwy na ataki mentalne illithidów, ponieważ nie są oni w stanie nawiązać kontaktu telepatycznego z jego wypaczonym przez alkohol umysłem.

ZDOLNOŚCI SPECJALNE:
zataczanie: (7 poziom) wojownik wykonuje chaotyczne, nieskoordynowane ruchy, przez co przeciwnicy mają problemy z trafieniem. KP przeciw broni dystansowej obniża się o 1 na każde 4 poziomy do -4 na 16 poziomie. Czas trwania: 15 sekund na każde 4 poziomy, do minuty na 16 poziomie. Efekt uboczny: zataczając się wojownik nie może sprawnie posługiwać się bronią, więc TraK0 wzrasta o 2 na czas działania.
szał pijaka: (10 poziom) działa jak szał berserkerski, ale zwiększa dodatkowo odporność na magię o 50%. Efekt uboczny: po wyjściu z szału utrata przytomności na tyle samo czasu, ile trwał berserk (2 minuty).
udawanie: (13 poziom) dzięki zdolności udawania bardziej pijanego niż jest, wojownik potrafi zwieść wrogów, którzy go nie atakują, bo nie widzą w nim zagrożenia. Czas trwania: 1 tura na każde 4 poziomy lub do zaatakowania albo rozproszenia. Uwaga: nie każdy przeciwnik daje się nabrać na ten podstęp.
nalewka: (17 poziom) odpowiednio doświadczony wojownik Kufla Piwa umie sam przyrządzać nalewki 3 razy dziennie. Nalewka działa jak leczenie średnich ran (odzyskanie 14 PŻ) i zawiera niewielką ilość alkoholu, nie powodującą upojenia. Jest jednak na tyle wytrawna, że jedynie wojownicy o kondycji min. 17 mogą ją spożywać - postaci nie spełniające tego warunku na wszelki wypadek odmawiają, gdy są częstowane nalewką.
zionięcie ogniem: (21 poziom) zaprawiony w bojach i w piciu wojownik dysponuje iście zabójczym oddechem. Płomienie obejmują obszar o średnicy ok. 40 stóp i zadają 6k12 obrażeń od ognia, bez rzutu obronnego. Można zionąć tylko raz dziennie. Efekt uboczny: utrata przytomności postaci ziejącej na 30 sekund.

OGRANICZENIA:
tylko ludzie, krasnoludy, gnomy i pół-orki
tylko charaktery chaotyczne
_________________
Allow nothing to be in your life that you can't walk out on in thirty seconds, if you spot the heat around the corner.
Ostatnio zmieniony przez Alvarez 2012-10-25, 22:07, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
shaggie


Wiek: 38
Posty: 59
Wysłany: 2005-02-05, 17:25   

W nocy zauważyłem kilka błędów, które dzisiaj poprawiłem. Ponadto Lestera nie trzeba już wywoływać z konsoli, przebywa w Miedzianym Diademie, na pięterku. Jego doświadczenie automatycznie dostosowuje się do poziomu drużyny.

Zapraszam do ściągnięcia i instalacji:

http://closer.int.pl/~shaggie/lester.zip

Do zrobienia pozostało:
* sprzedawcy alkoholu w Athkatli, w Podmroku, w Saradush i Amkethran.
* jakieś nieco bardziej rozbudowane dialogi :)
* dubbing
* ew. subquesty, bantery i romanse
* indywidualny portret (na razie Lester używa portretu z IWD)
_________________
Allow nothing to be in your life that you can't walk out on in thirty seconds, if you spot the heat around the corner.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 27
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2005-02-05, 18:46   

Cytat:
szał pijaka: (10 poziom) działa jak szał berserkerski, ale zwiększa dodatkowo odporność na magię o 50%. Efekt uboczny: po wyjściu z szału utrata przytomności na tyle samo czasu, ile trwał berserk (2 minuty).
2 minuty to trochę za długo. Ale ogólnie ciekawa klasa. Można by mu dać jeszcze dać karę do ruchu( powiedzmy -1).
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Thishen
Zasłużony


Wiek: 30
Posty: 426
Podziękowania: 1/5
Skąd: Piernikowo
Wysłany: 2005-02-05, 23:18   

Ja kiedys chcialem stworzyc npca pijaczka, ale jakos zabraklo checi ;) I co najlepsze, kilka cech tez chcialem mu dac takich jak ty (np. odpornosc na ataki mentalne, cos z alkoholem itp :P), ale widze ze twa postac bedzie bardziej wywazona ;)
No coz, zyczyc powodzenia, i powiedz kiedy bedzie w 100% gotowy (na razie nie moge testowac, bo gram [teoretycznie:P] w BG2 z kumplami przez siec, wiec modowac chyba nie bardzo moge:P)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
shaggie


Wiek: 38
Posty: 59
Wysłany: 2005-02-06, 15:40   

Jvegi napisał/a:
2 minuty to trochę za długo.

Myślisz? Chciałem zbalansować tę zdolność; +50% odporności na magię na 10 poziomie to dużo, więc uznałem, że utrata przytomności na dłuższy czas będzie odpowiednią karą. Ale może faktycznie 2 minuty to za długo. Do ilu byś skrócił?

Jvegi napisał/a:
Ale ogólnie ciekawa klasa. Można by mu dać jeszcze dać karę do ruchu( powiedzmy -1).

Na stałe czy w szale?

Thishen napisał/a:
No coz, zyczyc powodzenia, i powiedz kiedy bedzie w 100% gotowy (na razie nie moge testowac, bo gram [teoretycznie:P] w BG2 z kumplami przez siec, wiec modowac chyba nie bardzo moge:P)

Dzięki. Będę umieszczał tu na bieżąco informacje o postępach prac. Przy okazji apel: jeśli ktoś nie chce testować z tego czy innego powodu, to może za to wymyśli jakieś fajne pijackie bantery, np. z Jaheirą o szkodliwości picia czy z kłótnię z Korganem o to, który gatunek piwa jest najlepszy. Chciałbym też wyposażyć Lestera w jakieś ciekawe przedmioty (np. broń), może ktoś wpadnie na jakiś pomysł? Czekam na propozycje.
_________________
Allow nothing to be in your life that you can't walk out on in thirty seconds, if you spot the heat around the corner.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Thishen
Zasłużony


Wiek: 30
Posty: 426
Podziękowania: 1/5
Skąd: Piernikowo
Wysłany: 2005-02-06, 16:03   

Hmmm... powiem ci co ja chcialem zawrzec u mojego NPCa ;)
A wiec poczatek, aby przylaczyc trzebaby sie wykazac zylka pijaczka (zawody w piciu? :>) i potem mu przyniesc np. winko, taki tam zwykly quest na przyniesienie. O broni myslalem takiej: dwureczny mieczyk zatruwajacy/zarazajacy choroba, jako ze kazdy pijak jest brudny i z higiena na bakier, wiec i miecz jego czysty byc nie moze, co skutkuje przy trafieniu zatruciem :> Jego zbroja moglaby byc jakas kufajka zwana rowniez fufajka :) Ja zrobilbym to jakims bardzo kiepskim i niezdejmowalnym pancerzem, aby zbytnio nie przepakowac postaci. Jak cos jeszcze przyjdzie do glowy, to napisze
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
shaggie


Wiek: 38
Posty: 59
Wysłany: 2005-02-06, 17:13   

Thishen napisał/a:
Hmmm... powiem ci co ja chcialem zawrzec u mojego NPCa ;)
A wiec poczatek, aby przylaczyc trzebaby sie wykazac zylka pijaczka (zawody w piciu? :>)

Super pomysł! Pamiętam, że było coś takiego w Monkey Island II - zawody w piciu grogu. Aby je wygrać trzeba było zastąpić niepostrzeżenie prawdziwy grog pseudo-grogiem bezalkoholowym.

Thishen napisał/a:
i potem mu przyniesc np. winko, taki tam zwykly quest na przyniesienie. O broni myslalem takiej: dwureczny mieczyk zatruwajacy/zarazajacy choroba, jako ze kazdy pijak jest brudny i z higiena na bakier, wiec i miecz jego czysty byc nie moze, co skutkuje przy trafieniu zatruciem :>

Wiesz, że o tym samym pomyślałem? Może dlatego, że wczoraj dałem popis w stylu Wojownika Kufla Piwa i wracałem rano do domu brudny i utytłany :)

Thishen napisał/a:
Jego zbroja moglaby byc jakas kufajka zwana rowniez fufajka :) Ja zrobilbym to jakims bardzo kiepskim i niezdejmowalnym pancerzem, aby zbytnio nie przepakowac postaci.

Bardzo mi się to podoba. Kufajka miałaby kiepską KP, ale chroniłaby przed zimnem.

Thishen napisał/a:
Jak cos jeszcze przyjdzie do glowy, to napisze

Dzięki, czekam.
_________________
Allow nothing to be in your life that you can't walk out on in thirty seconds, if you spot the heat around the corner.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
shaggie


Wiek: 38
Posty: 59
Wysłany: 2005-02-07, 01:31   

Ok, broń i kufajka zrobione:

http://closer.int.pl/~shaggie/lester.zip

Brudny miecz Lestera +2
Lester, jak większość pijaków, nie przykłada zbytniej wagi do higieny, czego skutkiem jest nieprzyjemna woń, jaką roztacza, oraz fatalny stan jego uzbrojenia.
Ten miecz, niegdyś zapewne gładki i lśniący, jest teraz tak brudny i pordzewiały, że każdy zadany nim cios może spowodować zakażenie rany, a co za tym idzie - dalsze obrażenia.
Ponadto, istnieje też ryzyko infekcji u osoby władającej mieczem. W tym przypadku - Lestera, bowiem jedynie on może posługiwać się tym orężem, wszyscy inni brzydzą się wziąść go do ręki.

PARAMETRY:

Specjalne:
przy każdym ciosie 25% szans na wywołanie choroby u zranionego przeciwnika
przy każdym ciosie 5% ryzyka na wywołanie choroby u osoby władającej mieczem

TraK0: +2
Obrażenia: 1K8 +2
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 3
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: długi miecz
Typ broni: 1-ręczna
Może używać:
Lester

Kufajka Lestera
Kufajka, zwana dawniej fufajką, to rodzaj grubego kaftana, ocieplonego watoliną. Wygląda dość nieestetycznie i nie stanowi dobrej osłony przed atakami, ale chroni przed zimnem i jest uwielbiana przez Lestera do tego stopnia, że nigdy jej nie zdejmuje (nawet podczas snu), co, wziąwszy pod uwagę jego niedbałość o higienę, jest dość uciążliwe dla towarzyszy.

PARAMETRY:

+60% do odporności na chłód

Klasa pancerza: 5
Waga: 25
Może używać:
Lester
_________________
Allow nothing to be in your life that you can't walk out on in thirty seconds, if you spot the heat around the corner.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 37
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2005-02-07, 02:26   

W Fallout Tactics mutanci mogli wybrać perka – Cuchnąca skóra czy jakoś tak, każdy w otoczeniu otrzymywał karę -1 do percepcji, można by zrobić coś podobnego.
Cytat:
żłopanie piwa: kufle piwa i butelki wina powodują wzrost siły, kondycji i charyzmy oraz spadek zręczności, inteligencji i mądrości

Ok., niech będzie spadek zręczności i inteligencji, ale nie mądrości, czasem po pijaku przychodzą ciekawe myśli do głowy... W instrukcji do BG 2 było coś o piciu, upojenie sprawiało jakieś kary, ale także powodowało wzrost morale, można by zrobić jakąś Aurę odwagi czy coś podobnego (odporność na strach i premie do rzutów obronnych) np. po którymś poziomie (np. w IWD 2 paladyni dostawali taką chyba po 2 czy 3).
Pragnę zauważyć, że w zdolnościach specjalnych zabrakło jakże ważnej, wręcz nieodzownej zdolności śpiewu pijackiego, byłaby to zmodyfikowana pieśń barda czy jakiś tego typu mix. Na wyższych poziomach ulepszona. Może by tak zmienić w ogóle klasę postaci na... barda? Podklas wojowników jest mnóstwo, u mnie zawsze wszystkie sloty są zajęte.. No, ale to także ma być NPC, a bardów kilku jest (2-3).
Zdolności ogólnie ciekawe, proponuję zmodyfikowanie nieco podklasy, tak by wraz z poziomami otrzymywał nie tylko zdolności, lecz także jakieś drobne premie (analogiczny przykład mnicha czy morituriego), ale bez przegięć.
Można pokombinować z charyzmą (chaotyczny umysł zapewnia ciekawe odporności).
Cytat:
rzucanie butelką: butelka powoduje 1k6 obrażeń obuchowych oraz 1k4 siecznych.

Jest ciekawy modzik, Herbs&Piotions coś tam dalej, na Promenadzie druidka może zrobić nam z roślin różne mikstury, także do rzucania zadające obrażenia od trucizny, ognia itp., więc pijaczek niech sam pędzi podobne "bronie".
Cytat:
Klasa pancerza: 5

No niech już będzie ta KP: 3, 60 % odproności na zimno i jakieś czary, właściwości (niewielkie)... Podklasa ma być grywalna (i ciekawo-jajcarska).
Cytat:
Brudny miecz Lestera +2

Oczywiście umagiczninie powiększa się wraz ze wzrostem postaci?
Cytat:
Specjalne:
przy każdym ciosie 25% szans na wywołanie choroby u zranionego przeciwnika
przy każdym ciosie 5% ryzyka na wywołanie choroby u osoby władającej mieczem

Dodać Zarazę (aco!, czar z 4 poziomu maga) i truciznę, niech ta broń będzie godna pijaczka...
Cytat:
Super pomysł! Pamiętam, że było coś takiego w Monkey Island II - zawody w piciu grogu.

W np. Gothicu 2 też jest podobny pomysł (takze trzeba podmienić gorzałkę na wodę).
Cytat:
jako ze kazdy pijak jest brudny i z higiena na bakier

Nie każdy, po co uogólniać...
Cytat:
Większa ilość wyżłopanego alkoholu powoduje losowe efekty, na ogół nieprzyjemne.

Wiadomo kaczorek boli, lecz są/powinny być też tego zalety, np. Cuchnący wymiot – zadaje 5k10 obrażeń wrogom, rzut obronny z modyfikatorem +4 lub dodatkowe 2k20 obrażeń od kwasu (czy coś takiego, w żołądku jest kwas solny, więc od kwasu). Pijacka aura odwagi – odporność na strach i załamanie morale, premia do rzutów obronnych (np. +1, spokojnie, bez przegięć), + coś jeszcze (wymyślić to).
Cytat:
2 minuty to trochę za długo.

2 minuty to 2 tury, szał barba trwa 4 rundy, rozwścieczenie bersekera 10 rund (1 turę), powiedzmy, że 6-7 rund będzie właściwym kompromisem?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
shaggie


Wiek: 38
Posty: 59
Wysłany: 2005-02-07, 03:14   

Kinski napisał/a:
W Fallout Tactics mutanci mogli wybrać perka – Cuchnąca skóra czy jakoś tak, każdy w otoczeniu otrzymywał karę -1 do percepcji, można by zrobić coś podobnego.

To trochę za trudne - nie umiałbym jeszcze tego zrobić...

Kinski napisał/a:
Ok., niech będzie spadek zręczności i inteligencji, ale nie mądrości, czasem po pijaku przychodzą ciekawe myśli do głowy...

A spotkałeś kiedyś mądrego pijaka? Bo ja nie... myślę, że jest wielu inteligentnych pijaków, ale nie sądzę, aby byli mądrzy, chociażby dlatego, że piją :)

Kinski napisał/a:
W instrukcji do BG 2 było coś o piciu, upojenie sprawiało jakieś kary, ale także powodowało wzrost morale, można by zrobić jakąś Aurę odwagi czy coś podobnego (odporność na strach i premie do rzutów obronnych) np. po którymś poziomie (np. w IWD 2 paladyni dostawali taką chyba po 2 czy 3).

Dobry pomysł. Da się zrobić. Przy okazji nadmienię, że nie zauważyłem szczerze mówiąc, aby upojenie miało jakikolwiek wpływ na zwykłe postaci, oprócz pojawienia się ikonki z kuflem.

Kinski napisał/a:
Pragnę zauważyć, że w zdolnościach specjalnych zabrakło jakże ważnej, wręcz nieodzownej zdolności śpiewu pijackiego, byłaby to zmodyfikowana pieśń barda czy jakiś tego typu mix. Na wyższych poziomach ulepszona. Może by tak zmienić w ogóle klasę postaci na... barda? Podklas wojowników jest mnóstwo, u mnie zawsze wszystkie sloty są zajęte.. No, ale to także ma być NPC, a bardów kilku jest (2-3).

Nie chciałbym zbytnio odchodzić od pierwowzoru... ale pijacki śpiew to dobry pomysł, chętnie wykorzystam.

Kinski napisał/a:
Jest ciekawy modzik, Herbs&Piotions coś tam dalej, na Promenadzie druidka może zrobić nam z roślin różne mikstury, także do rzucania zadające obrażenia od trucizny, ognia itp., więc pijaczek niech sam pędzi podobne "bronie".

Myślałem o tym - mógłby je robić z różnych składników, ale to jednak za trudne dla mnie. Może po prostu dodam zdolności tworzenia innych, oprócz nalewki, płynów.

Kinski napisał/a:
Cytat:
Klasa pancerza: 5

No niech już będzie ta KP: 3, 60 % odproności na zimno i jakieś czary, właściwości (niewielkie)... Podklasa ma być grywalna (i ciekawo-jajcarska).

Zaklęta Kufajka Lestera? :D No, no, pomyślę.
Kinski napisał/a:
Cytat:
Brudny miecz Lestera +2

Oczywiście umagiczninie powiększa się wraz ze wzrostem postaci?

Nie, ale będzie można je wzmocnić u Cespenara na Brudny miecz Lestera +3, +4 przeciw charakterom praworządnym. Ponadto Cespenar zlikwiduje ryzyko infekcji u osoby władającej mieczem.

Kinski napisał/a:
Dodać Zarazę (aco!, czar z 4 poziomu maga) i truciznę, niech ta broń będzie godna pijaczka...

Wierz mi, jest godna... :) Choroba, którą wywołuje, odbiera 2 PŻ na sekundę przez 18 sekund, bez rzutu obronnego. Po umagicznieniu przez Cespenara będzie działać przez pół minuty.

Kinski napisał/a:
Wiadomo kaczorek boli, lecz są/powinny być też tego zalety, np. Cuchnący wymiot – zadaje 5k10 obrażeń wrogom, rzut obronny z modyfikatorem +4 lub dodatkowe 2k20 obrażeń od kwasu (czy coś takiego, w żołądku jest kwas solny, więc od kwasu).

Przegięte... to nie jest smok :)

Kinski napisał/a:
Pijacka aura odwagi – odporność na strach i załamanie morale, premia do rzutów obronnych (np. +1, spokojnie, bez przegięć), + coś jeszcze (wymyślić to).

Jaki czas działania?

Kinski napisał/a:
2 minuty to 2 tury, szał barba trwa 4 rundy, rozwścieczenie bersekera 10 rund (1 turę), powiedzmy, że 6-7 rund będzie właściwym kompromisem?

Ok, się zrobi. Dzięki za propozycje.
_________________
Allow nothing to be in your life that you can't walk out on in thirty seconds, if you spot the heat around the corner.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Coincidence 
Bibliotekarz


Wiek: 30
Posty: 353
Wysłany: 2005-02-07, 09:13   

Cytat:
Kinski napisał:
Cytat:
W Fallout Tactics mutanci mogli wybrać perka – Cuchnąca skóra czy jakoś tak, każdy w otoczeniu otrzymywał karę -1 do percepcji, można by zrobić coś podobnego.


To trochę za trudne - nie umiałbym jeszcze tego zrobić...


Efect - Global, ustawiasz zasięg i odpowiedni efekt ( tyle że w czystym BG2 nie ma cechy percepcja! ).
Podziękuj autorce tego posta
 
 
=ZERL= 


Wiek: 32
Posty: 19
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2005-02-07, 09:36   

Dla mnie NPC bez interakcji i rozmówek z innymi postaciami to kicha.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
saCOOL 
Niezliczoność


Posty: 111
Podziękowania: 2/3
Wysłany: 2005-02-07, 10:29   

Wiecie, co? Przyłączam się do petycji o zmianę podklasy na Barda :D. Pijak i śpiew to dwa nieodzowne i nierozłączne aspekty :D...
_________________
Gdy spoglądasz w Otchłań, Ona również patrzy na Ciebie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Coincidence 
Bibliotekarz


Wiek: 30
Posty: 353
Wysłany: 2005-02-07, 10:40   

Nie musi byś bardem, by móc śpiewać. Można przeciez zrobić zdolność specjalną, pijackie przyśpiewki, ulepszające się wraz z poziomem.
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 37
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2005-02-07, 20:28   

Cytat:
To trochę za trudne - nie umiałbym jeszcze tego zrobić...

Analogicznie do Pijackiej Aury odwagi.
Cytat:
tyle że w czystym BG2 nie ma cechy percepcja!

Poważnie? Nie wiedziałem... Wiadomo, że chodzi o analogię, zamiast percepcji może być zręczność czy kondycja.
Cytat:
A spotkałeś kiedyś mądrego pijaka?

A czytałeś "Małego Księcia" albo "Pod wulkanem" (to Lowry'ego)?
Cytat:
Nie, ale będzie można je wzmocnić u Cespenara na Brudny miecz Lestera +3, +4 przeciw charakterom praworządnym. Ponadto Cespenar zlikwiduje ryzyko infekcji u osoby władającej mieczem.

Też niezły pomysł, chodziło mi o to, żeby to była jakaś konkretna broń, minimum +3. Oczywiście Cromwell też będzie mógł ją ulepszyć (do np. +3, a Caspy do +4)?
Cytat:
Choroba, którą wywołuje, odbiera 2 PŻ na sekundę przez 18 sekund, bez rzutu obronnego. Po umagicznieniu przez Cespenara będzie działać przez pół minuty.

To już słabość przeciwników, bo żaden nie rzuci leczenia chorób ani nie łyknie eliksiru zdrowia (chociaż złodzieje z aPacka by tak zrobili, znaczy się kapłan Maski zarzuciłby od razu jakiś czar, ale to tak jest tylko w aPacku). Lecz jeśli będzie to bez rzutu to oczywiście spoko, jednak na Zarazę jest rzut obronny.
Cytat:
Przegięte... to nie jest smok :)

Eee, nie, chodzi o to, żeby Lesterem czy podklasą chciało się grać, ostatecznie można zmniejszyć obrażenia...
Cytat:
Jaki czas działania?

Stały, lecz wymagane jest upojenie, to będzie jeden z efektów upojenia, które też będzie miało wady. Chyba że zmienić to na zdolność specjalną i dać czas działania na np. 4-6 rund.
Cytat:
Dla mnie NPC bez interakcji i rozmówek z innymi postaciami to kicha.

W sumie moduł jest dopiero co powstały, podobnie jak zdecydowana większość NPC, więc kwestia rozwoju, dodatków, ugłosowienia, zadanek, banterów pozostaje otwarta, ale przecież kiedyś się to zrealizuje...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group