Poprzedni temat «» Następny temat
Skille
Autor Wiadomość
Karanith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 28
Posty: 1177
Podziękowania: 38/15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-13, 14:28   

Vinci napisał/a:
To coś na D, hmm, byli w kampanii Tronu. Misja ze zdobyciem twierdzy - Illydan, Kael, Wiedźma morska i to coś się przyłączało też. Cholernie mocne. Niewidzialność, trafienie krytyczne, coś tam jeszcze było. Wydaje mi się, że to był heros :P


Akama z rasy draenei. Dostepny tylko w tej misji, w custom game go nie ma. Fajny ;)

Vinci, nie wiem jak u ciebie z grą na multi, ale sporo ona zmienia w poglądach nt. skilli w W3. I jak teraz czytam niektóre swoje bzdury typu "Podział (u Mistrza Ostrzy) jest obowiązkowy" albo "Wyssanie many ma pewną wadę - cięzko tym poważnie uszkodzić, a bohaterowie i tak mają dużo więcej many", to ręce opadają ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2505
Podziękowania: 246/53
Wysłany: 2009-06-13, 15:13   

Karanith napisał/a:
Akama z rasy draenei. Dostepny tylko w tej misji, w custom game go nie ma. Fajny ;)


Dzięki za przypomnienie. Podczas pisania tamtego posta sprawdzałem na stronie blizzarda, ale nie znalazłem go właśnie wśród bohaterów.

Karanith napisał/a:
Vinci, nie wiem jak u ciebie z grą na multi, ale sporo ona zmienia w poglądach nt. skilli w W3.


Grałem chwilę, ale nie za dużo. Miałem wtedy słabego kompa i gra mi muliła, a teraz nie miałbym na to czasu ;) Ale mnie i tak najbardziej zdziwiło, że Wódz Taurenów ze swoją aurą Ci nie podpasował :P

Saiya-jin napisał/a:
Czarodziejka z niewidzialnością. ;)


Sporo stworów i niektóre budynki widzą niewidzialnych, z tego co pamiętam.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Estiro 

Wiek: 22
Posty: 38
Wysłany: 2009-12-04, 15:04   

Ludzie:
Paladyn - Tutaj wszystkie umiejętności się przydają. Wybór początkowego skilla opieram na tym, z jaką rasą gram. Nieumarli - święty blask, pozostali - boska tarcza.
Arcymag - Jak dla mnie najbardziej wymiata teleportacja. Reszta umiejętności nie jest już tak imponująca, ale też potrafią się przydać.
Mag Krwi - Nic nie robi na mnie szczególnego wrażenia... chociaż słup ognia+eteryczność to niezła kombinacja
Król Góry - Awatar, awatar wymiata! Odporność na magię i więcej PŻ bardzo się przydają. Pocisk burzy i uderzenie też są niczego sobie. Natomiast uderzenie gromu nie przypadło mi do gustu.

Orkowie:
Wróżbita - Błyskawice zdecydowanie najlepsze. Wilki raczej słabe, w jasnowidzeniu to zależy od szczęścia, czy odkryjemy coś ciekawego. Trzęsienie przydaje się na budynki.
Mistrz Ostrzy - Uwielbiam burzę ostrzy... ta umiejętność jest super :smile: . Krytyczne uderzenie i lustrzane odbicie potrafią namieszać. Spacer po wietrze jakoś nigdy mi się nie przydawał.
Wódz Taurenów - Reinkarnacja to obowiązek na 6 poziomie :smile: . Wcześniej bardzo przydaje się fala uderzeniowa. Aura jest średnia, natomiast stąpnięcie kiepskie.
Łowca Cieni - Uważam, że wszystkie umiejętności są mocne...

Nieumarli:
Rycerz Śmierci - Wstęga śmierci... ożywienie martwych może się przydać przy ataku na wrogą bazę. Przeklęta aura nie jest zła. Pakt śmierci rzadko się przydaje. Tylko w krytycznych sytuacjach.
Lisz - Myślę, że nova mrozu jest najlepsza. Śmierć i rozkład przydadzą się tylko do niszczenia budynków. Zbroja mrozu potrafi okazać przydatność. Mroczny rytuał, podobnie jak pakt śmierci, tylko w krytycznych sytuacjach.
Władca Podziemi - Wszystko może się przydać. Jednak wezwanie szarańczy i żuka ścierwojada przydają się częściej :> .
Upiorny Władca - Wezwanie infernusa często okazuje przydatność... rój ścierwojadów podobnie. Wampiryczna aura może być. Uśpienie raczej słabe.

Nocne Elfy:
Łowca Demonów - Tu wszystko jest super :>
Kapłanka Księżyca - Spadające gwiazdy wymiatają, płonące strzały także. Zwiadowca często się przydaje. Aura celności także jest dobra.
Strażnik Gaju - Uspokojenie rządzi! Przywołanie drzewców często się przydaje. Korzenie i aura nie są złe.
Strażniczka - Podobnie jak u łowcy - wszystko super :>
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Keleborn 

Wiek: 25
Posty: 131
Podziękowania: 13/1
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-12-04, 17:41   

Estiro napisał/a:


Mistrz Ostrzy - Uwielbiam burzę ostrzy... ta umiejętność jest super :smile: . Krytyczne uderzenie i lustrzane odbicie potrafią namieszać. Spacer po wietrze jakoś nigdy mi się nie przydawał.



Właśnie według mnie spacer po wietrze jest extra. Dzięki niemu można robić naloty samym bohaterem robiąc kompletną destrukcje np podbiegasz sobie na spacerze w oddział wroga i wrzucasz burzę ostrzy i się ulatniasz.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Estiro 

Wiek: 22
Posty: 38
Wysłany: 2009-12-04, 17:47   

Ale spacer się chyba wyłącza, jak się zaatakuje (dawno nie grałem, więc nie pamiętam), a do wejścia w środek oddziału nie potrzeba spaceru.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Keleborn 

Wiek: 25
Posty: 131
Podziękowania: 13/1
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-12-04, 17:51   

Tak wyłączą się ale co z tego ? dasz rade podejść samym bohaterem bez swojego wojska i zadasz straty wrogu tą burzą ostrzy i przy tym zdążysz uciec zanim on cie zabije. Więc mistrz ostrz bez wielkiej armii może robić spore zamieszanie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Gawith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 30
Posty: 865
Podziękowania: 26/28
Wysłany: 2009-12-04, 18:29   

Nuby :P

Karan napisał mądrze u góry, że jak się pogra trochę na BN to zmienia się podejście do pewnych rzeczy... diametralnie... Kto jest w temacie ten wie jakie skille "się" wybiera (chociaż od czasu do czasu jakiś przemyślny koreaniec zaskoczy czymś nowym ;-) ).
Ergo, wypowiadał się nie będę, bo nie ma sensu. To jak granie w W3 na singlu :P A kolegów zapraszam na BN czy inne GGC:)
_________________
Szarotki alpejskie som tuczące :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group