Poprzedni temat «» Następny temat
Skille
Autor Wiadomość
Piger

Wiek: 27
Posty: 135
Skąd: z Darłowa
Wysłany: 2005-01-28, 18:42   Skille

a wiec wypowiadajcie sie o umiejestnosciach bohaterow;] moze zaczne;]

human:
pal - imo wszystkie skille zalosne:/
AM - wszystkie skille pro;] jednak z ostatecznosci zawsze ostatnnio daje aure...
BM - flame strike i feniks;]
MK - stanowczo wszystkie skille wymiataja!!! a ultimate chyba jeden z najlepszych w grze!!! ale ostatnia umiejetnosc zawsze daje rzucajacy mlot

zdechlaki:
DK - tylko przekleta aura:/
DL - wszystko oprocz uspienia dobre;]
lich - dobra tylko zbroja mrozu i nova mrozu;]

orc:
FS - lubie tylko wilki i blyskawice:? reszta marna:/
BM - wszystkie umiejetnosci sa pro tylko windwalk taki sobie:P
tauren - wszystkie skille oprocz ultimate podobaja mi sie;]
SH - ultimate'a nie mialem dosc duzo razy wyprobowac natomiast waz i lecznicze blyskawice bardzo dobre;]

NE(tu sie rozpisze bo ta rasa gram:P):
KoTG - stanowczo wszystkie umiejetnosci wymiataja i zawsze jak nim gram mam problem ktora umiejetnosc dac ostatnia:D najczesciej sa to oplatajace korzenie chociaz szkoda mi troche bo na prawde dobre;] ale drzewcow jak sie narobi to przegiecie:D aura cierni tez pyszna;] ultimate jak najbardziej na miejscu;]
PoTM - jw tylko ze sowa niezbyt przydatna;] ultimate wymiata i robi niezle zamieszanie, aura celnosci swietna dla luczniczek/jezdzcow hipogryfow...
DH - łaa moj ulubiony hero w RoC;] bardzo rzadko uzywam mana burn chociaz to bardzo dobra umiejestnosc:P spalanie przydaje sie bardzo na creepsy/milicje;] uniki tez sie czesto przydaja;] metamorfoza cudna;]
wardenka - jakos blinda rzadko uzywam... choc znam taktyke blind w srodek walki -> fan of knives -> teleport na zew:P ale shadow strike i fok stanowczo lepsze;] noze przydaja sie na creepy i inne slabe a shadow strike na spowolnianiu (-> zabiciu) uciekajacych bohow;] ultimate po prostu kocham;] te wskrzeszenie dusz nie az tak dobre ale sam awatar zemsty moze zrobic wiele halasu w polu walki;]

czekam na wasze opinie...
Ostatnio zmieniony przez Piger 2005-09-03, 13:14, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Drekorig


Wiek: 28
Posty: 136
Skąd: Katowice
Wysłany: 2005-06-26, 20:53   

Ja lubię grać elfami właśnie dla skillów - no bo popatrzcie:

DH wymiata, jeśli ma uniki (wtedy połowa wrogów nie trafia) i włączy sobie tą ognistą aurę. A jak jeszcze zamieni się w demona...

KotG ma bardzo przyjemne ciernie i jeszcze przyjemniejszą aurę, a jego ultimate to osobiscie uwazam za najfajniejszy w grze.

PotM potrafi MOCNO przywalić ognstą strzałą, aurą wzmacnia łuczniczki itp., a przy odpowiedniej formacji, deszcz gwiazd jest nie do powstrzymania

Warden (I`m lovin` it!) - my favourite pod każdym względem. Zabójcza w walce wręcz, zatruty sztylet na co bardziej upierdliwych adwersarzy, w emergency situation moze sobie "błysnąć" poza walkę, a jak przywoła awatara, to nie ma mocnych.

Jak gram elfami, to zawsze mam taki tercet: DH, PotM i Warden. W cięższej bitwie odpalam: awatara, wspieranego przez deszcz gwiazd, a z tyło wali we wrogów czymś bardzo zabójczym zmetamorfowany DH. No normalnie klękajcie narody!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Karanith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 28
Posty: 1177
Podziękowania: 38/15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-06-26, 22:46   

Moja druga ulubiona rasa...

Ludzie:
*Paladyn - niby Święty Blaska z Aurą przydatne, a Wskrzeszenie potrafi uratować skórę... ale IMO nie dorównuje takiemu np. Arcymagowi.
*Arcymag - mój ulubiony heros Przymierza - na początku żywiołak, a potem dowolnie (wybór i tak nie będzie zły). Teleport pare razy mile mnie zaskoczył, ale nic specjalnego (przynajmniej tanie)
*Król Góry - lubię za odzywki i krasnudzkie pochodzenie, ale jako jednostka mi nie podchodzi. Rzut młotem świetny na dobijanie i pościgi, uderzenie w ziemię takie sobie, ogłuszenie też nieciekawe. Avatar dobry, nawet bardzo, wkurzające jest niestety to, że nie można go wtedy ukleczyć itp.
*Mag Krwi - Uderzenie Płomienia - masakra!. Feniks - bardzo fajny przywaniec. Reszta - cienka (ew. Eteryczna Forma)

Ulubiona rasa :wink:

Nocne Elfy:
*Łowca Demonów - mój ulubiony bohater do zwarcia i chyba ulubiony w ogóle. Wszystkie umiejętności przydatne (chociaż Wyssanie many ma pewną wadę - cięzko tym poważnie uszkodzić, a bohaterowie i tak mają dużo więcej many).
*Kapłanka Księżyca - obowiązkowa Aura, Płonące Strzały niezłe, a Sowa... nie ma lepszego zwiadowcy, ale nie opłaca się. A Spadające Gwiazdy - najbardziej masakryczne zaklęcie w grze (trzeba tylko dobrze zabezpieczyć kapłankę np. miksturą niezniszczalności).
*Strażnik Gaju - wszystkie umiejętnosci przydatne, nigdy nie mogę się zdecydować :wink: Deszczyk niezastąpiony w krytycznych sytuacjach.
*Strażniczka - Teleport fajny, ale reszta przydatniejsza (choć warto mieć przynajmniej jeden). Duch Zemsty jest całkiem potężny, a duchy przydają się np. do odgradzania wroga od naszych jednostek.

Reszta skrótowo:

Orkowie:
*Wróżbita - Błuskawice i Walki świetne (zwłaszcza te drugie), Jasnowidzenie to najgorszy skill w grze, a Trzęsienie Zeimie takie sobie.
*Mistrz Ostrzy - wszystkie podstawowe umiejętności są rpzydatne, chociaż Podział jest obowiązkowy. Ultimate genialny, o ile umiejetnie wykrorzystany.
*Wódz Taurenów - Stąpnięcie świetne, reszta niezła, a Reinkarnacja... jakoś przecwnik zawsze zdąży okrążyć krzyż :(
*Łowca Cienie - Leczenie genialne, reszta niezła. Ultimate świetny, ale tylko jeśli zabezpieczy się Bohatera.

Nieumarli:
*Rycerz Śmierci - Aura i Wstęga niezłe, reszta - takie tam.
*Upiorny Władca - właściwie wszystkie umiejetnosci przydatne.
*Lisz - Nova Morzu niezła, reszta - żałość (najgorsze zestawienie skillów w grze...)
*Władca Podziwmie - Przebicie świetne zarówno do ofensywy, jaki i odwrotu. Żuczki takie sobie, a ultimate - nic specjalnego.

Tyle.

PS. Dobrze widzieć tylu miłośników Nocnych Elfów :wink:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Drekorig


Wiek: 28
Posty: 136
Skąd: Katowice
Wysłany: 2005-06-27, 09:28   

Karanith napisał/a:
Jasnowidzenie to najgorszy skill w grze


Hmmm... A miałeś je kiedyś na trzecim poziomie? wtedy odsłania ćwierć mapy i to na całkiem długo. Bardzo przydatne w necie. A wg. mnie najgorszy skill w grze to "mroczny rytuał" lisza
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Revan
Zasłużony


Wiek: 27
Posty: 306
Podziękowania: 1/2
Skąd: Łódź
Wysłany: 2005-07-01, 17:04   

Teleport mi się pdooba, nie wiem czemu, jakiś fajny jest ;)

Holy Light Palka jest bardzo przydatny, najczesciej uzywany przeze nbue czar podczas kampani ludzi.

Podoba mi się starfall 8) Pristess wymiata tym czarem. No i oczywiscie niesmiertelna Metamorfoza Demon Huntera :) wiecie o co chodzi ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
San~

Wiek: 28
Posty: 8
Skąd: Łuków
Wysłany: 2005-08-26, 20:52   

Czlowiek:
Paladyn-niezly, leczonko+aura z konnica moze sporo zdzialac.
ArcyMag-niezgorsze wszystkie skille. Ale i tak chodzi sie zywiol, aura, zywiol, aura na zmiane. Blizz jest srednio oplacalny, chyba ze w duzych rozgrywkach druzynowych, ale i tak imo 3 zywioly 3lvl lepsze. Arcy bez aury sie do nieczego nie nadaje.
Mag Krwii-flamestrike jest potezny, ale latwo go uniknac. Zdecydowanie najmniej przydatny heros u ludzi. Chociaz feniks niczego sobie, a i flame sie rpzydaje, zwlaszcza na noobki:]
Krol Gory-na drugiego herosa po arcymagu. Wspierany jego aura dzika sieczke robi oboma skillami. Gdy many w brod-mlot rzucany z mlotem w ziemie na zmiany, ogluszenie na koniec. Gdy many malo, mlot rzucany na zmiane z ogluszeniem. Nic tak nie kosi jak 3lvl mlotek rzucony w maga/herosa na zrecznosc ]:->

Nieumarly:
Rycerz smierci: Genialny death coil, aura przydatna, zwlaszcza na splugawionej ziemi. Pakt niezgorszy, ale lepiej wziac aure, bo wstega smierci jest obowiazkowa. Ultimate naprawde niezly, ale nie zawsze.
Licz: Swietna nova, zwlaszcza w polaczeniu ze wstega smierci rycerza.
Mroczny pakt bardziej przydatny niz zbroja. Obowiazkowo rozdzka nekromacji, zeby byly szkielety, ktore mozna poswiecic. Ultimate spierniczony, ale i tak nie az taki zly.
Wampir: rój to zenada, genialne uspienie!, bardzo dobra aura, jesli idziesz w zwarcie lub w rozgrywkach druzynowych. Ultimate fajny, fajny:).
Pajak: niezle przebicie, ale lepiej wybrac zuczki (rzadza), na drugiego skilla pancerz. Ultimate jaki by nie byl i tak wezmiesz, a nie jest zly:P

Elfy:
Demon-naprawde dobre wszystkie skille, zdecydowanie najlepiej isc w spalenie many i uniki. Metamorfoza dobra, ale mieknie przy awatarze Krola:).
Straznik Gaju-dobre skille, oplatanie i drzewce to chyba najepszy zestaw. Ultimate dobry, szybki cooldown, ale efekty wcale nie tak oszalamiajace. Juz bardziej moga sie przydac znaki leczenia orkow. Przynajmniej nie zajmuja herosa :P.
Kaplanka Ksiezyca-wiadomo, strzala+aura. Ultimate naprawde fajny, ale co z tego, jak mozna bez problemu gluszyc?
Strazniczka-sprytna bestia by byla, gdyby nie koszmarna ilosc many, jaka pochlania wachlaz puszczany na zmiane z uderzeniem. Poza tym malo hp. Ultimate mnie osobiscie nie zachwycil.

Teraz moi zieloni ulubiency:)
Orkowie:
Mistrz ostrzy-genialny windwalk, nie az tak przydatne iluzje, swietne kombosy. Wir ostrzy kosi:).
Wrozbita-wilczki wymiataja. blyskawice tez. Jasnowidzenie nie przedstawia zadnej wartosci bojowej, bierzemy na koncu. Trzesienie ziemi ma szybki cooldown i zostawia zgliszcza w miejscu bazy wroga. Ale tez nie zachwyca:P, le wilczki i blyskawice wystarcza :twisted:
Tauren-bodaj najlepsza aura w grze, obowiazkowo na drugiego skilla. Na pierwszego fala lub tupanie. Kiedys bralem tupanie, teraz nawrocilem sie na fale, naprawde dobra. Reinkarnacja sprawia, ze panujemy na placu boju i niegrozne nam przewazajace sily przeciwnika. Koksik;)
Lowca Cieni-nie przeraza, ale to chyba moj ulubiony heros. Swietne przeklenstwo, niezla fala, przyzwoite znaki. Voodoo wymiata:). Proponuje isc przeklenstwo, fala, fala, przeklenstwo, fala, voodoo, przklenstwo, znaki. Weze tak naprawde przedstawiaja nieszczegolna wartosc bojowa. znacznie lepiej spalic 75 many na przeklenstwo i a)przerwac ultimata wrazego herosa, b)wyeliminowac na 15-30-45sekund z walki chimere/taurena cz yinna rownie potezna jednostke.

Z herosow neutralnych godni uwagi sa:
Wiedzma morska-swietne rozwidlone blyskawice (strzezcie sie wiwki i hunty), dobra zamrazajaca strzala, na uciekajacych herosow. Ultimate'a nigdy nia nie mialem, ale nie jest raczej jakos przesadnie skuteczny.

Wladca ognia-sam prawie nigdy nim nie gralem, ale ludzie osiagaja nim niezle efekty idac w pomiot lawy, a potem dowolny z pozostalych skillow. Mnie nie zachwycil, ale niektorzy go biora na drugiego.

Mechanik-chce nim poprobowac, bo niektorzy potrafia dzialac nim cuda. fabryka, potem raczej ulepszenie zamiast rakiet.

Panda-czolg. Opary+zapasy. Jeden z lepszych ultimatow w grze, ale wymaga kontrolowania kazdego miska z osobna.

Niektorzy biora tez wladce zwierzat lub mrocznego lowce, ale niewiele jestem w stanie o nich powiedziec. Kiepski jest alchemik, nie warto. Wladca otchlani niby dobry, ale lepiej wziac innego.
_________________
Lok Tar Ogar
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Piger

Wiek: 27
Posty: 135
Skąd: z Darłowa
Wysłany: 2005-09-03, 13:06   

San~ napisał/a:
Metamorfoza dobra, ale mieknie przy awatarze Krola:).


tu sie nie zgodze;p

Cytat:
Straznik Gaju-dobre skille, oplatanie i drzewce to chyba najepszy zestaw. Ultimate dobry, szybki cooldown, ale efekty wcale nie tak oszalamiajace.


i tu tez nie;p

Cytat:
Kaplanka Ksiezyca-wiadomo, strzala+aura. Ultimate naprawde fajny, ale co z tego, jak mozna bez problemu gluszyc?


znow blad...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Karanith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 28
Posty: 1177
Podziękowania: 38/15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-09-03, 15:03   

Piger napisał/a:
znow blad...


Niby czemu? Ten build dla kapłanki jest odpowiedni, choć warto wziąć też Sówkę. A Ultimate naprawdę łatwo przerwać - czy to Królem Góry, czy Mechenikiem, czy Wodzem Taurenów czy też Dreadlordem - możliwości jest całkiem sporo.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Piger

Wiek: 27
Posty: 135
Skąd: z Darłowa
Wysłany: 2005-09-04, 19:32   

nie, build jest dobry, chodzi mi o to ze latwo przerwac czar... wystarczy odpowiednio ustawic wojsko...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Karanith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 28
Posty: 1177
Podziękowania: 38/15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-09-04, 19:39   

Nie sądzę - takie np. Uśpienie czy Młotek mają duży zasięg, Rakiety mają niezgorszy, Przebicie też. Mogę się mylić, ale po ostatnim patchu, nawet Oplątanie może przerwać czar. Chociaż należy dodać, że np. miksutka boskości czy Antymagia znacznie utrudni przerwanie czaru (choć nie uczyni go niemożliwym - zdolność Kafar czy Uderzenie mogą przerwać szybko rpzy odrobinie szczęścia, tylko, ze najpierw trzeba do niej dojść. Ale zawsze pozostaje Rosproszenie, wiec... sytuacji oraz wyjść z nich jest naprawdę sporo.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Piger

Wiek: 27
Posty: 135
Skąd: z Darłowa
Wysłany: 2005-09-04, 20:00   

latwo powiedziec;] podczas bitwy jest takie zamieszanie ze nei jest to takie latwe jak sie mowi... najlepiej starfal + voodoo ;]
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2496
Podziękowania: 245/53
Wysłany: 2009-06-12, 01:24   

Dawno nie grałem, ale lecimy :P

Ludzie:
*Paladyn - lubię wszelkiego rodzaju aury, więc ma u mnie plusa. Święty blask też całkiem w porządku, podczas kampanii używałem bardzo często. Wskrzeszenie rzadziej, ale podczas trudnej bitwy może uratować skórę, w ogóle pozwala zaoszczędzić na jednostkach. Tarcze rozwijam na końcu, ale fajnie jest być przez 60 sekund niezniszczalnym :P
*Arcymag - nie przepadam. Niby ma aurę, ale ta średnio mi przypasował. Żywiołak całkiem silny, ale też bez szały. Teleport fajny do szybkiego wspierania jednostek na polu bitwy. Ogólnie dobre wsparcie, ale nie jako bohater główny.
*Król gór - jak dla mnie za mało "taktycznych" umiejętności. Niemal wszystko nastawione na zadawanie obrażeń. Ogłuszenie rzadko wchodzi, krótko działa, nie spodobało mi się. Młot średnio, do dobijania. Uderzenie w ziemię, to lubię szczerze mówiąc, lubię tego typu umiejętności. Avatar mocny, fakt, ale wolę jakieś obszarówki.
*Krwawy Mag - mój ulubiony od ludzi. Nie jest może specjalnie mocny, ale ma to coś. Uderzenie Płomieni to jest coś wspaniałego. Niszczy budynki, kosi jednostki, cudo. Może i łatwo uniknąć, ale tak się tylko mówi ;) A feniks bardzo przyjemny.

Nocne Elfy. (mają zdecydowanie najlepszych bohaterów, tylko Kael z kampanii ludzi mi się podoba w takim stopniu)

*Łowca demonów - nie dość że świetny heros, to ma jeszcze ekstra podłoże fabularne. Jak tu nie polubić go po Illydanie. Zamiana w demona miodzio, aura płomieni też, o uniku już nie wspomnę. Wyssanie many też przydatne, lubię potraktować tym wrogiego herosa, na zwykłe jednostki nie za bardzo.
*Kapłanka Księżyca - oczywiście aura, to bez dwóch zdań. Sowy nie używam. Płonące strzały takie sobie, niby średnio, ale Spadające Gwiazdy to jest rzeź na polu walki i to ją ratuje :)
*Strażnik Gaju - ciernie super na co mocniejszych wrogów, z drzewek można stworzyć małą armię (a i dostać się w ciekawe miejsca), a deszcz potrafi wyciągnąć człowieka z niejednej opresji.
*Strażniczka - zatruty sztylet na upartych wrogów, na innych raczej nie stosuję. Teleport, fajna zabawka, ale dopiero na 3 poziomie widać wszystkie jego możliwości, a trochę szkoda w niego ładować. Ostrza są raczej średnie, ale walą całkiem sporo obrażeń. na grupki słabszych jak znalazł. Dech Zemsty super, przyzwane przez niego duszki są nieśmiertelne, no i kurde potrafią namieszać.

Orkowie:
*Wróżbita - cholernie nie lubię. Słabe trzęsienie ziemi, jasnowidzenie o kant dupy potłuc. Wilki i błyskawica są OK, ale reszta...
*Mistrz Ostrzy - ten standardowy trochę słabo wygląda w porównaniu do kampaniowego, ale umiejętności te same, świetne jakby nie patrzeć. Moje ulubione trafienie krytyczne *_* a wirujące ostrze (tak to się zwało?) potrafi skosić całą armię.
*Wódź Taurenów - lubię go, nawet bardzo, cholernie silny. Ma mnóstwo PŻ. Stąpnięcie fajne, lepsze niż u KG ludzi. Fala jest niezła, jeśli rzuci się ją w odpowiednim kierunku. Ładnie niszczy budynki. Reinkarnacja w kampanii może i się czasem przydawała, ale na multi raczej bez sensu. Za to aura - cud, miód i orzeszki, obowiązkowa rzecz :)
*Jak Karanith - leczenie i ultimate. Co tam jeszcze było, wężowy znak? A takie sobie, pluje to to, nie robi większych szkód, ale można od tak postawić parę w bitewnym zamęcie. Zmniejszenie/zamiana w żabę też była? Heh, jakoś nie korzystałem, na mocniejszych, typu herosi, nie działało z tego co pamiętam, a na słabych się nie opłacało.

Nieumarli:
*Rycerz Śmierci - jakoś mi nie podpasował, podobnie jak Karanith, aura - bo lubię wszystkie aury :P A wstęga tylko w kampanii. Ultimate słaby w porównaniu do paladyna według mnie.
*Upiorny Władca - nie przepadam, tylko aura jest dobra, a nawet bardzo. Wysysanie życia to to co tygryski lubią najbardziej :P Uśpienia nie używam. Ultimate według mnie taki sobie.
*Lisz - ultimate skopany, tylko nova mrozu i zbroja coś sobą reprezentują, a to jednak trochę za mało.
*Władca Podziemi - ech, nie lubię, błee. Nie ma umiejętności która jakoś specjalnie by mi się w nim podobała.

Neutralni:
*Panda - masz jednego na koszt firmy ;D Pijackie zapasy i opary, faktycznie fajna sprawa, ale wolę jego umiejętność wrodzoną, nie pamiętam jak się zwie, ale dawała jednocześnie szanse na unik i krytyczne trafienie. Niedźwiadek ciągnął mi z tego co pamiętam czasem koło 1000 pkt. obrażeń.
*Wiedźma morska - nie przepadam, nic ciekawego raczej. Jak straci manę z tarczą, to i tak już jest martwa, od błyskawic wolę falę taurena.
*Władca zwierząt - hmmm, przyzywany niedźwiedź jest naprawdę mocny, dzik też daje radę, młot to ulepszona wersja młotka Króla Gór. Ultimate słabe jak barszcz, w ogóle nie zdawało u mnie efektu.
*To coś na D, hmm, byli w kampanii Tronu. Misja ze zdobyciem twierdzy - Illydan, Kael, Wiedźma morska i to coś się przyłączało też. Cholernie mocne. Niewidzialność, trafienie krytyczne, coś tam jeszcze było. Wydaje mi się, że to był heros :P
*Łowczyni - taka całkiem, pamiętam, że nawet mi się spodobała. Z zabitych wrogów pojawiały się szkielety, pamiętam że z czasem uzbierałem niezłą armię ;P
*Z innymi nie grałem :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Saiya-jin

Wiek: 31
Posty: 499
Podziękowania: 5/21
Skąd: Insimilion
Wysłany: 2009-06-12, 08:50   

Teleport u arcymaga to dobra umiejętność. Robi się te "czołgi", a potem teleportuje do miasta wroga i szybko wszystko niszczy. :P
_________________
Człowiek jest ogniwem pośrednim ewolucji: pomiędzy małpą a istotą myślącą.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2496
Podziękowania: 245/53
Wysłany: 2009-06-12, 09:21   

Saiya-jin napisał/a:
Teleport u arcymaga to dobra umiejętność. Robi się te "czołgi", a potem teleportuje do miasta wroga i szybko wszystko niszczy. :P


Faktycznie fajna taktyka, ale ktoś już musi być w mieście i żyć :P Chociaż ktoś na niezniszczalności, np. paladyn...No nie głupi pomysł ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Saiya-jin

Wiek: 31
Posty: 499
Podziękowania: 5/21
Skąd: Insimilion
Wysłany: 2009-06-12, 10:03   

Czarodziejka z niewidzialnością. ;)
_________________
Człowiek jest ogniwem pośrednim ewolucji: pomiędzy małpą a istotą myślącą.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group