Poprzedni temat «» Następny temat
NTotSC - pytania i porady
Autor Wiadomość
Aristo 
Legenda


Posty: 366
Podziękowania: 164/130
Wysłany: 2013-05-04, 17:15   

Na myśl przychodzi mi jedynie BP-Balancer, który oprócz innych swoich funkcji może opcjonalnie usunąć część przedmiotów z dużych modów questowych (DSotSC, NTotSC, SoBH, Drizzt Saga; na Dark Horizons niestety nie działa).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 542
Podziękowania: 22/173
Wysłany: 2013-05-04, 19:16   

Aristo napisał/a:
Na myśl przychodzi mi jedynie BP-Balancer, który oprócz innych swoich funkcji może opcjonalnie usunąć część przedmiotów z dużych modów questowych (DSotSC, NTotSC, SoBH, Drizzt Saga; na Dark Horizons niestety nie działa).
A nie usunie to magicznych itemek, które są wymagane do zadań?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5576
Podziękowania: 434/317
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2013-05-04, 19:37   

Aristo napisał/a:
DSotSC, NTotSC, SoBH, Drizzt Saga

Będzie on działał na wersje pod BG I (abstrahując od faktu, że nie wszyskie wymienione mody takowych się doczekały (a jesli masz na myśli BGT - pisz w odpowiednim dziale)?
Wiem, że zmienia te przedmioty Item Correction Mod by Shini - na pewno zdejmuje ten idiotyczny berserk itd., ale na ile zmienia pozostałe, nie mam pojęcia (w NTotSC grałem tylko w nieopublikowaną v3 i doszedłem ledwo do Beregostu, bo poczynione zmiany poszły w kierunku, który mi nieodpowiadał).
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
stalker_555

Posty: 2
Wysłany: 2013-06-25, 16:40   

Mam problem z zadaniem Synek burmistrza Nashkel a mianowicie chodzi o to że wykonałem to zadanie ale zapomniałem że trzeba się przejść z dzieckiem po wieży Daerthmaca żeby Otho wyszedł z kuźni i dał mi zadanie o swoim bratanku, dziecko oddałem save z przed nie mam i zastanawiam się czy może jest kod na tego bobasa żebym go sobie przywrócił i przeszedł się po wieży
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 38
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2013-06-25, 17:00   

Idź do Beregostu i ustaw:
CLUAConsole:SetGlobal("VampirDead","GLOBAL",1)
CLUAConsole:SetGlobal("OthoSpawn","GLOBAL",1)
_________________
Varscona.pl | Baldurs Gate - youtube | Children Of Bhaal - youtube | Twitch
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
stalker_555

Posty: 2
Wysłany: 2013-06-27, 23:40   

Dzięki wielkie, aha jeszcze jedno pytanko da się w ogóle przyzywać kodami przedmioty z dodatków ?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 38
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2013-06-28, 00:17   

Oczywiście. Mają prefiksy DS i NT.
_________________
Varscona.pl | Baldurs Gate - youtube | Children Of Bhaal - youtube | Twitch
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Rekinus

Posty: 9
Podziękował 6 razy
Wysłany: 2013-07-14, 12:31   

Mam pytanie, otóż w lesie umarłych, jest ten krag druidow. Mam pytanie jak można wejść do środka. Gdzies widzialem, ze trzeba miec symbol helma z polnocnej cytadeli i kamien strazniczy z pol umarlych mam to probowalem to wsadzic tam na oltarz nawet i nic.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 703
Podziękowania: 127/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2013-07-14, 12:43   

Dopiero co (wczoraj) zadałeś to pytanie i dostałeś odpowiedź ;)

Napisałeś, że masz WoBG, więc moderator przeniósł Twój post do odpowiedniego działu, czyli tu: http://athkatla.cob-bg.pl...=5858&start=360

EDIT: swoją drogą, moderatorzy jeśli przenoszą ważne posty, np. właśnie takie z pytaniami, mogliby od razu do autora pytania słać PM-kę z informacją, gdzie post wylądował - jak się nie jest dobrze obeznanym z forum, to łatwo pomyśleć, że post po prostu zniknął (zapewne tak też pomyślał Rekinus). Jako że takie przenosiny się strasznie często nie zdarzają, to i moderatorzy się chyba strasznie nie napracują z takimi dodatkowymi PM-kami, co? ;)

Zobacz: Profil -> Znajdź wszystkie posty iksińskiego - A.
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Ostatnio zmieniony przez Alvarez 2013-07-14, 20:47, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Rekinus
Rekinus

Posty: 9
Podziękował 6 razy
Wysłany: 2013-07-14, 16:19   

Było dokładnie tak jak napisałeś porfirion ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
AL|EN 


Wiek: 36
Posty: 371
Podziękowania: 21/90
Wysłany: 2013-07-15, 14:48   

phpBB3 posiada odpowiedni dodatek/ulepszacz, który automatycznie pokazuje okienko z możliwością powiadomienia usera o akcjach. Nie wiem czy jest coś identycznego do phpbb2 ale nawet gdyby było to i tak nie warto niczego zmieniać dla tej jednej osoby ;)
_________________
If you wanna make enemies try to change something...

Big World Setup - instalator modów
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ironmaster 

Posty: 33
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2013-09-11, 20:36   

Czy ktoś posiada mapę dodającą NTotSC? Chodzi mi o mapę świata powiększoną o lokacje z NTotSC stylizowaną na oryginalnej mapie z gry BG1.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Albatros
Przyjaciel Klanu


Posty: 65
Podziękowania: 5/10
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-09-12, 14:49   

http://bg2.gram.pl/wp-con...012/01/Mapa.jpg
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Ironmaster
kowalik2594 

Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-23, 02:36   

W jaki sposób mogę zmienić portrety postaciom z moda?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Li 
Przyjaciel Klanu
Lisior


Wiek: 30
Posty: 422
Podziękowania: 37/11
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-05-23, 02:51   

Cytat:
W jaki sposób mogę zmienić portrety postaciom z moda?

GateKeeperem - http://www.mud-master.com/gatekeeper/
_________________
https://www.facebook.com/...54437278982807/
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group