Wysłany: 2004-12-25, 22:45 [IwD I] Pytania i porady dla początkujących i wyjadaczy
Witam, ponownie (tych, którzy pamiętają mój krótki starz w klanie), a dla pozostałych poprostu: Witajcie.
Mam pytanie jaką najczęściej gracie drużyną w IWD + HoW + ToL? Pytam się bo mam zamiar zagrać i przejść tą grę całą.
Jest to dla mnie ważne, ponieważ nie mam w co grać !! BG 2 odpada, ponieważ po instalacji prewnych modow, szczęśliwy załączam grę a tu kupa. Nie było Joluva, a był Deidre itp.
Proszę o pomoc.
Kermit.
Ostatnio zmieniony przez morgan 2010-03-01, 13:57, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 33 Posty: 256 Podziękowano 1 razy Skąd: Wrocław
Wysłany: 2004-12-25, 23:34
Hm... Spośród moich trzech gier w ID1, najlepiej sprawdzała się chyba kombinacja: wojownik, paladyn, łowca, wojownik/kapłan, wojownik/złodziej i wojownik/mag. Wedle predyspozycji wypada ewentaulnie zastąpić ostatnią z postaci jednoklasowym magiem specjalistą. W razie potrzeby mogę podać dokładniejszy konfig tej drużyny.
Takim składem gra się całkiem przyjemnie - poziomy lecą szybko, a i tragarzy nie brakuje. :D Aby było jeszcze lepiej, sugerowałbym i z maga zrobić dwuklasowca (wojownik 2/mag), by mógł on korzystać z łuków (ja tego nie zrobiłem i bardzo żałuję...).
Ja grałem raz w IWD 1. Miałem tam Paladyna ludzia, Mistrza Inwokacji ludzia, wojownika krasnoluda, wojownika półelfa, elfkę kapłankę i złodzieja - rasy nie pamiętam. Długo losowałem i statystyki były iście imponujące. Sama gra była łatwa...
Dzięki wszystkim za odpowiedź. I mam jeszcze jedno pytanie. Czy istnieją jakieś mody do IWD? Ja znalazem tylko EoU i zastanawiam się czy jest to jedyny mod do IWD.
Wiek: 33 Posty: 256 Podziękowano 1 razy Skąd: Wrocław
Wysłany: 2004-12-26, 16:30
Heart of Winter i Trials of the Luremaster to dwa oficjalne dodatki do ID1, nie mody. Z tego co wiem jest parę modów do ID1, jednak są to naprawdę małe produkcje, a patrząc na ich popularność, niekoniecznie warte zainteresowania...
Wracajać do postaci. Mam znowu problem. Zrobiłem sobie taki skład:
- paladyn - Sir Chomik Jedi
- wojownik - Cień
- łowca - Minsc
- wojownik - Kermit.
Kermit miał być na 2 lvlku wojownika dwuklasowany na maga, Cień na złodzieja, a Minsc na kapłana. Problem w tym, że tylko Minsc (a co z resztą?) mógł być dwuklasowany (miał 2 lvl), ale kiedy dałem mu drugą klasę kapłana umiejętności woja (czyli używanie łoków itp) poszlo se kochać. O ile się nie mylę powinny one zostać. No chyba, że tak ma być.
Wiek: 33 Posty: 256 Podziękowano 1 razy Skąd: Wrocław
Wysłany: 2004-12-26, 16:58
Tak ma być - umiejętności pierwszej klasy odzyskasz, kiedy druga klasa przewyższy klasę początkową o przynajmniej jeden poziom.
A wracają do modów - tutaj jest co nieco.
Czy ktoś znalazł ten miecz o którym jest mowa przy amulecie znalezionym przy(bodajże) liczu?
Bo szukam wszędzie i nic.
Bym się poddała ale to intrygująca sprawa
_________________ Tylko głupiec widzi gwiazdy
Tylko mędrzec patrzy w ich oblicze
Tylko pisarz mówi o nich
Tylko Bogowie ich dotknęli
Miecz jest chyba na cmentarzu, koło Kuldahar. Trzeba mieć amulet, by pojawiły się cienie złej drużynki :twisted: . Ale ten mieczyk to badziew, tylko dla Paladyna :P .
Agrh... Znowu plz help :P.
Mam woja, ktoremu na 2 lvl zrobiłe duala na kapłana. Teraz kapłan ma 3 lvl, ale ma biegłości woja i nie może używać łuków . Czyż nie powinien on mieć bieglości woja i możliwości używania łuków?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum