Poprzedni temat «» Następny temat
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy - pytania, błędy, pomysły
Autor Wiadomość
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 628
Podziękowania: 53/97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-08-17, 15:40   

Neysa napisał/a:
Wygrany nie wygłasza żadnej kwestii na zaistniałą sytuację, tylko zwyczajowy dialog przyłączenia/odłączenia. Tak ma być?


Też mi się to do końca nie podoba, ale właśnie w ten sposób są zakodowane skrypty walk pomiędzy NPC w BG1 i BG2, tzn. na czas walki NPC tak jakby odłącząją się (nie mamy nad nimi kontroli, dlatego też CTRL+Y nie działa), biją się, a następnie wygrany ponownie dołącza do drużyny (stąd też odpala się skrypt rozmowy ponownego przyłączenia).
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Neysa 
Witch with the Cat


Posty: 70
Podziękowania: 3/6
Skąd: z Kociej Wieży
Wysłany: 2020-08-17, 16:39   

Może po przyłączeniu zakodować od razu inicjację dialogu na temat zajścia? Da się chyba. I pytanie numer dwa przyszłościowe, czy Masambe ma z każdym taki konflikt(nie licząc Nathana z wiadomych względów)?
Ostatnia rozmowa miłosna ma numerek 20? Namiir to prawdziwy gad, właśnie złamał serce mojej szamance, heh. Zawsze się tak dzieje, czy czegoś nie dopilnowałam? W edytorze widzę, że romans przeszedł w 3 czyli się zakończył.
Wygląda jakby się czegoś łotrzyna przestraszyła i w sumie takie zakończenie w jedynce Baldura by pasowało. Oczywiście liczyłabym na kontynuowanie w dwójce.
_________________
Nie drażnić lwa!
- Dlaczego? - zapytałem dozorcy.
- Dostaje biegunki - odrzekł.
Stanisław Jerzy Lec
  
Podziękuj autorce tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 628
Podziękowania: 53/97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-08-18, 00:02   

Neysa napisał/a:
Może po przyłączeniu zakodować od razu inicjację dialogu na temat zajścia? Da się chyba.


Spędziłem nad tym już kilka godzin i za każdym wykrzaczało mi się ponowne przyłączanie. Pokminię jeszcze nad tym.

Neysa napisał/a:
I pytanie numer dwa przyszłościowe, czy Masambe ma z każdym taki konflikt(nie licząc Nathana z wiadomych względów)?


Dokładnie tak. Jeśli gracz zdecyduje się na romans z Masambe i równocześnie zacznie flirtować z kimś innym, po czym w konflikcie romansowym wybierze właśnie tego drugiego, to narwany Masambe tak tego nie zostawi i zawsze zaatakuje swojego konkurenta. Ten typ tak ma.

Neysa napisał/a:
Namiir to prawdziwy gad, właśnie złamał serce mojej szamance, heh. Zawsze się tak dzieje, czy czegoś nie dopilnowałam?


:lol: :lol: :lol:
Zgadza się, Namiir to gad. Raczej wszystko dopilnowałaś, ten romans zawsze kończy się w ten sposób w BG1. I oczywiście są to podwaliny pod interesującą kontynuację relacji w BG2. Zdradzę Ci też sekret - to nie jedyny wątek romansowy, który w BG1 kończy się w mało przyjemny sposób...
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Neysa 
Witch with the Cat


Posty: 70
Podziękowania: 3/6
Skąd: z Kociej Wieży
Wysłany: 2020-08-18, 10:02   

nowus777 napisał/a:
Zdradzę Ci też sekret - to nie jedyny wątek romansowy, który w BG1 kończy się w mało przyjemny sposób...

Obstawiam Alethrę, ale to się okaże
_________________
Nie drażnić lwa!
- Dlaczego? - zapytałem dozorcy.
- Dostaje biegunki - odrzekł.
Stanisław Jerzy Lec
  
Podziękuj autorce tego posta
 
 
m1szza 

Wiek: 32
Posty: 2
Wysłany: 2020-08-18, 13:50   

Po zabiciu worga w Brandwen i zabraniu jego głowy nie mogę zaliczyć zadania u Garreta, domyślam się że standardowo przy rozmowie z nim powinien uaktywnić się dialog dot. zadania, nic takiego nie ma miejsca.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 628
Podziękowania: 53/97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-08-18, 17:28   

m1szza napisał/a:
Po zabiciu worga w Brandwen i zabraniu jego głowy nie mogę zaliczyć zadania u Garreta, domyślam się że standardowo przy rozmowie z nim powinien uaktywnić się dialog dot. zadania, nic takiego nie ma miejsca.


Tak, zgłaszano mi już ten błąd - jest u mnie odnotowany.
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jaen

Posty: 1
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2020-08-21, 16:49   

Witam,

Modyfikacja świetna sprawa, pogram trochę więcej to dam dłuższą recenzję.

Mam nadzieję że nie dubluje pytania. Czy jest możliwość inicjowania dialogu z NPC z Nowych Opowieści? U bohaterów z "podstawki" mam taką możliwość a u Masambe i Alethry nie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 628
Podziękowania: 53/97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-08-22, 13:15   

Jaen napisał/a:
Witam,

Modyfikacja świetna sprawa, pogram trochę więcej to dam dłuższą recenzję.

Mam nadzieję że nie dubluje pytania. Czy jest możliwość inicjowania dialogu z NPC z Nowych Opowieści? U bohaterów z "podstawki" mam taką możliwość a u Masambe i Alethry nie.


Nie, nie ma takiej możliwości. Postaci z modyfikacji same inicjują dialogi.
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Neysa 
Witch with the Cat


Posty: 70
Podziękowania: 3/6
Skąd: z Kociej Wieży
Wysłany: 2020-08-26, 18:59   

Mam problem z Masambe i Shar-Teel. Walka kończy się wygraną barba, Shar-Teel to uznaje. Niestety jej dialog przyłączenia się ciągle aktywuje jakby się zapętli, a Masambe uparcie ją tłucze. Tym samym nie mogę na powrót mieć pełnej drużyny. Możliwe, że któryś mod coś namotał. Jeśli nie uda mi się naprawić wczytywaniem savów, to wyłączę konflikt między nimi konsolowo
_________________
Nie drażnić lwa!
- Dlaczego? - zapytałem dozorcy.
- Dostaje biegunki - odrzekł.
Stanisław Jerzy Lec
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Edrin 

Posty: 17
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2020-08-27, 08:16   

Masambe i Shar-Teel w jednej drużynie, to dla mnie to samo co Minsc i Edwin. Niby się da, ale jednak coś tutaj widać że nie pasuje do opowieści XD.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Neysa 
Witch with the Cat


Posty: 70
Podziękowania: 3/6
Skąd: z Kociej Wieży
Wysłany: 2020-08-27, 14:10   

To takie dwa przeciwieństwa krzeszące iskry. W sumie wesoło, nie licząc błędu. Konsolowo dało się naprawić. Najprawdopodobniej mod dający więcej miejsc do odesłania postaci nabroił.
_________________
Nie drażnić lwa!
- Dlaczego? - zapytałem dozorcy.
- Dostaje biegunki - odrzekł.
Stanisław Jerzy Lec
Podziękuj autorce tego posta
 
 
szwarc 

Wiek: 27
Posty: 48
Podziękowania: 8/8
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-09-02, 21:29   

Witam, dziękuję za moda, fajnie sobie odświeżyć po raz kolejny starego Baldurka z nową treścią. Mam 2 pytania:
Gdzie dokładnie powinna znajdować się Ariadne? Kilkukrotnie złaziłem całą lokację na północ od Nashkel, ale jej nie znalazłem. Można prosić o bardziej dokładną lokalizację?
Podobnie z Grigorem, ogrodnikiem z questu Talindry. Według dziennika powinien być w pobliżu wodospadu na południowym zachodzie od Nashkel.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 628
Podziękowania: 53/97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-09-03, 21:46   

szwarc napisał/a:
Gdzie dokładnie powinna znajdować się Ariadne? Kilkukrotnie złaziłem całą lokację na północ od Nashkel, ale jej nie znalazłem. Można prosić o bardziej dokładną lokalizację?


Hmmm, to dziwne. W którym rozdziale gry jesteś? Ariadne stoi przy głównej trasie, nie sposób jej ominąć. Chodzi o lokację AR4300.

szwarc napisał/a:
Podobnie z Grigorem, ogrodnikiem z questu Talindry. Według dziennika powinien być w pobliżu wodospadu na południowym zachodzie od Nashkel.


Ogrodnika spotkasz za dnia w lokacji AR5200.
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
szwarc 

Wiek: 27
Posty: 48
Podziękowania: 8/8
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-09-04, 12:32   

Co do Grigora to racja, moja wina. Szukałem w innej lokacji na południowy zachód od Nashkel z wodospadem niż należało:). Natomiast Ariadne jak nie było tak nie ma. Może pomogłoby przywołanie jej kodem? Jeśli tak, gdzie można go znaleźć?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 
ttp://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=5917


Wiek: 36
Posty: 500
Podziękowania: 44/66
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2020-09-04, 14:32   

szwarc napisał/a:
Natomiast Ariadne jak nie było tak nie ma. Może pomogłoby przywołanie jej kodem? Jeśli tak, gdzie można go znaleźć?

Stoi w sensownym miejscu, tuż przy trakcie.Więc jak się idzie traktem to się na nią wpadnie, albo na tasloi, które czasem ją zaczepiają.Chyba że się coś zmieniło w ostatecznej wersji moda. Ariadne też znika powyżej rozdziału 3-ego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group