Poprzedni temat «» Następny temat
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy - pytania, błędy, pomysły
Autor Wiadomość
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 32
Posty: 660
Podziękowania: 61/112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-09, 00:11   

kilver napisał/a:
Mam kolejny problem. Nie mogę znaleźć Namiira! Jestem w lokacji AR3100, tam gdzie jest Arcand Szalony. Odkryłam całą lokację, zrobiłam zadania (Arcanda i zadanie Kivana z BG1NPC Project), Namiira nigdzie nie ma. Próbowałam wyjść z lokacji i wrócić i się przespać, i nic. Możesz podać konkretne współrzędne gdzie on ma być?


A w którym rozdziale gry jesteś? Namiir występuje w tej lokacji tylko w dzień, w rozdziałach 1-3. Po 3 rozdziale znika i nie można go przyłączyć. Jeśli to nie pomoże, podam współrzędne :)

edit: hahah, ok, super :)
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
norq22 

Posty: 34
Podziękowania: 42/4
Wysłany: 2020-07-09, 10:21   

1. Natrafiłem na dziwacznego buga - Baeloth jako jedyny spośród postaci beamdogowskich nie posiada polskiego głosu. Nie wydaje z siebie żadnych dźwięków poza jednym (przy wydaniu polecenia), który i tak wypowiada po angielsku. Z innymi postaciami takiego kłopotu nie ma.

2. Po starciu z psami Tekli w Beregoście ta nagle pojawia się w miejscu, w którym była, choć nie można w żaden sposób wejść z nią w interakcję

Pozdrawiam ;-)


PS. Postaram się na bieżąco ten post aktualizować.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 32
Posty: 660
Podziękowania: 61/112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-09, 10:33   

norq22 napisał/a:
1. Natrafiłem na dziwacznego buga - Baeloth jako jedyny spośród postaci beamdogowskich nie posiada polskiego głosu. Nie wydaje z siebie żadnych dźwięków poza jednym (przy wydaniu polecenia), który i tak wypowiada po angielsku. Z innymi postaciami takiego kłopotu nie ma.

2. Po starciu z psami Tekli w Beregoście ta nagle pojawia się w miejscu, w którym była, choć nie można w żaden sposób wejść z nią w interakcję

Pozdrawiam ;-)

PS. Postaram się na bieżąco ten post aktualizować.


Dziękuję za info, notuję do sprawdzenia. I gdy już skomentuję posta, zachęcam do napisania nowego, żeby nic mi nie umknęło. Z ciekawości - w jakim składzie grasz? :)
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
norq22 

Posty: 34
Podziękowania: 42/4
Wysłany: 2020-07-09, 10:41   

Cytat:
Dziękuję za info, notuję do sprawdzenia. I gdy już skomentuję posta, zachęcam do napisania nowego, żeby nic mi nie umknęło. Z ciekawości - w jakim składzie grasz? :)


Po długich rozważaniach skład drużyny prezentuje się następująco; sprawdzam jak postacie klasyczne wchodzą w interakcje z twoimi:

- Montaron
- Xzar
- Alethra
- Kassandra
- I tu miał być Baeloth, ale z racji, że jest bezgłośny zastąpię go Naamirem

:}
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 32
Posty: 660
Podziękowania: 61/112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-09, 10:49   

norq22 napisał/a:
Cytat:
Dziękuję za info, notuję do sprawdzenia. I gdy już skomentuję posta, zachęcam do napisania nowego, żeby nic mi nie umknęło. Z ciekawości - w jakim składzie grasz? :)


Po długich rozważaniach skład drużyny prezentuje się następująco; sprawdzam jak postacie klasyczne wchodzą w interakcje z twoimi:

- Montaron
- Xzar
- Alethra
- Kassandra
- I tu miał być Baeloth, ale z racji, że jest bezgłośny zastąpię go Naamirem

:}


O, interesujący skład :) Przy czym, tak jak było to napisane w poście z linkiem do moda, 5 nowych postaci nie ma jeszcze pełnego zestaw banterów z klasycznymi postaciami. Chodzi o: Theodora, Ariadne, Nathana, Kasandrę i Namiira.
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
norq22 

Posty: 34
Podziękowania: 42/4
Wysłany: 2020-07-09, 14:24   

3. W pierwszym zleceniu Naamira tekst "Zamknij na chwilę oczka. To nic osobistego." wypowiada Berta, a nie Naamir.
+ Berta wydaje się być niezniszczalna. Nie pomaga nawet komenda CTRL+Y.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 32
Posty: 660
Podziękowania: 61/112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-09, 15:06   

norq22 napisał/a:
3. W pierwszym zleceniu Naamira tekst "Zamknij na chwilę oczka. To nic osobistego." wypowiada Berta, a nie Naamir.
+ Berta wydaje się być niezniszczalna. Nie pomaga nawet komenda CTRL+Y.


Takie przesunięcia dialogowe mogą występować - starałem się większość wyłapać. Dzięki za info, poprawię to. Natomiast dziwi mnie druga cześć Twojego postu, bo quest Namiira był przeze mnie weryfikowany w kilku wariantach kilka razy i zawsze udało mi się go ukończyć. Sprawdzę to.

Rozumiem, że przez brak możliwości zabicia Berty quest Ci się zablokował, tzn. nie możesz ruszyć dalej? Jeśli tak jest, to napisz, a podam Ci sposób na pozbycie się tego problemu.
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
norq22 

Posty: 34
Podziękowania: 42/4
Wysłany: 2020-07-09, 15:19   

4. W rozmowie z paladynem w Wesołym Żonglerze Kasandra mówi: "(...) pomagać członkowi teMgo głupiego zakonu."

* Być może któryś z moich modów mógł coś w przypadku Berty nabroić?
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
nowus777
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 32
Posty: 660
Podziękowania: 61/112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-09, 15:23   

norq22 napisał/a:

* Być może któryś z moich modów mógł coś w przypadku Berty nabroić?


Wrócę z informacją zwrotną po godzinie 17.00 :)
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
norq22 

Posty: 34
Podziękowania: 42/4
Wysłany: 2020-07-09, 17:04   

5. W trakcie spotkania z bandytą Nevillem [https://baldursgate.fandom.com/wiki/Neville] Namiir zwraca się do niego, mówiąc, że nie powinien próbować ograbić byłego współpracownika, z czym Neville się zgadza, ale później i tak usiłuje napadu dokonać.

6. W jednej z rozmów Namiir wymienia organizację "The Firestorm Cabal" - może by spróbować jakoś to przełożyć? Jeśli nie, to i tak wypadałoby się pozbyć przedimka "the". :}
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 32
Posty: 660
Podziękowania: 61/112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-09, 17:58   

Norq22, sprawdziłem wszystkie Twoje dotychczasowe uwagi.

1) Dubbing Baelotha działa poprawnie (nikt z testerów nie zgłosił mi też wcześniej takiej uwagi). Obawiam się, że któryś z modów mógł Ci coś namieszać.
2) Kwestia Tekli - do poprawy. Ona korzysta z zaklęcia "Drzwi z cienia" i powinna zniknąć na zawsze, zapomniałem jej dopisać w skrypcie warunku opuszczenia lokacji.
3) Oczywiście Berta nie powinna powiedzieć takich słów - poprawię dialog. Co do drugiej części tego zgłoszenia, zabiłem ją w 3 sekundy. Obawiam się zatem, że znów mógł Ci coś namieszac jakiś inny mod.
4) Literówka - oczywiście, do poprawy.
5) Muszę sprawdzić ten skrypt. Nie widzę w nim błędu, ale zgadza się, że nie działa poprawnie.
6) Oki, przetłumaczę :)

Dzięki za zgłoszenia!

edit: i przy okazji proszę o info, z jakimi jeszcze modyfikacjami grasz :) będę wiedział, co może stwarzać problemy :)
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
norq22 

Posty: 34
Podziękowania: 42/4
Wysłany: 2020-07-09, 18:51   

nowusie drogi,

modyfikacje:
- modmerge
- NPC Project
- TweaksAnthology
- EEUITweaks - Version 3.5

Mam nadzieje, że nie roztrwoniłeś za dużo czasu na sprawdzanie "bugów", które są wynikiem niekompatybilności, bądź złej kolejności wgrania przeze mnie modów... :}

PS. Wielkie brawa za dub Namiira i Theodora! - bardzo mocno się prezentują; ktoś niezorientowany nie dostrzegłby nawet, że to postacie dodane przez mod!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kilver 

Wiek: 30
Posty: 10
Podziękowała 2 razy
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-07-09, 19:28   

Również nie mam dubbingu Baelotha. Gram z NPC Projectem i twoim modem tylko.
Podziękuj autorce tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 32
Posty: 660
Podziękowania: 61/112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-09, 19:42   

@norq22 - sprawdzenie zajęło mi chwilkę, żaden problem :) a kwestie Theodora i Namiira były nagrywane w profesjonalnym studio, to od razu słychać, zgadzam się :)

@kilver - dzięki za info, będę musiał pogrzebać w plikach i sprawdzić, o co może chodzić...
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Aristo 
Legenda


Posty: 407
Podziękowania: 177/134
Wysłany: 2020-07-10, 10:31   

nowus777 napisał/a:
II. QUESTY ZWIĄZANE Z NOWĄ LOKACJĄ: WIOSKĄ BRANDWEEN.
11. Quest główny zlecony przez Barundara Stonara (duży quest związany z kilkoma lokacjami).
12. Quest związany z problemami z wilkami (mini-quest).
13. Quest związany z prośbą staruszka spotkanego w lesie (mini-quest).
14. Quest związany z wycinką lasu (mini-quest).
15. Quest związany z problemami alchemika Astorio (mini-quest).
16. Quest związany z rytuałem druidów (mini-quest).
17. Quest związany z zagadką Inusa (mini-quest).
18. Quest związany z dziurą w ziemii (mini-quest).

Jak to wszystko zacząć?
To jest całkiem osobna plansza, na którą gracz może natrafić podczas eksploracji mapy świata?
Czy może istnieją jakieś wskazówki w starych miejscach? Coś trzeba znaleźć, kogoś spotkać?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group