Poprzedni temat «» Następny temat
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy - pytania, błędy, pomysły
Autor Wiadomość
Vertoz 

Wiek: 37
Posty: 21
Podziękowania: 1/5
Wysłany: 2021-02-07, 18:01   

Edrin napisał/a:
To nie jest związane z Namiirem, po prostu mechanika gry.


No a w opisie mechaniki kradzieży kieszonkowej nie ma o tym nic napisane :(

http://baldur.cob-bg.pl/b...lodziejskie-bg1

Ani w BG2 ani w BG:EE o kradzieży kieszonkowej się nie wspomina na baldur.cob-bg.pl

Nie było takiego info. Warto to dodać.

Czy komunikat jest identyczny w przypadku gdy, rzeczywiście cel nie ma przedmiotów?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vertoz 

Wiek: 37
Posty: 21
Podziękowania: 1/5
Wysłany: 2021-02-07, 18:07   

Nevill niby mnie puszcza po zobaczeniu Namiira, ale i tak mam wszystkie opcje dialogowe do wyboru. Czyli i tak tych kolegów utłukę Namirra zaraz :) ciekawe co powie ;)


1 minutę ... póżniej ...


Nevil i tak odszedł mimo, że powiedziałem, żeby koledzy zza krzaków wyszli.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 
Tsung vs.Kang- Chodzić ci się nie chce?"


Wiek: 37
Posty: 547
Podziękowania: 51/68
Skąd: CK-FAInn=200km
Wysłany: 2021-02-07, 19:55   

Cytat:
Ani w BG2 ani w BG:EE o kradzieży kieszonkowej się nie wspomina na baldur.cob-bg.pl
Cytat:

Czy komunikat jest identyczny w przypadku gdy, rzeczywiście cel nie ma przedmiotów

W Bg nie EE tego nie ma. Z EE jest taki bajzel, że nie wiadomo czy to było zaimplementowane od początku, czy to pacz dodał.
Komunikat jest identyczny, więc ja się kradnie to najlpej mieć minimum 95 pkt, przy okradaniu niezłodzieji,by wiedzieć że na pewno nic nie mają. Trudniej z okradaniem złodzieji,tu się wkalkulowuje ich ilość pkt kradnięcia, dlatego warto dawać w te umiejetność ponad 100 pkt.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Vertoz
Vertoz 

Wiek: 37
Posty: 21
Podziękowania: 1/5
Wysłany: 2021-02-08, 11:46   

Duch Arveene stoi i *szlocha*. Questa dla Theodora raczej nie uda się zrobić :(. Wygląda jakby się jakiś wyzwalacz nie odpalił. Nie wiem czy problemem nie było to, że w tym miejscu gdzie stał duch był spwan gnolii. Może się coś źle odpaliło podczas walki z gnolami :(
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Neysa 
Witch with the Cats


Posty: 122
Podziękowania: 15/13
Skąd: z Kociej Wieży
Wysłany: 2021-02-08, 11:49   

Duch odzywa się tylko w nocy. Jaka pora doby jest u Ciebie?
_________________
Nie drażnić lwa!
- Dlaczego? - zapytałem dozorcy.
- Dostaje biegunki - odrzekł.
Stanisław Jerzy Lec
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Vertoz 

Wiek: 37
Posty: 21
Podziękowania: 1/5
Wysłany: 2021-02-08, 11:53   

Neysa napisał/a:
Duch odzywa się tylko w nocy. Jaka pora doby jest u Ciebie?



12 W południe :hmm: Pora się zdrzemnąć.

To mógł by się pojawiać tylko w nocy.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 32
Posty: 660
Podziękowania: 61/112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-02-08, 14:32   

Vertoz napisał/a:
Neysa napisał/a:
Duch odzywa się tylko w nocy. Jaka pora doby jest u Ciebie?



12 W południe :hmm: Pora się zdrzemnąć.

To mógł by się pojawiać tylko w nocy.


Duch pojawia się tylko w nocy. Musiałeś odwiedzić lokację w godzinach nocnych, a to spowodowało wywołanie skryptu i jego pojawienie się w lokacji. Zapewne odpocząłeś albo walka z gnollami zajęła Ci tyle, że zaczął się dzień. Duch zatem nie zniknął, ale ponieważ rozmowa może odbyć się tylko w nocy, nie mogłeś jej odpalić.
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vertoz 

Wiek: 37
Posty: 21
Podziękowania: 1/5
Wysłany: 2021-02-08, 22:55   

O jaki zbiornik wodny może chodzić w quescie Theodora? Jest tyle jezior ..., a nawet nie jestem pewien czy to o jeziorko chodzi :dontgetit:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Neysa 
Witch with the Cats


Posty: 122
Podziękowania: 15/13
Skąd: z Kociej Wieży
Wysłany: 2021-02-08, 23:29   

Chyba w wiosce rybackiej, blisko mostu Baldurs Gate. Na takim małym mostku była.
_________________
Nie drażnić lwa!
- Dlaczego? - zapytałem dozorcy.
- Dostaje biegunki - odrzekł.
Stanisław Jerzy Lec
  
Podziękuj autorce tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 32
Posty: 660
Podziękowania: 61/112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-02-09, 00:32   

Vertoz napisał/a:
O jaki zbiornik wodny może chodzić w quescie Theodora? Jest tyle jezior ..., a nawet nie jestem pewien czy to o jeziorko chodzi :dontgetit:


Wioska Rybacka. Nocą ;)
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Edrin
Edrin 

Posty: 25
Podziękowania: 4/1
Wysłany: 2021-02-11, 10:32   

Jakiś czas temu zacząłem grać z Nathanem, całkiem sympatyczny z niego szaleniec, mimo że dopiero jeden kamień udało mi się znaleźć od lwa górskiego. Jednak denerwuje mnie fakt, jego beznadziejnych czarów z którymi zaczyna, Przerażenie i Pomniejsze dążenie Lathora! Ludzie złoci, on jest uczniem smoka, więc każdy czar jest na wagę złota a ten tutaj dostaje takie pożal się boże czary, z którymi trzeba się męczyć przez resztę gry. Czemu nie taka tarcza, magiczny pocisk czy zmiennobarwna kula? Nawet indetyfikacja byłaby przydatniejsza niż to z czym on startuje, więc długo trzeba czekać aż przestanie być piątym kołem u wozu. Rozczulił mnie podarowany miś od niego, ale i tak zgrzytałem zębami za każdym razem jak rzucał przerażenie na wysoko poziomowych przeciwników, tylko marnując czar. A i wkurza mnie to, że za każdym razem jak dostajemy maga, to on musi mieć biegłość w broni do walki w zwarciu, w przypadku Nathana to sztylety. Serio, czy naprawdę ciężko to zrozumieć, że magowie mają unikać walki wręcz i proca lub strzałki to dla nich podstawa? Wiem że teraz trochę się żalę, ale naprawdę, jak mamy niskopoziomowego czarodzieja, do tego jeszcze z dodatkowymi ograniczeniami, to po prostu słowa cisną się na usta, jakich Korgan by się nie powstydził. Oczywiście, z zalet Nathana należy wymienić fakt, że nie popędza Charname do wykonania jego zadania, co jest naprawdę przyjemne, w porównaniu z innymi nowymi towarzyszami.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Shaylo

Posty: 15
Wysłany: 2021-02-11, 20:55   

Dobra a teraz powazne pytanie... Bardzo fajny ten mod ale z postaciami które zostały wypuszczone przez Bioware w DLC' to **********... ilość ścieżek dźwiękowych nie powala, wręcz praktycznie panuje cisza... gdzie zazwyczaj uwielbiałem głos Neery w wersji angielskiej od samego początku, tak w waszym modzie żaden dialog nie jest wgl udźwiękowiony...

Cieszyłbym się gdyby była opcja wyboru pomiędzy językiem postaci. Nie mówię że kobieta która podlożyła głos jest zła, pasuje jej nawet, ale cisza jest nie wybaczalna

Edit z powodu wulgaryzmu (nowus777)
Ostatnio zmieniony przez nowus777 2021-02-11, 21:13, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 32
Posty: 660
Podziękowania: 61/112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-02-11, 21:14   

Shaylo napisał/a:
Dobra a teraz powazne pytanie... Bardzo fajny ten mod ale z postaciami które zostały wypuszczone przez Bioware w DLC' to **********... ilość ścieżek dźwiękowych nie powala, wręcz praktycznie panuje cisza... gdzie zazwyczaj uwielbiałem głos Neery w wersji angielskiej od samego początku, tak w waszym modzie żaden dialog nie jest wgl udźwiękowiony...

Cieszyłbym się gdyby była opcja wyboru pomiędzy językiem postaci. Nie mówię że kobieta która podlożyła głos jest zła, pasuje jej nawet, ale cisza jest nie wybaczalna

Edit z powodu wulgaryzmu (nowus777)


Po pierwsze, musiałem edytować Twojego posta - na forum panuje kultura wypowiedzi, nie przeklinamy.

Po drugie, dosłownie przed chwilą odpisałem Ci na Twojego prywatnego maila w tej sprawie.
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 40
Posty: 1114
Podziękowania: 25/58
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2021-02-21, 18:33   

Dwa pytanka:)
1. Może mi ktoś napisać gdzie i kogo spotkać z nowych npc mogę? Lubię zebrać team zanim ruszę na większą eksplorację:).

2. Kogo z nowych postaci nie powinno się mieć w teamie jednocześnie? Są jakieś konflikty rozwalające drużynę?
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 32
Posty: 660
Podziękowania: 61/112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-02-21, 19:02   

Pavlus napisał/a:
Dwa pytanka:)
1. Może mi ktoś napisać gdzie i kogo spotkać z nowych npc mogę? Lubię zebrać team zanim ruszę na większą eksplorację:).


Opis NPC (w tym numery lokacji, w których można ich spotkać) znajduje się tutaj:
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=7819

Dodam tylko, że jeśli nie przyłączysz ich do 3 rozdziału, to później nie będziesz miał możliwości ich przyłączenia, bo znikają.

Pavlus napisał/a:
2. Kogo z nowych postaci nie powinno się mieć w teamie jednocześnie? Są jakieś konflikty rozwalające drużynę?


Oto pełna lista konfliktów, które mogą (ale nie muszą) doprowadzić do rozpadu drużyny:
1. Miranda - Branwen.
2. Masambe - Talindra
3. Masambe - Ajantis
4. Masambe - Shar-Teel
5. Alethra - Skie.
6. Rimardo - Viconia.
7. Rimardo - Tiax.
8. Talindra - Eldoth.
9. Talidnra - Dorn.
10. Nathan - Kasandra.
11. Kasandra - Edwin.
12. Kasandra - Neera.

Ponadto:
1. Miranda nie zgodzi się na podróż z Faldorn.
2. Masambe nie zgodzi się na podróż z Nathanem, Edwinem i Neerą.
3. Alethra nie zgodzi się na podróż z Yelisckiem i Rasaadem.
4. Rimardo nie zgodzi się na podróż z Dornem.
5. Talindra nie zgodzi się na podróż z Kasandrą, Namiirem, Viconią i Kagainem.
6. Theodor nie zgodzi się na podróż z Kivanem.
7. Ariadne nie zgodzi się na podróż z Edwinem, duetem Montaron&Xzar i Tiaxem.
8. Nathan nie zgodzi się na podróż z Masambe i z Quaylem.
9. Kasandra nie zgodzi się na podróż z Talindrą, Dynaheir i z Xanem.
10. Namiir nie zgodzi się na podróż z duetem Jaheira&Khalid, Talidnrą i Ajantisem.

Warto pamiętać też o tym, że:
1) gracz nie może podróżować równocześnie z Ariadne i z Kasandrą,
2) w grze występują konflikty romansowe - przy równoczesnym romansie może dojść do awantur, kłótni, bitew oraz różnych nieprzewidzianych akcji (nie jestem w stanie ich wszystkich opisać, bo jest tego za dużo)

Przy romansach:
1) warunki do romansowania dla danych NPC zostały opisane tutaj:
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=7826
2) modyfikacja dodaje też dodatkowe flirty i romanse pomiędzy samymi NPC, np. Masambe-Faldorn, Neera-Theodor, Alethra-Namiir.

Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałem, bo jednak przy 10 NPC to jest małe combo :)

edit: no i jeszcze jedno :) liczy się fabuła i charakter postaci, tzn. może zdarzyć się, że Twoja decyzja dotycząca danego questa (chodzi tu również o qusty z oryginalnej części gry, bez modów) może zaważyć o tym, jak dany NPC się zachowa, np.
- Miranda to druidka, a zatem wiadomo, że nie spodoba jej się mordowanie druidów/znieważanie przyrody,
- Alethra kocha klejnoty, a zatem jeśli 3 razy z rzędu zignorujesz jej prośby i zamiast zachować klejnoty dla niej oddasz je (bo np. tego wymaga quest), to może Cię opuścić,
- istotne jest też podejście do questów samych NPC. W obecnej wersji niestety trzeba się spieszyć z wykonaniem 1 części ich questów (quest każdego NPC składa się z 5 części, ale timer jest ustawiony tylko na 1 część), bo w przeciwnym razie mogą Cię opuścić (aktualizacja moda zniesie to ograniczenie). Istotne jest też to, jakie decyzje podejmiesz w questach NPC - czasem zła decyzja może spowodować, że NPC Cię opuszczą.
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Ostatnio zmieniony przez nowus777 2021-02-21, 19:09, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group