Nevill niby mnie puszcza po zobaczeniu Namiira, ale i tak mam wszystkie opcje dialogowe do wyboru. Czyli i tak tych kolegów utłukę Namirra zaraz :) ciekawe co powie ;)
1 minutę ... póżniej ...
Nevil i tak odszedł mimo, że powiedziałem, żeby koledzy zza krzaków wyszli.
greegarak Tsung vs.Kang- Chodzić ci się nie chce?"
Ani w BG2 ani w BG:EE o kradzieży kieszonkowej się nie wspomina na baldur.cob-bg.pl
Cytat:
Czy komunikat jest identyczny w przypadku gdy, rzeczywiście cel nie ma przedmiotów
W Bg nie EE tego nie ma. Z EE jest taki bajzel, że nie wiadomo czy to było zaimplementowane od początku, czy to pacz dodał.
Komunikat jest identyczny, więc ja się kradnie to najlpej mieć minimum 95 pkt, przy okradaniu niezłodzieji,by wiedzieć że na pewno nic nie mają. Trudniej z okradaniem złodzieji,tu się wkalkulowuje ich ilość pkt kradnięcia, dlatego warto dawać w te umiejetność ponad 100 pkt.
Duch Arveene stoi i *szlocha*. Questa dla Theodora raczej nie uda się zrobić :(. Wygląda jakby się jakiś wyzwalacz nie odpalił. Nie wiem czy problemem nie było to, że w tym miejscu gdzie stał duch był spwan gnolii. Może się coś źle odpaliło podczas walki z gnolami :(
Wiek: 32 Posty: 660 Podziękowania: 61/112 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-02-08, 14:32
Vertoz napisał/a:
Neysa napisał/a:
Duch odzywa się tylko w nocy. Jaka pora doby jest u Ciebie?
12 W południe Pora się zdrzemnąć.
To mógł by się pojawiać tylko w nocy.
Duch pojawia się tylko w nocy. Musiałeś odwiedzić lokację w godzinach nocnych, a to spowodowało wywołanie skryptu i jego pojawienie się w lokacji. Zapewne odpocząłeś albo walka z gnollami zajęła Ci tyle, że zaczął się dzień. Duch zatem nie zniknął, ale ponieważ rozmowa może odbyć się tylko w nocy, nie mogłeś jej odpalić.
Jakiś czas temu zacząłem grać z Nathanem, całkiem sympatyczny z niego szaleniec, mimo że dopiero jeden kamień udało mi się znaleźć od lwa górskiego. Jednak denerwuje mnie fakt, jego beznadziejnych czarów z którymi zaczyna, Przerażenie i Pomniejsze dążenie Lathora! Ludzie złoci, on jest uczniem smoka, więc każdy czar jest na wagę złota a ten tutaj dostaje takie pożal się boże czary, z którymi trzeba się męczyć przez resztę gry. Czemu nie taka tarcza, magiczny pocisk czy zmiennobarwna kula? Nawet indetyfikacja byłaby przydatniejsza niż to z czym on startuje, więc długo trzeba czekać aż przestanie być piątym kołem u wozu. Rozczulił mnie podarowany miś od niego, ale i tak zgrzytałem zębami za każdym razem jak rzucał przerażenie na wysoko poziomowych przeciwników, tylko marnując czar. A i wkurza mnie to, że za każdym razem jak dostajemy maga, to on musi mieć biegłość w broni do walki w zwarciu, w przypadku Nathana to sztylety. Serio, czy naprawdę ciężko to zrozumieć, że magowie mają unikać walki wręcz i proca lub strzałki to dla nich podstawa? Wiem że teraz trochę się żalę, ale naprawdę, jak mamy niskopoziomowego czarodzieja, do tego jeszcze z dodatkowymi ograniczeniami, to po prostu słowa cisną się na usta, jakich Korgan by się nie powstydził. Oczywiście, z zalet Nathana należy wymienić fakt, że nie popędza Charname do wykonania jego zadania, co jest naprawdę przyjemne, w porównaniu z innymi nowymi towarzyszami.
Dobra a teraz powazne pytanie... Bardzo fajny ten mod ale z postaciami które zostały wypuszczone przez Bioware w DLC' to **********... ilość ścieżek dźwiękowych nie powala, wręcz praktycznie panuje cisza... gdzie zazwyczaj uwielbiałem głos Neery w wersji angielskiej od samego początku, tak w waszym modzie żaden dialog nie jest wgl udźwiękowiony...
Cieszyłbym się gdyby była opcja wyboru pomiędzy językiem postaci. Nie mówię że kobieta która podlożyła głos jest zła, pasuje jej nawet, ale cisza jest nie wybaczalna
Edit z powodu wulgaryzmu (nowus777)
Ostatnio zmieniony przez nowus777 2021-02-11, 21:13, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 32 Posty: 660 Podziękowania: 61/112 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-02-11, 21:14
Shaylo napisał/a:
Dobra a teraz powazne pytanie... Bardzo fajny ten mod ale z postaciami które zostały wypuszczone przez Bioware w DLC' to **********... ilość ścieżek dźwiękowych nie powala, wręcz praktycznie panuje cisza... gdzie zazwyczaj uwielbiałem głos Neery w wersji angielskiej od samego początku, tak w waszym modzie żaden dialog nie jest wgl udźwiękowiony...
Cieszyłbym się gdyby była opcja wyboru pomiędzy językiem postaci. Nie mówię że kobieta która podlożyła głos jest zła, pasuje jej nawet, ale cisza jest nie wybaczalna
Edit z powodu wulgaryzmu (nowus777)
Po pierwsze, musiałem edytować Twojego posta - na forum panuje kultura wypowiedzi, nie przeklinamy.
Po drugie, dosłownie przed chwilą odpisałem Ci na Twojego prywatnego maila w tej sprawie.
Dodam tylko, że jeśli nie przyłączysz ich do 3 rozdziału, to później nie będziesz miał możliwości ich przyłączenia, bo znikają.
Pavlus napisał/a:
2. Kogo z nowych postaci nie powinno się mieć w teamie jednocześnie? Są jakieś konflikty rozwalające drużynę?
Oto pełna lista konfliktów, które mogą (ale nie muszą) doprowadzić do rozpadu drużyny:
1. Miranda - Branwen.
2. Masambe - Talindra
3. Masambe - Ajantis
4. Masambe - Shar-Teel
5. Alethra - Skie.
6. Rimardo - Viconia.
7. Rimardo - Tiax.
8. Talindra - Eldoth.
9. Talidnra - Dorn.
10. Nathan - Kasandra.
11. Kasandra - Edwin.
12. Kasandra - Neera.
Ponadto:
1. Miranda nie zgodzi się na podróż z Faldorn.
2. Masambe nie zgodzi się na podróż z Nathanem, Edwinem i Neerą.
3. Alethra nie zgodzi się na podróż z Yelisckiem i Rasaadem.
4. Rimardo nie zgodzi się na podróż z Dornem.
5. Talindra nie zgodzi się na podróż z Kasandrą, Namiirem, Viconią i Kagainem.
6. Theodor nie zgodzi się na podróż z Kivanem.
7. Ariadne nie zgodzi się na podróż z Edwinem, duetem Montaron&Xzar i Tiaxem.
8. Nathan nie zgodzi się na podróż z Masambe i z Quaylem.
9. Kasandra nie zgodzi się na podróż z Talindrą, Dynaheir i z Xanem.
10. Namiir nie zgodzi się na podróż z duetem Jaheira&Khalid, Talidnrą i Ajantisem.
Warto pamiętać też o tym, że:
1) gracz nie może podróżować równocześnie z Ariadne i z Kasandrą,
2) w grze występują konflikty romansowe - przy równoczesnym romansie może dojść do awantur, kłótni, bitew oraz różnych nieprzewidzianych akcji (nie jestem w stanie ich wszystkich opisać, bo jest tego za dużo)
Przy romansach:
1) warunki do romansowania dla danych NPC zostały opisane tutaj:
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=7826
2) modyfikacja dodaje też dodatkowe flirty i romanse pomiędzy samymi NPC, np. Masambe-Faldorn, Neera-Theodor, Alethra-Namiir.
Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałem, bo jednak przy 10 NPC to jest małe combo :)
edit: no i jeszcze jedno :) liczy się fabuła i charakter postaci, tzn. może zdarzyć się, że Twoja decyzja dotycząca danego questa (chodzi tu również o qusty z oryginalnej części gry, bez modów) może zaważyć o tym, jak dany NPC się zachowa, np.
- Miranda to druidka, a zatem wiadomo, że nie spodoba jej się mordowanie druidów/znieważanie przyrody,
- Alethra kocha klejnoty, a zatem jeśli 3 razy z rzędu zignorujesz jej prośby i zamiast zachować klejnoty dla niej oddasz je (bo np. tego wymaga quest), to może Cię opuścić,
- istotne jest też podejście do questów samych NPC. W obecnej wersji niestety trzeba się spieszyć z wykonaniem 1 części ich questów (quest każdego NPC składa się z 5 części, ale timer jest ustawiony tylko na 1 część), bo w przeciwnym razie mogą Cię opuścić (aktualizacja moda zniesie to ograniczenie). Istotne jest też to, jakie decyzje podejmiesz w questach NPC - czasem zła decyzja może spowodować, że NPC Cię opuszczą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum