Poprzedni temat «» Następny temat
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy - pytania, błędy, pomysły
Autor Wiadomość
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 32
Posty: 660
Podziękowania: 61/112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-06, 17:52   

Grakjin napisał/a:
Cześć,

po zainstalowaniu Waszej modyfikacji gra nie chce się odpalić.

BG:EE mam na steamie zaktualizowane do najnowszej wersji. Próbowałem póki co kompletna re-instalacje gry i goła bez moda odpala się normalnie, po instalacji moda = 3-4 sekundy myśli po czym cisza.

Co ciekawe mam zainstalowaną drugą wersje nie-steamową (backup) i tam uruchamia się bez problemu mimo, że wersja jest inna.

Zależy mi na odpaleniu jej na steamie z powodu lepszego interface.

Czy ktoś się z czymś takim spotkał?

pozdrawiam!

Grakjin


A czy masz zainstalowany MODMERGE? Bez tego żadna modyfikacja do BGEE Ci się nie uruchomi. Kolejność instalacji to: najnowsza wersja BGEE, MODMERGE i dopiero mody.

U innych z podobnym problemem pomogło :)
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Grakjin

Posty: 3
Wysłany: 2020-07-06, 19:42   

nowus777 napisał/a:
Grakjin napisał/a:
Cześć,

po zainstalowaniu Waszej modyfikacji gra nie chce się odpalić.

BG:EE mam na steamie zaktualizowane do najnowszej wersji. Próbowałem póki co kompletna re-instalacje gry i goła bez moda odpala się normalnie, po instalacji moda = 3-4 sekundy myśli po czym cisza.

Co ciekawe mam zainstalowaną drugą wersje nie-steamową (backup) i tam uruchamia się bez problemu mimo, że wersja jest inna.

Zależy mi na odpaleniu jej na steamie z powodu lepszego interface.

Czy ktoś się z czymś takim spotkał?

pozdrawiam!

Grakjin


A czy masz zainstalowany MODMERGE? Bez tego żadna modyfikacja do BGEE Ci się nie uruchomi. Kolejność instalacji to: najnowsza wersja BGEE, MODMERGE i dopiero mody.

U innych z podobnym problemem pomogło :)




Wielkie dzięki, działa! Prócz WoBG nigdy nie modowałem nic więcej także nie znałem tematu.

Zabieram się za tworzenie postaci, ahoj przygodo.

Grakjin
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Rysiek

Posty: 1
Wysłany: 2020-07-07, 17:25   

Mam problem z misja, nie wiem czy źle szukam, czy jednak jakiś bug. Misja morderstwo żony burmistrza Beregostu, nie mogę znaleźć Merinida, szukałem w każdej znanej mi tawernie po kilka razy a rezutlatu brak. Wie może ktoś gdzie on przebywa?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 32
Posty: 660
Podziękowania: 61/112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-07, 17:28   

Rysiek napisał/a:
Mam problem z misja, nie wiem czy źle szukam, czy jednak jakiś bug. Misja morderstwo żony burmistrza Beregostu, nie mogę znaleźć Merinida, szukałem w każdej znanej mi tawernie po kilka razy a rezutlatu brak. Wie może ktoś gdzie on przebywa?


Do niektórych tawern można się udać dopiero w późniejszych rozdziałach... Np. do tych we Wrotach Baldura :)
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cylon

Posty: 3
Wysłany: 2020-07-07, 23:02   

Mam niestety dość spory problem z Mirandą. W pewnym momencie chce iść na Chmurne Szczyty (chyba dobrze pamiętam nazwę), no to poszedłem i niestety mimo tego w pewnym momencie odchodzi. Robi to nawet gdy jestem w tej lokacji. O ironio stwierdza, że sama pójdzie. Po dotarciu do tej lokacji nie ma żadnej rozmowy.

Czy trzeba tam iść w jakieś konkretne miejsce? A może chodzi o totalnie inną lokację?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 32
Posty: 660
Podziękowania: 61/112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-07, 23:07   

Cylon napisał/a:
Mam niestety dość spory problem z Mirandą. W pewnym momencie chce iść na Chmurne Szczyty (chyba dobrze pamiętam nazwę), no to poszedłem i niestety mimo tego w pewnym momencie odchodzi. Robi to nawet gdy jestem w tej lokacji. O ironio stwierdza, że sama pójdzie. Po dotarciu do tej lokacji nie ma żadnej rozmowy.

Czy trzeba tam iść w jakieś konkretne miejsce? A może chodzi o totalnie inną lokację?


Sądzę, że błąd wynika z tego, że w momencie gdy dochodzisz do tej lokacji, właśnie mija jej timer i dlatego uruchamia się rozmowa odejścia. Przy aktualizacji poprawię to (wydłużę timer), a tymczasem póki co proponuję przenieść się za pomocą kodu z tej lokacji, w której jeszcze Miranda przy Tobie jest do tej lokacji, do której chce się udać ("AR5300").

kod to: C:MoveToArea("AR5300")
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
kilver
kilver 

Wiek: 30
Posty: 10
Podziękowała 2 razy
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-07-07, 23:09   

Ja też mam problem z misją. Rimardo mi uciekł i zostawił list, że mam poinformować o tym Turina w Świątyni. Tylko w jakiej świątyni? :D Sprawdziłam świątynię przy Beregoście, tam żadnego Turina nie ma, dostępu do Wrót Baldura jeszcze nie mam (trzeci rozdział zaczęłam dopiero).

edit: edytowałem post, aby ukryć spoiler dotyczący questu jednej z postaci
Ostatnio zmieniony przez nowus777 2020-07-07, 23:12, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorce tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 32
Posty: 660
Podziękowania: 61/112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-07, 23:11   

Pewnie wszedłeś do środka Światyni, a nie rozejrzałeś się dookoła niej, hm? ;)
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cylon

Posty: 3
Wysłany: 2020-07-07, 23:20   

nowus777 napisał/a:
Cylon napisał/a:
Mam niestety dość spory problem z Mirandą. W pewnym momencie chce iść na Chmurne Szczyty (chyba dobrze pamiętam nazwę), no to poszedłem i niestety mimo tego w pewnym momencie odchodzi. Robi to nawet gdy jestem w tej lokacji. O ironio stwierdza, że sama pójdzie. Po dotarciu do tej lokacji nie ma żadnej rozmowy.

Czy trzeba tam iść w jakieś konkretne miejsce? A może chodzi o totalnie inną lokację?


Sądzę, że błąd wynika z tego, że w momencie gdy dochodzisz do tej lokacji, właśnie mija jej timer i dlatego uruchamia się rozmowa odejścia. Przy aktualizacji poprawię to (wydłużę timer), a tymczasem póki co proponuję przenieść się za pomocą kodu z tej lokacji, w której jeszcze Miranda przy Tobie jest do tej lokacji, do której chce się udać ("AR5300").

kod to: C:MoveToArea("AR5300")


OK, wszystko jasne. Ja krążyłem po lokacji AR5200. Nie skojarzyłem, że oba obszary mają taką samą nazwę.

Swoją drogą wydłużenie czasu to niezły pomysł, bo odbierałem dość spory nacisk na szybkie pójście tam. Rozmowa pojawiła się gdy podszedłem do wodospadu. Może warto byłoby coś o nim dodać w opisie zadania?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 32
Posty: 660
Podziękowania: 61/112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-07, 23:23   

Cylon napisał/a:
nowus777 napisał/a:
Cylon napisał/a:
Mam niestety dość spory problem z Mirandą. W pewnym momencie chce iść na Chmurne Szczyty (chyba dobrze pamiętam nazwę), no to poszedłem i niestety mimo tego w pewnym momencie odchodzi. Robi to nawet gdy jestem w tej lokacji. O ironio stwierdza, że sama pójdzie. Po dotarciu do tej lokacji nie ma żadnej rozmowy.

Czy trzeba tam iść w jakieś konkretne miejsce? A może chodzi o totalnie inną lokację?


Sądzę, że błąd wynika z tego, że w momencie gdy dochodzisz do tej lokacji, właśnie mija jej timer i dlatego uruchamia się rozmowa odejścia. Przy aktualizacji poprawię to (wydłużę timer), a tymczasem póki co proponuję przenieść się za pomocą kodu z tej lokacji, w której jeszcze Miranda przy Tobie jest do tej lokacji, do której chce się udać ("AR5300").

kod to: C:MoveToArea("AR5300")


OK, wszystko jasne. Ja krążyłem po lokacji AR5200. Nie skojarzyłem, że oba obszary mają taką samą nazwę.

Swoją drogą wydłużenie czasu to niezły pomysł, bo odbierałem dość spory nacisk na szybkie pójście tam. Rozmowa pojawiła się gdy podszedłem do wodospadu. Może warto byłoby coś o nim dodać w opisie zadania?


Tak też właśnie piszą mi ludzie w mailach. Zasadniczo w modzie nie ma błędu, ale gracz nie powinien czuć aż takiej presji czasowej z powodu NPC. Zanotowane do poprawienia :)
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 46
Posty: 761
Podziękowania: 177/171
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2020-07-08, 00:07   

Chyba już kiedyś podsuwałem Ci ten pomysł, ale to było dawno temu. Nowe Opowieści były jeszcze dalekie od ukończenia i chyba nawet nie wziąłeś mojej propozycji na poważnie. Co sądzisz o stworzeniu zestawu banterów dla oryginalnych postaci z BG? Tak, żeby instalowanie tej kobyły NPC Project nie było już do niczego potrzebne, bo wszyscy enpece w grze mieliby coś do powiedzenia.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 32
Posty: 660
Podziękowania: 61/112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-08, 00:10   

memory napisał/a:
Chyba już kiedyś podsuwałem Ci ten pomysł, ale to było dawno temu. Nowe Opowieści były jeszcze dalekie od ukończenia i chyba nawet nie wziąłeś mojej propozycji na poważnie. Co sądzisz o stworzeniu zestawu banterów dla oryginalnych postaci z BG? Tak, żeby instalowanie tej kobyły NPC Project nie było już do niczego potrzebne, bo wszyscy enpece w grze mieliby coś do powiedzenia.


To zbyt duże wyzwanie. Poza tym sądzę, że mnóstwo graczy nie wyobraża już sobie gry bez BG1 NPC PROJECT.
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 46
Posty: 761
Podziękowania: 177/171
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2020-07-08, 00:15   

nowus777 napisał/a:
To zbyt duże wyzwanie.

Daj spokój :razz: Może nie na raz. Tak enpec po enpecu.
nowus777 napisał/a:
Poza tym sądzę, że mnóstwo graczy nie wyobraża już sobie gry bez BG1 NPC PROJECT.

A ja sobie nie potrafię wyobrazić, jak to możliwe :wink:
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
anoim2666

Posty: 389
Podziękowania: 41/18
Wysłany: 2020-07-08, 12:52   

Cytat:
A ja sobie nie potrafię wyobrazić, jak to możliwe

Ja na przykład tego moda lubię. Lekki klimat tych banterów w mojej opinii idealnie wpasowuje się w BG1 plus niektóre możliwości, które npc project dodaje jak na przykład pogrzeb Goriona są dla mnie już obowiązkowym elementem gry.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kilver 

Wiek: 30
Posty: 10
Podziękowała 2 razy
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-07-09, 00:09   

Mam kolejny problem. Nie mogę znaleźć Namiira! Jestem w lokacji AR3100, tam gdzie jest Arcand Szalony. Odkryłam całą lokację, zrobiłam zadania (Arcanda i zadanie Kivana z BG1NPC Project), Namiira nigdzie nie ma. Próbowałam wyjść z lokacji i wrócić i się przespać, i nic. Możesz podać konkretne współrzędne gdzie on ma być?

Edit: Oczywiście jak tylko napisałam posta to się pojawił.
  
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group