Poprzedni temat «» Następny temat
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy - pytania, błędy, pomysły
Autor Wiadomość
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 35
Posty: 608
Podziękowania: 87/119
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-06-25, 06:48   Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy - pytania, błędy, pomysły

To wątek, w którym można zgłaszać błędy lub zaproponować zmiany. A może ktoś ma jakiś genialny pomysł na quest, którym chciałby się podzielić i w który chciałby zagrać w kolejnej wersji moda? Śmiało piszcie!
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Ostatnio zmieniony przez nowus777 2020-07-14, 00:20, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=7680

Wiek: 40
Posty: 731
Podziękowania: 83/73
Skąd: CK-FAInn=200km
Wysłany: 2020-06-25, 19:17   

nowus777 napisał/a:
pomysł na quest,
Odnaleźć miejsce w Podmroku gdzie Baeloth praktykował swój przestępczy proceder i spalić jego lochy. A do tego bantery po zniszczeniu jego dobytku i poznanie prawdy jakim jest nędzarzem (też w banterach; jak by się go przyciskało w rozmowach to byw końcu przeprosił za te praktyki ).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
cherrycoke2l

Posty: 6
Podziękowano 4 razy
Wysłany: 2020-07-05, 14:12   

Dopiero co wziąłem Ariadne do drużyny, a napotkałem na dość poważny błąd rzeczowy. Wspomina ona o regentce Alusair i śmierci króla Azouna IV, który w 1368 KD (rok, w którym ma miejsce fabuła Baldura) ciągle jeszcze żył. Mimo tego trzymam ją w drużynie i mam nadzieję na ciekawą rozgrywkę.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
nowus777
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 35
Posty: 608
Podziękowania: 87/119
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-05, 14:39   

cherrycoke2l napisał/a:
Dopiero co wziąłem Ariadne do drużyny, a napotkałem na dość poważny błąd rzeczowy. Wspomina ona o regentce Alusair i śmierci króla Azouna IV, który w 1368 KD (rok, w którym ma miejsce fabuła Baldura) ciągle jeszcze żył. Mimo tego trzymam ją w drużynie i mam nadzieję na ciekawą rozgrywkę.


I właśnie na takie zgłoszenia czekałem. Musiałem się pomylić w mojej rozpisce z rozkładem lat. Sprawdzę to jeszcze i jeśli rzeczywiście tak jest, dialogi Ariadne i Kasandry zostaną poprawione przy najbliższej aktualizacji, gdyż w ich questach ten wątek często się pojawia. Dziękuję!

edit: sprawdziłem, masz rację... co ciekawe, w mojej "rozpisce" chronologicznej jest ok, to ja musiałem po prostu źle odczytać lata (tak się kończy modding po godz. 23:00 :roll: ). No i już poszło...

Zasadniczo quest niewiele się zmieni, tzn. Ariadne nadal będzie kandydowała do roli Najwyższej Doradczyni Alusair, jako tej, która na wypadek śmierci króla musiałaby przejąć władzę z powodu małoletności Azouna V. Po prostu w dialogach zostaną usunięte wzmianki o śmierci króla oraz mówiące wprost o tym, że Alusair już włada Cormyrem.

Zastanawiam się tylko, czy można w takim razie określać Alusair mianem księżniczki, skoro fizycznie jeszcze nie włada. Wydaje mi się, że tak, ale proszę jakąś mądrą głowę o potwierdzenie.
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
cherrycoke2l

Posty: 6
Podziękowano 4 razy
Wysłany: 2020-07-05, 15:12   

Alusair jak najbardziej jest księżniczką, gdyż jest córką króla Azouna IV i siostrą przyszłego króla Azouna V, tak że należy do rodziny królewskiej. Urodziła się z tym tytułem, a nie otrzymała go wraz z zostaniem regentką.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 35
Posty: 608
Podziękowania: 87/119
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-05, 15:14   

cherrycoke2l napisał/a:
Alusair jak najbardziej jest księżniczką, gdyż jest córką króla Azouna IV i siostrą przyszłego króla Azouna V, tak że należy do rodziny królewskiej. Urodziła się z tym tytułem, a nie otrzymała go wraz z zostaniem regentką.


Dziękuję za potwierdzenie, zmian zatem nie będzie dużo. W każdym razie błąd jest rzeczywiście poważny i prawdopodobnie już w tym tygodniu poprawię dialogi. Jeszcze raz bardzo dziękuję za zgłoszenie :)
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Helios Kafar 

Wiek: 26
Posty: 1
Wysłany: 2020-07-05, 16:54   

Witam, ogywając zawartość Nowych Opowieści z Wybrzeża Mieczy, zauważyłem, że postacie dodane w EE nie mają w ogóle "głosu" poza ich podstawowymi drużynowymi tekstami. Nie ma ani angielskich ani polskich głosów, to samo się tyczy postaci pojawiających się w ich questach czy pierwszych spotkaniach (np. czerwonych magów, próbujących pojmać Neerę). Nie jestem pewien czy to jest błąd, więc jeśli czegoś nie doczytałem i te postacie nigdy nie miały być zdubbingowane w tych scenach i pozostać nieme bez angielskich dialogów w tym modzie to proszę dać mi znać a ja usunę ten wpis.

Chciałbym skorzystać z okazji, by podziękować za ten mod, postacie zapowiadają się obiecująco, chętnie podzielę się swoją opnią jak skończę pierwszą gre.
Życzę miłego dnia :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 35
Posty: 608
Podziękowania: 87/119
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-05, 16:57   

Helios Kafar napisał/a:
Witam, ogywając zawartość Nowych Opowieści z Wybrzeża Mieczy, zauważyłem, że postacie dodane w EE nie mają w ogóle "głosu" poza ich podstawowymi drużynowymi tekstami. Nie ma ani angielskich ani polskich głosów, to samo się tyczy postaci pojawiających się w ich questach czy pierwszych spotkaniach (np. czerwonych magów, próbujących pojmać Neerę). Nie jestem pewien czy to jest błąd, więc jeśli czegoś nie doczytałem i te postacie nigdy nie miały być zdubbingowane w tych scenach i pozostać nieme bez angielskich dialogów w tym modzie to proszę dać mi znać a ja usunę ten wpis.

Chciałbym skorzystać z okazji, by podziękować za ten mod, postacie zapowiadają się obiecująco, chętnie podzielę się swoją opnią jak skończę pierwszą gre.
Życzę miłego dnia :D


Cześć :) To nie jest błąd, dla każdego NPC został nagrany tylko podstawowy polski dubbing, a angielski dubbing został usunięty, żeby wszystko było tylko w jednym języku. W planach jest rozwinięcie dubbingu, ale wszystko zależy od graczy i ich recenzji. Nie musisz usuwać wpisu, każdy może tu o wszystko zapytać, po to jest ten wątek :) I oczywiście czekam na pełną recenzję :)
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
RedEvil 


Wiek: 41
Posty: 3
Skąd: opolskie
Wysłany: 2020-07-05, 20:09   

Hej
Zarejestrowałem się, choć były problemy z wysłaniem maila potwierdzającego rejestrację.

Chciałem podziękować za wszelką pracę, mod wydaje się być w porządku, ale chciałem zgłosić mały problem, dopytać.

Zauważyłem, że mam zdublowane postacie z owego moda. Jestem w Beregoście.
Miranda oryginalnie ma być na południe "Pod Pomocną Dłonią"- AR2800, a ja ją spotkałem w AR2700.
Kasandrę już miałem jak dotarłem do jej miejsca pobytu.
Talindra- w Beregoście stoją koło siebie dwie Talindry.

Informuję, że mam wersję steam + dlc, użyty mod merger dodatkowo wcześniejsza wersja BGEE NPC Project, który dodawał Mirandę- 5 npc, plus BG1NPC w najnowszej wersji.

Czy to bug? Czy to wina wcześniej wersji NPC Projekt, który zawierał już po części pliki z tego moda, a ja tego nie usunąłem.
Dopiero co zacząłem grać, mogę zacząć od nowa, ale chciałem się upewnić, dopytać, wydaje się że wszystko działa, po za duplikatami NPC, z tymi duplikatami nie można rozmawiać, nawet jak się ich nie ma w drużynie.(zero interakcji)

Pozdrawiam

edit:
Zapomniałem dodać screena jako dowód, że są dwie Talindry:
https://i.imgur.com/PA7hztt.png
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 35
Posty: 608
Podziękowania: 87/119
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-05, 20:15   

Cześć. Tak jak napisałeś, błędem jest to, że korzystasz z dwóch wersji moda: dawnej niepełnej i nowej pełnej. Obie wersje znaczącą różnią się od siebie i zawsze, gdy chcesz zainstalować wersję zaktualizowaną, powinieneś najpierw odinstalować wersję poprzednią.

Proponuję wszystko odinstalować i zainstalować zgodnie z poniższą kolejnością:
- BGEE,
- MODMERGE,
- BG1 NPC PROJECTM
- Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy.

Pozdrawiam.
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
RedEvil 


Wiek: 41
Posty: 3
Skąd: opolskie
Wysłany: 2020-07-06, 08:55   

Hej

Wczoraj ponownie sprawdziłem, wywaliłem całą grę, wszystkie pliki z modami, zainstalowałem ponownie w.w kolejności.
Zacząłem od nowa, nowy save.
Jestem w Beregoście, jest poprawa, ale nadal są dwie Kasandry.

Tutaj screen gdzie jest druga Kasandra. Rozumiem, że oryginalnie powinna nas zaczepić za bramą przed wejściem do gospody.
Ona jest tu na lewo przy gospodzie "Pod Pomocną Dłonią".
https://i.imgur.com/Pqd2YC8.png

Ogólnie gry jako tako nie znam, jakoś nigdy jej nie przeszedłem :roll: , teraz taki mam zamiar.
Nie wiem jak dalsze postacie, bo jestem na samym początku gry.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 35
Posty: 608
Podziękowania: 87/119
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-06, 09:26   

RedEvil napisał/a:
Hej

Wczoraj ponownie sprawdziłem, wywaliłem całą grę, wszystkie pliki z modami, zainstalowałem ponownie w.w kolejności.
Zacząłem od nowa, nowy save.
Jestem w Beregoście, jest poprawa, ale nadal są dwie Kasandry.

Tutaj screen gdzie jest druga Kasandra. Rozumiem, że oryginalnie powinna nas zaczepić za bramą przed wejściem do gospody.
Ona jest tu na lewo przy gospodzie "Pod Pomocną Dłonią".
https://i.imgur.com/Pqd2YC8.png

Ogólnie gry jako tako nie znam, jakoś nigdy jej nie przeszedłem :roll: , teraz taki mam zamiar.
Nie wiem jak dalsze postacie, bo jestem na samym początku gry.


Wszystko jest w porządku :) Rozumiem, że jesteś po pierwszej rozmowie z Kasandrą i nie przyjąłeś jej do drużyny? Ona wówczas odchodzi i idzie sobie do tego kamienia :) Nie zdradzę nic więcej, żeby nie spoilerować, ale zapewniam, że to jeszcze nie koniec :)
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
RedEvil 


Wiek: 41
Posty: 3
Skąd: opolskie
Wysłany: 2020-07-06, 12:07   

Tak zgadza się, wlazła za mną do domu gdzie- przepraszam za brak imienia i szczegółów- tam gdzie kobicie oddawało się pierścionek, który odebrało się Ogrom. Po rozmowie z nią, nie przyjąłem jej do drużyny, znalazłem ją w tym miejscu co jest na zdjęciu, ale nadal była w środku jak wróciłem oddać questa. Dlatego się zdziwiłem. Bo kliknąłem zbyt szybko i kazałem jej chyba zostać w tym miejscu, i siedziała cały czas w jej domu.
Nie jest to jakieś uciążliwe, tak chciałem zwrócić uwagę.

Dzięki za odpowiedzi, w takim razie gram dalej, bo w niczym to nie przeszkadza.

Jeszcze raz dzięki za fajny modzik :smile:

edit:
Ta na zdjęciu jest niema, nie można z nią rozmawiać, brak interakcji.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 35
Posty: 608
Podziękowania: 87/119
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-06, 12:52   

RedEvil, nie no, stop, jest pewna nieścisłość.

Aby móc Kasandrze kazać pozostać w konkretnym miejscu, musiałbyś ją wcześniej przyłączyć do drużyny. Są zatem dwie możlwie opcje:
1) nie przyjąłeś jej do drużyny, ona odeszła i wtedy powinna być w tym miejscu, co na screenie (przy kamieniu) - tak, póki co jest niema, uaktywni się, jesli będziesz miał w drużynie Ariadne
2) przyjąłeś ją, a następnie odłączyłeś i kazałeś pozostać w którymś z domków, o którym wspominasz.

Nie ma możliwości, aby po nieprzyłączeniu Kasandry, ona nadal znajdowała się za wejsciem do Gospody "Pod Pomocną Dłonią". Sugerujesz, że masz w tym momencie na planszy dwie Kasandry? To niemożliwe, bo zgodnie ze skryptem, postać jedynie zmienia swoje miejsce na planszy po rozmowie.
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Grakjin

Posty: 3
Wysłany: 2020-07-06, 14:41   

Cześć,

po zainstalowaniu Waszej modyfikacji gra nie chce się odpalić.

BG:EE mam na steamie zaktualizowane do najnowszej wersji. Próbowałem póki co kompletna re-instalacje gry i goła bez moda odpala się normalnie, po instalacji moda = 3-4 sekundy myśli po czym cisza.

Co ciekawe mam zainstalowaną drugą wersje nie-steamową (backup) i tam uruchamia się bez problemu mimo, że wersja jest inna.

Zależy mi na odpaleniu jej na steamie z powodu lepszego interface.

Czy ktoś się z czymś takim spotkał?

pozdrawiam!

Grakjin
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group