Poprzedni temat «» Następny temat
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy - opis nowych NPC
Autor Wiadomość
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 35
Posty: 608
Podziękowania: 87/119
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-06-12, 00:58   Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy - opis nowych NPC

NOWI BOHATEROWIE PRZYŁĄCZALNI


MIRANDA
klasa: władca zwierząt
charakter: neutralny dobry
lokacja przyłączenia: AR2800
biografia: Zapytana o przeszłość, MIRANDA spojrzy nieufnie, po czym lekko się uśmiechnie. Wyzna, że wychowała się w konserwatywnej rodzinie łowców w Tashlucie, stolicy dalekiego i egzotycznego Tashalar. Swą młodość spędziła na nauce łowów w mrocznych lasach Czarnych Dżungli i u podnóża Gór Hazuk. Ze względu na dozgonną miłość do otaczającej ją przyrody oraz fascynację druidzkim światem nie potrafiła ofiarować swego życia mrocznemu bogu łowców, Malarowi. Po tym, jak Silvanus objawił jej się we śnie i nakazał wędrówkę na Wybrzeże Mieczy, zdecydowała się opuścić rodzinny dom by zmierzyć się ze zleconą misją. Pytana o szczegóły tej nagłej podróży spuści wzrok i odrzeknie, że najwidoczniej taka była wola Ojca Dębów. Jedynie pojedyncza łza spływająca po jej policzku zasugeruje ci, że ta egzotyczna kobieta skrywa więcej sekretów, niż może się wydawać…
SIŁA: 15
ZRĘCZNOŚĆ: 14
KONDYCJA: 14
INTELIGENCJA: 12
MĄDROŚĆ: 16
CHARYZMA: 15


MASAMBE
klasa: barbarzyńca
charakter: chaotyczny neutralny
lokacja przyłączenia: AR3200
biografia: Zapytany o przeszłość, MASAMBE zmarszczy czoło i wykrzyczy, że nie lubi się powtarzać, a zatem warto dobrze go wysłuchać. Jako niemowlę został znaleziony w samym sercu Puszczy Chondal przez plemię dzikich elfów, H'Argoth, które pomimo jego braku przynależności do ich rasy, postanowiły dać mu dom. Życie w takich, a nie innych warunkach nie tylko go zahartowało, ale również ukształtowało jego poglądy i gwałtowny charakter. Kiedy w Puszczy Chondal zaczęły pojawiać się groźne potwory oraz najemnicy, którzy na wezwanie lorda Elesa Wianara poszukiwali skarbów w ruinach starych wież, Masambe postanowił zająć się tym problemem. Sam zgłosił się do władcy Arrabar z obietnicą dostarczenia mu skarbów wierząc, że zdoła dzięki temu uchronić miejsce zamieszkania tych, którzy ofiarowali mu życie i własny dom.
SIŁA: 18/57
ZRĘCZNOŚĆ: 16
KONDYCJA: 17
INTELIGENCJA: 9
MĄDROŚĆ: 11
CHARYZMA: 10


ALETHRA
klasa: fechtmistrz
charakter: neutralny zły
lokacja przyłączenia: AR4800
biografia: Zapytana o przeszłość, ALETHRA zacznie teatralnie trzepotać rzęsami, po czym odrzeknie, że takie damy jak ona nie przepadają za wścibskimi osobami. Przedstawi się jako Różyczka, jedna z najbardziej utalentowanych aktorek teatralnych w całym Faerunie, po czym rozpocznie barwną opowieść na temat świata sztuki. Kiedy zapytasz, jak to się stało, że ktoś taki jak ona wylądował w tawernie 'Pod Bekającym Smokiem' w roli kurtyzany, rzuci ci zimne spojrzenie i odpowie, że prawdziwe damy nie odpowiadają na tak nietaktowne pytania.
SIŁA: 17
ZRĘCZNOŚĆ: 18
KONDYCJA: 14
INTELIGENCJA: 16
MĄDROŚĆ: 11
CHARYZMA: 15


RIMARDO
klasa: kapłan Lathandera
charakter: neutralny dobry
lokacja przyłączenia: AR3800
biografia: Zapytany o przeszłość, RIMARDO po dłuższej chwili milczenia odrzeknie, że właściwie całe życie poświęcił Panu Poranka oraz swym bliskim. Zawsze starał się żyć tak, jak należy, ale mimo to nie zdołał uchronić się przed wszechobecnym złem. Zbłądził, przez co został wykluczony z Kościoła Lathandera. I mimo, że wciąż powtarza, iż każdy zasługuje na drugą szansę, nie można oprzeć się wrażeniu, że sam w to nie wierzy. Liczne zmarszczki na wciąż smutnej twarzy kapłana jednoznacznie sugerują, że w przeszłości przeżył on prawdziwą traumę…
SIŁA: 13
ZRĘCZNOŚĆ: 16
KONDYCJA: 15
INTELIGENCJA: 10
MĄDROŚĆ: 17
CHARYZMA: 13


TALINDRA
klasa: łowca nieumartych
charakter: praworządny dobry
lokacja przyłączenia: AR3300
biografia: Zapytana o przeszłość, TALINDRA lekko się uśmiechnie i odpowie, że właściwie nie ma wiele do opowiedzenia. Wychowała się przy matce, w Beregoście, a ze względu na fakt, iż była bardzo nieśmiała, raczej nie miała przyjaciół. Kiedy jej ciało zaczęło się rozwijać i stała się przez to obiektem drwin dorastających chłopców, postanowiła ukryć je za kolczugą. Za namową wuja zdecydowała się dołączyć do Najszlachetniejszego Zakonu Promiennego Serca, gdzie jako paladynka nie raz udowodniła, że potrafi być równie przydatna, co najsilniejsi rycerze. Niestety, nawet ciężka zbroja oraz przynależność do zakonu nie uchroniły jej przed stereotypowymi i złośliwymi komentarzami, z którymi musi zmagać się do dzisiaj…
SIŁA: 17
ZRĘCZNOŚĆ: 14
KONDYCJA: 15
INTELIGENCJA: 11
MĄDROŚĆ: 14
CHARYZMA: 17


THEODOR
klasa: łowca
charakter: chaotyczny dobry
lokacja przyłączenia: AR4500
biografia: Zapytany o przeszłość, THEODOR szelmowsko się uśmiechnie i wyzna, że młodość spędził na poszukiwaniu nowych przygód, których w Brodzie Ulgotha nigdy nie brakowało. Był bardzo żywiołowym dzieckiem, przez co wielu uważało go za łobuza. I choć z czasem dziecięca naiwność ustąpiła miejsca rozumowi, nigdy nie przestał być ciekawskim poszukiwaczem przygód. Obecnie jego myśli wciąż zaprząta ostatnia wola dziadka, który przed śmiercią poprosił go o wypełnienie misji swego życia…
SIŁA: 18/50
ZRĘCZNOŚĆ: 16
KONDYCJA: 15
INTELIGENCJA: 9
MĄDROŚĆ: 14
CHARYZMA: 10


ARIADNE
klasa: mag
charakter: chaotyczny dobry
lokacja przyłączenia: AR4300
biografia: Zapytana o przeszłość, ARIADNE szeroko się uśmiechnie i odpowie, że niemal całą młodość spędziła na pochłanianiu kolejnych tomów epickich legend oraz studiowaniu leksykonów i tajemniczych magicznych zwojów. Jej rodzina od zawsze związana była z panującym w Cormyrze królewskim rodem Obarskyrów, którego wspierała pełniąc rolę doradców lub zasilając szeregi Wojennych Czarodziejów. Nieprzeciętna inteligencja Ariadne sprawiła, iż została ona wyznaczona przez władczynię-regentkę, księżniczkę Alusair, na główną kandydatkę do roli Najwyższej Doradczyni. Wcześniej jednak Ariadne musi udowodnić, że w pełni się do tej roli nadaje.
SIŁA: 8
ZRĘCZNOŚĆ: 10
KONDYCJA: 14
INTELIGENCJA: 19
MĄDROŚĆ: 15
CHARYZMA: 15


NATHAN
klasa: uczeń smoka
charakter: chaotyczny neutralny
lokacja przyłączenia: AR3900
biografia: Zapytany o przeszłość, NATHAN prześwietli Cię przenikliwym spojrzeniem, po czym po dłuższej chwili milczenia oznajmi, że wychował się w sierocińcu we Wrotach Zachodu, na Smoczym Wybrzeżu. To tam poznał zaklinaczkę Yasmal - opiekunkę, która dostrzegła w nim ogromny potencjał i postanowiła wyszkolić na wielkiego maga. Pytany o tajniki smoczej magii odrzeknie, że sam nie potrafi wyjaśnić znajomości niektórych ze swych umiejętności. Yasmal tak bardzo go ceni, że pragnie mu zaproponować współpracę w poszukiwaniach legendarnego artefaktu.
SIŁA: 14
ZRĘCZNOŚĆ: 14
KONDYCJA: 15
INTELIGENCJA: 17
MĄDROŚĆ: 8
CHARYZMA: 15


KASANDRA
klasa: zabójca magów
charakter: chaotyczny zły
lokacja przyłączenia: AR2300
biografia: Zapytana o przeszłość, KASANDRA naburmuszy się i wyzna, że życie jej nie oszczędzało. Kiedy ojciec przepadł w szponach sekty, jej uzależniona od alkoholu matka popełniła samobójstwo. W wieku siedmiu lat Kasandra została przekazana przez ojca sekcie Jednookich Czarnoksiężników, którzy traktowali ją jak obiekt doświadczalny. Po czterech latach magicznych eksperymentów w końcu zdołała uciec. Pomoc znalazła u jednej z cormyrskich arystokratek, Mirony Delwyr, wielkiej opozycjonistki rządów panującego rodu Obarskyrów. Mirona dostrzegła jej nieprzeciętną siłę i opłaciła treningi w jednej z Akademii Wojowników wierząc, że tym samym zapewni sobie jej oddanie.
SIŁA: 18/86
ZRĘCZNOŚĆ: 17
KONDYCJA: 16
INTELIGENCJA: 8
MĄDROŚĆ: 7
CHARYZMA: 11


NAMIIR
klasa: tancerz cienia
charakter: neutralny zły
lokacja przyłączenia: AR3100
biografia: Pytany o przeszłość, NAMIIR wypnie pierś i odrzeknie, że nie macie wystarczająco dużo czasu, aby zdołał opowiedzieć o wszystkich swych intrygach. Urodził się w Calimshanie, w rodzinie łotrzyków, gdzie od najmłodszych lat uczono go wprawnego skrywania się w cieniu. Gdy tylko zdołał osiągnąć mistrzostwo w tej profesji, zaczął podejmować się różnych dobrze płatnych zleceń. W czasie jednego z napadów poznał przedstawicieli Konsorcjum Rundeen. Ich władza, oparta w dużej mierze na intrygach, zachwyciła go tak mocno, że sam zechciał zostać ich członkiem. Na Wybrzeże Mieczy sprowadziła go misja, od powodzenia której zależy, czy zostanie przyjęty do tej organizacji.
SIŁA: 14
ZRĘCZNOŚĆ: 18
KONDYCJA: 13
INTELIGENCJA: 14
MĄDROŚĆ: 9
CHARYZMA: 14
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Aristo
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group