Poprzedni temat «» Następny temat
[opis] Quest Pack
Autor Wiadomość
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 38
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2005-01-22, 20:05   [opis] Quest Pack

Quest Pack wersja 1
http://www.pocketplane.net/quest/

Wstęp. Moduł dodaje kilka nowych zdań i wprowadza kontynuacje lub nowe możliwości. Dość ciekawy, ale dla osób znających chociażby biernie język angielski... Inaczej niewiele zrozumiemy.

Komponenty. Obecnie w liczbie pięciu.

– Additional Shadow Thieves' Content (Rozwija zadania ze Złodziejami Cienia).
Komponent rozwija zadania związane ze Złodziejami Cienia. Po pierwsze umożliwia graczowi opowiedzenie się po stronie Mae’Vara lub Renala Krwawego Skalpa (jego ojciec był lekarzem czy Indianinem?). Wprowadzono możliwość przyłączenia się do Mae’Vara i pogrążenia Renala jako zdrajcy. Oczywiście nasze wybory mają określone konsekwencje, nie ma zmiłuj, jeśli opowiemy się po stronie Renala, zadanie przebiega normalnie, po staremu, jeśli poinformujemy Mae’Vara o zamierzeniach Renala i naszym zadaniu przeniknięcia jego Gildii, nie otrzymamy możliwości posiadania Twierdzy Złodzieja i nie będziemy mieli zlecenia od Kapitana Brega w 6 Rozdziale... Tak czy inaczej nadal możemy przyłączyć Edwina, jedyny minus tych nowych zadań, to ten, że Edwin, jeśli będziemy chcieli go przyłączyć, będzie zawsze na 9 poziomie, skrypt przyłączania postaci chyba nie działa, ale tak jest jeśli zdecydujemy się zdradzić Renala... Kilkakrotne reinstalacje w ogóle sprawiły, że Edwin był zabugowany. A, i jeszcze jedno, nie mówcie Mae’Varowi o naszej zdradzie zaraz na początku, bo się „zapali na czerwono”; po wykonaniu wszystkich zadań (po zadaniu z Embarlem) będzie odpowiednia opcja dialogowa.
Po drugie, możemy teraz podjąć się zlecenia od Kapitana Brega – eliminacji Arana Linvaila w Rozdziale 6, oczywiście jeśli nie zrobiliśmy tego wcześniej, nie pracujemy dla Mae’Vara czy nie kontrolujemy Twierdzy złodzieja... Po powrocie do miasta z Podmroku, posłaniec nie omieszka nas powiadomić o propozycji Kapitana Brega, nadal można zwrócić się do złodziei po pomoc w walce z Bodhi, lecz korzystniejszym rozwiązaniem (tym bardziej na Tacticise) będzie wyeliminowanie Arana na polecenie Kapitana Brega, z którym rozmawiamy w Budynku Rady Sześciu, następnie walimy do Doków i rozmawiamy z Amnijskim Strażakiem, wchodzimy do Gildii i po kolei likwidujemy towarzystwo, klucz do piwnic Złodzie Cienia ma Renal, trzeba go zabić (dodatkowe Buty szybkości...). Prędzej czy później może nas spotkać niemiła niespodzianka, ja nie zabiłem strażników przy bocznych wejściach, jednak jak zobaczyli mnie później (po zabiciu Arana), pojawił się mały problem – Arkanis Gath, który brzydko sztyletuje na odległość jednym ciosem, nawet mimo ochron (Kamienna skóra i in.). Nie wiem czy to bug, czy autorzy modułu popełnili małe niedopatrzenie... Dla pewności radzę zrobić save’a i przygotować Zatrzymanie czasu oraz Zmianę kształtu, w razie czego łupieżcą umysłu wyżremy mózg, bo gość jest niepodatny na zwykłe fizyczne ataki (podatny jest, ale go nie zabijemy)... Jeśli wejdziemy do piwnic czeka nas następna tłuczka, kilku złodziei, magów i Kapłanów maski. Swoboda ruchów (bronie, pierścień), odporność na truciznę i odporność na cios w plecy raczej obowiązkowa, inaczej może zaboleć. Prawdziwe widzenie i Wyłomy są bardzo przydatne. Przed pokojem Arana spotykamy Sarema (ma klucz do siedziby Arana), maga, który zawoła kilku kolegów do pomocy, jak zwykle trzeba mu napukać (Prawdziwe widzenie i Wyłom). Walka z Aranem trudna nie jest (wiadomo Prawdziwe i Wyłom), jest z nim jakiś popieprzony mag, który ma czary kapłańskie i druidzkie oraz TS i kilka innych wysokopoziomowych, ale nie ma się co nim przejmować... Po wykonaniu zadania stawiamy się u Kapitana po podziękowanie i PD (buuuu, nie ma kasy!). Gdzieś w tych zadaniach ze złodziejami powinniśmy zdobyć rękawice (x2 do ciosu w plecy)... Natomiast Krótki miecz ciosów w plecy(ale ten ulepszony przez aPacka) został podmieniony na Krótki miecz +3. Jeśli zdecydowaliśmy się pracoać dla Mae/Vara, to po powrocie z Podmroku podejdzie do nas posłaniec Mae'Vara – zleci nam pozbycie się Arana, czyli standardowa likwidcja, wcześniej trzeba porozmawiać z Larrelem (zajął miejsce Renala), a potem rachu-ciachu. Ja miałem buga, większość złodziei, Aran i jego przyboczny mag stali i nic nie robili, przypuszczam niekompatybilność z aPackiem.

– Alternative Xzar/Harpers Plot (Rozszerzone zadanie z Xzarem i Harfiarzami)
Teraz mamy wiele możliwości, zadanie z Xzarem i Harfiarzami jest bardziej rozbudowane. Możemy ostrzec harfiarzy o zamierzeniach Xzara i na odwrót, możemy ostrzec Xzara (romans z Jaheirą przestaje istnieć, odchodzi), możemy też zdradzić obydwoje. Zadanie zaczyna się normalnie, po wejściu do domu Galverya rozmawiamy z Harfiarzami w środku, gł. Meronią. Jeśli zdradzimy Harfiarzy (powiemy Xzarowi o zamierzeniach Harfiarzy), Xzar zabije zabójcę-Lucetię, a potem porozmawiamy jeszcze raz z Meronią – zapalają się oni na czerwono. Jeśli zabijemy Pace’a albo Berinvara reputacja spada. Możemy też zgodzić się na propozycje Xzara na zaatakowanie harfiarzy, trzeba ptrzejść się do ich siedziby i rozgonić towarzystwo. Jeśli wrócimy po dostarczeniu ciała Montarona do Xzara będzie ciekawa scenka z życia złego nekromanty (jego ostatnia)...

– Extended Reynald Sequence (Rozszerzone zadanie z Reynaldem de Chatillon i upadłymi paladynami)
Dodaje nową sekwencję i możliwość rozwiązania problemów Reynalda, zadanie rozwija się normalnie, jego kontynuacja będzie tylko w przypadku, jeśli nie zabiliśmy Reynalda razem z upadłymi paladynami, po zabiciu Anarga lub pojawieniu się w Dzielnicy Mostowej, pojawi się Reynald, który powie nam o co chodzi, chciałby odnaleźć sens życia i takie tam duperele, jeśli chcemy mu pomóc wystarczy porozmawiać z Bylanną w Dzielnicy Rządowej (budynek Rady Sześciu). Podobno jeden z jego poruczników może się przyłączyć do nas i pomóc w walce z Bodhi.

– Money Lending and Debt Problems (Nowe zadanie z pożyczką i długiem)
Komponent ten dodaje całkowicie nowe zadanie, dodaje też możliwość pożyczania pieniędzy przez gracza. Żeby zadanie się zaczęło musimy porozmawiać z Moiyą, stoi w centrum Slumsów, obok Domu Bolivara. Celile stoi w Pod Miedzianym Diademem (scenka z chłopcem). Musimy ganiać tam i z powrotem, po kilku dniach przybiegnie do nas chłopak (mnie nawet w Brynllaw znalazł, jak on się tam dostał, nie mam pojęcia) i piwie, że jego matka, Moiya ma problemy, na miejscu oczywiście odpowiednia scenka – brutalni bandyci biją nieszczęsną kobietę, dowiadujemy się, że wynajęci prze lichwiarza dłużnicy porwali jej córkę, jeśli porozmawiamy z bandziorem (stoi, na zachód od Miedzianego), dowiemy się że Karla (porwana córeczka) przetrzymywana jest „somewhere dungeon”, hmm, gdzie by to mogło być? Może gdzieś na cmentarzu... Ratujemy dziecię, zabijając dwóch oprychów, rozmawiamy z matką, inkasujemy, he, he, PD, a nie pieniądze i koniec. Oczywiście możemy od razu zapłacić jej dług, ale po co?
Żeby pożyczyć pieniądze od Celile’a trzeba z nim zagadać, jedynie co udało mi się od niego wyciągnąć to marne 5 tysięcy złociszy, jeśli nie oddamy długu na czas „poniesiemy konsekwencje” (standardowe komando + mag bojowy z Plugawym), jednak zadanie z Moiyą dość szybko się rozwinęło, a Celil wtedy znika (spotkacie go jeszcze...). Jeśli pożyczyliście pieniądze, na ich oddanie ma się kilka dni, jeśli termin minie, nie będziemy mogli już pożyczać forsy od żyda.

– Miscellaneous Encounters (Różne spotkania)
Komponent dodaje spotkania stworzone na “konkursie” Iron Modder (3 część), zostały one poprawione i dopracowane. Komponent może być zainstalowany po dodatku Iron Modder, lecz nie odwrotnie. Jeśli chcecie spotkać coś ciekawego wybierzcie się na cmentarz i wejdźcie do grobowca na wschodzie (obok niego stoi Risa i kapłan), miłosna historyjka o Besamenie i Baiserze, oczywiście znów biegamy tam i z powrotem... W nocy (w 6 Rozdziale) natomiast spotkamy kapłankę Talosa – Dahlię, która prosi nas o całuska i raczy następną historyjką, oczywiście jakże można odmówić, jednak umyjcie potem zęby...

Instalacja i kompatybilność.
BG 2: ToB jest wymagany. Moduł powinien działać razem z innymi WeiDU (ja miałem z 35 i było ok.). Z większymi nie-WeiDU nie przeprowadzono testów. Z doświadczeń własnych wynikają jakieś niekompatybilności z aPackiem.
Section III: Installation. Instalacja standardowa, wypakować do gł. folderu z grą, uruchomić Setup-D0Quest.exe, wybrać komponenty, zainstalować, grać, nie trzeba zaczynać nowej gry.

Autorzy:

SimDing0 – pomysł, kodowanie
Bons – kodowanie spotkania z Dahlią, ugłosowienie tejże
Icelus – Kodowanie spotkania Besamena i Baisery
Jason Compton – współpraca, głos Larella, Celile’a
Immortality – współpraca
Bohus Blahut – GłosReynalda
g'lain – głos Moiyi
OperaDragon – Głos Besamena
Jill Rossetto (St. Josephine) – głos Baisery
Kish – pomysłodawca zadania
Entreri – pomysłodawca zadania
Neil Sharp (Wolfmoon) – Webmaster Forgotten Wars
Westley Weimer – Kto to jest?
Jon Olav Hauglid – Autor Near Infinity
Ostatnio zmieniony przez morgan 2009-02-28, 03:23, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2009-06-25, 12:22   

Obecnie Quest Pack ma chyba z 18 komponentów, z czego większość naprawdę ciekawa. Nowe rozwiązania starych zadań, same nowe zadanie, jest w co grać.
Możemy inaczej rozwiązać zadanie z Xzarem i Montym, Mae'varem, Edwinem i tym magiem, którego każe ukatrupić. Polecam, aliści gry z nim jeszcze nie skończyłem.
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group