Poprzedni temat «» Następny temat
[BG II] Głosy postaci z IwD II
Autor Wiadomość
Scol 


Wiek: 29
Posty: 716
Podziękowania: 94/109
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-27, 23:36   [BG II] Głosy postaci z IwD II

Przed chwilą wykonałem konwersję zestawów dźwiękowych z IWD2 [PL] tak, by działały pod BG2. Zestawy nie są kompletne jak na standardy BG2 - nie zawierają na przykład wypowiedzi przy ukrywaniu się (na to nie da się nic poradzić, w IWD takie wypowiedzii nie występowały). Mam nadzieje, że komuś jeszcze umilą grę w Baldura.

Dźwięki [CoB]

EDIT: Tak w sumie to chyba wypadałoby wspomnieć, że konwersja wykonana zmodyfikowanym konwerterem Greystara (w oryginalne działał tylko z angielską wersją gry).

EDIT: Umieszczono w zasobach, zalinkowano - M
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2017-09-29, 18:29, w całości zmieniany 5 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
evilmg
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 30
Posty: 3174
Podziękowania: 215/71

Wysłany: 2013-09-02, 23:15   

Nie pamiętam jak mają się do BG1, ale jeżeli ok to czy miałbyś coś przeciwko, gdyby wykorzystać Twoją pracę w TWM?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Scol 


Wiek: 29
Posty: 716
Podziękowania: 94/109
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-09-03, 00:37   

Nie ma żadnego problemu. W sumie to nawet nie wiem skąd to pytanie, przecież nie ja nagrałem te dźwięki. :sweet:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Lava Del'Vortel, Zed Nocear
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 30
Posty: 3174
Podziękowania: 215/71

Wysłany: 2013-09-03, 00:52   

Ale Ty poświęciłeś czas na wyciąganie tego wszystkiego i dostosowanie -- coś na co ja nigdy nie znalazłem motywacji, mimo, że proponowałem takie coś Zedowi :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Zireael 


Wiek: 28
Posty: 720
Podziękowania: 13/42
Skąd: Ched Nasad
Wysłany: 2013-09-23, 13:58   

Ooo, znakomita rzecz :)
_________________
SiNafay Vrinn z 13tego domu Ched Nasad, prawdziwa córka Lloth!
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Zormar

Posty: 7
Wysłany: 2014-07-19, 15:31   

Przepraszam @Scol, ale czy mógłbyś zamieścić to raz jeszcze, lub w jakiś inny sposób to udostępnić?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Scol 


Wiek: 29
Posty: 716
Podziękowania: 94/109
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-07-19, 21:04   

Jasne, łap [dropbox].

Jakby ktoś z administracji mógł podmienić linka w pierwszym poście byłbym wdzięczny (ja niestety nie mogę, bo minęło 10080 minut od jego wysłania :shocking: ).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Maksymowicz 

Posty: 1
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2017-09-27, 11:17   Hej @Scol

Mógłbyś Wysłać jeszcze raz ten plik ponieważ ten link już nie działa.
Oczywiście jeśli to nie problem.
_________________
Zawadiaka jest Najlepszy :D
Ostatnio zmieniony przez Maksymowicz 2017-09-29, 11:09, w całości zmieniany 3 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Meisarcha
Avatar Bhaala


Posty: 583
Podziękowania: 75/114
Wysłany: 2017-09-27, 18:55   

Dobry pomysł, jeśli podrzucisz, wgra się na serwer, by było już na stałe.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Scol 


Wiek: 29
Posty: 716
Podziękowania: 94/109
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-09-29, 11:42   

Reupload głosów: https://www.dropbox.com/s...sounds.rar?dl=0

Będe wdzięczny za upload na serwer bo przy kolejnych porządkach mogę znowu przypadkiem usunąć :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Maksymowicz, Meisarcha
Meisarcha
Avatar Bhaala


Posty: 583
Podziękowania: 75/114
Wysłany: 2017-09-29, 18:30   

Dzięki, dodano, zaktualizowano pierwszy post - jest tam aktualny link.
Gdyby jednak komuś nie chciało się "tak daleko";) przewijać - LINK
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Scol
Ruffle_truffle 


Wiek: 32
Posty: 963
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-03-13, 20:41   

Ściągnąłem. Interesuje mnie głos kobieta mag 1. Z IWD. Do moda. Ale nie mogę tych plików odtworzyć. A to by się przydało do zrobienia udźwiękowienia. Ktoś ma wersję mp3? Albo wie, jak to odtworzyć?

P.S. Gdy pisałem Belaree, pomógł mi @porfirion. Przesyłając pliki. Ktoś je ma?
_________________
wybiłaś mi z głowy wiersz
prozę życia znam

(...)

odarłaś mi wiarę w cud
prawie jak ze szmat

IRA - Za późno już
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
greegarak 
ttp://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=5917


Wiek: 36
Posty: 500
Podziękowania: 43/66
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2020-03-14, 07:23   

Ruffle_truffle napisał/a:
głos kobieta mag 1. Z IWD. Do moda. Ale nie mogę tych plików odtworzyć

Jak wrzucirz do Override to Near Infinity nie odtwarza?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 32
Posty: 963
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-03-14, 08:16   

Jakoś nie chce tego odtworzyć. Próbowałem też dltcepem, ale muszę bardziej się postarać...

Miałem na komputerze dźwięki z icewind dale. Nawet bez ściągania stąd. Problemu nie ma oprócz tego, że:

(na przykładzie Belaree)

SAY BATTLE_CRY3 ~Pokażmy im, co potrafimy!~ [2HFS004]
SAY DAMAGE ~Aaaaach!~ [2HFS035]
SAY DYING ~Och...! Och...~ [2HFS037]
SAY HURT ~Ach... A!~ [2HFS036]
SAY SELECT_COMMON1 ~Czym mogę służyć?~ [2HFS017]
SAY SELECT_COMMON2 ~Czego sobie życzysz?~ [2HFS018]
SAY SELECT_COMMON3 ~Jestem.~ [2HFS019]
SAY SELECT_ACTION1 ~Dobrze.~ [2HFS023]
SAY SELECT_ACTION2 ~Jeśli tego chcesz.~ [2HFS024]
SAY SELECT_ACTION3 ~Jak sobie życzysz.~ [2HFS025]
SAY SELECT_ACTION4 ~Już się robi.~ [2HFS026]
SAY SELECT_ACTION5 ~Jak sobie życzysz.~ [2HFS029]
SAY MORALE ~Tej bitwy nie da się wygrać. Musimy się wycofać.~ [2HFS001]
SAY LEADER ~Hm... Grupa najemników pod moją komendą. Będzie ciekawie.~ [2HFS008]
SAY AREA_FOREST ~Um... Ładnie tu, ale chyba powinniśmy iść dalej.~ [2HFS012]
SAY AREA_CITY ~Um... Ładnie tu, ale chyba powinniśmy iść dalej.~ [2HFS012]
SAY AREA_DAY ~Um... Ładnie tu, ale chyba powinniśmy iść dalej.~ [2HFS012]
SAY AREA_NIGHT ~To był długi dzień. Należy nam się chwila wytchnienia.~ [2HFS010]
SAY CRITICAL_HIT ~Nareszcie! Pokażę wam, o co w tym wszystkim chodzi.~ [2HFS009]
SAY CRITICAL_MISS ~Ymmm. Tego się nie spodziewałeś, co?~ [2HFS041]
SAY BATTLE_CRY2 ~Ku chwale!~ [2HFS005]
SAY SELECT_COMMON4 ~Słucham.~ [2HFS020]
SAY SELECT_COMMON5 ~Mmmm... Nnn... Aaaj...~ [2HFS031]
SAY SELECT_COMMON6 ~Jeśli nie czujesz się na siłach, by nami dowodzić - powiedz słowo, a ja się wszystkim zajmę.~ [2HFS033]
SAY BATTLE_CRY1 ~Wspólnie jesteśmy niezwyciężeni!~ [2HFS006]
SAY TARGET_IMMUNE ~Ja... Nie doceniłam wroga. Muszę... Muszę się wycofać!~ [2HFS002]
SAY INSULT ~Myślisz, że ostatnio przytyłam?~ [2HFS030]
SAY REACT_TO_DIE_GENERAL ~Ponieśliśmy wielką stratę.~ [2HFS039]
SAY REACT_TO_DIE_SPECIFIC ~Nie...! Twoja śmierć zostanie pomszczona.~ [2HFS040]

Na instrukcji do dźwięków:

Dodawanie nowych zestawów głosów postaci
========================================

Jeżeli chcesz zmodyfikować dźwięki postaci, to poniżej znajdziesz listę
plików WAV potrzebnych do zmodyfikowania grupy dźwięków dla danego bohatera.
W katalogu "Sounds", który znajduje się w katalogu instalacyjnym gry,
będziesz musiał utworzyć podkatalog, w którym będą znajdować się
pliki dźwiękowe bohatera. Nazwa nowego katalogu może mieć długość do
32 znaków. Katalog ten zostanie wyświetlony w grze jako jeden z zestawów
dźwięków do wyboru. Poniżej znajduje się lista wszystkich plików, które
muszą się znaleźć w tym nowym podkatalogu. Zamiast znaków xxxxx wstaw swoją
nazwę, jednak taką, która nie była użyta w innych podkatalogach,
na przykład mdzwi01, mdzwi02 itp. Jeżeli nazwy, które nadasz swoim plikom,
nie będą powtórzeniem innych, to głosy będą poprawnie odtwarzane w grze.

Wszystkie pliki dźwiękowe muszą być plikami WAV, mono, 22 kHz, 16 bitów.

xxxxx01.wav: Załamanie morale 1
xxxxx02.wav: Załamanie morale 2
xxxxx03.wav: Okrzyk bojowy 1
xxxxx04.wav: Okrzyk bojowy 2
xxxxx05.wav: Okrzyk bojowy 3
xxxxx06.wav: Okrzyk bojowy 4
xxxxx07.wav: Okrzyk bojowy 5
xxxxx08.wav: Zostaje przywódcą 1
xxxxx09.wav: Zostaje przywódcą 2
xxxxx10.wav: Zmęczony 1
xxxxx11.wav: Zmęczony 2
xxxxx12.wav: Znudzony 1
xxxxx13.wav: Znudzony 2
xxxxx14.wav: Ranny 1
xxxxx15.wav: Ranny 2
xxxxx16.wav: Wybierana zazwyczaj 1
xxxxx17.wav: Wybierana zazwyczaj 2
xxxxx18.wav: Wybierana zazwyczaj 3
xxxxx19.wav: Wybierana zazwyczaj 4
xxxxx20.wav: Wybierana zazwyczaj 5
xxxxx21.wav: Wybierana zazwyczaj 6
xxxxx22.wav: Wybierana zazwyczaj 7
xxxxx23.wav: Wybierana akcja 1
xxxxx24.wav: Wybierana akcja 2
xxxxx25.wav: Wybierana akcja 3
xxxxx26.wav: Wybierana akcja 4
xxxxx27.wav: Wybierana akcja 5
xxxxx28.wav: Wybierana akcja 6
xxxxx29.wav: Wybierana akcja 7
xxxxx30.wav: Wybierana rzadziej 1
xxxxx31.wav: Wybierana rzadziej 2
xxxxx32.wav: Wybierana rzadziej 3
xxxxx33.wav: Wybierana rzadziej 4
xxxxx34.wav: Trafiony 1
xxxxx35.wav: Trafiony 2
xxxxx36.wav: Trafiony 3
xxxxx37.wav: Umierający 1
xxxxx38.wav: Umierający 2

Problem w tym, że nie mam jak póki co odtworzyć każdego dźwięku, no i przypisać do niego tekst :/ Ale może dltcep przekonwertuje? Jest tam zakładka "sounds"...

P.S. Aha, oprócz instalki, wstępnych testów i kilku zdań na mapach (chociaż mało one wnoszą, może je wytnę...) zostało to udźwiękowienie.

No i napisałem wypowiedzi dla Quayle'a oraz Tiaxa. Czyli Holnara ma już dialogi z 10 bohaterami, nie z 8.
_________________
wybiłaś mi z głowy wiersz
prozę życia znam

(...)

odarłaś mi wiarę w cud
prawie jak ze szmat

IRA - Za późno już
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group