Poprzedni temat «» Następny temat
[opis] Desecration of Souls
Autor Wiadomość
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 39
Posty: 1355
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2005-01-22, 19:50   [opis] Desecration of Souls

Desecration of Souls w. 2. 01

Desecration of Souls. Całkiem ciekawy modzik do pobrania stąd, gdzie są podane odnośniki do odpowiednich serwerów (3Ddownloads, Fileplanet), polecam ściągnąć go stąd lub stąd. Notabene tego ostatniego linka polecam, bo jest tam cała masa modów (bodajże mirror Icelusa). W razie problemów czy uwag można poczytać też na forum. Niedawno Damian Staniszewski przetłumaczył go na język polski. Tłumaczenie (do ściągnęcia z jego strony) trzeba wypakować do folderu z modem, podmienić plik tp2 i gotowe.
Żeby cieszyć się wszystkimi nowinkami, trzeba zacząć nową grę. Co dodaje.
– 3 sklepy, 1 doposarza w nowe przedmioty. Ulepszony sklep w Świątyni Helma, niezłe przedmioty dla paladyna (zbroja, buty)... Jeden jest Pod 5 Dzbanami w kuchni, „The Colonel – Pułkownik” sprzedaje fast foody, lekko zabugowane (można się wzbogacić o kilka milionów złociszy). Jeszcze jeden w Slumsach w nowej karczmie u szefa, trzeba uważać, bo gość jest bardzo nerwowy... Kapłanka Elistree (drowka) jest w Dzielnicy Świątyń, trzeba wyjść drugim przejściem od siedziby Zakony Płomiennego serca.
– nowe zadanie z odnalezieniem magicznej księgi Gabrielle.
– nowa wroga drużyna młociaży w Kanałach, są oni powiązani z magiczną księgą. Trzech braci krasnoludów (The Hammer Brother, chyba Lammer raczej, skoro można ich zwykłym Unieruchomieniem załatwić...). Uważać, używają czegoś podobnego do Ciosu, więc Kamienna lub potworki, bo może zaboleć... Przy zwłokach znajdujemy oprócz książki dla Gabrielle także figurkę (Popiersie Mystry), potrzebna będzie do "przyszłych" zadań, które na razie nie istnieją, więc można się nie przejmować jej tymczasowym "niewykorzystaniem".
– nowa karczma w Slumsach, w pobliżu północnego wyjścia. Znajdujemy m.in. Pas zmiany płci i Topór Obrońcy (zabugowany, bo uzdrawia) oraz Zbroję płytową. To właśnie w tej karczmie znajduje się Solufeain z drowką (Ninafer), ale nie ma co z nimi rozmawiać. Sol jest pijany i żaden quest się z nimi nie wiąże (to takie urozmaicenie). Na górze, na pierwszym piętrze znajduje się imienny mag, z którym też nie można za dużo porozmawiać, ale można go okraść...
– zmiany i poprawki w niektórych terenach i potworach, dodatkowe potwory i skrypty zachowań. Można już to zaobserwować w Lochach Irenicusa, spotykamy bowiem tam jednego za najpotężniejszych wojowników, he, he. Znacznie ulepszono Łowców niewolników w ich siedzibie, większość walczy w pełnej płycie (taka złota KP: 0, jaką znajdujemy w Wieży Durlaga) i cepem bojowym +1 oraz sejmitarem +3 "Wodnym ostrzem", co pozwala nam w miarę szybko zrobić "Szpona wody", jeśli mamy Item Upgrade. Podobnie ulepszono Strażników Pod Miedzianym Diademem, którzy walczą magiczną bronią i w magicznych zbrojach (Strzały ukąszeń lub przebicia, Kolczuga +3, długie miecze +1 itd. Tactics też ich zmienia, a Deeper Shadow rozmnaża i w ogóle robi brzydkie rzeczy). W Dzielnicy cmentarnej znajdziemy (w nocy oczywiście) nowych przeciwników (Ghost – Duch, radzę uważać, bo rzuca Zawodzenie Banshee, Apokaliptyczni wojownicy-szkieletory, którzy walą w nas Strzałami wybuchu (mają ich setki) z Długiego łuku +3. Przy walce z Bodhi w kryptach odnajdziemy stadko wojów-szkieletorów. Menkar Kruszykamień i jego drużyna są teraz bardziej pakerniejsi (Batlles też ich podmienia, FR/RoV doposarza ich sprzętowo, aPack dodaje złodziejowi zmieniony Krótki miecz ciosów w plecy, liczy się kolejność instalacji). Glacias (Kapitan straży w Twierdzy D'Arnise) jest mocniejszym przeciwnikiem (poprawiono skrypt i wyposażenie, ma pełną płytę KP: -1), podobnie TorGal (którego podmienia Tactics, po DoS znacznie słabszy). Beholderom i gautom (, Tactics ich poprawia, natomiast DoS osłabia – ograniczają się do przyzywania niewidzialnych myśliwych i promienia antymagii (jeśli walczymy z Tarczą Baldurana), czasem rzucą jakieś zadawanie ran, buuu), Demilichowi (Tactics też go poprawia) – DoS sprawia, że Gaxx lepiej rozpoznaje czary, które mamy na sobie, po przemianie rzuca oczywiście TS i np. przyzywa 3-4 Miecze Mordenkainena albo rzuca 4-5 Plugawych uwiądów, potem Widmowe ostrze, Ulepszone przyspieszenie, Przemianę Tensera i wali krytyki po ok. 50 pkt, jeśli nas nie chroni Kamienna albo lepsza w tym przypadku OpMB, jako że Gaxx swoimi trafieniami wysysa 4 poziomy, potem znów rzuca inne ciekawe zaklęcia, gł. symbole i Słowo mocy: giń oraz powtarza wcześniejszy schemat z Ulepszonym przyspieszeniem i Przemianą Tensera, tyle tylko, że wcześniej rzuca Czarne ostrze klęski), Demogorgonowi, Illaserze i wampirom poprawiono skrypty i ich właściwości, są teraz niby sprytniejsi i mocniejsi, a rozczarowują (Tactics i Ascension podmieniają odpowiednio te komponenty i to znacznie ciekawiej). Zmodyfikowano Przełęcz Małego Zęba (nowe skarby i coś jeszcze, jeśli instalowaliśmy Dos po Tacticsie nie będziemy mieli smoków), Północny las, zmieniono niektóre potwory, często u hobgoblinów znajdziemy sprzęt +2, niektóre koboldy mają kwasowe strzały, strzały przebicia, miecze +2. Dodano nowych przeciwników – Meduzy (wiadomo, co robią) i Hauntów (zabugowani, stoją i nic nie robią, a zostawiają po sobie m.in. 10 diamentów...). Ogólnie komponent mało przydatny i niepotrzebny jeśli mamy Tacticsa czy Battesa jedynie Gaxx i niektóre potwory są godni uwagi.
– nowe przedmioty, ok. 50 nowych przedmiotów (to ten modzik dodaje np. Pierścień ochrony +4, Zbroję Kali, Chitynową zbroję, Miecz długi + 5 na wampiry...).
Bugowatość moda nie jest duża, leczący topór, podwójny Weenug, brak opisu płytówek po łowcach niewolników, czasami występuje 2 Menkarów (jak zainstalujemy niektóre mody). Część przedmiotów jest przeklętych, nawet jak użyjemy czaru i zdejmiemy przedmiot jego właściwości mogą zostać, tak jest np. z długim łukiem Tunare (Ruiny świątyni). Niektóre, jak Spopielacz wieszają grę.

Przedmioty:

Amulet Uczonych (Specjalne: Pozwala na zapamiętanie jednego dodatkowego czaru z 1 poziomu i dwóch z 2 i 3, Może używać: Mag)

Karana, Opiekun Deszczu (sejmitar, Obrażenia: 1K8 +6, TraK0: +6, Specjalne: 2 dodatkowe ataki, odporność na ogień i chłód +20%, premia +2 do KP, Może używać: Postać o neutralnym charakterze)

Łowca Wampirów +5( długi miecz, Obrażenia: 1K8 +5, dodatkowe 1K4 +5 obrażeń od ognia, TraK0: +5, Specjalne: Premia +4 do obrażeń i TraK0 przeciw wampirom, Odporność na wyssanie poziomu, Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag)

Miecz Odwagi +5 (miecz półtoraręczny, Obrażenia: 2K4 +5, dodatkowe +4 obrażeń od zimna, TraK0: +5, Specjalne: + 25% do odporności na magię, +4 dodatkowych obrażeń przeciw istotom chaotycznym złym, Może używać: Paladyn)

Zguba Trolli +2 (miecz półtoraręczny, Obrażenia: 2K4 +2, +4 obrażeń od ognia i zimna, TraK0: +2, Specjalne: Odporność +20% na kwas i ogień, Niewykrywalność, Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej, Umagicznienie tego miecza wynosi +1)

Miecz Półtoraręczny +3: Spopielacz (Obrażenia: 2K4 +3, TraK0: +3, 50% szansa na dodatkowe 1K8 obrażeń od ognia, 10% szansa na sparaliżowanie celu, Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej, Animacja broni wiesza grę, do niczego więc)

Miecz Oburęczny +4: Kąsacz (Obrażenia: 1K10 +4, +1K6 obrażeń kłutych, TraK0: +4, Specjalne: 25% prawdopodobieństwo, że osoba dzierżąca ten miecz otrzyma 1K4 kłutych obrażeń, Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej)

Miecz Oburęczny Ostrze Nienawiści (Obrażenia: 1K12 +4, TraK0: +4, Po każdym celnym trafieniu istnieje 25% szansa, że cel zginie jeśli nie wykona udanego rzutu obronnego przeciw śmierci [z modyfikatorem –2], Nie może używać: Postać o dobrym lub neutralnym charakterze, Druid, Kapłan, Mag, Złodziej)

Ostrze Egzekutora +4 (Obrażenia: 1K12 +4, +5 obrażeń od elektryczności, TraK0: +4, Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej)

Starożytny Miecz (Ten miecz jest tak stary, że wszelkie informacje na temat jego pochodzenia dawno znikły. Nawet zaklęcia identyfikacyjne nie są w stanie odkryć historii jego pochodzenia)

Strzała Zagłady +2 (Obrażenia: 1K2, +1K10 obrażeń obuchowych, TraK0: -5, Specjalne: 10% szansa na sparaliżowanie celu)

Piekielna Strzała +2 (Obrażenia: 1K6+2, +1K10 obrażeń od ognia, TraK0: +2)

Topór Obrońcy +4 (Obrażenia: 1K8 +4, TraK0: +4, Zwiększa kondycję o 2, Premia +2 do KP, Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej)

Buty Odwagi (Zwiększają prędkość poruszania się, Premia do KP przeciw pociskom, Może używać: Paladyn)

Tunare, Matka Wszystkich (Długi łuk, Obrażenia 1K6+6, TraK0: +6, Specjalne: Dodatkowe 2 ataki, Premia +1 do zręczności i mądrości, Istnieje 35% szansa, że cel zostanie sparaliżowany według następującego schematu: jeśli cel ma 1-29 PŻ zostanie sparaliżowany na 4K4 rund, 30-59 PŻ to zostanie sparaliżowany na 2K4 rund, a jeśli ma 60-89 PŻ to zostanie sparaliżowany na 1K4 rund, Kara -2 do siły i inteligencji, Może używać: Tylko elf i pół-elf)

Hełm Odwagi (Specjalne: +1 do rzutów obronnych, Odporność na elektryczność, zimno, ogień i truciznę +25%, Chroni przed trafieniami krytycznymi, Może używać: Paladyn)

Złota Maska Vlada (przeklęta, parametry nieznane...)

Solusek Ro, Płomienny Książe (Obrażenia: 1K6 +6, TraK0: +6, Specjalne: Trafiony żywiołak ognia musi wykonać udany rzut obronny przeciw czarom, albo zostanie zniszczony, Przyzywa na 3600 sekund żywiołaka ognia, Ognista tarcza [czerwona] otacza właściciela kostura i działa jak 4-poziomowe zaklęcie maga o tej samej nazwie, +2 dodatkowe ataki, Trzy dodatkowe czary na poziomach 1-4, dwa dodatkowe na poziomach 5-7 oraz jeden dodatkowy na poziomach 8 i 9, Kara -3 do charyzmy oraz -1 do kondycji, Może używać: Mag)

Czarna Msza (Kusza, Obrażenia: +5, TraK0: +5, Specjalne: Jeden dodatkowy atak na rundę, Regeneracja 1 punktu życia na sekundę, Zapewnia użytkownikowi Jasnowidzenie, Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej)

Zbroja Płytowa Poświęcenie Kali (Klasa Pancerza: -1, +20% do odporności na ogień, Premia 10% do rzutów obronnych przeciw śmierci i czarom, Waga: 30, Nie może używać: Postać o dobrym charakterze, Bard, Mag, Złodziej)

Zbroja Odwagi (Klasa Pancerza: -1, Specjalne: Odporność na cios w plecy, Premia +1 do siły, Waga: 40, Może używać: Paladyn)

Zbroja Śmierci +3 (Klasa Pancerza: 0, Specjalne: Premia 30% do rzutu obronnego przeciw śmierci, Odporność na zwykłe bronie, Waga: 27, Nie może używać: Postać o charakterze innym niż zły, Bard, Druid, Mag, Złodziej)

Kolczuga Legionisty +5 (Klasa Pancerza: 0, Waga: 17, Wymagana siła: 10, Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej)

Płaszcz Maski (Specjalne: Niewykrywalność, 30% do wykrywania pułapek, 20% do krycia się w cieniu i zakładania pułapek, Może używać: Złodziej)

Płaszcz Sune (+2 do charyzmy)

Cep Jadu (Obrażenia: 2K4 +3, TraK0: +3, Specjalne: Trafiona ofiara musi wykonać udany rzut obronny przeciw truciźnie, albo otrzyma 10 punktów obrażeń od trucizny, Istnieje 10% prawdopodobieństwo, że dzierżyciel tej broni zostanie zatruty jeśli nie wykona udanego rzutu obronnego przeciw truciźnie, Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej)

Piekielna Strzałka +4 (Obrażenia: 1K3 +4, TraK0: +4, 20% szansa na kolejne 2K6 obrażeń od ognia)

Rękawice Odwagi (Obrażenia: +3, TraK0: +2, Może używać: Postać o charakterze dobrym, Paladyn, Kapłan)

Łamacz Kolan +2 (młot, Obrażenia: 1K4 +3, TraK0: +3, Specjalne: Specjalne obrażenia przeciw humanoidom, Może używać: Krasnolud, Gnom i Niziołek)

Młot Bojowy +4 Pięść Boroka (Obrażenia: 1K4 +3, +5 obrażeń od kwasu i elektryczności, TraK0: +4, Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej)

Amulet Penty (Specjalne: 20% do odporności na magię)

Amulet Mistrzostwa (Specjalne: Pozwala zapamiętać dwa dodatkowe czary z poziomu 8 i 9)

Pierścień Jedności (Specjalne: Niewykrywalność, Raz dziennie można użyć Ulepszonej Niewidzialności)

Pierścień Ochrony +4 (Klasa Pancerza: +4, Rzuty Obronne: +4)

Tarcza Menacara +3 (Klasa Pancerza: +3, Nie może używać: Bard, Druid, Mag, Złodziej)

Tarcza Odwagi +3 (Klasa Pancerza: 4, Specjalne: Odporność na zaklęcia wpływające na umysł i strach, Może używać: Postać o dobrym charakterze, Paladyn, Kapłan)

Kryształowy Hełm (Klasa Pancerza: +1, Specjalne: Chroni przed trafieniami krytycznymi, +20 do odporności na ogień i zimno, Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej)

Wekiera +3: "Bezcześciciel" (Obrażenia: 1K6 +4, TraK0: +4, Może używać: Postać o złym charakterze, Kapłan)

Kryształowa Zbroja Płytowa (Klasa Pancerza: 2, Specjalne: +20% do odporności na ogień i zimno, Waga: 20, Nie może używać: Bard, Druid, Mag, Złodziej)

Pierścień Barda (Specjalne: Zapewnia jedno dodatkowe zaklęcie z poziomów 1-4, Może używać: Bard )

Pierścień Adepta (Specjalne: Zapewnia dwa dodatkowe czary na 1 poziomie oraz jeden na 2 i 3, Może używać: Mag)

Torba Złudniczego Proszku (W torbie tej znajduje się jakaś dziwna substancja. Rozproszony magiczny proszek sprawia, że jego użytkownik wydaje się być rozdzielać w dwie postaci. Efekt ten trwa krótką chwilę i można z niego korzystać tak długo jak proszek znajduje się w worku)

Kryształowy Miecz (Miecz oburęczny, Obrażenia: 1K10 +2, TraK0: +2, Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej)

K'logarath +4 (topór, Obrażenia: 1K6 +4, TraK0: +4, Specjalne: Topór wraca do rąk właściciela po wykonanym rzucie, Cel musi wykonać udany rzut obronny przeciw śmieci albo zostanie znokautowany i otrzyma dodatkowe 2K6 obrażeń, Typ obrażeń [wręcz]: sieczne, [rzucane]: pocisk, kłute; Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej)

Rękawice Wiernego Wojownika (Obrażenia: +3, TraK0: +3, Może używać: Kapłan)

Świeca Mądrości (Specjalne: Dodaje na stałe 1 punkt Mądrości, Znika po użyciu)

Butelka Wina (To wino dziwnie świeci. Kiedy bierzesz głębszy łyk, nachodzą cię wspomnienia o utraconych miłościach, a twoje oczy wypełniają się łzami)

Popiersie Mystry (Jest to małe, ale ładne popiersie przedstawiające boginię Mystrę)

Kurczak (To jest najlepszy, pieczony na wolnym ogniu, kurczak z KFC. Nafaszerowany jest 20 przyprawami i ziołami. Skonsumowany w całości może on przywrócić 10 punktów życia)

Garść winogron: (Owoce świecą dziwnym blaskiem. Skonsumowane przywracają 2 punkty życia).

Smażony Stek z Amn (Jest to jeden z najlepszych steków w Amn. Przyprawiony specjalnymi ziołami i oblany smacznym sosem. Kiedy zostanie skonsumowany przywróci 5 punktów życia)

Krew Cielesnego Zdrowia (Specjalne: Dodaje na stałe 1 punkt Kondycji, Znika po użyciu)

Księga Czarów Gabrieli (Pismo, w którym została zapisana ta księga jest zaszyfrowane i opiera się wszelkim magicznym zaklęciom identyfikującym. Nie ma z niej wielkiego pożytku, gdyż prawdopodobnie jakiś potężny mag zabezpieczył ją przed oczyma innych)

Nowe czary:
Lodowa strzała (Wywoływanie)
Poziom: 2
Zasięg: 10 metrów
Czas trwania: Natychmiastowy
Czas rzucania: 2
Obszar działania: Jedna istota
Rzut obronny: Brak
Po rzuceniu tego czaru zamarznięta kula lodu zostaje wypuszczona z rąk maga i uderza w cel. Lodowa strzała zadaje 2K10 obrażeń bez możliwości wykonania rzutu obronnego, aczkolwiek odporność na magię lub zimno mogą zapobiec skutkom tego zaklęcia.


Nowe czary:

Kula Ciemności
Poziom: 2
Zasięg: 10 metrów/poziom
Czas trwania: 1 runda + 1 runda/poziom
Obszar działania: w promieniu 15 stóp
Czas rzucania: 2
Rzut obronny: Brak
Zaklęcie to sprawia, że na obszarze działania czaru następuje całkowite zaćmienie. Infrawizja jest bezużyteczna. Zarówno zwykłe jak i magiczne światło nie działają, dopóki czar nie przestanie działać bądź nie zostanie użyte zaklęcie "Jasności". Innymi słowy Kula Ciemności jest odpierana przez czar "Janości" i na odwrót.

Uzdrowienie Ettina (Nekromacja)
Poziom: 4
Zasięg: Rzucający czar
Czas trwania: 10 sekund
Czas rzucania: 7
Rzut obronny: Brak
Mnich Ettin, żyjący w czasach starożytności był także adeptem ziołownictwa, który odkrył wiele sposobów by uzdrowić ciało.

Oczyszczająca Aura Daer'Ragha
The use of magic causes the collection of magical residue around the caster, which prevents even the most skilled of casters from casting spells in quick succession.
Daer'Ragh's Aura Cleaning removes this residue as the next spell begins, allowing for a greatly increased rate of spellcasting.

Łuk Śmierci
Poziom: 9
Zasieg: 30 stóp
Czas trwania: Natychmiastowy
Czas rzucania: 8
Obszar działania: 1 istota
Rzut obronny: Brak
Rzucając ten czar mag, zadaje wybranej istocie ogromne obrażenia.
Ostatnio zmieniony przez morgan 2009-08-07, 15:58, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Shinigami
Zasłużony
Bóg Śmierci


Posty: 554
Podziękowano 10 razy
Wysłany: 2005-09-06, 19:37   

Cytat:
nowa karczma w Slumsach, w pobliżu północnego wyjścia

No wąłśnie okradnijcie wszystkich imiennych. Pierścień czarów czy długi łuk Taralash +5 a wiec ulepszony cięciwą gondazawsze się przyda.

Cytat:
Starożytny Miecz

Za cholere nie mam pojęcia co on daje infinity tez mi nie chce powiedziec bo wg neigo ten miecz nieistnieje :o
Cytat:
Złota Maska Vlada (przeklęta, parametry nieznane...)

Dodaje po jednym czarze z każdego poziomu bodajrze oczywiście hełm przeklęty ale to mi raczej nieprzeszkadza:)
Cytat:
Oczyszczająca Aura Daer'Ragha

Co?? Gdzie?? Jak?? Kto sprzedaje to zaklęcie Kinski przyznaj się bez picia :P :!: Ja tez chcę je mieć.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dywyndynyfar


Wiek: 36
Posty: 58
Wysłany: 2005-09-06, 19:54   

Te zaklecia sprzedaje drowka za tylnym wyjsciem z Zakonu w dzielnicy swiatyn. Zreszta Kinski napisal
Cytat:
Kapłanka Elistree (drowka) jest w Dzielnicy Świątyń, trzeba wyjść drugim przejściem od siedziby Zakony Płomiennego serca.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Shinigami
Zasłużony
Bóg Śmierci


Posty: 554
Podziękowano 10 razy
Wysłany: 2005-09-07, 17:04   

Gdyby je sprzedawała to bym niepytał. Ona sprzedaje lodową strzałę uzdrowienie ettina i kulę cimności. Pozostałych zaklęc juz niesprzedaje.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 39
Posty: 1355
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2005-09-09, 16:08   

Sprawdzę to, parametry przedmiotów o nieznanych efektach mam.
O ile pamiętam Starożytny miecz jest przerobionym Ostrzem wojny (nawet ta sama ikona), jednak ma kilka nowych efektów (na %).
Oczyszczająca Aura jest już w grze, kapłanka jej nie sprzedaje, być może aurę można zdobyć gdzieś indziej, o ile można.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Panas

Posty: 13
Podziękował 2 razy
Wysłany: 2009-12-29, 02:37   

Nowe przedmioty są rozsiane po całej grze, czy posiadają je konkretni przeciwnicy?
Są potężne niektóre:)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Zasłużony

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2009-12-29, 10:45   

Cytat:
Karana, Opiekun Deszczu - sejmitar, Obrażenia: 1K8 +6, TraK0: +6, Specjalne: 2 dodatkowe ataki, odporność na ogień i chłód +20%, premia +2 do KP, Może używać: Postać o neutralnym charakterze

Cytat:
Są potężne niektóre:)

Tylko trochę :razz:

Przedmioty można znaleźć w trzech nowych sklepach oraz w różnych innych miejscach ;, tyle tylko, że są zdecydowanie zbyt potężne jak na trud jaki trzeba włożyć w ich zdobycie. Np. Łowca Wampirów +5 jest w jednej z krypt w północnej części Dzielnicy Cmentarnej, Karanę ma jakiś leszcz w Twierdzy strażnika, ogólnie nie wygląda to ciekawie...

Aha, sprzedając Ostrza wody zgarnięte od każdego łowcy niewolników można dorobić się fortuny.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
pit_66

Posty: 31
Podziękował 4 razy
Wysłany: 2010-01-17, 18:26   

maly problem dotyczacy tego moda, wyglada na to ze nie mam tej nowej karczmy co ma byc w slumsach. Przeszukalem cala lokacje i nie znalazlem zadnego nowego wejscia, wiem ze mialo byc kolo polnocnego wyjscia ale nia ma. W informacji od autora bylo napisane, ze na ta karczme zostal przerobiony dom do ktorego nie mozna bylo wejsc ale ktory nie mam pojecia. Czy to mozliwe ze nie karczma nie zostala dodana (innych problemow nie mam poki co)? Czy moze moja umiejetnosc szukania pozostawia wiele do zyczenia?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 30
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2010-01-17, 18:29   

Ona nie pokazuje swoich drzwi, gdy wciśniesz Tab. Na przeciwko północnego wyjścia ze Slumsów pierwszy wystający daszek, jeśli dobrze pamiętam.
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
pit_66

Posty: 31
Podziękował 4 razy
Wysłany: 2010-01-17, 18:47   

dzieki kol, wg mnie karczma jest dosc dobrze ukryta, na serio bym jej sam nie znalazl chyba ze przypadkowo
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
battlegrim 
Zabójca Magów


Wiek: 36
Posty: 44
Podziękował 12 razy
Wysłany: 2011-03-09, 17:47   

Można odświeżyć link? Obawiam się że podane wyżej są martwe...
_________________

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2519
Podziękowania: 254/54
Wysłany: 2011-03-09, 18:28   

Przecież na naszej stronie jest download: http://baldur.cob-bg.pl/bg2-mody?pg=1,6 do wersji polskiej i najnowszej angielskiej. Wystarczy poszukać.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group