Poprzedni temat «» Następny temat
Ashes of Embers
Autor Wiadomość
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 38
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2005-01-22, 19:39   Ashes of Embers

Ashes of Embers w. 19 (najnowsza 21)
Autor: Jesse Meyers (Ghreyfain)

Tłumaczenie:
Thot (francuskie)
Clan DLAN (hiszpańskie)
Beyshaliban (niemieckie)

Download:
http://mods.pocketplane.net/ashesofembersv22.zip
http://members.shaw.ca/a_...ofembersv22.zip
http://www.rpgtalk.com/bg2/ppg.htm
http://icelus.net/ppgmirror/

Forum:
http://forums.pocketplane.net/index.php?board=5.0

Jest to zestaw komponentów, które zmieniają zasady gry, wprowadzają kilka nowych podklas (1 dla wojownika i 6 dla kapłana), zmieniają niektóre postacie w grze (Anomena i Viconię), poprawiają podklasę – Zabójcę magów, dodają kilka nowych przedmiotów i nowe bronie. Najciekawszym i najbardziej wartym zainstalowania komponentem są uniwersalne bronie i uzależnienie ich użycia od siły i zręczności, a nie klasy dla kapłanów, lepiej zainstalować Cleric Remix. Teraz kapłan może walczyć toporem, mieczem, łukiem czy halabardą, a mag mieczem oburęcznym. Ogólnie kompatybilność z innymi modami jest duża, za wyjątkiem The Darkest Day, jednak jeśli chodzi tylko o nowe podklasy. W BG 2 każda klasa może mieć maksymalnie 9 podklas, a TDD wykorzystuje wszystkie wolne sloty danej klasy. Podobnie jak i w innych modach dodających podklas nie zaleca się instalowania w ogóle jakichkolwiek nowych w TDD. Zmodyfikowano też w niewielkim stopniu wieloklasowców i wszystkie klasy (używanie broni). Przed instalacją zalecane jest zainstalowanie najnowszego patcha do ToB.. Dodatek nie jest wymagany.

Komponenty:

– Nerfed Spells (zmienione czary), od tej pory Kamienna i Żelazna skóra trwają tylko 4 rundy (podobnie jak inne czary ochronne przed broniami, np. Opończa). Teraz wrodzy magowie są już znacznie mniej groźni, jednak działa to też w drugą stronę, my też jesteśmy bardziej podatni na ataki. 4 rundy to niewiele i dużo zarazem... Spokojnie, wszystko jest rozbite na komponenty... Czasem te czary trwają 6 rund...

– Universal weapons with STR/DEX requirements (uniwersalne bronie dla każdego, użycie uzależnione od siły/zręczności), zmiana zasad, które istniały do tej pory, teraz używanie broni zależy od zręczności i siły, a nie klasy. Mag z odpowiednią siłą będzie mógł walczyć mieczem oburęcznym albo łukiem refleksyjnym, podobnie kapłan. Wojownik/mag/kapłan będzie mógł używać Furii Niebios... Doszły nowe bronie khatary i bolasy, które traktowane są jako sztylety i proce (do kupienia u Ribalda). Komponent rozdzielony na SoA i ToB, zmienia opisy niektórych broni na angielskie i wprowadza dodatkową informację o możliwości używania danej broni. Włócznie można teraz rzucać (tylko zwykłe). Komponent ten jednak nie umożliwia używania większości przedmiotów z innych modów przez określone klasy, jak z Item Upgrade czy Dark ritual. Po prostu ten komponent jest podyktowany pod „czystego” Baldura. Po instalacji wszystkich komponentów instalacja się na chwilę „zatrzyma”, co chwilę potrwa, spowodowane jest to zmianą pliku zasad – WapProf.2da. Ten komponent sprawia, że niektórzy NPC nie będą mogli używać niektórych broni, np. Edwin, Anomen i Cernd procy, bo mają za małą zręczność. Wymagania charakteru przy niektórych broniach zostały zachowane. Pożeracz dusz +4 może być używany nadal tylko przez złych, a Karsomir tylko (he, he) przez paladynów.
Od wersji 21 inne przedmioty z modów (które wcześniej nie miały zawartego opisu co do wymagań odnośnie siły i zręczności i nie można ich było używać) zostały wzięte pod uwagę. W wersji 22 poprawiono bug z krótkim łukiem.

Zestaw cech wymaganych do używania broni:
Typ broni Siła Zręczność
Długi miecz 11 8
Topór 13 6
Toporek do rzucania 12 10
Miecz półtoraręczny 13 8
Sejmitar 9 9
Katana 9 13
Krótki miecz 6 6
Sztylet 4 4
Młot bojowy 12 6
Wiekiera 12 6
Maczuga 8 6
Cep bojowy 10 12
Morgenstern 11 8
Miecz oburęczny 14 8
Halabarda 10 6
Włócznia 7 6
Kij 4 4
Proca 5 11
Krótki łuk 9* 11
Długi łuk 14 11
Łuk kompozytowy 15 11
Lekka kusza 9* 10
Ciężka kusza 10 10
Strzałki 5 10
Sztylet do rzucania 7 10
Bola 12 10

– Wizard Slayer kit bonus (ulepszona klasa Zabójcy magów), bazowo posiada 8 % odporności na magię i otrzymuje dodatkowe 4 % na poziom. Przykładowo 7 poziomowy Zabójca magów posiada 32 % odp. na magię. Teraz warto grać tą podklasą, chociaż mogłaby zostać bardziej zmodyfikowana, ale dobre i to. Od wersji 22 odporność na magię zabójcy przestaje wzrastać po 17 poziomie (72 %).

– Added new priest kits (6 nowych podklas dla kapłanów), gra jednak przewiduje tylko 9 podklas kapłanów, więc z 1 trzeba zrezygnować (bo są już pierwotnie 3 – Helma, Lathandera i Talosa). Najsłabsza podklasa to Kapłan Cauthona, zresztą zdaje się nie działać, gra podczas tworzenia postaci i wybraniu pkt. umiejętności się zawiesza, więc nie polecam instalacji tej podklasy, być może powodem tego była reinstalcja i odinstalowanie innej podklasy, ale i tak nie warto jej instalować. Wszystkie nowe podklasy kapłanów posiadają zaklęcia druida (Plaga owadów, Piękno natury, Zauroczenie osoby lub ssaka itp.), dlatego, że poszczególne klasy mają pewne ograniczenia co do zaklęć – ze względu na etos kapłana nie posiadają wszystkich zaklęć kapłańskich. Dodatkowo kapłani wraz z poziomami uzyskują nowe zaklęcia druidzkie i kapłańskie. Po awansie odnawia się lista zaklęć, które zna kapłan. Dodatkowo jeszcze nie u wszystkich wprowadzono ograniczenia co do noszenia zbroi (komponent niedopracowany). Przy opisie kapłanów podane są rodzaje broni, które może używać jest, jeśli będziemy chcieli użyć jakieś innego rodzaju, spotka nas niemiła niespodzianka, czasem pozornie możemy używać danej broni to i tak jej nie użyjemy (np. Kapłan Lahan-Riyashal może używać procy, ale nie może np. używać Procy Everarda...). Wszystkie klasy są w miarę zbalansowane, chociaż mogły by być jakieś dodatkowe wady i zalety. Warto przeczytać ograniczenia czarów. Jeśli chcemy grać którąś z tych podklas, to najlepszą wydaje się być Kapłan Orona lub Yathara. Od wersji 20 dodatkowe podklasy mogą dwuklasować

Kapłani:

Kapłan Orona, boga sprawiedliwości, prawości i śmierci. Kapłan ten jest sędzią i inkwizytorem tego świata. Poszukuje nieustannie przeciwników prawości i ich niszczy.
Charakter: praworządny
Czary:
– Unieruchmieie nieumarłych (poziom 2),
– Promień słońca (poziom 6),
– Osąd Orona (płomienne uderzenie podobne do Słupu ognia, poziom 4),
– Oczyszczenie/Odpędzanie nieumarłych
Czar: Oczyszczenie/Odpędzanie nieumarłych
Po rzuceniu tego czaru kapłan wysyła święty pocisk, który uderzając w cel zadaje 1-3 pkt. obrażeń na poziom. Obrażenia są liczone jako 3k3, a na poziomach 5-8 kapłan otrzymuje dodatkowe pociski. Od 12 poziomu kapłan może rzucić 1 pocisk, który działa na wszystkich nieumarłych w okolicy.
– +1 do Trako na każde 5 poziomów,
– +1 PŻ na poziom,
– dodatkowe 1/2 ataku na rundę na poziomach 7 i 16 (niestety nie działa. Niby w opisie podklasy jest podana informacja o dodatkowych 1/2 ataku, ale ta zaleta nie istnieje, drobny błąd w opisie).
Bronie:
– młoty, wiekiery, cepy bojowe/morgensterny, topory, może specjalizować się w każdym stylu walki (2 *).
Zbroje: wszystkie.
Ograniczenia: nie ma czarów leczących.
Ograniczenia czarów (zaklęcia, których nie ma):
Poziom 1
– Leczenie lekkich ran
– Oplatanie
– Shillelagh
Poziom 2
– Pomoc
– Dobre jagody
Poziom 3
– Animacja martwego
– Leczenie średnich ran
– Leczenie chorób
Poziom 4
– Leczenie poważnych ran
– Neutralizacja trucizny
– Zadawanie poważnych ran
Poziom 5
– Leczenie krytycznych ran
– Wskrzeszenie
– Zadawanie krytycznych ran
– Grupowe leczenie
Poziom 6
– Uzdrowienie
Poziom 7
– Promień słońca (ten kapłan posiada ten czar na 6 poziomie)
– Regeneracja
– Zmartwychwstanie
– Większe Przywrócenie

Kapłan Cauthona, boga handlu, pokoju i dyplomacji.
Charakter: nie-chaotyczny.
Czary:
– Przyjaciele (poziom 1),
– Zauroczenie osoby (poziom 2),
– Okropne zauroczenie (poziom 3),
Błogosławieństwo o podwójnej sile (poziom 3),
– chant (poziom 4),
Bronie: halabardy, kije, włócznie, wiekiery, maczugi, kusze, brak stylów walki broniami.
Zbroje: wszystkie
Ograniczenia: kara (-1) do PŻ na poziom, kara (+1) do KP.
Ograniczenia czarów:
Poziom 1
– Magiczny kamień
– Shillelagh
– Zagłada
Poziom 2
– Korowa skóra
– Młot duchowy
Poziom 3
– Przeklęta strefa
Poziom 4
– Trucizna
– Zadawanie poważnych ran
– Dalekowzroczność
Poziom 5
– Zadawanie krytycznych ran
Poziom 7
– Brama
– Palec śmierci
– Przeklęte słowo

Kapłan Lahan-Riyashal, bogini żniw, miłości i pomyślności. Wysłannicy Lahal-Ryashal są bardzo różni i liczni. Interesują się wieloma sprawami, którymi opiekuje się ich bogini, jak szczęście, miłość, natura i wiele innych.
Charakter: nie-zły i nie praworządny neutralny.
Czary:
– Okropne zauroczenie (poziom 3),
– Szczęście (zdolność 1 raz na dzień na każde 5 poziomów, począwszy od 2 poziomu),
– Create Food i Water Enhanced (Stworzenie jedzenia i ulepszonej wody? Co to w ogóle jest?) (poziom 3),
– Błogosławieństwo Lahany (działa jak podwójne Szczęście, 3 poziom),
– +2 PŻ na poziom.
Bronie: maczugi, wiekiery, młoty, proce, cepy bojowe, krótkie miecze, sztylety, nie specjalizuje się w stylach walki (nie może dać żadnej *!).
Zbroje: tylko nie-metalowe (skórzane, lekkie, ćwiekowane, ale to ograniczenie nie działa).
Ograniczenia: zmniejszone o 1/4 premie o Trako, kara +1 do KP (czyli zwiększenie KP o 1).
Ograniczenia czarów:
Poziom 1
– Rozkaz
– Magiczny kamień
Poziom 2
– Cisza: promień 5 metrów
– Młot duchowy
Poziom 3
– Pozbawienie magii
– Przeklęta strefa
Poziom 4
– Trucizna
– Zadawanie poważnych ran
– Dalekowzroczność
– Płaszcz strachu
Poziom 5
– Słup ognia
– Zadawanie krytycznych ran
– Zabijanie żyjących
– Słuszna magia
Poziom 6
– Powietrzny sługa
– Bariera ostrzy
Poziom 7
– Brama
– Symbol strach
– Palec śmierci
– Przeklęte słowo

Kapłan Thierona, boga marzeń, podróży i sztuki.
Charakter: nie-praworządny.
Czary:
– Uśpienie (poziom 2),
– Większe uśpienie (poziom 5, podobne do czaru Emocje: Beznadziejność),
– Swoboda działania raz na dzień (zdolność),
– Przyspieszenie (poziom 4),
– Skupienie (poziom 3, zmniejsza czas rzucania: o -1 na poziomie 5, -2 na poziomie 9, -3 na poziomie 12 na 10 tur).
Bronie: krótkie i długie łuki, kije, sztylety, długie miecze, wszystkie style walki z wyjątkiem walki mieczem i tarczą.
Zbroje: maksymalnie kolczugi (ograniczenie nie działa, można nosić nawet płytówki).
Ograniczenia: - 2 do rzutów obronnych na polimorfię/petryfikację (czyli zwiększenie o 2 rzutów).
Ograniczenia czarów:
Poziom 1
– Oplątanie
– Shillelagh
– Zagłada
Poziom 2
– Płomienne ostrze
– Unieruchomienie osoby
– Poznanie charakteru
Poziom 3
– Animaja martwego
– Siła jedności
– Przeklęta strefa
Poziom 4
– Przywołanie zwierząt I
– Trucizna
– Płaszcz strachu
Poziom 5
– Przywołanie zwierząt II
– Słup ognia
– Słuszna magia
– Odpędzanie nieumarłych
Poziom 6
– Przywołanie zwierząt III
– Bariera ostrzy
– Fałszywy świt
Poziom 7
– Brama
– Burza ognia
– Przeklęte słowo

Kapłan Yathara, boga niewolników, morza i rewolucji.
Charakter: tylko chaotyczny.
Czary:
– Chaos (poziom 5),
– Zamęt (poziom 4),
– Swoboda działania (poziom 3),
– Unieruchomienie potwora (poziom 5),
– Wyładowanie łańcuchowe (poziom 6),
– Chaotyczne rozkazy (zdolność otrzymywana na poziomie 8),
– Wyładowanie łańcuchowe (zdolność otrzymywana na poziomie 12).
– Purify Water (Oczyszczenie wody?),
– Dowsing
– 1 % odporności na obrażenia fizyczne na poziom.
Bronie: strzałki, sztylety, włócznie, sejmitary, maczugi.
Zbroje: maksymalnie kolczuga.
Ograniczenia: nie posiada czarów sprowadzających, nie posiada czarów zauroczenia/dominacji, posiada 2 % szans na każde 3 poziomy, do maksymalnie 8 % na zepsucie zaklęcia przy rzucaniu.
Ograniczenia czarów:
Poziom 1
– Błogosławieństwo
– Wykrycie zła
– Magiczny kamień
Poziom 2
– Poznanie charakteru
– Cisza: promień 5 metrów
Poziom 3
– Glif strażniczy
– Bezmyślność
– Święte uderzenie
– Przeklęta strefa
Poziom 4
– Dominacja
– Jedność obronna
Poziom 5
– Odporność na magię
– Odpędzanie nieumarłych
Poziom 6
– Fałszywy świt
– Pocisk chwały
Poziom 7
– Tarcza Archonów
– Święte słowo
– Przeklęte słowo

Kapłan Uulixa, boga nieumarłych, cieni i próżności/pustki.
Charakter: każdy zły.
Czary:
– Pomniejsze drążenie Larlocha (pozim 2),
– Wampiryczne dotknięcie (poziom 4),
– Plaga Uulixa (zdolność, raz na dzień, dodatkowo +1 na 4 poziomie).
Czar: Plaga Uulixa (w grze nazywa się Hand of Uulix). Rzucający ten czar musi dotknąć przeciwnika, żeby czar zadziałał. Rzut obronny wykonywany jest z modyfikatorem -2 i jeśli się nie uda, ofiara zostaje unieruchomiona na 2 rundy, przez ten czas otrzymuje efekty czaru – rzucający otrzymuje premię do charyzmy (+1, +2, +3) na 24 godziny minus 1 godzinę na poziom rzucającego (więc 23 godziny na poziomie 1, 10 godzin na poziomie 14), dodatkowo rzucający czar otrzymuje dodatkowe pkt. życia – 1k4 na każdy poziom rzucającego przez 2 tury. Ofiara otrzymuje 1k8 pkt. obrażeń na poziom rzucającego, odporność na magię nie ma wpływu na ten efekt.
Bronie: cepy bojowe, sztylety, halabardy, kusze, strzałki.
Zbroje: wszystkie.
Ograniczenia: (-1) do charyzmy na poziom (czy jakoś tak) do minimalnej wartości 3 pkt. (jak rzuci się Plagę Uulixa).
Ograniczenia czarów:
Poziom 1
– Magiczny kamień
– Przełamanie strachu
– Sanktuarium
Poziom 2
– Spowolnienie trucizny
– Przywołanie boskiej mocy
Poziom 3
– Zdjęcie klątwy
– Święte uderzenie
Poziom 4
Ochrona przed złem 3 metry
– Dalekowzroczność
– Pomniejsze przywrócenie
Poziom 5
– Chaotyczne rozkazy
Poziom 6
– Powietrzny sługa
– Uzdrowienie
– Fałszywy świt
– Płonąca kula Sola
Poziom 7
– Tarcza Archonów
– Promień słońca
– Święte słowo
– Regeneracja

– Pit Fighter (podlasa wojownika, taki gladiador)
Biegłości: w każdej broni może uzyskać wielkie mistrzostwo (5 *), może się specjalizować we wszystkich stylach walki (2 *), może dać punkty biegłości do procy, ale może używać tylko bolasów.
Zalety:
– przy tworzeniu postaci ma po 1 punkcie biegłości (1 *) w każdej broni (oprócz dystansowych).
– +1 do szybkości poruszania się na każde 5 poziomów.
– raz na dzień co 4 poziomy uzyskuje zdolność „Podstępny/brudny/nieczysty trik” – ofiara musi wykonać rzut obronny przeciwko zionięciom, jeśli się nie uda zostaje oślepiona na 4 rundy. Rzut przeciwko zionięciom zależy od poziomu pit fightera – na 4 poziomy modyfikator wynosi -1, np. -2 na 8 poziomie.
Ograniczenia: nie może używać broni dystansowych (łuków, kuszy, strzałek, proc za wyjątkiem bolasów), nie może używać zbroi cięższych od kolczug (ale może zbroje paskowe), -2 do obrażeń przy ataku, nie może dwuklasować.

– Added new Armour (nowe zbroje): scale, banded i field plate. Kupiec z nowymi przedmiotami i zbrojami jest na Promenadzie Waukeen nad Handlarzem rudą. Komponent raczej mało użyteczny, bo zbroje nie są za specjalnie ciekawe, a i są niemagiczne. Dodano też 5 nowych mocniejszych przedmiotów, które są już bardziej godne uwagi. Eternal Age warto kupić/ukraść (u kupca na Wzgórzach Umar) ze względu na Kamienną skórę, Khatar Gonda(u Ribalda w 6 rozdziale) warto dać jakiemuś łotrzykowi, całkiem niezła broń, w Gildii Łowców Niewolników jest Sea-elven Scale +2, kolczuga, w której możemy rzucać zaklęcia i używać umiejętności złodziejskich bez kar. W wersji 20 poprawiono buga, który sprawiał, że po zdjęciu dodatkowej zbroi, pozostawał jej kolorek.

Eternal Age, Banded Armour +2
Statystyki:
KP: 2 (obuchowe: -1, sieczne: -2)
Specjalne: Siła: wzrasta do 19 podczas noszenia, można rzucić Kamienną skórę (tylko 2 skóry na 5 minut)
Nie może używać: druid, mag, złodziej

Dwarven Field Plate
Statystyki:
KP: 1 (sieczne: -3)
Specjalne: +25 % odporności na magię podczas noszenia
Nie może używać: druid, mag, złodziej, bard

Sea-elven Scale +2
Statystyki:
KP: 4 (kłute: -1)
Nie może używać: druid

Bola +2
Statystyki:
Trako: +2,
Obrażenia: 1k3 +2
Specjalne: po rzuceniu wraca do ręki, 15% szans na unieruchomienie celu po udanym trafieniu na 4 rundy, 45% szans na unieruchomienie celu po udanym trafieniu na 3 rundy
Unieruchomiony cel nie może się poruszać, otrzymuje karę -2 do KP, lecz nadal może atakować i rzucać czary.
Nie może używać: władca zwierząt, kawaler, kensai

Bola of Web
Statystyki:
Trako: +2,
Obrażenia: 1k3 +2
Specjalne: Rzuca Pajęczynę wyśrodkowaną na celu, cel może zostać oplątany, jeśli nie uda mu się rzut przeciwko zionięciom.
Nie może używać: władca zwierząt, kawaler, kensai

Gondish Katar +4
Statystyki:
Trako: +4
Obrażenia: 1k7+4
Specjalne: +2 do KP, +25% do otwierania zamków, +25% do zakładania pułapek, 10 % do wykrywania pułapek, krycia się w cieniu i cichego chodzenia.
Nie może używać: władca zwierząt

– Anomen wielding swords and crossbows (zmienia biegłości Anomena), teraz Anomen ma po 2 * w długich mieczach i kuszy, 1 * we włóczniach. Komponent jest rozdzielony na SoA i ToB.

– Viconia wielding appropriate weapons (zmienia biegłości Viconii), teraz podobnie jak u Anomena Viki ma zmienione biegłości – ma po 1 * w kuszach, cepach bojowych, stylu walki 1 bronią, sejmitarach i krótkich mieczach. Możliwe jest, że komponentu nie będzie można zainstalować, przynajmniej u mnie wyskoczył jakiś błąd („invalid argument<_>”). W nowszych wersjach dodano niższe warianty postaci Viki, Anomena i Keldorna, żeby móc im przydzielić biegłości. W wersj 21 Keldornowi zmodyfikowano biegłości.

Proszę o uwagi/poprawki do tekstu.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Pavlus
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 38
Posty: 985
Podziękowania: 16/43
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2006-01-03, 12:40   

Hmm fajne niektóre itemki, np ta kolczuga morskich elfów hihihi, niezłe do czasu zdobycia vekny:)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
=ZERL= 


Wiek: 33
Posty: 21
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2006-03-21, 21:27   

W sumie nie znam za dobrze j. angielskiego i dlatego raczej daruje sobie anglo języczne mody, ale w tym wypadku interesuje mnie tak naprawdę komponent dotyczący zabójcy magów. Innymi w sumie też nie pogardzę;) Ale powiedzcie, czy ten komponent posiada jakieś ilości tekstu i wymaga znajomości j. angielskiego?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 38
Posty: 985
Podziękowania: 16/43
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2006-03-22, 10:39   

Z tego co pamiętam, to poprostu zbalansowanie tej podklasy:)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 38
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2006-03-25, 12:15   

Zmienia trochę opisów przedmiotów (dodaje wymagane cechy), opisy nowych podklas kapłanów (nieciekawe), nowe przedmioty. Wystarczą podstawy angielskiego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Varunn 


Posty: 13
Skąd: Thule
Wysłany: 2007-08-11, 11:10   

mnie w tym modzie interesuje tylko komponent universal weapons - świetna sprawa. Mam wrażenie że mało osób tego używa i trochę mnie to dziwi bo zawsze mnie wkurzało to ograniczenie, szczególnie po IWD 2. Zainstalowałem to wczoraj na koniec BGT mega instalacji i o dziwo jak na razie żadnych problemów.
_________________
empty thrones and broken swords
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Yarpen 
Bibliotekarz
Podrywacz znudzonych literatek


Wiek: 28
Posty: 346
Podziękowania: 21/15
Wysłany: 2007-08-12, 20:15   

Mhm. Jakieś zastrzeżenia co do polskiej wersji? Bo pamiętam, były z nią jakieś problemy. Ponoć podesłałem starą :/ Pierwsze, historyczne tłumaczenie by Yarp ;D
_________________
"Yarpen przedstawiony jest jako kawał sukinsyna i prostaka, ale w gruncie rzeczy porządnego. Cechuje go rubaszny humor, potrafi jednak być poważny i szczery."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Varunn 


Posty: 13
Skąd: Thule
Wysłany: 2007-08-13, 14:45   

gram na angielskiej. Tych kapłanów nie instalowałem bo zdałem się na czyjąś opinię, że lepsze są podklasy ze zrobionego zda się przez Ciebie divine remix. I faktycznie, Branwen ma fajny topór ;)
_________________
empty thrones and broken swords
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group