Poprzedni temat «» Następny temat
WoBG a sprzęt komputerowy
Autor Wiadomość
Andy 
poszukiwacz przygód

Podziękowania: 5/19
Wysłany: 2018-12-30, 13:23   WoBG a sprzęt komputerowy

Załóżmy, że jestem komputerowym laikiem i ignorantem, dodatkowo tak starym, że zatrzymałem się na sprzęcie, gdzieś w okolicy roku 2000. Stary pentium i win XP. Do tej pory najważniejsze było, że internet i Baldurs działa.
I teraz nadszedł czas wymiany sprzętu. Dalej będąc laikiem z 3500zł chcę kupić nowy komputer (raczej stacjonarny), który ma PRZEDE WSZYSTKIM, bez problemowo, obsługiwać WoBG.
Czy macie jakieś sugestie, w co pójść, czego omijać, czy w ogóle jest jakiś problem. Pytanie dotyczy i hardware i software. Na forum bywają informacje na ten temat, ale to się wszystko tak szybko zmienia i może warto aby istniał jeden wątek.
Podziękuj autorowi tego posta

dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Podziękowania: 800/111
Wysłany: 2018-12-30, 15:05   

Nie słyszałem o konfiguracji, która by uniemożliwiała grę w WoBG.

Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Andy
khayman 

Podziękowania: 21/14
Wysłany: 2018-12-31, 19:47   Re: WoBG a sprzęt komputerowy

Andy napisał/a:
Załóżmy, że jestem komputerowym laikiem i ignorantem, dodatkowo tak starym, że zatrzymałem się na sprzęcie, gdzieś w okolicy roku 2000. Stary pentium i win XP. Do tej pory najważniejsze było, że internet i Baldurs działa.
I teraz nadszedł czas wymiany sprzętu. Dalej będąc laikiem z 3500zł chcę kupić nowy komputer (raczej stacjonarny), który ma PRZEDE WSZYSTKIM, bez problemowo, obsługiwać WoBG.
Czy macie jakieś sugestie, w co pójść, czego omijać, czy w ogóle jest jakiś problem. Pytanie dotyczy i hardware i software. Na forum bywają informacje na ten temat, ale to się wszystko tak szybko zmienia i może warto aby istniał jeden wątek.

Pocieszę cię i zmartwię.

Pocieszę cię bo komp za 3,5 k bez problemu odpali WOBG i WOBG w 90% będzie działał płynnie i bez zarzutu.