Poprzedni temat «» Następny temat
Magia w WOBGA
Autor Wiadomość
Caladan 
Chaos is Behind you

Wiek: 33
Posty: 232
Podziękowania: 6/15
Skąd: Gdynia Smocza Góra
Wysłany: 2018-11-19, 21:39   Magia w WOBGA

Nie wiem gdzie znalazłem ten czar, ale dopiero zaczęłem korzystac pod koniec TOBA. Nazywa sie Wave Obliteration. Poziom 9 i jego zastosowanie paskudne. Ima się on odporności na magię. Jednak ochronki raczej go unieszkodliwiają. Można zadawać na mały obszar 40-60 obrażeń koło lub dezintreguje każdego. Jest jedynie uzalezniony od rzutów na magię która wynosi minus 2.

Innym czarem dla mnie mega przygiętym była grupowa teleportacja. Bardzo przydatny czar, gdy trzeba uciec drużyną z pola walki, lub przeskoczyć na inną lokalizację w modzie Planesphere.

Jest jeszcze mnóstwo czarów których nie korzystałem . Jeden pamiętam chyba crashował grę, lub inne nie miały takiego zastosowania jak w opisach. Wolnej chwili opisze je.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Sythe 

Wiek: 30
Posty: 42
Podziękowania: 6/16
Skąd: LBN
Wysłany: 2018-11-20, 13:51   

kolego to jest nic
czarownik w bg1 po wbiciu 90000 expa (8 lvl) moze wybrać zaklęcie oczyszczająca aura dear'ragha, które jest po prostu AKCELERACJĄ na 2 rundy
to tak tylko napisalem jakby ktos sie zastanawiał która klasa w Wobg jest najsilniejsza :zab:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Caladan
Caladan 
Chaos is Behind you

Wiek: 33
Posty: 232
Podziękowania: 6/15
Skąd: Gdynia Smocza Góra
Wysłany: 2018-11-20, 22:05   

Ja lubie jeszcze Otilike Bouncy bubless z 7 poziomu, które przeskakują na 3 osoby i powodują zwiększenie odporności na ataki o 40% odporność na zwykła broń. Trwa 5 rund, ale zawsze to darmowa wytrzymałość z dopalaczami.

Inny fajny czarem jest Azuth Rune Uterly Negativity. Ten zmniejsza wszystkie odpornośc jednego przeciwnika o 25% na 5 rund. Mając akcelację można ładnie się pobawić.

Innym fjnym czarem idealnym dla Woj/ Magów jest Tyndals Compressor. Działa jedynie na maga i jest podobny do Otiluke Bubbles, ale prócz 40 % odporności na obrażenia daje odpornosć na labiriynty, umysły i swobodę ruchów na jedną turę.

U kapłanów jest fajna chmurka zarazy na 4 poziomie. Świetna na słabszych przeciwników po wrzuceniu większego osłabienia. Zmniejsza 3 siłę i zręcznosć oraz daje ślepotę przeciwnikowi. Efekty działają na jedną turę. okres trwania 4 rundy co moze spowodowac jedna chmurka 12 utraty siły i zręczności:).

Ogólnie tego było więcej, ale rzadko korzystam je, bo nieraz byłoby za łatwo.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group