Poprzedni temat «» Następny temat
[BG I] Pytania i porady dla początkujących i wyjadaczy
Autor Wiadomość
Gandalf 
Mag Naszych Czasów


Wiek: 32
Posty: 240
Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-01-02, 21:30   

To ta solucja , ale mapy nie ma , szkoda , widziałem taką solucje ale z mapą i kolejność lokacji było oznakowana i dobrze w taką kolejność się gra. Dzięki bardzo za pomoc Jaquan.

P.S przepraszam nie zajrzałem. to ta mapka . dziękuje bardzo. Pozdrawiam.
_________________
cRPG Forever "Baldur's Gate SAGA" <pease>
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 

Wiek: 34
Posty: 361
Podziękowania: 28/42
Wysłany: 2013-05-25, 19:45   

Czy jest możliwy skrypt zachowań złodzieja na samoczynne rozbrajanie zamków? Tzn. tak jak Thief3 samoczynnie włącza wyk. pułapek. Kradzież kiesz. też działa.Wiadomo że ta czynność różni się tym że dotyczy "Actors", czyli plików .CRE, a rozbrajwnie "cointainers" lub "doors", dlatego jest bardziej skomplikowana.Byłbym wdzięczny za informacje, gdyż próbowałem takowy skrypt napisać, ale nic uniwersalnego nie zadziałało, czy komuś udało się napisać taki skrypt?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
The Exiled Bard


Posty: 5427
Podziękowania: 415/290
Skąd: The Island of Misfit Toys
Wysłany: 2013-05-26, 09:00   

To ostatnie pytanie powinno znaleźć się w moddingu. Inna sprawa, że skoro to BG I to równie dobrze można by użyć komponentu TweakPacka wyłączającego pułapki (efekt finalny taki sam, choć w sumie skoro marnujesz złodzieja na włączanie mu skryptu wykrywania pułapek, to zapewne nie za wiele korzystasz weń w walce, więc w tym momencie jak przypuszczam byłby Ci zbędny).
Ustosunkuję się do wcześniejszych, napisanych pod moją nieobecność, postów.
Gandalfie, nie wiem, po co Ci ta badziewna instrukcja z pudełka (żeby jeszcze jako fizyczny byt, dla przyszpanowania - to rozumiem), roi się w niej od błędów (część z nich latami pokutowała nieomal jako dogmaty mechaniki BG - jak np. mądrość wpływająca na rzuty obronne itp. bzdury). Zwłaszcza, że masz do dyspozycji najlepsza solucję, jaką napisano w języku polskim, a i - w najgorszym wypadku - jedną z trzech na świecie. No, ale cóż, jak to mówią - jedni wo(a?;P)lą ogórki, drudzy ogrodnika córki.
L`f napisał/a:
Valmar napisał/a:
Jak najlepiej rozdysponować cechy? Czy cechy 18(00)/18/18/18/3/7 to dobra kombinacja?

Jak najbardziej - w czystym BG1 mądrość ma znaczenie przede wszystkim tylko dla kapłana. Charyzma jest nieco ważniejsza - dzięki niej dostajesz plusy do reakcji bohaterów niezależnych (a warunków na reakcję jest sporo), nadto obniżone zostają ceny w sklepach - ale tragedii też nie ma.

A to za przeproszeniem bzdura - widać nadmiar grania w BG II, a niedobór w BG I. W tym ostatni każdy punkt charyzmy (powiedzmy do tych parunastu) jest na wagę złota (także dosłownie - relatywnie duża część questów opiera się na naszej reakcji - co nie dziwi, skoro nie jesteśmy znani, to chociaż prezentować powinniśmy się dobrze - ot, szczypta realizmu). Naprawdę na ostatnim miejscu postawiłbym inteligencję (zwłaszcza, że nie grasz w BG II (podręcznik budowy golemów, a nawet gdyby to do ToBu uda się Ci dozbierać - Wolumin Jasnych Myśli, MLS + mikstury - skupienia w ostateczności geniuszu) - zresztą przy wieloklasowcu zbyt wiele tej księgi używać nie będziesz musiał) - tym bardziej, że dając mądrość poniżej 10 otrzymujesz karę do wiedzy. Tę cechę naprawdę można ograniczyć do 12, a nawet 9, a resztę dać w charyzmę - zwłaszcza, że przy 7 punktach w tej cesze otrzymujesz karę 4 do reakcji (dla zobrazowania sytuacji podam, że premię o takiej wysokości możesz otrzymać wyłącznie mając 20 reputacji, wówczas wychodzisz dopiero na 0) - dla gry w BG I (w BG II traci na znaczeniu - mniej sytuacji odwołujących się do reakcji + dostępny na początku rozdziału 2 Pierścień wpływu na ludzi), gdzie możesz mieć tylko Płaszcz Algernona (+2) jest po prostu bez sensu dać mniej niż dajmy na to 13 (z płaszczem oraz po użyciu Woluminu przywództwa i oddziaływania, będzie już przyzwoite 16 (+4 do reakcji i minimalny bonus w sklepach)), choć ja dałbym 9 w int, a 16 w charyzmę.
Wcześniejszych nie chce się mi przeglądać.
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
The Exiled Bard


Posty: 5427
Podziękowania: 415/290
Skąd: The Island of Misfit Toys
Wysłany: 2014-04-23, 01:30   

Wiem, że trochę spóźniona porada, nie było mnie jednak trochę i dopiero dziś znalazłem ten problem
starjacker0 napisał/a:
poprzez klik na tronie niedaleko tego fantoma Durlaga i nic sie nie dzieje.

Nic dziwnego. Musisz kliknąć jeden z grobowców (Durlaga) - 6 na mapce tej lokacji
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Rolmer

Posty: 2
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2014-06-07, 22:57   Awans - biegłości

Może ktoś będzie w stanie mi pomóc.

Kiedy zdobyłem awans na poziom, dzięki któremu dostaje punkt biegłości, nie mogę go wydać na biegłość, w której mam już dwa punkty. To jest dopiero 2 poziom biegłości, nie interesują mnie inne. W czym rzecz?

Przeniesione do tematu zbiorczego - na Forum obowiązuje zasada, że nie tworzymy osobnych tematów dla pojedynczych i nieskomplikowanych problemów. - L`f
Ostatnio zmieniony przez L`f 2014-06-07, 23:00, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 26
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2014-06-07, 23:02   

Cytat:
Kiedy zdobyłem awans na poziom, dzięki któremu dostaje punkt biegłości, nie mogę go wydać na biegłość, w której mam już dwa punkty. To jest dopiero 2 poziom biegłości, nie interesują mnie inne. W czym rzecz?

Grasz może paladynem albo łowcą, tudzież jakimś wieloklasowcem (jeśli tak - napisz jakim)? Jeśli tak, to to są normalne ograniczenia dla danych klas postaci, niestety nic się na to nie poradzi. Wybierz inną biegłość. ;)
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Rolmer
Rolmer

Posty: 2
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2014-06-07, 23:06   

Tak, sprawa tyczy się łowcy. Trochę szkoda, że łowca nie może być mistrzem łuku. Dzięki za pomoc strażniku ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Eerie 
Diabelstwo


Wiek: 21
Posty: 98
Podziękowania: 3/10
Wysłany: 2014-06-08, 09:46   

Tylko jednoklasowy wojownik może mieć więcej niż 2 gwiazdki. W BG1 może mieć maksymalnie 4 gwiazdki w jednej broni. Mógłby więcej, gdyby nie ograniczenie poziomu doświadczenia do 161k.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
The Exiled Bard


Posty: 5427
Podziękowania: 415/290
Skąd: The Island of Misfit Toys
Wysłany: 2014-06-08, 10:01   

Eerie napisał/a:
Mógłby więcej, gdyby nie ograniczenie poziomu doświadczenia do 161k.

Na szczęście, bo tabelka premii w BG I jest skopana i przy piątej gwiazdce postać dostawałaby dodatkowy atak na rundę.

L`f napisał/a:
jakimś wieloklasowcem (jeśli tak - napisz jakim)

Wieloklasowcy dowolnej konfiguracji ograniczeni są do (co najwyżej - w przypadku składającej się z wojownika lub łowcy) 2 gwiazdek (zaznaczam, bo Twoje słowa zdają się sugerować co innego).
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 26
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2014-06-08, 13:42   

morgan napisał/a:
Wieloklasowcy dowolnej konfiguracji ograniczeni są do (co najwyżej - w przypadku składającej się z wojownika lub łowcy) 2 gwiazdek (zaznaczam, bo Twoje słowa zdają się sugerować co innego).

Masz rację. Wyszło tu na jaw moje zmęczenie - wiedziałem, że tylko niektórzy wieloklasowcy mogą mieć dwie gwiazdki - stąd dopisek - ale post pisałem szybko i nie pomyślałem, że reszta, która nie może mieć dwóch, może mieć tylko jedną. ;>
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
greegarak 

Wiek: 34
Posty: 361
Podziękowania: 28/42
Wysłany: 2014-06-08, 19:10   

morgan napisał/a:
Na szczęście, bo tabelka premii w BG I jest skopana i przy piątej gwiazdce postać dostawałaby dodatkowy atak na rundę.

Ponoć to właśnie gwiazdki w BGI , w przeciwieństwie do BG II, odwzorowują papierowe zasady.
Pięć gwiazdek w BG I można mieć jak się zdwuklasuje wojownika na 6-tym lub siódmym poziomie na złodzieja bądź druida.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
The Exiled Bard


Posty: 5427
Podziękowania: 415/290
Skąd: The Island of Misfit Toys
Wysłany: 2014-06-08, 21:13   

greegarak napisał/a:
Pięć gwiazdek w BG I można mieć jak się zdwuklasuje wojownika na 6-tym lub siódmym poziomie na złodzieja bądź druida.

Wątpię. Może czegoś nie ogarniam, ale z tego co wiem, gwiazdki się nie sumują. Prosiłbym jednak o wypowiedź kogoś (nie jestem w stanie tego sprawdzić), kto faktycznie wie, jak to wygląda.
greegarak napisał/a:
Ponoć to właśnie gwiazdki w BGI , w przeciwieństwie do BG II, odwzorowują papierowe zasady.

Nawet specjalnie przeszukałem teraz parę podręczników - jeśli chodzi o 2 ed. zostawiono to w gestii MP, jest tam o karach w używaniu bronii itd., są te dodatkowe połówki ataków po 7 i 13 poziomie, ale tego nie mogę w tej chwili znaleźć. Wydaje się mi jednak, że dodawało pół ataku (cały to przegięcie), inna sprawa, że mało kto spędził na sesji tyle czasu by dobić 10 poziomu.
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 37
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2014-06-09, 13:38   

greegarak napisał/a:
Pięć gwiazdek w BG I można mieć jak się zdwuklasuje wojownika na 6-tym lub siódmym poziomie na złodzieja bądź druida.

Nie.

morgan napisał/a:
Wątpię. Może czegoś nie ogarniam, ale z tego co wiem, gwiazdki się nie sumują. Prosiłbym jednak o wypowiedź kogoś (nie jestem w stanie tego sprawdzić), kto faktycznie wie, jak to wygląda.

Nie sumują się. Ponadto jeśli po zdwuklasowaniu przeznaczymy punkty w biegłość, w którą "zainwestowaliśmy" jako wojownik, stracimy punkty drugiej klasy (złodziej/druid może przeznaczyć tylko po 1 punkcie w biegłość).
_________________
Varscona.pl | Baldurs Gate - youtube | Children Of Bhaal - youtube | Twitch
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 29
Posty: 1742
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2014-06-09, 16:36   

Tak swoją drogą dawno nie bawiłem się dwuklasowcami i kojarzę sytuację, gdy w pierwszej wydajemy np 1* a w drugiej 2* (pozostają wtedy 2*) niemniej coś mnie zastanowiło - mianowicie sytuacja odwrotna: w klasie pasywnej dajemy 2* a potem po zdwuklasowaniu 1*.. będzie 1 czy 2 finalnie? Ciekawym czy system sprawdza to i daje największą wartość, czy może daje tylko z klasy drugiej a potem 'uzupełnia' brakujące inne biegłości... Orientujesz się Kiniu jak to wygląda?
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
greegarak 

Wiek: 34
Posty: 361
Podziękowania: 28/42
Wysłany: 2014-06-09, 19:21   

morgan napisał/a:
Wątpię. Może czegoś nie ogarniam, ale z tego co wiem, gwiazdki się nie sumują. Prosiłbym jednak o wypowiedź kogoś (nie jestem w stanie tego sprawdzić), kto faktycznie wie, jak to wygląda.

Tak pomyliłem się, w BGI to nie działa. Nie chodziło jednak o sumowanie, ale o podbicie z 7 na 9 poziom dla drugiej klasy. W BGI jest to zablokowane, po zdwuklasowaniu wojownika.


Najszybszy sposób na 5 gwiazdek w BGI to modyfikacja 1-go pliku:
stworzenie(w Notatniku) pliku profsmax.2da i wrzucenie do folderu Override.


2DA V1.0
0
FIRST_LEVEL OTHER_LEVELS
MAGE 1 1
FIGHTER 5 5
CLERIC 1 1
THIEF 1 1
BARD 1 1
PALADIN 2 2
FIGHTER_MAGE 2 5
FIGHTER_CLERIC 2 5
FIGHTER_THIEF 2 5
FIGHTER_MAGE_THIEF 2 2
DRUID 1 1
RANGER 2 2
MAGE_THIEF 1 1
CLERIC_MAGE 1 1
CLERIC_THIEF 1 1
FIGHTER_DRUID 2 5
FIGHTER_MAGE_CLERIC 2 2
CLERIC_RANGER 2 2
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group