Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania dotyczące zawartości, zasad i sposobów gry, cz. III
Autor Wiadomość
lubczyk 


Wiek: 32
Posty: 167
Podziękowania: 28/9
Wysłany: 2020-04-18, 09:52   

adamd napisał/a:
Mam pytanie odnośnie Drizzta i RoT - nie spotkałem Drizzta w Lochach Irenicusa (tu chyba powinien być), nie ma go w Miedzianym Diademie... . Gdzie on się podział? Tak ma być, został gdzieś przeniesiony, czy to jakiś bug?
Fakt, że w BG1 Drizzt mi padł w walce z zakapturzonym i nie został po walce wskrzeszony (nie dało się, nie i koniec, bo jest elfem czy coś?) ale to inny mod i chyba(?) nie ma wpływu.




Masz odpowiedź - "padł", Dradiel sprawił. że znaczna większość postaci jest liniowa co za tym idzie jak padnie to go nie ma bez względu na moda z którego dana postać pochodzi, także "umarł ale wstał i poszedł" nie działa
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
adamd 

Posty: 19
Podziękował 5 razy
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-04-18, 20:32   

No to niefajnie.
Myślę, że jest to istotna postać w BG2 (nie tylko RoT), i powinno być jakieś ostrzeżenie w grze. Zwłaszcza w konekście, że tej postaci nie można wskrzesić jeśli padnie w walce - ja to zlekceważyłem bo walka z zakapturzonym była moją ostatnią potyczką w BG1.
A swoją drogą w BG1 ubiłem Jarlaxla i Artemisa, więc oni też powinni być martwi, a jak najbardziej żyją, i znowu coś knują (odpaliła się stosowna cutscenka).
Czy mam jeszcze jakąś szansę na przejście RoT? Czy można jakimś kodem przywołać Drizzta?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1776
Podziękowania: 772/118
Wysłany: 2020-04-18, 21:52   

Drizzta, jak i każdego innego elfa można wskrzeszać. Teoretycznie mogą się zdarzyć przypadki, że jakiejś postaci nie da się wskrzesić, jednak nie kojarzę, żeby to się działo na tym etapie gry. Zresztą jest to mało prawdopodobne, bo chyba żaden npc nie używa takiej broni. Z ciekawości chętnie bym zajrzał do Twojego sejwa, czy Drizzt ma nałożoną blokadę na wskrzeszenie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 45
Posty: 694
Podziękowania: 151/158
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2020-04-18, 21:57   

adamd napisał/a:
Czy można jakimś kodem przywołać Drizzta?

DRIZ21
?
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
adamd 

Posty: 19
Podziękował 5 razy
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-04-18, 22:58   

Wydawało mi się, że Drizzta zabiły te specjalne magiczne pociski zakapturzonego; możliwe jednak, że wampiry wyssały mu jakąś cechę (nie miał odporności) i to w było przyczyną problemu. W starciu Drizzt był tylko zającem, przynętą, zadaniem było skupić na sobie uwagę wszystkich wrogów , i przeżyć. Nie miał walczyć. Pierwsze wykonał perfekcyjnie i stąd nie wiem kto z tego tłumu wrogów zadał ostatni cios.

Memory :lol: chyba nie to; Drizzt poprosił mnie o pomoc w ubiciu gnolli , następnie zaprosił do Brodu Ulgotha...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 45
Posty: 694
Podziękowania: 151/158
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2020-04-18, 23:04   

Bo ta sytuacja wymaga pewnie jeszcze jakichś zmian w Global variables. Ale widzę, że dradiel już się tym zainteresował. Na pewno znajdzie sposób...
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1776
Podziękowania: 772/118
Wysłany: 2020-04-19, 05:07   

Jeśli został zabity przez wampiry poprzez wyssanie cechy do 0, to nie dziwne, że nie dało się go wskrzesić. Możliwe jest to dopiero, gdy miną timery, na tyle, że postać ma wyssaną cechę na min. 1. W przypadku tych wampirów timer jest długi.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
adamd 

Posty: 19
Podziękował 5 razy
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-04-19, 10:04   

No tak, wtedy nawet nie sprawdziłem, byłem przekonany, że śmierć przerywa wszystko.
Tak przy okazji, coś nie tak ze skryptem korygującym poziom doświadczenia. Moja charname to dwuklas woj/kapłan. Po przyjęciu do drużyny Melory i Aerie, skrypt naliczył im doświadczenie tylko wedle aktywnej klasy mojej charname.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 39
Posty: 1089
Podziękowania: 25/50
Skąd: Kaszuby

Wysłany: 2020-04-19, 10:19   

Czyli nie wracasz po Drizzta? Nie masz sejwa? Nie zrobisz nic z RoT bez niego:(
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
adamd 

Posty: 19
Podziękował 5 razy
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-04-19, 11:55   

Posłałem Dradielowi aktualny sejw, może coś z tym fantem zrobi. Jeśli nie, to trudno - w BG2 nigdy nie miałem Drizzta w drużynie, RoT da się przejść (w bardzo okrojonej wersji) bez Drizzta.
Ale faktycznie, jeśli Drizzta trzeba i należy spotkać w lochach to mogę mu odpowiedni sejw wysłać.
Dradielu, czy, gdybym wysłał jeszcze jeden sejw, wrzucił byś Drizzta do lochu ? Mogą być nawet tylko jego zwłoki, tak jak go zostawiłem (ale takie do wskrzeszenia).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 39
Posty: 1089
Podziękowania: 25/50
Skąd: Kaszuby

Wysłany: 2020-04-19, 12:13   

No ta, zawsze możesz się kodami do Arelax czy innego miasta przenieść:P
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1776
Podziękowania: 772/118
Wysłany: 2020-04-19, 17:06   

W sejwie nic niestety nie widać. Aby wyciągnąć jakieś pewne wnioski trzeba by mieć sejwa po walce w której zginął. Przywołać się go nie da tak po prostu. Kod memory podał prawidłowy, jednak w przypadku Drizzta może to nie rozwiązywać sprawy. Przywołaj go tym kodem. Jednak zanim do Ciebie podejdzie i zagada naciśnij pauzę, a następnie przyjmij go do drużyny kodem ctrl+q. Będziesz miał go w drużynie, ale nie gwarantuję, że gra z jego wątkami będzie toczyć się poprawnie. Zbyt dużo zmiennych ma tam znaczenie.

Edit:
Nie, jednak myślę, że nie będzie się poprawnie toczyć. W ten sposób przyjmie się wersję z BGI, którą po przejściu do lochów przerabiają skrypty. Trzeba by tam jeszcze w sejwie podmieniać plik dialogowy, a i tak nie byłoby gwarancji, że będzie działało poprawnie.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
adamd
Lightening

Posty: 156
Podziękowania: 11/30
Wysłany: 2020-04-19, 18:44   

Czy mógłby mi ktoś napisać, co muszę zrobić przed wyprawą do czarowięzów, bo inaczej przepadnie? Wiem, że na pewno RoT. Coś jeszcze?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
adamd 

Posty: 19
Podziękował 5 razy
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-04-19, 19:07   

Czy gdybym w tej chwili rozpoczął nową grę ale nie od BG! lecz od Cieni Amn, to czy to byłby ten Drizzt z kodem DRIZ21, czy jakiś inny. Na pewno nie miałby żadnych zaszłości, dialogów czy też skryptów z BG1.
Przy przejściu do BG2 oraz wyjściu z lochu odpalają się odpowiednie filmiki z RoT. Czyli RoT jest aktywny, mam też zapis gry końcówki lochów, brakuje tylko Drizzta. Nie można by tu wrzucić Drizzta z Cieni Amn?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 45
Posty: 694
Podziękowania: 151/158
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2020-04-19, 19:09   

Jak zaczniesz całkiem nową grę, to dostaniesz całkiem nowego Drizzta. Nie wyobrażam sobie inaczej.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group